Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Dynavix 1.6

HELEKAL PETR (195)|9.10.2006 08:36
[QUOTE="Telematix Software"]Bohuzel. Tato oprava bude zverejnena az v baliku s dalsimi upravami.[/QUOTE]

Osobně bych se přimlouval za update na způsob Windows Update, jakmile zjistíte nějakou chybu a napíšete na ni opravu, aby se dala stáhnout samostatně a ne čekat až na další velký celkový update celé verze
Gotar (4)|6.11.2006 10:46
Vlastním MIO 180 s navigací Dynavix 1,6 a jsem začátečník. Mohl by mi někdo poradit s RDS-TMC jakým způsobem vybudovat d.navigaci ( kabel nemůžu sehnat a rádio v autě mám ) prosím dík.
kiklhorn_ce4you (15)|29.11.2006 03:53
[QUOTE="kopacek"]To Mudrunka: právě řeším dovoz Y-adaptéru od Navilocku, nikdo to v ČR nemá nejenom skladem, ale ani v nabídce, tak snad se mně podaří někoho "ukecat". Chtěl jsem to objednat přímo od Navilocku, ale ty mě "slušně" odpověděli, ať si to seženu u distributorů. [/QUOTE]

Podařilo se někomu tento anténní adaptér sehnat? Chci koupit 313, přivést jí napájení, hodit do kaslíku spolujezdce a zapomenout na ni. Tahat ještě někde drátovou anténu rozhodně nechci. Předpokládám že kabel se skládá ze dvou konektorů samec/samice a je vyvedená přes kondenzátor odbočka zakončená jackem? Může mi někdo potvrdit jestli mám pravdu? Pokud ano tak se vejdu do 100,- Kč a pár minut pájení.
Mudrunka (547)|29.11.2006 07:38
Ano, daný adaptér si pořídil na e-obchodu Navigonu kopacek a co psal je spokojený, až na cenu.