![Sériové vozy NIO ET7 v testu se 150kWh semi-solid-state baterií ujely 1046-1070 km 8634/nio-et7-solid-state-battery-50.webp](seriove-vozy-nio-et7-v-testu-se-150kwh-semi-solid-state-baterii-ujely-1046-1070-km/8634/img/nio-et7-solid-state-battery-50.webp)
Tak ono by svým způsobem stačilo snížit max. výkon, což by byla investice v podstatě nulová. Tím pádem by se 1, nevyčerpal tak rychle a za 2, ten pád by byl procentuálně menší. Na druhou stranu v běžném provozu to člověk takto rychle neutahá a spíše využije častěji onu výkonnostní špičku než trvale vysoký výkon, takže to rozhodnutí i chápu.
Odpovědět0 0
Tak Tesla je hlavne "fancy car" a ta kratka vydrz na max je dostacujuca.
Odhadujem, ze investicia aby to slo na max po celu dobu by sa im nevratila.
Odhadujem, ze investicia aby to slo na max po celu dobu by sa im nevratila.
Odpovědět0 0
"20 milionov do roku 2030 je jednoznacne ulet. Budu radi za desatinu."
Tak to by nemusel být problém, na té desetině jsou už skoro dnes (cca 1,75-1,8 milionu za předchozích 12 měsíců vozů drží už 4 čtvrtletí po sobě). Otázkou je, zda dokážou znovu nastartovat růst. S levným "Modelem 2" by to mohlo jít opět hezky nahoru, otázkou ale je, kdy (a zda) bude.
Tak to by nemusel být problém, na té desetině jsou už skoro dnes (cca 1,75-1,8 milionu za předchozích 12 měsíců vozů drží už 4 čtvrtletí po sobě). Otázkou je, zda dokážou znovu nastartovat růst. S levným "Modelem 2" by to mohlo jít opět hezky nahoru, otázkou ale je, kdy (a zda) bude.
Odpovědět0 0
Rad by som videl spotrebu inych aut na tych trasach.
Odpovědět0 0
Ani vyrobu.
Musekove plany, cisla a terminy je potrebne delit Bulharskou konstantou.
Rast 50% nieje sanca udrzat dlhodobo pri comkolvek.
20 milionov do roku 2030 je jednoznacne ulet. Budu radi za desatinu.
Musekove plany, cisla a terminy je potrebne delit Bulharskou konstantou.
Rast 50% nieje sanca udrzat dlhodobo pri comkolvek.
20 milionov do roku 2030 je jednoznacne ulet. Budu radi za desatinu.
Odpovědět0 0
coze? :D ako tlacenka elektromobilov tvori konkurencnu vyhodu EU vyrobcov? Ved ich to oproti cine nijak nezvihodnuje :D Neplet jablka s hruskami :)
Odpovědět0 0
je to rovnako nefer ako cinske automobilky tazko dotovane statom... teraz su si kvit (?)
Odpovědět0 0
pekne sme im dali, sebe :DDD
Odpovědět0 0
Inu, není nad volný trh. Které že to státy jej tak dlouho propagovaly?
Odpovědět0 0
kdyz nedokazes byt dostatecne konkurenceschopny, nech penaliziovat konkurenci...
Odpovědět2 0
"Škoda Auto cla na čínské elektromobily nevítá, negativní dopady převažují" :D
https://www.novinky.cz/clanek/auto-skoda-auto-cla-na-cinske-elektromobily-nevita-negativni-dopady-prevazuji-40476153#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=abtest255_trending_llm_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
https://www.novinky.cz/clanek/auto-skoda-auto-cla-na-cinske-elektromobily-nevita-negativni-dopady-prevazuji-40476153#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=abtest255_trending_llm_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Odpovědět1 0
Samuraj byl tvrdá koza s pevným rámem. S tím jezdit po horší silnici bylo za trest.
Odpovědět0 0
""Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona"
Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil."
Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil."
Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Odpovědět0 0
"Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE."
Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Odpovědět0 0
Najterenejšie seriovo vyrabane auto na svete samuraj, nikto nikdi lepšie autičko na hranie nevymyslel a obavam sa že ani nevymysli :(
Po dialnici si na mom ženiem 140km/h bez problemov uzučke kratučke lahučke uzavierka 4x4 redukcia, nahon volitelny na zadne na predne na vvšetky, prejaznosť lepšia ako vojenska vetrieska s parkovanim žiaden problem perfektny vyhlad a ten rozmer ideal meske autičko a v terenne nema konkurenciu :)
Samozrejme bezpečnosť ked do teba nabura nejaka blondika s tankom je to problem, ale teraz musime všeci chodiť v tankoch?
Po dialnici si na mom ženiem 140km/h bez problemov uzučke kratučke lahučke uzavierka 4x4 redukcia, nahon volitelny na zadne na predne na vvšetky, prejaznosť lepšia ako vojenska vetrieska s parkovanim žiaden problem perfektny vyhlad a ten rozmer ideal meske autičko a v terenne nema konkurenciu :)
Samozrejme bezpečnosť ked do teba nabura nejaka blondika s tankom je to problem, ale teraz musime všeci chodiť v tankoch?
Odpovědět0 0
"Len nech to nenutia mne, to je pointa."
Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.
"A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne."
S dotacemi také moc nesouhlasím, nicméně dotování jako takové nijak neovlivňuje úroveň technologie samotné.
Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.
"A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne."
S dotacemi také moc nesouhlasím, nicméně dotování jako takové nijak neovlivňuje úroveň technologie samotné.
Odpovědět0 0