Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
coze? :D ako tlacenka elektromobilov tvori konkurencnu vyhodu EU vyrobcov? Ved ich to oproti cine nijak nezvihodnuje :D Neplet jablka s hruskami :­)
Odpovědět0  0
je to rovnako nefer ako cinske automobilky tazko dotovane statom... teraz su si kvit ­(?)
Odpovědět0  0
pekne sme im dali, sebe :DDD
Odpovědět0  0
Inu, není nad volný trh. Které že to státy jej tak dlouho propagovaly?
Odpovědět0  0
kdyz nedokazes byt dostatecne konkurenceschopny, nech penaliziovat konkurenci...
Odpovědět2  0
Samuraj byl tvrdá koza s pevným rámem. S tím jezdit po horší silnici bylo za trest.
Odpovědět0  0
""Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona­­"

Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.­"

Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Odpovědět0  0
"Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.­"

Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Odpovědět0  0
Najterenejšie seriovo vyrabane auto na svete samuraj, nikto nikdi lepšie autičko na hranie nevymyslel a obavam sa že ani nevymysli :­(
Po dialnici si na mom ženiem 140km­/h bez problemov uzučke kratučke lahučke uzavierka 4x4 redukcia, nahon volitelny na zadne na predne na vvšetky, prejaznosť lepšia ako vojenska vetrieska s parkovanim žiaden problem perfektny vyhlad a ten rozmer ideal meske autičko a v terenne nema konkurenciu :­)
Samozrejme bezpečnosť ked do teba nabura nejaka blondika s tankom je to problem, ale teraz musime všeci chodiť v tankoch?
Odpovědět0  0
"Len nech to nenutia mne, to je pointa.­"

Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.

"A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne.­"

S dotacemi také moc nesouhlasím, nicméně dotování jako takové nijak neovlivňuje úroveň technologie samotné.
Odpovědět0  0
to je fajn, a kazdy, komu sa to paci, nech si to kupi. Len nech to nenutia mne, to je pointa. A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne.
Odpovědět0  0
"nevidim ziadny dovod kupovat baterkovu sracku ​­(aj keby to bola Tesla v najvacsej vybave­)­"

Vy možná ne, někteří ten důvod vidí. Může jím být např. ticho a absence vibrací, lepší odezva, možnost nabíjet vlastní elektřinou ­(nebo nižší náklady­),... Tohle je relativně malé auto, taková auta se obvykle nepoužívají k cestám na dlouhé tratě, ale spíše na příměstský provoz a tam může být ten dojezd dostatečný.
Odpovědět1  0
auto s 200km dojazdom za 25 tisic ­- no nekup to twl!! Defenestrovat vsetkych dementov, co to vymysleli! Za 29k je 2.OTDI octavia, 5l­/100km a 45l nadrzi to mame 800+ km a nemusime riesit nabijanie od 20­-80%. Alebio za 20k je Scala v najvacsej vybave, zial len 1.6TDI, nevidim ziadny dovod kupovat baterkovu sracku ­(aj keby to bola Tesla v najvacsej vybave)
Odpovědět0  1
"tymi dvoj tonovimi sračkami na baterky­"

Tohle nebude mít 2 tuny ani náhodou. To nemá ani ID.3. Zde očekávám tak něco okolo 1,5 tuny ­(což je na tak malé auto stále dost­).

"90% ludi chodi na aute sami, do prace do obchodu. ­"

A není pro takové využití podobný malý elektromobil ideální?

"Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona­"

Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.

"široke 1,2m​­-1,4m­"

Tak úzká auta skoro nikdy nebyla. 1,4 metru mělo superúzké Tico se dveřmi tenkými ­"jako papír­" a jestli mělo výjimečný design? Nevím nevím. Do takové šířky pohodlně neusadíte dva lidi a už vůbec ne bezpečně. Proto dnešní auta rostou výrazně do šířky.
Odpovědět0  0
Ale nech už idu do prdele s tymi dvoj tonovimi sračkami na baterky. 90% ludi chodi na aute sami, do prace do obchodu.
Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona, široke 1,2m­-1,4m s vinimočnim dizajnom.
Odpovědět0  0
Plán mluví o výrobě, ten by mohli dodržet, ale jestli je chtěli i prodat, tak tam už museli jet na něčem hodně výživném, už když to plánovali. Nebo že by byl v plánu i krach koncernů VW a Toyota, možné to je, papír snese všechno :­).
Odpovědět0  0