
Jo, jo, socialistický závazek z Unie. Vždyť jsme v tom žili cca 40 let, je to jak přes kopírák!
Odpovědět0 0
Jeden zaujímavý prieskum z Holandska ohľadom osobných elektromobilov:
https://www.ad.nl/auto/bijna-60-procent-zegt-in-2030-niet-langer-elektrisch-te-willen-rijden~a2efdec0/
https://www.ad.nl/auto/bijna-60-procent-zegt-in-2030-niet-langer-elektrisch-te-willen-rijden~a2efdec0/
Odpovědět0 0
Nu, času na přípravu k přechodu na EV měli manažeři (nejen) Fordu dost, že ho nevyužili, to je jejich pochybení, tak ať se teď nediví, že musí v krátké době vynaložit enormní finance na to, aby vůbec dohnali konkurenci. Za ten svrab, ve kterém teď automobilky jsou, si mohou samy. :-/
Odpovědět0 0
Za Trumpa mohou ztrátovou "e" divizi klidně zavřít. Otevřít ji budou muset až když prezidentem USA bude opět nějaký demokrat (a jeho politika debaklu). To může být k jejich smůle již za čtyři roky, ale také třeba za 100+ let, což by bylo pro Ford a celé USA jenom dobře.
Odpovědět0 0
"...automobilka však raději zvažuje spalovací verzi..."
Výborně! Skvěle!
Výborně! Skvěle!
Odpovědět0 0
Ach jaj, nemám slov...
Odpovědět0 0
Natuduj si co to je izolace a aktivní chlazení, kde přešně mají dnes autobusy motor a pak sem prosím přestaň psát podobné nesmysly.
http://kamionaci.cz/autodoprava/nove-autobusy-volvo
https://g.denik.cz/72/5c/130805-havirov-autobus-plyn-cng-csad-ekologie.jpg
http://kamionaci.cz/autodoprava/nove-autobusy-volvo
https://g.denik.cz/72/5c/130805-havirov-autobus-plyn-cng-csad-ekologie.jpg
Odpovědět0 0
nedalo mi to a ještě musím dopsat, víte kde má spalovací autobus motor? A jak to dělali naši prarodiče když jezdili k moři autobusem? Nastupovali už v plavkách, v té době klimatizace nebyla a v autobuse bylo celkem teplo ale né 80°C. Doporučil bych méně pít toho jelínka, ale to už nepomůže.
Odpovědět0 0
co berete za drogy? Chtěl bych je taky.
Odpovědět0 0
Já nerozumět jazyku tvého kmene... Jinak si doporučuji nejprve nastudovat něco o spalovacích motorech a jejich chlazení. V autě obvykle pomocí vodního okruhu a externího chladiče. A pokud bychom skutečně přistoupili na nesmysly o přehřívání kabiny vozu od motoru, pak by se museli piloti formulí 1 asi uvařit.
Odpovědět0 0
A ono snad z motorového prostoru neprostupuje teplo kabiny vozu? A spalovací motor v autě je prostě malá teplárna na kolech. :-o
Odpovědět0 2
Fajn tak tam nátáhneme troleje a elektrobus s baterkama netřeba?
Odpovědět0 0
to vracení elektřiny do sítě už tady v Ostravě umí snad všechny, starší dle mě nosily topné odpory na střeše, aby jak tu ten génius říkal netopily v létě do kabiny.
Odpovědět0 0
co na to říct člověku který má v létě v autě horko ale zaplé topení. Přečti si manuál k autu?
Odpovědět0 0
I tramvaje, trolejbusy topí odpadním teplem, alespoň ty starší co neumí dodávat el. energii zpět nebo by to dělalo velkou neplechu v síti.
Odpovědět0 0
Ne to není. Protože elektroauta mají tu zvlášť baterku taky...
Odpovědět1 0
Proč by se musela zapínat v létě klima kvůli odpoadnímu teplu?? Vy nemáte v autě možnost regulace proudění teplého a studeného vzduchu od motoru?
Odpovědět2 0
To je jako říkat: "Vozy se spalovacím motorem jsou vybaveny baterií kvůli startování. To mluví za vše." ;-)
Odpovědět0 3
Jo, co na ten váš komentář asi tak říci? Že v létě je v tom dieslovém buse k.u.r.e.v.s.k.á klimatická pohoda díky odpadnímu teplu a musí se zapínat klima, která zhoršuje spotřebu? :-o
Odpovědět0 3
chjo, společnost je spokojena určitě, dostala dotace na pořízení a jezdí to za málo. Jsou spokojeni i pasažéři? Já když pracoval daleko a dojížděl tak jsem se vždy těšil na bus, ten na rozdíl od tramvaje topí odpadním teplem tak se nemuselo šetřit a nebyla tam kolsa. Tady budou šetřit ještě více aby to jelo, a počítám že tam musí být k.u.r.e.v.s.k.á klimatická pohoda když tam musí být přídavné spalovací topení. Při kolika se zapíná, jak je teplota v buse -3°C?
Odpovědět0 0