Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Tak ono by svým způsobem stačilo snížit max. výkon, což by byla investice v podstatě nulová. Tím pádem by se 1, nevyčerpal tak rychle a za 2, ten pád by byl procentuálně menší. Na druhou stranu v běžném provozu to člověk takto rychle neutahá a spíše využije častěji onu výkonnostní špičku než trvale vysoký výkon, takže to rozhodnutí i chápu.
Odpovědět0  0
Tak Tesla je hlavne ­"fancy car­" a ta kratka vydrz na max je dostacujuca.
Odhadujem, ze investicia aby to slo na max po celu dobu by sa im nevratila.
Odpovědět0  0
"20 milionov do roku 2030 je jednoznacne ulet. Budu radi za desatinu.­"

Tak to by nemusel být problém, na té desetině jsou už skoro dnes ­(cca 1,75­-1,8 milionu za předchozích 12 měsíců vozů drží už 4 čtvrtletí po sobě­). Otázkou je, zda dokážou znovu nastartovat růst. S levným ­"Modelem 2­" by to mohlo jít opět hezky nahoru, otázkou ale je, kdy ­(a zda­) bude.
Odpovědět0  0
Rad by som videl spotrebu inych aut na tych trasach.
Odpovědět0  0
Ani vyrobu.

Musekove plany, cisla a terminy je potrebne delit Bulharskou konstantou.

Rast 50% nieje sanca udrzat dlhodobo pri comkolvek.

20 milionov do roku 2030 je jednoznacne ulet. Budu radi za desatinu.
Odpovědět0  0
coze? :D ako tlacenka elektromobilov tvori konkurencnu vyhodu EU vyrobcov? Ved ich to oproti cine nijak nezvihodnuje :D Neplet jablka s hruskami :­)
Odpovědět0  0
je to rovnako nefer ako cinske automobilky tazko dotovane statom... teraz su si kvit ­(?)
Odpovědět0  0
pekne sme im dali, sebe :DDD
Odpovědět0  0
Inu, není nad volný trh. Které že to státy jej tak dlouho propagovaly?
Odpovědět0  0
kdyz nedokazes byt dostatecne konkurenceschopny, nech penaliziovat konkurenci...
Odpovědět2  0
Samuraj byl tvrdá koza s pevným rámem. S tím jezdit po horší silnici bylo za trest.
Odpovědět0  0
""Kde su tie auta čo vazili menej ako 1 tona­­"

Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil.­"

Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Odpovědět0  0
"Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.­"

Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Odpovědět0  0
Najterenejšie seriovo vyrabane auto na svete samuraj, nikto nikdi lepšie autičko na hranie nevymyslel a obavam sa že ani nevymysli :­(
Po dialnici si na mom ženiem 140km­/h bez problemov uzučke kratučke lahučke uzavierka 4x4 redukcia, nahon volitelny na zadne na predne na vvšetky, prejaznosť lepšia ako vojenska vetrieska s parkovanim žiaden problem perfektny vyhlad a ten rozmer ideal meske autičko a v terenne nema konkurenciu :­)
Samozrejme bezpečnosť ked do teba nabura nejaka blondika s tankom je to problem, ale teraz musime všeci chodiť v tankoch?
Odpovědět0  0
"Len nech to nenutia mne, to je pointa.­"

Tak zatím Vám to ještě dalších 10 let jako nové auto nikdo nutit nebude. A i poté lze nadále provozovat ICE.

"A tiez ked daju dotaciu na nove auto osobe A, tak nech daju taku istu dotaciu aj mne.­"

S dotacemi také moc nesouhlasím, nicméně dotování jako takové nijak neovlivňuje úroveň technologie samotné.
Odpovědět0  0