Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
Natuduj si co to je izolace a aktivní chlazení, kde přešně mají dnes autobusy motor a pak sem prosím přestaň psát podobné nesmysly.
http:­/­/kamionaci.cz­/autodoprava­/nove­-autobusy­-volvo
https:­/­/g.denik.cz­/72­/5c­/130805­-havirov­-autobus­-plyn­-cng­-csad­-ekologie.jpg
Odpovědět0  0
nedalo mi to a ještě musím dopsat, víte kde má spalovací autobus motor? A jak to dělali naši prarodiče když jezdili k moři autobusem? Nastupovali už v plavkách, v té době klimatizace nebyla a v autobuse bylo celkem teplo ale né 80°C. Doporučil bych méně pít toho jelínka, ale to už nepomůže.
Odpovědět0  0
co berete za drogy? Chtěl bych je taky.
Odpovědět0  0
Já nerozumět jazyku tvého kmene... Jinak si doporučuji nejprve nastudovat něco o spalovacích motorech a jejich chlazení. V autě obvykle pomocí vodního okruhu a externího chladiče. A pokud bychom skutečně přistoupili na nesmysly o přehřívání kabiny vozu od motoru, pak by se museli piloti formulí 1 asi uvařit.
Odpovědět0  0
A ono snad z motorového prostoru neprostupuje teplo kabiny vozu? A spalovací motor v autě je prostě malá teplárna na kolech. :­-o
Odpovědět0  2
Fajn tak tam nátáhneme troleje a elektrobus s baterkama netřeba?
Odpovědět0  0
to vracení elektřiny do sítě už tady v Ostravě umí snad všechny, starší dle mě nosily topné odpory na střeše, aby jak tu ten génius říkal netopily v létě do kabiny.
Odpovědět0  0
co na to říct člověku který má v létě v autě horko ale zaplé topení. Přečti si manuál k autu?
Odpovědět0  0
I tramvaje, trolejbusy topí odpadním teplem, alespoň ty starší co neumí dodávat el. energii zpět nebo by to dělalo velkou neplechu v síti.
Odpovědět0  0
Ne to není. Protože elektroauta mají tu zvlášť baterku taky...
Odpovědět1  0
Proč by se musela zapínat v létě klima kvůli odpoadnímu teplu?? Vy nemáte v autě možnost regulace proudění teplého a studeného vzduchu od motoru?
Odpovědět2  0
To je jako říkat: ­"Vozy se spalovacím motorem jsou vybaveny baterií kvůli startování. To mluví za vše.­" ;­-)
Odpovědět0  3
Jo, co na ten váš komentář asi tak říci? Že v létě je v tom dieslovém buse k.u.r.e.v.s.k.á klimatická pohoda díky odpadnímu teplu a musí se zapínat klima, která zhoršuje spotřebu? :­-o
Odpovědět0  3
chjo, společnost je spokojena určitě, dostala dotace na pořízení a jezdí to za málo. Jsou spokojeni i pasažéři? Já když pracoval daleko a dojížděl tak jsem se vždy těšil na bus, ten na rozdíl od tramvaje topí odpadním teplem tak se nemuselo šetřit a nebyla tam kolsa. Tady budou šetřit ještě více aby to jelo, a počítám že tam musí být k.u.r.e.v.s.k.á klimatická pohoda když tam musí být přídavné spalovací topení. Při kolika se zapíná, jak je teplota v buse ­-3°C?
Odpovědět0  0
"Vozy jsou vybaveny dieselovým přídavným topením­" To mluví za vše. Jianak nikde nevidím kolik z ceny jim tam platí na dotacích, pokud by tady člověk dostal elektromobil taky z velké části zadarmo a elekřina stála 1­/3 ceny, tak by jich tu taky jezdili mraky.
Odpovědět3  0
Tak přes 200 km­/h v reálu také nikdo nepojede. A pokud to ­"žralo­" při takových rychlostech X, v reálu to bude jistě mnohem méně a tomu bude kratší i čas strávený na nabíječkách. Prostě to chce se na výsledky takovýchto extrémů podívat s nadhledem a zamyslet se nad tím, jak se takový vůz bude chovat v reálu. Já na tom EV nevidím nic špatného, určitě zase krok vpřed v elektromobilitě. Tedy jednu vadu to mít bude ­- cena asi opět nebude ­"lidová­". :­-)
Odpovědět0  0
Co je na tom zfalšovaného? Maximální ujetá vzdálenost za 24 hodin je rekord, nic víc, nic míň. Mizernou vypovídající hodnotu to má i u spalovacího auta.
Odpovědět1  0
40x nabíjet během jízdy 24 h a strávit u nabíjení 6 h... to se v reálu na tak dlouhé trase nemůže podařit, aby byly nabíječky tak ­"vhodně­" rozmístěny... vůbec nevím, co mi chtějí takovým ­"testem­" říci... Jedině snad, že nikdo vám nedá takové výsledky, jaké si sám zfalšuji. 🙄
Odpovědět1  1
Ešte že v tom Jaguari môžu žiť z nostalgie bohatých klientov, lebo ich terajšiemu managementu čo sa týka stratégie na najbližších zopár rokov, dočista hrablo.
Odpovědět0  0
To samozřejmě může. Problém je ale v tom, že většina ho tam navzdory této možnosti nemá.
Odpovědět0  0