Nejnovější komentáře
Hovada | od: durib  26.5.201823:12
Spíše by se měli nejdříve postarat o to, aby už neporušovali GNU­/GPL licenci. Ale nee, místo toho budou ještě více házet klacky pod nohy.
No co, Huawei tedy už nikdy. Ještě, že je tu stále konkurence, kde si můžu flashnout co chci.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Páráda | od: Deluxa  24.5.201815:27
Po asi pol mil. odjazdenych km na moto ti mozem povedat ze na rychlomer sa v 99,9% pripadov nepotrebujes vobec pozerat a pri pouzivani klasickej gps sa vzdy pozries dopredu kde mas odbocit, nie v momente ked to uz mas urobit. Ja som zacinal jazdit na motorkach ktore nemali ziadne ukazovatele ani otackomer :D
Nikdy som vo svojom okoli nepocul o nehode na moto, kde by bol tento problem,ze sa niekto v tom momente pozeral na nejaky display. V autach mi to dava vacsi zmysel, napriklad na celnom skle.
Neviem co je toto za nova motorkarska doba, ale objavuje sa tu plno ludi, ktori vyzaduju na motorke veci ktore s nou absolutne nesuvisia a pritom nezvladaju zakladne pravidla a sposob jazdy.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Šotek | od: shasler  24.5.201812:13
"... HDR, zatímco po selfie nebo ...­"

Šotek ukradl písmenko ­"r­" v předložce ­"pro­"...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Páráda | od: ensidia  23.5.20189:12
Skvělá věc. Jako motorkář, vím že je dívání na rychlost nebo GPS rizikové.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Nevím proč, ale zdá se mi, že Samsung Galaxy J6 vypadá mnohem lépe ­(prémiověji­) než A6. Především díky zadní straně, která u A6 vypadá jako původní řada J ­(2017­) a u J6 zase vypadá jako původní řada A ­(2017­). A až na fotoaparáty mají oba modely podobnou výbavu. Že by si řady vyměnily role? Jsem tedy zvědavý na cenu.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: ... | od: Milan Šurkala  22.5.201812:40
Proč to považujete za levný cirkus?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
... | od: Deluxa  22.5.201811:50
Hm genialne, zbavime sa odpadu za ktory sme zodpovedni a este na nom aj zarobime.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
... | od: Deluxa  22.5.201811:44
keby som bol Tesla tak sa v hrobe obraciam na aky lacny cirkus sa pouziva jeho meno....
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Tesla | od: potooczech  21.5.20189:35
Tesla je jak auto z teleshoppingu ... nikdo vám nedá to, co my vám slíbíme ... a teď telefonujte a objednávejte, než bude pozdě !!! :D

Už chybí jenom slib druhé zdarma :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
...... | od: odb  19.5.20189:20
Stary clanok ale neda mi ho neookomentovat.
Neprehana len Teslooop ale aj vy.
Citujem ­"Pokud by to takto šlo dál, 8letá záruka by mohla pokrýt provoz auta a baterie na celkově 1,2 milionu mil ­(1,9 milionu kilometru­), pokud by tedy takovou porci vydržel zbytek auta.­"
To nehrozi. Pri takej zaruke by Tesla skrachovala. Menit bateriu kvoli chybe v SW.
Dalej aj nazov clanku je velmi zavadzajuci. Ta Tesla najazdila skoro pol miliona kilometrov ale na povodnu bateriu len 320 tisic kilometrov, lebo potom ju vymenili.
Z tohto jedneho auta sa neda vycitat dokopy nic, z tohto uz vobec nie. Pritom clanok zneje neskutocne senzacne.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Taky | od: hl.hl  18.5.201820:21
Taky recykluji spatne clanky z notebooku pro nejruznejsi pouziti. Zajimave ze nektere baterie obsahovaly clanky, ktere vsechny daly svou nominalni kapacitu pri pomerne vysoke zatezi. Takze se jen potvrdilo kurvitko v elektronice baterie.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Verze pro iOS s těmito vylepšeními už tak trochu existuje. Seznam už před nějakou dobou vydal Windy Maps, což je jakási zahraniční verze Mapy.cz. Tam už se dnes dají stahovat mapy celého světa. Ostatně i designem to Windy Maps dost připomíná. Hlavně doufám, že tam nějak půjde vypnout to údajné ­"vylepšení­" v podobě možnosti otáčet mapu. Ta mi na Windy Maps hodně pije krev a zatím nevím, zda se to dá nějak vypnout. Dá se to sice resetovat... ale dělat to při každém pootočení ­(ještě, že ten zoom je zvolen docela rozumně a neotáčí to pořád)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
rovnák na ohejbák | od: shasler  17.5.20189:27
To je jak u nás v republice... vymyslí se nějaká pí*vina a následně se vymýšlí jak to obejít...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Trump má problém, | od: GogoX  16.5.20186:28
že nejprve koná, pak myslí, resp. radí se ...neustále střílí do vlastních nohou ...
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
open není free | od: shasler  14.5.20189:03
"Android je sice open­-source software, ale aby výrobci mohli do telefonu předinstalovat aplikace od Googlu a získali další výhody, musejí platit licenční poplatky podle uzavřených dohod.­"

Nechápu, proč si pořád někdo myslí, že ­"open­-source­" je ­"free­-ware­", tedy zdarma. Vůbec mi není jasné jak si někdo může plést slova ­"open­" a ­"free­". Přitom pro běžný život je to zcela nezbytné, například veřejné záchody mohou být otevřené, ale už nemusí být zdarma.

OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
na druhou
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Google aktualizace | od: Dojigiri  12.5.201819:12
To je celkem vtipné v kontextu toho, že sám Google taky nedodává aktualizace ke svým starším telefonům :D ... měl jsem donedávna Nexus 5 ­(první verzi­), dostal pouze upgrade z andr.5 na 6, 7 už nedostal a už se neinstalují ani žádné další bezpečnostní aktualizace. Jinak telefon dosud bezproblémově funguje a stále má dost výkonu pro moje potřeby.

Což víceméně není o moc lepší než u tolik kritizovaných 3rd party výrobců ­- většinou taky dostanete upgrade o jednu až dvě verze a nějakou dobu bezp. aktualizace a pak utrum. Takže ve výsledku telefon přímo od Googlu s ­"čistým androidem­" nemá v tomhle ohledu žádnou velkou výhodu. Když jsem ho původně kupoval jsem očekával, že bude dostávat všechny budoucí verze i aktualizace, ale očividně tomu tak není.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
odolnost | od: Jirik_H  11.5.201819:45
Já mám obavy, že malé motory s turbem při nízkých otáčkách mají kratší životnost. Bylo to i někde publikováno, tedy vyjádření výrobce pístních kroužků a dalších komponent. Namáhána jsou ložiska ­- kluzné plochy v nízkých otáčkách. Přece jen 1.8 má jinou velikost ojnic, klikovky oproti 1.0 a navíc v tříválci.
Dále ­- turbo má nepřímovstřik. Nejsou omývány sací ventily směsí vzduchu a paliva. Tvoří se saze. Nikdo neví, kdy tyto motory dostanou zákaz vjezdu do měst, pokud nebudou mít DPF. Takže za mě ne. Spolehlivost, atd. ­- 1.8 místo 1.0.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Neopravitelný bastl | od: Puppy8  11.5.201818:08
Problém je, že Android je jedna velká bezpečnostní díra, ve srovnáni s Windows nebo MacOS­/iOS. Bylo by potřeba aktualizace vydávat týdně a ještě by to bylo málo. To je tak, když se reklamní ­(a ne technologická, jako Microsoft nebo Apple­) společnost pustí do výroby software, jak Pat a Mat: https:­/­/www.cvedetails.com­/top­-50­-products.php?year=2017
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Trump je magor
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(1)