Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Nejnovější komentáře
cybrtruck je stejný nesmysl jako delorein, ten aspoň vypadal hezky...
Odpovědět1  1
Tohle je dost ubohá demagogie. Aby někdo mohl kritizovat chování firmy, tak rozhodně nemusí sám být ředitelem ba ani majitelem či zakladatelem firmy. Stejně jako ten co posuzuje kvalitu jídla nemusí být kuchař nebo ten co hodnotí zpěv nemusí být ani spěvák ani skladatel hudby..
A dělat by se to mělo vždy tak, aby to plnilo požadavky zákazníků za které si mimochodem zaplatili.. Možná to tak nevypadá, ale firmy jsou tu pro své zákazníky a nikoli obráceně. V momentě kdy se tohle otočí je s firmou něco špatně.
Odpovědět1  0
Tesla Motors má stále obrovský technologický náskok před všemi ostatními automobilkami. Vyrábí nejlepší auta, drobné kosmetické vady nemají žádný podstatnější význam. Cybertruck je auto, které předběhlo dobu. Bez vizionářů jako je Musk by byl svět mnohem zaostalejší a nudnější. Je smutné, kolik rozumbradů se hloupě vyjadřuje k věcem, o kterých nemá ani sebemenší ponětí.
Odpovědět0  5
lol, a to im odhnije blatnik skor ako tie puklice prederu pneu, alebo az potom? Kalsat na to, hlavne ze to prdbehne porsche aj s privesom a takym istym porsche na privese. To je dolezite!
Odpovědět0  2
To vyzera ako ­"hotovy podvozok s baterkami z ciny­" + nalepena laminatova karoseria.
Odpovědět0  0
Jestli pak to projde vůbec mořením a pasivací?
Odpovědět0  0
Když máte ohledně fungování firem tak jasno, můžete zmínit nějakou Vámi založenou nebo řízenou firmu? Abych se mohl podívat, jak by se to vlastně mělo správně dělat :­-­) Ne, teď neobhajuji Teslu a ani konkrétně někoho jiného, jen mi už přijde únavné stále číst takovéto odsuzování jiných.
Odpovědět2  4
Lidi jsou hloupí! U vesla těchto firem jsou magoři, kteří si kladou jediný cíl ­- vydělat za každou cenu. Takoví lidé vám pod rouškou jakékoliv lži prodají cokoliv!

Položíte ­"na dřevo­" balík, doufajíc, že za to dostanete exkluzivní zboží. Nakonec se ukáže, že je pravda docela někde jinde.
Odpovědět3  3
to bude tím že nechápeš že i za ten nedostatek pracovní síly můžou z části regulace.

Cena pracovní síly je dána nabídkou a poptávkou. Když máš politiky pomatený šílence co přeregulují ekonomiku, tak potřebuješ úředníky na straně státu, co kontrolují ty blbosti co chorý mozky politiků vymyslely, tak na straně firem co se snaží tomu šílenství vyhovět.
Index byrokracie z 2021 na menší modelové firmě ukázal 272 hodin ročně. To je cca 34 pracovních dní, tedy skoro 7 pracovních týdnů!

Méně regulací znamená méně státních parazitů, méně firemních úředníků, takže více zaměstnanců na trhu pro užitečnou práci a ne uspokojování úchylek státu budovat byrokratické peklo. To vede k vyšší nabídce práce ­(nabízí zaměstnanec­), vyšší efektivita firem,…
Odpovědět0  0
Levná pracovní síla je jen jeden malý střípek. Alfa a omega je to, že západní firmy nalifrovaly do Číny s montovnami de facto i know­-how a Čína následně ignorovala jakékoliv dodržování patentů a technologie sprostě okopírovala. Takže ušetřila jak miliardy do výzkumu, tak to nejdůležitější ­- čas. A západ, který si bláhově myslel, jak bude žít z patentů, nakonec nemá, z čeho by financoval další výzkum, protože se zbavil průmyslu. :­-/
Odpovědět0  0
Je potřeba psát o tom, že někdo na Teslu přišrouboval střešní latě, a na ně solární panely, a stojí to překvapivě za nic?
Odpovědět1  2
To je jako bych na svém benziňáku chtěl vozit miniaturní rafinerii na litr paliva denně.
Odpovědět1  0
Mi jako odpůrci elektromobility, pracuji v oboru tak elektromotory atd. jsou velmi výborné po všech stránkách. Ale vše stojí a padá na mizerných akumulátorech. Přijde toto jako neskutečná prasárna a opruz, jak dlouho to trvá to rozložit? Jak dlouho potrvá najít vhodné místo kde to rozložit? Jak dlouho potrvá hnědočechům než ten bazmek ujebou?
Odpovědět1  0
Je to pravda ­- ten kdo ma levnejsi bazmek tak ho na trhu proda. Sice bojuje proti setrvacnosti uzivatelu ­(v podstate konzervativne uvazujici konzumenti­) ale az prorazi, zacne likvidovat konkurenci. Az konkurence zadna nebude, tak uz se nemusi honit.

Uz se tesim na zpravy o tom jak budou zapadni soudruzi importni cla obhajovat ­(narodni bezpecnost, bojime se pihy na motherboardu, Usama von bububu v motoru­) :­-­)

Jedincum s chabym uvazovanim o konkurenci bych navrhoval, at si zauvazuji, jestli je ta konkurence jen o vyrobku ­(coz se nam cizi koncerny snazi protlacit do palice­-ze nas nemusi vubec zajimat, kdo a kde vyrobek vyrobil­), nebo i o tom, jestli si domorodci budou mit kde vydelat, jakou budou mit cenovou hladinu ­(v podstate na vse­) a jestli by se nemeli vzdavat sveho podilu na kolobehu penez ­(u cizich firem se do neho totiz moc nezapoji­). Jinak receno, jestli neni lepsi delat si aspon neco sam nez vsechno kupovat, protoze se tim ekonomika dostava do zavislosti ­- na monopolu cizich vyrobcu.

FYI, ty lokalni delniky si muzou dovezt. Platit jim budou v cizi mene cizi cenu a za tu dobu co tu budou drit nevylezou z fabriky nebo z ubytovny. Pripadne bude fabrika plna stroju a minimalni obsluhou a navody v sypanem caji.
Odpovědět0  0
"Součet přesněji specifikovaných pohonů hybridního typu.­"

A to změní vítězství nad neelektrifikovanými diesely jak? Diesel = neelektrifikovaný diesel. Alespoň mnoha lidem je to v tomto kontextu pohonů jasné. Že Vy pod tím vidíte i diesel elektrifikovaný, na tom nic nemění. Znovu říkám, kvůli Vám nebudu překopávat všeobecně používané označování pohonů.
Odpovědět0  0
""nechci nic likvidovat, pouze se ohražuji proti zavádějícím závěrům​­"

No chcete, protože pokud ty naftové hybridy přičtete k naftovým vozům a benzínové hybridy k benzínovým, tak kategorie hybridů zmizí. Nebo snad chcete popřít, že nezmizí? Co v ní tedy zůstane? Odpovězte na jednoduchou otázku. Co ve Vašem případě zbude v kolonce hybridy?

"Navrhuji rozdělit kolonku na 4​​­-8.​­" ­"

Máte probléím s chápáním psaného textu?
Vždyť dokonce citujete fakt, že by hybridy stále zůstaly a nechci je mazat! Tedy pokud není nad vaše chápání, že by byly rozděleny a pro získání současné informace byste je musel sečíst.

"Co ve Vašem případě zbude v kolonce hybridy?­"
Součet přesněji specifikovaných pohonů hybridního typu. Přesněji specifikované hybridy jsou podmnožina obecného označení a není tedy problém ji vypočítat. Pro většinu osob.

"Ať by tam to rozdělení bylo nebo nebylo, stále by elektromobily porazily neelektrifikované diesely. Nebo to chcete popřít? ­"

Naopak, snažím se vás k tomuto přesnějšímu* závěru dovést již od prvního komentu. Blahopřeji. Na toto tvrzení totiž ani nepotřebujete ty přesnější statistiky na které se vymlouváte. To je totiž to ve skutečnosti, co vyplývá z těch grafů.

*Zase ta porážka. Nedokážete se oprostit od toho primitovního uvažování boju mezi Sparta­/Slavie, AMD­/Intel­/Nvidie, MS­/Apple­/unix, nafta­/benzín­/elektro? Chce to trochu nadhledu.

Doktorát ­- hm, co by vám řekl vedoucí práce, kdybyste argumentoval, tak jako v předchozím příspěvku? ­(Není to bulvár, páč umím bulvárnější)
Odpovědět0  0
"nechci nic likvidovat, pouze se ohražuji proti zavádějícím závěrům­"

No chcete, protože pokud ty naftové hybridy přičtete k naftovým vozům a benzínové hybridy k benzínovým, tak kategorie hybridů zmizí. Nebo snad chcete popřít, že nezmizí? Co v ní tedy zůstane? Odpovězte na jednoduchou otázku. Co ve Vašem případě zbude v kolonce hybridy?

"Navrhuji rozdělit kolonku na 4​­-8.­"

No podrobnější rozdělení by se mi líbilo také, jenže data takové rozdělení nenabízí. Snad každý ví ­(asi kromě Vás­), že dieselem se myslí neelektrifikovaný diesel. Elektrifikovaný diesel by byl v hybridech. A elektromobily neelektrifikované diesely porazily. Ať by tam to rozdělení bylo nebo nebylo, stále by elektromobily porazily neelektrifikované diesely. Nebo to chcete popřít?

"To si vážně nedovedete představit, že se ta data dají vyhodnotit více než jedním způsobem a je možné ty způsoby i odprezentovat?­"

Viz výše. Dokážu, dokonce bych byl rád, kdyby tomu tak bylo. Kdyby to data umožňovala, tak bych to udělal. Jenže toto rozdělení tam není. To, že je možné se na to dívat i z dalšího pohledu ­(likvidace kategorie hybridů jejich přičtením k primárním palivům­) jsem do článku přidal, protože je to také zajímavý pohled.

"Opravdu máte vysokou školu? ­"

Ano, doktorát z informatiky.
Odpovědět0  0
Ach jo, snad naposledy:

ad 1, kouknul jsme tam a máte pravdu, je to stejnej bulvár:­-­) Přecenil jsem vaše zdroje.

ad 2, Opakuji pro obzvláště natvrdlé novináře: nechci nic likvidovat, pouze se ohražuji proti zavádějícím závěrům. Existence kolonky v grafu neznaméná, že musíte ignorovat její obsah. Začínám si myslet, že tu kolonku potřebujete­(tak jak je­), protože vám dává záminku hlásat nějaké porážky a inkasovat prokliky. To je oč tu běží, že?

(Abyste si to zase nevyložil, tak ja se vám hodí: To co se mi nelíbí je, že se z toho grafu člověk nic nedozví. Hybrid jakožto nová a tlačená forma pohonu je infomativně zabitá. Narozdíl od vás mne zajímají i jiné informace než kdo ­"prohrál­/vyhrál­". Navrhuji rozdělit kolonku na 4­-8. Kombinaci paliv a druhů hybridu. Vám to umožní dělat ­"zajímavé­" závěry a lidé, které zajímají skutečná data je budou mít k dispozici.­)

Navrhuji nedělat závěry, která ignoirují data. Název diesel je odvozen od paliva. Pokud hybrid není plug­-in, pak jezdí na fosilní paliva. Ignorování tohoto faktu bych čekal někde na novinkách. Potřebu dělat jednoduché a jednoznačné závěry tam mají nejen kvůli schopnostem čtenářů, ale i redaktorů. To co popisujete vy, je zejména marketingové rozdělení a jak vidno plní svůj marketingový účel na sto procent. Kdyby šlo o techniku, tak nezamíchají všechny hybridy do jednoho. Za pár let budou bombastické titulky, že EV+Hybridy porazily fosily. Prostě se to marketingově vymyslí.
To si vážně nedovedete představit, že se ta data dají vyhodnotit více než jedním způsobem a je možné ty způsoby i odprezentovat? Že nemusíte mít jen jeden pohled­/závěr, ale i více pohledů z více souvislostí? Opravdu jste studoval vysokou školu?

ad3,
Kolega si koupil nové auto. Když jsem se ptal na co jezdí, tak řekl, že na benzín, nikoli na hybrid. To že jde o hybrid jsem z něj musel téměř páčit, protože to má minibaterku a prakticky o tom neví. Samozřejmě o tom ví, ale nepřikládá tomu žádný význam z hlediska zdroje energie, protože se nejde nabít ze zásuvky a hlavně ta baterka je fakt mini. Tolik k vnímání lidí pohonu aut.

Bombastické titulky ­- osobně si myslím, že není pravdivý­(viz výše­), ale hlavně je tam ­"porážka­", tedy vnucování představy nějakého boje a tím působení na základní emoce a instinkty. Ve skutečnosti o žádný boj nejde. Jedna technologie ­(nuceně­) nahrazuje jinou.
To, že umíte udělat ještě bulvárnější titulek má dokázat, že tento je seriozní? Opravdu máte vysokou školu? Pokud ano, jakou?
Odpovědět0  0
Teda, panove a damy, opravdu nechapu, co to tady povidate. Toto neni o regulacich, o presunech vyroby ani o nicem takovem. To je proste o tom, ze Cina ma levnejsi pracovni silu nez Evropa nebo Severni Amerika a proto dokazou dodat levnejsi auta srovnatelnych parametru.

Je to opakovani podobne situace s rozmachem japonskeho automobiloveho prumyslu ­- na zacatku to byla tragedie, potom kupovali licence na cizi auta, potom se to naucili natolik dobre, ze jejich auta mela specialni ficury, ktere jine auta nemely ­- treba ze fungovaly, startovaly v desti a mraze a tak. To bylo tak nekdy kolem roku 1970. Zrovna tyto vlastnosti prakticky zabily britske znacky a americkym taky udelaly spousty problemu. A protoze treba Toyota mela v USA povest levneho druheho­/tretiho auta na nakupy, tak po letech marneho snazeni o proniknuti do premiovych segmentu vytvorili novou znacku ­(Lexus­) a vime, kde ta je dnes....

Importni cla budou fungovat jenom omezenou dobu, nez si cinske automobilky postavi tovarny v dane destinaci. Stejne jako to udelali japonci v reakci na regulace pred padesati lety.... No, vlastne tim padem ty cla budou fungovat perfektne, protoze v tech lokalnich novych tovarnach budou delat lokalni delnici, takze bezny obcan je spokojen, pracovat ma porad kde. Ze nebude spokojeno vedeni VW ­(protoze jim nekdo bude ujidat s jejich kolace­), vadi asi jenom tomu vedeni
Odpovědět0  0