Nejnovější komentáře
Rodiče | od: wrah666  12.1.201919:05
Rodiče by se měli stydět za to co ­(ne­)vychovali. Omluvit se člověku, kterému jejich synek poškodil zeď, omluvit se rodičům zabitého druhého děcka a pak se stydět v koutě. Podání žaloby je neskutečná drzost. I při ­"jen­" 140 km­/h by nebylo co řešit. Auto by bylo na kusy naprosto stejně. A po takové havárce vzplane každé palivo. Jendo jestli baterka, benzín, plyn.. Když přijde na horký motor, tak i nafta. Ano, konstrukční vada byla. U nich doma. Taťka měl příliš utažený řemen, tak ho nechával na gatích, místo aby jím vychovával nezdárného synka!
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(6)  nízká(2)
Re: 187 km/h | od: Choakinek  12.1.201919:02
Podle jiného zdroje prý ještě stihl zpomalit na 140 km­/h ;­-­), než naboural.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
Celkem prostý případ | od: Choakinek  12.1.201919:00
Ten případ je podle mě poměrně prostý.

1­) Pokud pitva prokázala jako jedinou příčinu úmrtí uhoření ;­-­), tak by to Tesla mohla prohrát.

2­)
"... jenže v jiném servisním centru byla bez vědomí rodičů zase deaktivována...­"
Toto podle mě není podstatné. Podstatné je, zdali ta funkce byla či nebyla deaktivována bez vědomí toho mladého řidiče ;­-­).
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
187 km/h | od: Over5  12.1.201918:57
pri takej rychlosti by to nerozdychali asi ani keby sa auto nechytilo plamenom, mozu rovno zacat zalovat kazdeho lebo ak je niekto idiot tak sa dokaze zabit aj lyzicov ktorou ma zrat aby nezomrel od hladu
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(2)  nízká(0)
Re: Brýle s kamerou | od: koko8  10.1.201915:10
Když to objednáte do 14:00 hodin v ten den, tak vám to budou hned odesílat. Takže můžete mít doma zásilku hned druhý den.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Dost šílená věc :D ­- to je motorka leda na ježdění po městě. A o to víc bych se na ní bál, jestliže nevydává žádné zvuky krom elektrického bzučení ­- takhle by mě ve městě někdo brzo akorát sestřelil. Navíc motorka na ježdění po městě za takové peníze? To fakt radši pořádný voňavý spalovací motor od HD za polovinu :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: :) | od: Milan Šurkala  10.1.20197:59
Sedí to, co se Vám na to nelíbí? Rychlým nabíjením by nabilo 309 km za hodinu. To, že ten akumulátor nepojme tolik energie na 309 km, je přeci věc jiná a vůbec ničemu to neodporuje. Kdyby akumulátor měl velikost na 309 km dojezdu, tak by byl nabit touto rychlostí za hodinu. Takovou velikost ale nemá, má zhruba poloviční. Takže když má poloviční velikost, tak se rychlostí 309 km za hodinu do plna nabije přeci za půl hodiny. Co je na tom špatně? Vše je v pořádku.

Nebo jinak. Jedete rychlostí 100 km­/h. Máte benzín na polovinu, 50 km. Takže pokud pojedete rychlostí 100 km­/h, tak dokončíte proces za půl hodiny, ale nijak to nesnižuje ten fakt, že jste jel rychlostí 100km­/h, ačkoli jste 100 km neujel.

Nebo ještě jinak. Nabíjíme 309 km dojezdu za hodinu, tedy 309 km dojezdu za 60 minut. To znamená, že nabíjíme cca 5 km dojezdu za minutu, OK? Takže když baterie vystačí na 177 km, nebije se rychlostí 5 km dojezdu za minutu ­(což je totéž jako 309 km za hodinu, jen v jiné jednotce­) zhruba za 177­/5 = 35 minut.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
:) | od: batmaster  10.1.20196:51
Dojezd na jedno nabití akumulátoru má být okolo 110 mil ­(177 km­). .... Při pomalém nabíjení lze počítat s 21 km dojezdu za hodinu nabíjení, s rychlým by šlo o 309 km za hodinu, takže celý akumulátor by měl být nabit za něco málo přes půl hodiny.

Ty počty Vám nějak nesedí. :­) Maximální dojezd je 177km a rychlé nabití za hodinu ­"nabije dojezd­" na 309 km?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(1)
Re: Prý clům a poplatkům | od: wrah666  9.1.201913:27
Naprostou většinu onboho ­"ukradeného­" know how do číny dovezli sami amíci. Zcela dobrovolně, i s celou fabrikou a zaškolením obsluhy. Ostatně s nucenou prací levných pracovních sil měli bohaté zkušenosti. Jediné s čím nepočítali je, že číňan é nejsou jako černoši. Číňané jsou pracovití a tak, když má denní směna ­"padla­", nastoupí do stejné fabriky druhá a na stejných strojích vyrábí ­"padělky­".
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Pracovní postupy nemusí složitě špionit, stačí se nechat zaměstanat v Gigafactory v USA nebo nějaké jiné automobilce ­(kterými se Tesla inspirovala­) která už dávno v Číně vyrábí a u nějakého subdodavatele. Pořídit si Teslu rozebrat do šroubku a reverzním inženýrstvím zjistit co a jak. Hardware problém okopčit není ten čína vyrábí pro celý svět :­), to co dělá Teslu ­"in­" je ten software a to má určitě ošetřený, že se zdrojový kód nedostane jen tak někomu do ruky.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Prý clům a poplatkům | od: namrmic  8.1.201922:36
Hlavně to Číně umožní dostat se k technologiím a pracovním postupům bez větších nákladů a průmyslové špionáže.
Následné zkopírování už je jen otázkou času. V Číně si z patentů těžkou hlavu nedělají.
Sakra, to jen já v tom vidím problém?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: :) | od: Milan Šurkala  7.1.201910:56
Díky, opraveno :­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(1)  nízká(0)
:) | od: pietrolbc  7.1.20199:59
cca 4 litry papíru :D :D
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: :) | od: Milan Šurkala  6.1.201922:48
To by šlo asi dost těžko. Jak se chceš dozvědět o tom, že je ta baterie v prodeji? Tyhle baterie jsou obvykle součástí jiných výrobků, kde se dozvíš jen o tom, že to má větší baterii, málokdy nějaké informace o typu. To by v podstatě takové články vůbec neexistovaly.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: :) | od: Jirka-77  6.1.201920:53
asi by bylo dobrý v nadpisech článků o nových bateriích jasně rozlišovat jestli jde o články ve výzkumu nebo v prodeji. lidi s kritikou článků o bateriích by na ty ve výzkumu neklikali, vůbec nezačínali číst a byla by pohoda :­-)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: :) | od: Jirka-77  6.1.201920:42
No dobře, jsou efektivní a úsporné, asi jako airbus a380 s nejnižší spotřebou na člověka, ale jde o to jakou má spotřebu ten celek jako počítače, datová centra, internet celkově. Kdyby datová centra nebyla, spotřeba by nebyla tak dobře viditelná v těch firmách a byla by třeba větší, to věřím. Nejsem pro zrušení datových center :­-­) Jen chci říct že spotřeba toho všeho je moc velká. Jako u těch letadel, je lehký díky uhlíkovým vláknům, je tam veškerá úspora jaká jde vymyslet a má spotřebu 3,8 l ­/ 100 km ­/ člověka, to je zázračný číslo proti menším starším letadlům, ale jde o to, že spotřeba letectví tím neklesá a je pro Zemi moc velká, u internetu je to stejné. stejně tak v číně při budování přehrady tři soutěsky počítali s tím že to umožní odstavit nějaké staré uhelné elektrárny, jenže dnes přehrada běží naplno a ty uhelné elektrárny taky a spotřeba proudu brutálně roste. efektivita novějších lepších technologií nesnižuje celkovou spotřebu a je teda asi problém jak ji snížit dokud to jede z části na uhlí. připadá mě, že by se ta spotřeba proudu i ropy i dříví a dalších věcí měla nějak omezit, nějak bez válek a nemocí.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: :) | od: Milan Šurkala  6.1.201920:30
Od doby první Li­-Ionky se kapacita zvedla o pár procent? Vždyť to průměrně roste okolo 5 % ročně. Např. Tesla za těch 10 let, co existuje, zvýšila hustotu dvakrát o nějakých 30 %. Jde to vidět i u mobilů, kde se kapacita baterií za posledních 10 let zvedla na trojnásobek, zatímco rozměry nešly nahoru ani o dvojnásobek.

Pokud jde o uvedení, to, že má být výroba jednoduchá, přeci ještě neznamená, že ta výroba začne za týden nebo za rok. Za další, jak ty víš, kdo používá jakou technologie baterie? Jak víš, že to nepoužívá některou z těch nových technologií ­(neříkám těch revolučních, ale těch optimalizací­), když výrobce zpravidla jen hovoří o navýšení hustoty? Ty kapacity jdou nahoru. Se jen podívej, kolik těch typů Li­-Ion baterií existuje.
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
:) | od: wrah666  6.1.201919:06
Ps: a pro pobavení dodávám článeček z blogu na idnes. Já to ani nepsal, ani s tím nemám nic společného. A ani jsem to nehledal, samo mi to vyskočilo na hlavní stránce..
https:­/­/www.idnes.cz­/auto­/zpravodajstvi­/elektromobil­-nabijeni­-jan­-zima­-bloger­-blog.A190104_121713_automoto_fdv
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: :) | od: wrah666  6.1.201917:54
Některé měly být ­"na výrobu velmi snadné­", jiné že ­"stačí jen upravit současné linky, maximálně za rok bude produkce v milionech kusů­" a jiné dokonce ­"už mají poloprovoz, produkující desítky tisíc kusů ročně­". A přítom nebyla nikde k vidění ani jedna jediná, žádného toho ­"okamžitého­" druhu. Od doby první li ionky se kapacita zvedla s bídou o pár procent. Ale s miniaturizací a snahou narvat co nejvíc vrstev fólie do malého pouzdra fantasticky klesla bezpečnost. Inu pokrok. Prý :)
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)
Re: Brýle s kamerou | od: Halalova  6.1.201916:26
I ta kravata vypadá velice dobře, objednávala jste tam teda? jak dlouho jim to trvá, než jim to přijde?
OdpovědětKvalita příspěvku:  dobrá(0)  nízká(0)