www.svetmobilne.cz
>
>
>
>
>

Moto C a Moto C Plus oficiálně: naprostý základ od Lenova

Moto C a Moto C Plus oficiálně: naprostý základ od Lenova
, , aktualita
Lenovo se rozhodlo opět překopat a rozšířit nabídku smartphonů Moto, a tohle jsou první vlaštovky. Moto C a C Plus se zařadí do třídy low-endů, hlavním lákadlem tedy bude nízká cena začínající na 89 eurech.
K oblíbeným
reklama
O řadě Moto C se toho dost napsalo ještě před jejím oficiálním představením, telefony totiž v minulých týdnech několikrát unikly na internet. Jedná se o novou nejnižší řadu, která je ještě cenově dostupnější a hůře vybavená než Moto E. Úplně dole je také v nedávno prozrazeném portfoliu modelů Lenovo Moto pro letošní rok. Moto C i Moto C Plus se navzájem podobají designem a dokonce oba mají pětipalcový displej. Společný je také operační systém Android 7.0 Nougat, který výrobce jen minimálně upravoval.


Lenovo Moto C


Moto C je základnější model z této dvojice, čemuž odpovídá 5” panel s rozlišením jen 854 x 480 pixelů nebo čtyřjádrový procesore MediaTek MT6737M taktovaný na 1,1 GHz, kterému sekunduje 1GB RAM. Velikost interního úložiště se podle konrétní varianty zastavila na 8 nebo 16 GB, v obou případech s možnosti rozšíření prostřednictvím micro SD karty. 5MPx zadní fotoaparát disponuje LED bleskem, ale postrádá autofokus. Dále je k dispozici 2MPx přední snímač nebo baterie o kapacitě 2 350 mAh.





Moto C se začne prodávat letos na jaře také na vybraných evropských trzích za cenu startující na 89 eurech, v přepočtu 2 350 Kč. Varianta s podporou LTE (4G), kterou bychom měli spíše očekávat na českém trhu, bude o něco dražší, zájemce vyjde na 99 eur, tedy asi 2 600 Kč.


Lenovo Moto C Plus


Moto C Plus už je o něco lépe použitelný model, přesto bude hlavním lákadlem nízká cena. 5“ displej tentokrát nese rozlišení 1280 x 720 pixelů, které už se stalo takřka standardem také u cenově dostupných telefonů. Srdcem je o něco výkonnější procesor MediaTek MT6737, který opět obsahuje čtyři jádra, ale tentokrát na frekvenci 1,3 GHz. V tomto případě existuje varianta s 2GB RAM, i když na některých trzích se přístroj objeví jen s 1GB operační pamětí. 16GB interní úložiště je ovšem tentokrát samozřejmostí.





Moto C Plus bude pořizovat znatelně kvalitnější snímky, a to díky 8MPx senzoru s autofokusem a LED bleskem. 2MPx přední fotoaparát ovšem ve výbavě zůstal. Kapacita baterie v tomto případě dosahuje nadprůměrné hodnoty 4 000 mAh, takže problém s výdrží baterie by neměl nastat. Telefon se bude prodávat za cenu od 119 eur, tedy asi 3 200 Kč.
reklama
Nejnovější články
DxOMark bude nově testovat i výdrž akumulátorů u smartphonů DxOMark bude nově testovat i výdrž akumulátorů u smartphonů
DxOMark známe především v oblasti vyhodnocování kvality snímačů digitálních fotoaparátů i telefonů. Nyní se ale dostalo na další kategorii, a tou jsou akumulátory smartphonů. Nově budeme mít bodové hodnocení nejen výdrže.
11.5.2021, aktualita, Milan Šurkala
Mercedes-Benz EQT: elektrický předobraz nové T-Class Mercedes-Benz EQT: elektrický předobraz nové T-Class
Automobilka Mercedes-Benz představila koncept elektrického vanu EQT. Ten má být jakýmsi předobrazem nové T-Class, kompaktnější varianty k oblíbené V-Class. Pojmout má až sedm pasažérů a nabídnout jim luxusní svezení.
11.5.2021, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
Jen 13 % uživatelů iOS 14.5 povolilo sledování aplikacemi Jen 13 % uživatelů iOS 14.5 povolilo sledování aplikacemi
Společnost Flurry Analytics se podívala na množství uživatelů, kteří povolili sledování aplikacemi v poslední verzi operačního systému Apple iOS 14.5. A není jich mnoho, celosvětově jde o 13 % lidí.
10.5.2021, aktualita, Milan Šurkala
Přichází nová generace Škody Fabia, dostane i čtyřválec 1.5 TSI Přichází nová generace Škody Fabia, dostane i čtyřválec 1.5 TSI
Dnes byla představena 4. generace automobilu Škoda Fabia. Nabídne větší vnitřní rozměry, na svou třídu velmi objemný zavazadlový prostor, excelentní aerodynamiku a tentokrát se dostane i na čtyřválcové TSI s objemem 1,5 litru.
4.5.2021, aktualita, Milan Šurkala10 komentářů
Elektromobily NIO přichází do Evropy, jako první bude Norsko Elektromobily NIO přichází do Evropy, jako první bude Norsko
Čínská automobilka NIO vyrábí elektromobily a v tomto roce poprvé zamíří mimo Čínu. První takovou zemí bude Norsko, kde jsou elektromobily prodejně velmi úspěšné. Je však nutno přiznat, že za to mohou daňové úlevy.
30.4.2021, aktualita, Milan Šurkala