Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Oficiální hromadná stížnost na Acer kvůli odpojování bluetooth u n50

Bumby (5)|13.2.2007 18:14
Tak PDA Acer N50 premium opětovně nechodí a bluetoth padá jak listí. Napsal jsem do Aceru a ani už neodpověděli. Acer prostě už nebrat !
Coburn (44)|14.2.2007 18:38
Tak uz mi to poslali zpatky, ale blbnul displej, a tak jsem jim ho tam zase poslal. Krome toho mi jeste zcorili stylus... Nechapu uplne tu reklamaci. U mobilu musela byt na vymenu nebo vraceni penez 3x za sebou uplne stejna zavada, nebo 5x jakakoliv. Jak je to tady?
zuzkys (356)|16.2.2007 20:38
Myslím si, že závada se musí projevit stejná 3x a při té třetí požadovat vrácení peněz. Nebo 5x různá.
Mě se díkybohu podařilo hned při první dosáhnout překročení 30denní lhůtu na vyřízení reklamace. Takže už mám penízky doma a nového looxika.
Acer mi přišel vcelku jako dobré PDA za rozumnou cenu, ale kvůli závadě s bluetooth jsem ráda, že mám vše vyřízené. Bluetooth je pro mě dost důležitý.
Coburn (44)|12.3.2007 22:02
Tak mam dalsi zkusenost s electro worldem :-). PDA se jim sice za 25 dni vratilo z reklamace, tak mi zavolali, ale kdyz jsem ho u pokladny zkousel zapnout, tak blikala obrazovka a nic se nedelo. Melo asi usmazenou desku, nebo co. Kazdopadne ale bylo jeste v horsim stavu, nez to bylo pred reklamaci. Takze electroworldaci udelali reklamaci reklamace a maj na to teoreticky tyden, tak se jenom budu modlit, aby mi to vyslo :-D. Vsem, kteri to reklamuji pres nejaky "kamenny" obchod, bych doporucil, aby si po delsim trvani reklamace pro to chodili az tak 28. den, abyste se vyhli pripadne reklamaci reklamace, jako se to stalo me :-).
SelinaK (77)|13.3.2007 15:32
Nedávno jsem dávala Acera na 4. reklamaci... tentokrát už to ani nezkoušeli, jen flashli bios a poslali to zpátky. Reklamovala jsem přes prodejce a ten mi poradil, ať si dojdu do servisu osobně a předvedu tam hysterku, jinak nemám šanci. Fakt mě štvou :evil:
Coburn (44)|14.3.2007 09:49
Na E-W se mi nejvic libi, ze se s tema parchantama z aceru vubec nemusim bavit :-). Ale jinak jestli ti uznali 4 reklamace, tak by ti tedka uz pri paty meli vratit penize, ne?
Karm (365)|14.3.2007 09:52
Nejsem si jistý,ale myslím že toto(5x a dost) provozoval u svých mobilů Siemens,ale před časem vydali prohlášení,kde to zrušili,protože to prý nemá oporu v našem zákoníku...Ale zkus pohledat,třeba se pletu
Coburn (44)|14.3.2007 10:45
Jeste bych se rad na neco zeptal. Me teda tedka prakticky jde o "vteřiny". Kdyz jsem to reklamoval např. 30.4., tak se lhuta zacina pocitat od 1.5.. Kdyz oprava nesmi presahnout delku 30 dnu, tak si pro PDA muzu prijit uz 30.5., nebo az 31.5.? :-)
PLS hep
pepa_ce4you (105)|1.4.2007 17:23
Tak pánové ted jsem se na jednom zahraničním serveru dočetl, že Acer již v některých zemích EU ( Německo, Holansko, Francie, Rakousko ) přiznal potíže s BT u n50 a příští týden toto bude oznámeno pro celou EU a všechny přístroje bude vyměňovat buďto za jiný typ či vracet peníze
Karm (365)|1.4.2007 18:19
Mohl bys dát prosím odkaz?Rád bych si to přečetl "na vlastní bulvy"
:D Díky
(p.s. jak tak koukám na datum,jestli je to aprílový žertík,tak je hooodně nepovedený :D )

EDIT (CommanderZ): Ale mackal ;)
Reddy (166)|1.4.2007 19:23
Hele, víte o tom, že se to stává i s N30? Nejsem sám, že ne?
speed-komi (278)|2.4.2007 15:12
Tak byl to s tou n50kou jen žert, nebo to byl fakt? teď už to můžete říct. Dělám si zálusk na c530, tak by to bylo fajn: )
pepa_ce4you (105)|2.4.2007 17:21
[QUOTE="speed-komi"]Tak byl to s tou n50kou jen žert, nebo to byl fakt? teď už to můžete říct. Dělám si zálusk na c530, tak by to bylo fajn: )[/QUOTE]

No zálusk sice můžete mít, ale to datum, to datum ....
speed-komi (278)|17.7.2007 13:06
Takže moje n50 je po druhé reklamaci, zatim jsem BT nevyzkoušel, momentálně nemám kde, ale sd karty pořád čte špatně. co s ním? dneska mi přišel z servisu. Mám kontaktovat eshop, v kterém jsem ho koupil, nebo rovnou servis? Asi chci prachy, protože tohle je o nervy.
Karm (365)|17.7.2007 13:38
Normálně bych ti poradil ať se obrátíš rovnou na servis,ale vzhledem k okolnostem bych šel radši do obchodu.Mají na to 30 dní a je tedy větší šance,že to nestihnou.A Acer zase bude o pár tisícovek chudší :)
speed-komi (278)|17.7.2007 14:17
O to, že to nestihnou bych se nebál. Acer se neskutečně polepšil - vyřízení poslední reklamace trvalo týden i s ppl a víkendem. Ale po třetí reklamaci by mi už měli vrátit peníze, ne? nebo i teď, když to vrátili neopravené? resp. stále s neopravitelnym BT.
kukacka_ce4you (9)|25.7.2007 01:34
A neví už náhodou někdo čím to je že se Bluetooth pořád odpojuje?
speed-komi (278)|25.7.2007 14:40
prostě chybnym strojem. nedokáží to opravit ani oni, tak nemá cenu, abysme se do toho pouštěli my.
sikula05 (272)|25.7.2007 15:17
Taky bohužel jedu v druhém kole reklamace tohoto...tak držte palce!!!
sikula05 (272)|10.8.2007 14:53
Tady je výsledek mého reklamačního snažení...jen vynechávám osobní údaje
--------------------------------------------------------------------------------
From: @ahmobile.cz]
Sent: Friday, August 10, 2007 1:40 PM
To:
Subject: Vyjádření servisu Acer k třetí reklamaci téže závady

Dobrý den,

po projednání celé záležitosti se zástupcem společnosti Acer servis Brno a s našim právním zástupcem jsem byl opět ujištěn v tom, že my jakožto prodejce zařízení Acer nemůžeme přistoupit na žádost o odstoupení od kupní smlouvy bez toho, abychom to měli písemně podloženo vyjádřením autorizovaného servisního centra společnosti Acer Czech Republic s.r.o.. V příloze Vám zasílám jejich vyjádření ke třetí reklamaci, kterou tentokrát neuznali za oprávněnou, první dvě uznali za oprávněné a vyměnily pokaždé základní desku zařízení za novou. Bylo mi řečeno, že posudek soudního znalce si klidně můžete nechat udělat, ovšem to nic nemění na faktu, že Vám reklamaci závady my jako prodejce nemůžeme uznat, pokud to nebudeme mít podložené vyjádřením autorizovaného servisu. Jediné co pro Vás v tuto chvíli můžeme udělat je zařízení zabalit a zaslat zpět do Acer servisu s žádostí o opravu, resp. s žádostí o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu čtvrté reklamace téže závady a uvidíme jak se k tomu postaví. Jinak zařízení je zde připraveno k vyzvednutí v případě Vašeho zájmu.

S pozdravem

AH Mobile s.r.o.

moje odpověď:

Nevím,co Vám mám napsat...je přeci absurdní dvakrát po sobě závadu uznat a po třetí...aniž bych měl přístroj v ruce-tak tu závadu neuznat.Po pravdě řečeno,mě vyjádření vašeho právního zástupce /asi se mám zaleknout/ moc nezajímá a ani já nejsem v žádném právním vztahu s nějakým vaším dodavatelem,popř.autorizovaným servisem.Ať si váš právník nastuduje OZ.Opravdu to má u nás redakce Černých ovcí tento postup vyřizování reklamací nastudovaný dost podrobně.
Co se týče dalšího postupu...pošlete to po čtvrté...a něco se bude dít.
Jen aby se neztratila podstata tohoto sporu.Já jsem u AH mobile koupil zařízení,které /to ani pan Strouhal nezpochybňuje/ vykazuje i po třech opravách stále stejnou vadu /tak jako celá výrobní serie tohoto přístroje/.Je pouze na prodejci jak se k vyřízení reklamace postaví,ale i ponese sám prodejce odpovědnost ze svého, případně nezákoného postupu vůči zákazníku.
S pozdravem ....

sikula05 (272)|19.9.2007 20:10
Zdravím, tak pokud by to někoho zajímalo-dneškem byla záležitost ukončena:yes:
Pro ty co jsou postiženi podobným problémem, zde je stručný přehled událostí:
1.:první reklamace-uznána-výměna základní desky
2.:druhá reklamace-uznána-výměna základní desky
3.:třetí reklamace-závada se neprojevila
4.:spor s prodejcem viz. výše /nakonec dohoda na poslání na čtvrtou reklamaci/
5.:zvláštní dopis od Aceru, ve kterém vyjadřují lítost nad tím, že jsem jediný o kom slyšeli, že má takové problémy a v rámci dobrých vztahů mě nabídli výměnu za N310
6.:výměnu jsem poměrně zdvořilým dopisem, ve kterém jsem poukázal na nevyváženost tech.parametrů, odmítl
7.:následoval dopis Aceru, ve kterém mě sdělili, že vůbec nemám nárok na záruční opravu, protože podle nich je výrobek koupen na fakturu na právnickou osobu /k tomu jim stačilo to, že v dodací adrese byl uveden podnik, místo "obyčejné adresy"/proč to tedy dvakrát opravovali zůstává záhadou :?:
8.:opět ve spolupráci s prodejcem následovala již poněkud méně zdvořilá odpověď
9.:19.9. 2007 tj. cca po 3,5 měsíční anabázi došla od Aceru odpověď, že z důvodů čtvrté reklamace mám nárok na vrácení peněz
SelinaK (77)|5.11.2007 23:48
Tak se taky přidávám. Po dlouhé, předlouhé anabázi jsem konečně Acer uotravovala xmrti a dal mi dobropis, takže dostanu zpátky peníze a budu je moct použít na něco účelnějšího :)
sikula05 (272)|6.11.2007 11:57
Gratuluji:yes: :yes: :yes: ....hlavně proto,že vím o čem to je...
speed-komi (278)|6.11.2007 17:17
Áno, já jsem taky tak dopadl. Potvrzení mi acer vystavil už asi tak před měsícem, ale až dnes mi eshop, ve kterém jsem ho pořídil, napsal, že posílá peníze na účet. Takže super. Co si koupíte? já půjdu asi do e-tenu m700. Někdo si na tuto značku stěžuje, ale já si myslím, že jsem zvyklej na 'kompilkovanější' přístroje - n50ka zrovna smetánka nebyla;).
SelinaK (77)|9.11.2007 17:27
Já už mám dávno Looxe, takže peníze půjdou na LCD monitor :)
Osan (32)|9.11.2007 17:49
Abych byl stručný:
srpen 2006: zakoupení pda acer n50
srpen 2006 - září 2007: i přes časté používání přístroje podle mě až příliš uznaných reklamací, většinou řešených výměnou zákl. desky (2x problém s displejem, 2x s výstupem na sluchátka)
září 2007: další reklamace nefunkčního výstupu na sluchátka spolu s žádostí o odstopení do kupní smlouvy vzhledem k velkému počtu reklamací
říjen 2007: reklamace zamítnuta (mechanické poškození, přitom předtím 2x prakticky stejné obtíže a to uznali), oprava v rámci dobrých vztahů zdarma
říjen 2007 - hned po převzetí přístroje jsem zjistil nefunkční hlavní reproduktor, další reklamace s žádostí o odstopení do kupní smlouvy
listopad 2007 - přišla mi sms že zařízeí opravili a posílají mi domů
hned jsem telefonoval na infolinku, po dlouhém hledání mi operátor řekl, že technik pravděpodobně přehlédl žádost o odstoupení od kupní smlouvy.
listopad 2007 - na radu technika jsem zařízení převzal ale okamžitě poslal do servisu jako novou reklamaci.
Pak už vše šlo dobře - omnluvný e-mail s nabídkou náhradního zařízení, to jsem odmítl, cca za týden mi domů přišel dopis pro prodejce, aby mi vrátil peníze. teď už je záležitost u prodejce a očekávám brzy peníze, abych něco přidal a koupil si něco, co nebudu tak často muset reklamovat.
Dandak_ce4you (101)|11.2.2009 11:15
Škoda, že toto téma je již delší dobu mrtvé. Mám starší, vlastně starý n30, který jsem do léta 2008 používat v autě jako navigaci. S externím GPS modulem Nokia LD-3W, iGO i TomTomem mě slušně povozil po Evropě a nikdy neblbnul. Když už, HR a natáhnout z karty zálohu.
A jeden den - nic, iGO naskočilo i s detekcí GPS signálu a ten se za chvíli ztratil. Přeinstalovával jsem to, rušil párování a pod. a nic. Sváděl jsem to na ten LD-3W. Koupil jsem EVOLVE touchTRAXX a tím taky prd. Dokonce jsem ho reklamoval. Toho touchTRAXXE.
Kdybych používal TomToma, tak bych byl asi klidnější, protože ten snad drží, ale novej TT7 se mi do toho ACERa nevleze (2003SE ho asi nepoberou, chce WM5 nebo vyšší). A iGO si neudrží BT kontakt s modulem. Takže mám těžítko.
A řešení nenacházím. Co mi ale zůstává záhadou, že to možná půldruhýho roku fungovalo SPOLEHLIVÉ! A pak z ničeho nic, cesta 100 kiláků v poho a před cílem najednou bez spojení.
Zkoušel jsem nové softy, dokonce jsem do něj narval soft z n35, ale ten nemá BT :-)