Oficiální hromadná stížnost na Acer kvůli odpojování bluetooth u n50
Do kdy se mi musí vyjádřit od podání reklamace? bere se jako vyjádření, že můj přístroj převzali do opravy - došla mi sms. v pondělí si pro něj byla ppl, ve středu poslali sms, do dneška se nijak jinak nevyjádřili (čtvrtek).
Můžeš být rád, že si dostal alespoň nějakou sms. :D Já reklamovala 14.12.2006 a dodnes jsem nedostala žádnou sms, ani přístroj, ani peníze zpátky. Asi si na ně pojedu došlápnout :D
Ale měl by se do 3 dnů od podání reklamace vyjádřit a do 30 dnů vyřídit.
Ale měl by se do 3 dnů od podání reklamace vyjádřit a do 30 dnů vyřídit.
Lidi ani nevíte jakou jste mi tady udělali radost. Byl jsem strašně nasranej, že jsem si zase koupil posranej výrobek a měl jsem smůlu a jak koukám tak v tom nejsem sám ! Už mám N50 na servisu v Brně tak uvidíme. Padá BT spojení s GPS a zamrzá celej systém. Bože to sračka horná ten Acer. Ufff. Pepek
[QUOTE="Bumby"]Lidi ani nevíte jakou jste mi tady udělali radost. Byl jsem strašně nasranej, že jsem si zase koupil posranej výrobek a měl jsem smůlu a jak koukám tak v tom nejsem sám ! Už mám N50 na servisu v Brně tak uvidíme. Padá BT spojení s GPS a zamrzá celej systém. Bože to sračka horná ten Acer. Ufff. Pepek[/QUOTE]
Posranej výrobek sis asi bohužel koupil a to tím, že sis koupil ACER. Já vždycky brala ACER jako docela solidní značku, bez váhání jsem n50 koupila a ejhle, BT nefunguje tak jak má atd... V životě už si nic od firmy Acer nekoupím. Strašně mě na tom štve to, že Acer to ví, ale nehodlá s tím nic řešit, takže jediné řešení je 3x reklamovat (strávíš na tom 3 měsíce bez PDA, ale myslím, že se to vyplatí), aby ti vrátili peníze, nebo mít to štěstí, že ti to nestihnout opravit v termínu. Tedy "opravit" je špatný termín, jen ti dát novou desku na které BT stejně zase nepůjde.
Posranej výrobek sis asi bohužel koupil a to tím, že sis koupil ACER. Já vždycky brala ACER jako docela solidní značku, bez váhání jsem n50 koupila a ejhle, BT nefunguje tak jak má atd... V životě už si nic od firmy Acer nekoupím. Strašně mě na tom štve to, že Acer to ví, ale nehodlá s tím nic řešit, takže jediné řešení je 3x reklamovat (strávíš na tom 3 měsíce bez PDA, ale myslím, že se to vyplatí), aby ti vrátili peníze, nebo mít to štěstí, že ti to nestihnout opravit v termínu. Tedy "opravit" je špatný termín, jen ti dát novou desku na které BT stejně zase nepůjde.
[QUOTE="speed-komi"]a mám tedy tu sms brát jako vyjádření?[/QUOTE]
Já bych tu sms asi jako dostačující brala.
Já bych tu sms asi jako dostačující brala.
Ahojky. Já taky měl Acer za dobrou firmu, měl jsem od nich už 4 notebooky a vždycky super mašina, absolutně bezproblémů. Jinak je to moje chyba, vždycky než něco koupím tak hledám recenze atd. atd. a pak si vyberu. Ta 50 mě vzala a koupil jsem ji bez rozmyšlení, no jsem wůll no. Není nic jednodužšího až se to vrátí to prodat nějakýmu vocáskovi jako jsem já a nebo s tím podložit doma skříň :D
Pepek
Pepek
Jsem na tom úplně stejně, než neco koupím, přečtu tunu recenzí, ale o Acerovi jsem nepřečetla vůbec nic a slepě důvěřovala. Alespoň se člověk poučí, že co si nezjistí sám, to nemá a nezná. Nejsem si jistá, zda Acer někomu např přes net prodáš za rozumnou cenu (tím myslím, že to nebude za 1000,-kč). Já budu mít v pondělí zřejmě peníze za reklamaci, protože to nestihli opravit včas a firma od které jsem to kupovala už konečně komunikuje.
Me se n50 rozbil a nic jsem s nim ani nemusel delat. Stylus mi spadl ale na zem tolikrat, ze ho z 50% tvori hrebik. Myslite ze bych mel pred reklamaci koupit novej, nebo by jim to melo byt jedno?
To je asi jedno... já jim to tam poslal bez stylusu, taky ho nemám. Ale i kdybych ho měl, tak bych jim ho neposlal, protože by se nemusel vrátit zpátky.
Já si myslím, že by to mělo být jedno, pokud chceš reklamovat PDA (jako přístroj), tak snad nikoho nebude zajímat, že máš rozbitý stylus.
Tak hotovo :-), rklamovano. Jak myslite ze je na tom electro world s reklamacemi? Mate nekdo zkusenost prave s nim? Jestli budu mit "to stesti" aby mi to nestihli vratit v terminu... Btw tech 30 dni je nak dany zakonem, nebo to ma kazda firma podle sebe? Dikec
30 dnů je v zákoně,u electro worldu zkušenosti nemám.Ale pokud bude PPL stejně rychlá jako u mě tenkrát,máš reálnou šanci :))
Tak lhůta 30 dnů je zákonem daná lhůta pro reklamaci zboží. Začíná dnem podání reklamace v obchodě. Nesmí přesáhnout dobu 30 dnů, v případě, že přesáhne, máš možnost výběru (posuzuje se to jako by byla vada neodstranitelná). Tudíž máš 2 možnosti : 1) nechat si vrátit peníze v plné výši, nebo 2) nechat si vyměnit zboží za nové. Ale pozor! Electroword (nebo jakýkoliv jiný obchod) není povinnen tě informovat o tom, že reklamované zboží se již vrátilo z opravy. Toto je na tobě, aby sis průběžně zjišťoval např telefonem, zda už je to vyřízené nebo ne. Nicméně hodně obchodů to dělá, ale nevím zda zrovna Electroworld k nim patří, spíše to dělají menší obchůdky pro udržení zákazníků.
Takže ať to dobře dopadne!
Takže ať to dobře dopadne!
Moc diky! No, telefon si brali, tak uvidim. Ale jak se tedka koukam na ten zarucak, tak vidim, ze tam prodavacka na reklamacich spatne napsala moje jmeno. Jmenuju je Lyčka, ne Klyčka. Snad s tim nebude problem :-)
Telefon si berou všude, ale ne všude ti zavolají, já mám ve zvyku se spíše ptát... známe české lidi...kecají kecají, že udělají to a to a nakonec prd a vykašlou se na to. Se jménem jistě problém nebude :D
Bych jim to moc nepripominal :D, jeste by si pospisili :D
Jinak kolikrat to musim reklamovat (kdyby to cirou nahodou :) stihli), aby mi vratili penize?
Jinak kolikrat to musim reklamovat (kdyby to cirou nahodou :) stihli), aby mi vratili penize?
to Coburn: moc sa dopredu neteš. ja ho mám tam od 20. decembra minuleho roku apeniaze som ešte nevidel. ani neviem aky je stav mojej reklamacie, resp. ako riešia moju žiadosť o vrátenie peňazi. zatial sa mi totiž vôbec neozvali. :evil:
to devil: A posílal si reklamaci rovnou do Aceru do Brna, nebo si dával prodejci, u kterého jsi to koupil?
Btw já mám reklamaci od 14.12.2006 a zatím nic, ale problém je u prodejce, kde jsem PDA koupila...
Btw já mám reklamaci od 14.12.2006 a zatím nic, ale problém je u prodejce, kde jsem PDA koupila...
[QUOTE="devil"]to Coburn: moc sa dopredu neteš. ja ho mám tam od 20. decembra minuleho roku apeniaze som ešte nevidel. ani neviem aky je stav mojej reklamacie, resp. ako riešia moju žiadosť o vrátenie peňazi. zatial sa mi totiž vôbec neozvali. :evil: [/QUOTE]
I já jsem ho měl v opravě a překročili lhůtu. Postup byl následující hned druhý den jsem jim zavolal ( po překročení lhůty ) pracovník mi sdělil že mí ho zítra pošlou. Tak jsem prohlásil ať se nenamáhá a že chci peníze a že se ozvou když se druhý den nikdo neozval tak jsem tam 2x zavolal pohrozil ČOI a do týdne mi přišel dopis že potvrzují že jsem překročil lhůtu a že s dopisem mám jít za prodejcem a ten že mi vrátí peníze ... a ten mi je skutečně vrátil. je nutno přistupovat k problému aktivně a být na ně tvrdý a nebát se klidně kontaktovat ČOI...
I já jsem ho měl v opravě a překročili lhůtu. Postup byl následující hned druhý den jsem jim zavolal ( po překročení lhůty ) pracovník mi sdělil že mí ho zítra pošlou. Tak jsem prohlásil ať se nenamáhá a že chci peníze a že se ozvou když se druhý den nikdo neozval tak jsem tam 2x zavolal pohrozil ČOI a do týdne mi přišel dopis že potvrzují že jsem překročil lhůtu a že s dopisem mám jít za prodejcem a ten že mi vrátí peníze ... a ten mi je skutečně vrátil. je nutno přistupovat k problému aktivně a být na ně tvrdý a nebát se klidně kontaktovat ČOI...
to zuzkys: poslal som to priamo do brnenského Aceru.
ešte neviem čo urobí, ale rozmýšľam, že im pohrozím žalobou.
ešte neviem čo urobí, ale rozmýšľam, že im pohrozím žalobou.
to devil: Tak jak tu nekdo rikal, zavolej do Brna a rekni jim to a kdyby se jim nechtelo, pohroz ČOI. A zajisté to zafunguje.
[QUOTE="zuzkys"]to devil: Tak jak tu nekdo rikal, zavolej do Brna a rekni jim to a kdyby se jim nechtelo, pohroz ČOI. A zajisté to zafunguje.[/QUOTE]
No popravde receno ja te COI preventivne napsal .... jen takovej obecnej dotaz jak mam postupovat a za cca 14 dni po vyrizeni od Aceru mi doslo vyjadreni od COI bez odpovedi na mé dotazy, ale s vyjadrenim ze vse probehlo spravne nebot to sli do Aceru zkoumat ... takze se domnivam že ČOI udělala v mém případě bububu a Acer raději rychle vykonal ...
No popravde receno ja te COI preventivne napsal .... jen takovej obecnej dotaz jak mam postupovat a za cca 14 dni po vyrizeni od Aceru mi doslo vyjadreni od COI bez odpovedi na mé dotazy, ale s vyjadrenim ze vse probehlo spravne nebot to sli do Aceru zkoumat ... takze se domnivam že ČOI udělala v mém případě bububu a Acer raději rychle vykonal ...
Tak už jsem včera pohrozila ČOI u prodejce, kde jsem PDA koupila a taky i reklamovala. Dneska ráno mi hned odpověděl, že posílá dobropis na vrácení peněz. Ono to fakt funguje! :D
Konečně se od 14.12.2006 dočkám vyřešení.
Konečně se od 14.12.2006 dočkám vyřešení.
Všechno špatné je k něčemu dobré. Ten Acer není až tak strašný, buďte rádi, že dělají takové chybky, u jiné značky bychom se nedočkali po roce a půl výměnu přístroje za novější model a bez placení navíc;).
Ale zase je špatné, že se člověk chce na něco spolehnout, mít to stále u sebe, ale ono to nejde, ono to leží někde v Brně.....:?
Ale zase je špatné, že se člověk chce na něco spolehnout, mít to stále u sebe, ale ono to nejde, ono to leží někde v Brně.....:?
Jo jo, moje řeč.
Ale na začátku jsem si myslela já, že jsem asi blbá a bluetooth neumím pořádně nastavit a proto mi to vypadává, ale pak jsem si přečetla diskuze a zjistila, že to asi není kvůli mé neznalosti. Tak jsem se rozhodla zkusit štěstí na reklamaci, využila jsem vánočních svátku k dokonalému zmatku a povedlo se :D
Konečně si můžu koupit PDA, které bude snad šlapat spolehlivěji.
Ale na začátku jsem si myslela já, že jsem asi blbá a bluetooth neumím pořádně nastavit a proto mi to vypadává, ale pak jsem si přečetla diskuze a zjistila, že to asi není kvůli mé neznalosti. Tak jsem se rozhodla zkusit štěstí na reklamaci, využila jsem vánočních svátku k dokonalému zmatku a povedlo se :D
Konečně si můžu koupit PDA, které bude snad šlapat spolehlivěji.
Ahojte všetci!
Tak sa mi konečne ozvali. Písal mi odtiaľ jeden pán, ktorý si mýli PDA a notebook. Aby toho nebolo málo, tak si ešte zo mňa robia blázna. Ako náhradu mi ponúkli n310:D. Koniec koncov tu si to čo mi napísali si prečítajte sami :
reaguji na vaši žádost o konečné vyřešení Vašich problémů s notebookem Acer.
Omlouváme se za způsobené problémy a komplikace, jsme přesvědčeni, že se jedná o vyjímečný případ a byli bychom rádi pokud budete i nadále používat výpočetní techniku Acer. Jakožto nejprodávanější značce notebooků na evropském i českém trhu nám velmi záleží na Vaší spokojenosti a na tom abyste i nadále byla naším zákazníkem.
Vzhledem k výše uvedenému bychom Vám rádi jako nejjednodušší řešení aktuálního problému nabídli výměnu Vašeho používaného produktu za produkt kompletně nový, s novou zárukou a s technickými parametry výrazně překračujícími původní použité zařízení a odpovidajícími aktuálnímu stavu technologického vývoje:
Acer N310 (CP.H020N.068)
Věříme, že tento nový notebook splní veškeré Vaše požadavky na mobilní počítač a bude nadále sloužit k Vaší spokojenosti. Bližší technické parametry naleznete případně na www.acer.cz.
Notebook by pro vás byl k dispozici do 5-7 dnů.
Doufám, že Vás tato nabídka zaujme a prosím vás, abyste mne co nejdříve informoval emailem, zda vám nabízené řešení vyhovuje.
S pozdravem
Richard Kaňok
Call Centre Agent
To je drzosť, čo?:evil:
Ani sa nedivím, že nám na tú sťažnosť neodpísali, keď tam majú takých odborníkov ako je tento. :D
Tak sa mi konečne ozvali. Písal mi odtiaľ jeden pán, ktorý si mýli PDA a notebook. Aby toho nebolo málo, tak si ešte zo mňa robia blázna. Ako náhradu mi ponúkli n310:D. Koniec koncov tu si to čo mi napísali si prečítajte sami :
reaguji na vaši žádost o konečné vyřešení Vašich problémů s notebookem Acer.
Omlouváme se za způsobené problémy a komplikace, jsme přesvědčeni, že se jedná o vyjímečný případ a byli bychom rádi pokud budete i nadále používat výpočetní techniku Acer. Jakožto nejprodávanější značce notebooků na evropském i českém trhu nám velmi záleží na Vaší spokojenosti a na tom abyste i nadále byla naším zákazníkem.
Vzhledem k výše uvedenému bychom Vám rádi jako nejjednodušší řešení aktuálního problému nabídli výměnu Vašeho používaného produktu za produkt kompletně nový, s novou zárukou a s technickými parametry výrazně překračujícími původní použité zařízení a odpovidajícími aktuálnímu stavu technologického vývoje:
Acer N310 (CP.H020N.068)
Věříme, že tento nový notebook splní veškeré Vaše požadavky na mobilní počítač a bude nadále sloužit k Vaší spokojenosti. Bližší technické parametry naleznete případně na www.acer.cz.
Notebook by pro vás byl k dispozici do 5-7 dnů.
Doufám, že Vás tato nabídka zaujme a prosím vás, abyste mne co nejdříve informoval emailem, zda vám nabízené řešení vyhovuje.
S pozdravem
Richard Kaňok
Call Centre Agent
To je drzosť, čo?:evil:
Ani sa nedivím, že nám na tú sťažnosť neodpísali, keď tam majú takých odborníkov ako je tento. :D
Tak to je dobrá drzost. Jak někdo takový, ketrý si plete notebook a PDA, může pracovat pro docela dost velkou společnost a řešit reklamace, to nechápu.
Co je drzost??? Vy uz nevite, co chcete.
N310 pochopitelne neni notebook a Acer vam nabizi neskonale modernejsi zarizeni bez BT bugu jako vyrovnani (ono Acer nic jineho defacto nevyrabi, tak nema co jineho nabidnout).
Pokud tuto formu neakceptujete, slusne ji odmitnete a pozadejte o zruseni kupni smlouvy a navrat vami zaplaceneho obnosu.
Vsechny ostatni spekulace, jako kdo je blb a kdo neni, si ponechejte radsi pro sebe, aby se to neobratilo proti vam....
N310 pochopitelne neni notebook a Acer vam nabizi neskonale modernejsi zarizeni bez BT bugu jako vyrovnani (ono Acer nic jineho defacto nevyrabi, tak nema co jineho nabidnout).
Pokud tuto formu neakceptujete, slusne ji odmitnete a pozadejte o zruseni kupni smlouvy a navrat vami zaplaceneho obnosu.
Vsechny ostatni spekulace, jako kdo je blb a kdo neni, si ponechejte radsi pro sebe, aby se to neobratilo proti vam....
[QUOTE="zuzkys"]Tak to je dobrá drzost. Jak někdo takový, ketrý si plete notebook a PDA, může pracovat pro docela dost velkou společnost a řešit reklamace, to nechápu.[/QUOTE]
Kamarád má Dell Axim, odešla mu nabíječka. Velmi vstřícně to s ním řešili, ale také tomu Aximovi říkali notebook. Možná to ty společnosti mají jako jedno a to samé :-)
Jinak 310 bych osobně nebral, mám pocit, že je o dost pomalejší a nemá CF kartu, ne? Tzn. další investice...
Kamarád má Dell Axim, odešla mu nabíječka. Velmi vstřícně to s ním řešili, ale také tomu Aximovi říkali notebook. Možná to ty společnosti mají jako jedno a to samé :-)
Jinak 310 bych osobně nebral, mám pocit, že je o dost pomalejší a nemá CF kartu, ne? Tzn. další investice...
Zdravím,otázka na toho kdo už má peníze doma/nebo aspoň slíbené/:vrátili Vám peníze proto,že nestihli termín,nebo proto,že uznali,že je to vada neodstranitelná?/byť třeba jen ve vašem případě/
Jinak při dnešních cenách je vrácení peněz jasná volba:) ...chudáci prodejci:mad:
Jinak při dnešních cenách je vrácení peněz jasná volba:) ...chudáci prodejci:mad:
Mě vrátili peníze pro překročení 30ti denní doby a za ně jsem hned pořídil Dell x51v ... a nemužu si naříkat:)
Mě taky vrátili peníze kvůli překročení 30denní lhůty. Tak si zrovna objednávám něco nového :D
Vadu jinak neuznávají, jen vymění desku a řeknou, že je to v pořádku. A stejně není.
Vadu jinak neuznávají, jen vymění desku a řeknou, že je to v pořádku. A stejně není.
to Surgical :
Za prvé: pokial maš pocit , že 5000,- najdes na ulici alebo ich máš a nevieš čo s nimi, možeš mi ich poslať, pretože presne toľko je rozdiel medzi tým čo som dal za n50 a súčasnou cenou za n310. Mimochodom som pánovi odpísal, že za adekvátnu náhradu by som považoval n311. Nielen z hľadiska ceny, ale aj parametrov.
Za druhe: buď tak dobrý, a pre budúcnosť si prečítaj cele vlákno a potom niekoho kritizuj. možno potom pochopíš prečo som bol voči Aceru taký ostrý.
Good Luck !
Toto je debata pre majiteľov PDA zn. Acer a nie HTC alebo QTEK, ktorý mimochodeom teraz vlastním.
Za prvé: pokial maš pocit , že 5000,- najdes na ulici alebo ich máš a nevieš čo s nimi, možeš mi ich poslať, pretože presne toľko je rozdiel medzi tým čo som dal za n50 a súčasnou cenou za n310. Mimochodom som pánovi odpísal, že za adekvátnu náhradu by som považoval n311. Nielen z hľadiska ceny, ale aj parametrov.
Za druhe: buď tak dobrý, a pre budúcnosť si prečítaj cele vlákno a potom niekoho kritizuj. možno potom pochopíš prečo som bol voči Aceru taký ostrý.
Good Luck !
Toto je debata pre majiteľov PDA zn. Acer a nie HTC alebo QTEK, ktorý mimochodeom teraz vlastním.
nestihli 30 dnovu lehotu nevedeli co s nim je ponukli mi ze ak pockam daju mi 1GB usb kluc odmietol som peniaze uz mam :)
Prosím, držte se tématu
diskuze pročištěna od výlevů jako "lol to je šmelo" nebo nic neříkajích "přesně tak"
diskuze pročištěna od výlevů jako "lol to je šmelo" nebo nic neříkajích "přesně tak"
Je docela otrava cekat tech 30 dni ... uz zbyva jen neco pres tri tydny. Chtel bych se zeptat tech, kteri uz maji toto trapeni za sebou, co jim to mam na pokladne rict, kdyz jsem to reklamoval bez krabice, tak aby me jeste neposlali do haje. Pujde to takhle :D?
"Dobry den, presne pred 30 dnama jsem tady reklamval svyho pocketa, mate ho uz tady zpatky? Ne? Tak mi vratte penize a zbytecne se nevykrucujte, je to v zakone."
a mam chtit penize od electro worldu, nebo od acera?
diky
"Dobry den, presne pred 30 dnama jsem tady reklamval svyho pocketa, mate ho uz tady zpatky? Ne? Tak mi vratte penize a zbytecne se nevykrucujte, je to v zakone."
a mam chtit penize od electro worldu, nebo od acera?
diky
Moc bych se zatím netěšila, ale třeba i ty budeš mít štěstí....
Rozhodně pro vrácení peněz musím být vše úplně kompletní, včetně veškerého softu, příslušenství, které jsi s n50 dostal. Jinak ti peníze taky nemusí proplatit. Ale jestli jsi dal pouze bez krabice, tak to je ok. Krabici asi nepotřebujou.
A s těma penězma je to tak, že ti je dá Electroworld, ale Acer mu to proplatí. Protože toto by byla chyba Acera, že to nestihl opravit. Takže zajít do Electroworldu.
Rozhodně pro vrácení peněz musím být vše úplně kompletní, včetně veškerého softu, příslušenství, které jsi s n50 dostal. Jinak ti peníze taky nemusí proplatit. Ale jestli jsi dal pouze bez krabice, tak to je ok. Krabici asi nepotřebujou.
A s těma penězma je to tak, že ti je dá Electroworld, ale Acer mu to proplatí. Protože toto by byla chyba Acera, že to nestihl opravit. Takže zajít do Electroworldu.
to sikula05: V mojom prípade si myslím, že išlo hlavne o to nedodržanie termínu. Ale verím tomu, že by som uspel aj s tou závadou. Otravoval by som ich dovtedy, kým by nerezignovali oni. A určite by som pohrozil žalobou.
Podľa mňa vedia o tom probléme s bluetooth, ale nevedia ho odstrániť a spoliehajú sa na to, že aspoň časť predaných zariadení sa im nevráti. Pretože nie každý je ochotný podstúpiť komplikácie s reklamáciou. Ja som bol rozhodnutý tiež až potom čo mi odišla ROM a zariadenie ostalo mŕtve. A pri tej reklamacií, to už bola druhá, som znova uviedol aj problémy s bluetooth. Je dosť možné, že je pre nich jednoduchšie nechať prejsť reklamačnú dobu a potom zariadenie vymeniť za iný model alebo vrátiť peniaze, ako verejne priznať že n5O je jednoducho nepodarok od výroby, ktorý sa nedá opraviť.
Predpokladám, že tých reklamácií n50 mali už dosť a neverím že si nedokážu spočítať koľko je dva plus dva.
Podľa mňa vedia o tom probléme s bluetooth, ale nevedia ho odstrániť a spoliehajú sa na to, že aspoň časť predaných zariadení sa im nevráti. Pretože nie každý je ochotný podstúpiť komplikácie s reklamáciou. Ja som bol rozhodnutý tiež až potom čo mi odišla ROM a zariadenie ostalo mŕtve. A pri tej reklamacií, to už bola druhá, som znova uviedol aj problémy s bluetooth. Je dosť možné, že je pre nich jednoduchšie nechať prejsť reklamačnú dobu a potom zariadenie vymeniť za iný model alebo vrátiť peniaze, ako verejne priznať že n5O je jednoducho nepodarok od výroby, ktorý sa nedá opraviť.
Predpokladám, že tých reklamácií n50 mali už dosť a neverím že si nedokážu spočítať koľko je dva plus dva.
Tak ja jsem jim to tam prinesl kompletni, ale rikali, ze jim staci jenom samotny zarizeni. Pro vraceni penez musi bedna s prislusenstvim primo doputovat do Aceru, nebo staci kdyz ji odevzdam na pokladne a oni mi hned vrati penize? NJN, jsem kapku vetsi optimista. :D
Přesně to mi napsali v úterý a ve středu u mě už byla PPL. Audiovýstup je opraven, ale BT jsem zatím neměl možnost vyzkoušet - telefon mám ukradenej a dnes jsem si zapoměl pda na stole u snídaně (nějak jsem si za těch pár dní odvykl), takže to zkusím až po víkendu.
Zdarec
tak mám PDA doma, krom toho že mi ho volepili nějakým papírem s ním údajně nic nedělali, protože je 100% funkční a nic mu není ! To je sakra divný, na protokolu mi napsali, že nabíjení funguje normálně a je v pořádku ! ! ! A to jsem jim k tomu dával dopis se závadama a nabíjení jsem samozřejmě nereklamoval. Nicméně zatím vše chodí, což je divný :O
tak mám PDA doma, krom toho že mi ho volepili nějakým papírem s ním údajně nic nedělali, protože je 100% funkční a nic mu není ! To je sakra divný, na protokolu mi napsali, že nabíjení funguje normálně a je v pořádku ! ! ! A to jsem jim k tomu dával dopis se závadama a nabíjení jsem samozřejmě nereklamoval. Nicméně zatím vše chodí, což je divný :O