Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Oficiální hromadná stížnost na Acer kvůli odpojování bluetooth u n50

flashman (1366)|15.9.2006 17:45
[QUOTE="Karm"]Tak dnes PDA dorazilo domů.Nabíjení je spraveno,bluetooth nepadá a to z jednoho prostého důvodu-nemůžu se vůbec připojit k ActiveSync.Už sem udělal x hardresetů,x restarů,zkoušel jiný Activesync,šachoval s porty jak divej ale pořád nic.Spárování s PC proběhne normálně,v AS nastavím port ale PDA zahlásí Průzkum služeb byl neúspěšný.Už sem zkusil shodit i firewall ale pořád nic.[/QUOTE]
Tak zkus s nějakym jinym zařízenim, jestli vůbec BT funguje, ale pokud bude, tak to bude spíš chybka v AS na kompu. To víte Mrkvosft se nikdy nezmění
Karm (365)|15.9.2006 17:47
PDA se s PC spojí bez problémů,nakonfigurujou se služby,ale PDA prostě newní schopno připojit se k ActiveSync(už zkouším asi čtvrtou verzi).
flashman (1366)|15.9.2006 18:00
mě se tohle s wizardem dělo taky.. Asi den se mi to prostě nemohlo připojit "connecting to host" a zkusil sem úplně všechno.. (HR, Přeinstalovat AS na kompu atd.) a pak se to prostě asi po dni zase rozchodilo.. Je to fakt divný.. Abys měl jistotu, že to nefunguje, tak doporučuju Nainstalovat AS a BT na kompa, kde eště nikdy nebyl a zkusit to na něm. Nebo si třeba počkat do srazu a tam to můžeš zkusit i s vícero NTB (asi)
Karm (365)|15.9.2006 18:02
Tak se to najednou z ničeho nic rozchodilo.Ale zpět k tématu-jdu teď dát zatěžkávací test BT,večer napíšu výsledek

//EDIT 18:10 : Tak ani nemusím čekat do večera.Po té,co podle protokolu bylo PDA podrobeno"testování nabíjení a BT,dlouhodobý test" spadlo připojení po 3 minutách surfování...Oni z nás mají asi fakt jenom p*del.došla mi trpělivost a už nemám čas se s tou společností hádat a být 3 týdny bez PDA s tím,že to tam 2 týdny leží,den se na tom pracuje a hurá zpátky.Jakmile PDA skončí "životnost",pude z baráku a jedinej "Ejsr" mi nesmí přes práh.Nejhorší je,že lidem,kteří kupují tyto výrobky,zaslepeni cenou,to nevysvětlíte.Např. můj děda si koupil notebook,kterej šel chvíli po koupi do servisu s napájením.
flashman (1366)|15.9.2006 18:20
já řikal, že se mi to taky z ničeho nic nerozchodilo..
Z acer se to má tak, ajk se sandálama značky "triper". Jeden a půl roku drží, pak stačí zreklamovat a v případě sandálů dostanete nový a ste happy a v případě PDA ho prostě půl roku před koncem záruky můžeš 3x vyreklamovat a dostat prachy a koupit si nejnovější "ejsr" a vlastně pořád za ty původní prachy. Dyk je to docela dobrý ne?
Ovšem, pokud potřebuješ spolehliý PDA a moc ti nejde o peníze, tak to je jiná.
Karm (365)|15.9.2006 18:32
Jenže je problém,že Acer na to prostě mastí.(viz Ellie-závada se neprojevila).Ještě tam pondělí zavolám,a zkusím se domoct na přepojení na technika co na tom pracoval,byla s ním rozumná řeč.Tak se s ním zkusím domluvit na osobní schůzce,kdy mu ukážu kdy to dělá a jak(servis totiž přímo osobní předání nedovoluje,tak to bude hodně záležet na jeho benevolenci).Pokud to krachne ještě stále rozmýšlím variantu DORT (tj. soudní znalec),ale nechce se mi a nemám ani moc čas kolem toho donekonečna lítat,oběhávat právníka atd.To radši ty prachy oželím tohle PDA nechám na navigaci a pořídím jiné.Mám totiž pocit,že problém bude jednoznačně prokázat na čí straně je chyba-můžou to házet na Microsoft,na výrobce bluetooth adaptéru atd.
flashman (1366)|15.9.2006 18:48
no oni to házet můžou na koho chtěj, ale pokud to prostě nebude fungovat, tak by měli tu reklamaci uznat
dort (1212)|15.9.2006 20:18
[QUOTE="Karm"]Jenže je problém,že Acer na to prostě mastí.(viz Ellie-závada se neprojevila).Ještě tam pondělí zavolám,a zkusím se domoct na přepojení na technika co na tom pracoval,byla s ním rozumná řeč.Tak se s ním zkusím domluvit na osobní schůzce,kdy mu ukážu kdy to dělá a jak(servis totiž přímo osobní předání nedovoluje,tak to bude hodně záležet na jeho benevolenci).Pokud to krachne ještě stále rozmýšlím variantu DORT (tj. soudní znalec),ale nechce se mi a nemám ani moc čas kolem toho donekonečna lítat,oběhávat právníka atd.To radši ty prachy oželím tohle PDA nechám na navigaci a pořídím jiné.Mám totiž pocit,že problém bude jednoznačně prokázat na čí straně je chyba-můžou to házet na Microsoft,na výrobce bluetooth adaptéru atd.[/QUOTE]

no no staci najit pravnika a schopneho soudniho znalce a jen si pockat na vysledek a bohuzel investovat do toho neco malo penez :disgusted:
Karm (365)|15.9.2006 20:22
no právě,a investovat teď nějakých 15000 s návratností 5 let co se ten spor potáhne....Uvidím až jak pochodím v pondělí v servisu,podle toho budu jednat dál.
pepa_ce4you (105)|16.9.2006 08:55
[QUOTE="Johnnnnnnnnnny"]no oni to házet můžou na koho chtěj, ale pokud to prostě nebude fungovat, tak by měli tu reklamaci uznat[/QUOTE]

Ne ještě mužou říci, že chyba není na jejich straně ale potíž je v nekompatibilních zařízeních. :)
Housik_ce4you (0)|16.9.2006 14:26
Hele, pokud zařízení nesplňuje parametry definované výrobcem, máte ihned nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To platí také v případě neostranitelné vady, což je tento problém, protože Acer momentálně nemá řešení pro odstranění vady Bluetooth v n50.
pepa_ce4you (105)|16.9.2006 18:54
[QUOTE="Housik"]Hele, pokud zařízení nesplňuje parametry definované výrobcem, máte ihned nárok na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. To platí také v případě neostranitelné vady, což je tento problém, protože Acer momentálně nemá řešení pro odstranění vady Bluetooth v n50.[/QUOTE]

Sice nemá řešení všichni to v Aceru ví ale na veřejnost to nepustěj či nesměj ... mluvil jsem s technikem aceru a ten mi to jasně řekl - že na problemu pracují u výrobce.. zkuste na info linku zavolat s tím že BT u n50 nefunguje .. řeknou Ti že to není pravda, že jsou to řeči ze zdroje jedna paní povídala a že problém je v tom, že firma Acer nemůže garantovat správnou funkci jiných zařízení od jiných výrobců a že problém je v tom že připojené přístroje nejsou kompatibilní ... toto mi bylo sděleno na zákaznické lince ... s čehož vyplývá že n50 podmínky splnuje...
Housik_ce4you (0)|16.9.2006 19:08
Zákon také říká, že při reklamaci vám prodávající/servis musí prokázat, že chyba není v reklamovaném zařízení, tedy opačně řečeno, ať vám v Aceru zkusí komunikaci s kterýmkoliv Acer notebookem a jistě nebudou tvrdit, že ten notebook má vadný BT, obvzlášť, když třeba komunikace notebook-mobil funguje. Mně osobně se activesync kouše i s notebookem Acer a jeho bluetooth. Technik vám může sdělil cokoliv, ale pokud vadu neodstraní do 30 dní, tak vám musí (prodejce) vrátit peníze, pokud o to požádáte. Neznám případ každého z vás, ale reklamujte produkt přes prodejce a po návratu produktu ze servisu si nechte PDAčko předvést, jak nějakou dobu komunikuje s mobilem, jak funguje activesync.... pokud vám prokáže, že zařízení funguje, tak máte štěstí. Ale realita bude opak.... Na závěr doplním 2 věci - máte nárok na úhradu všech přiměřených nákladů souvisejících s reklamací zboží a pro lidi, co to koupili na firmu (na IČO) a firma je koncovým spotřebitelem tohoto produktu, vztahují se i na firmu ujednání o ochraně spotřebitele - protože je firma v tomto případě spotřebitelem = má nárok na vrácení peněz měsíci v servisu...
Johny_G (384)|16.9.2006 20:52
A zkusil někdo ten BT dongle od Aceru? Je levný, člověk by do něj i zainvestoval, kdyby to pomohlo :-).
flashman (1366)|17.9.2006 00:18
to nebude nekompatibilitou;) když to nefunguje nikomu
jardík_oldd (2)|18.9.2006 15:09
AHoj,
Já jsem svůj spor s ACER BRNO vyhrál. viz. několik stránek před tím (příspěvek Jardík). Proběhli 2 reklamace, po druhé jsem jim sdělil, že pokud mi neopravený ACER s padajícím Bluetooth pošlou nazpátek budu ZLEJ:-) Tzn. soudní znalec -cenově to není tak strašný pár stovek, ale je tam kulaté razítko, ČOI,úsek na obranu spotřebitele...pochybuji, že to nechá ACER dojít tak daleko a navíc vše si lze vyúčtovat jako soudní výlohy + nějaké to penáličko navíc, cestovné atd...a čí je to chyba??? to nikoho u soudu nezajímá..Ty jsi ten (ACER) kdo to dal do oběhu-zaplať a pak si to vyřiď se svými dodavateli...(už jsem to jednou zažil!!!)

U mě to dopadlo tak, že N50 nestihli ve lhůtě 30dnů poslat opravenou nazpět! Tzn. chybu neuznali...ale penízky mám nazpět, což je totéž. Jděte do toho nebojte se...stojí to za to... !!!
Teď už jen surfuji po netu a hledám zařízení,které si koupím...ACER to už ale nebude:-)
Karm (365)|18.9.2006 15:30
Tak jsem tam teď volal,asi 5 nebo 10 minut jsem poslouchal hudbu,pak mě to spojilo se slečnou,která mě bohužel "ze své kompetence" nemůže prý s technikem spojit.Nabídla,že PDA přijmou opět do servisu(což jsem odmítl,teď si nemůžu dovolit být zase měsíc bez něj),tak jsem jí vysvětlil jádro problému že to snad dělá každá n50 o které vím,a že neustálé výměny MB nepomáhají.Ale prý se pokusí sehnat nějaké písemné vyjádření(to jsem teda zvědavej,spíš to vypadá na vyhnívací taktiku).Teď se tomu bohužel nemůžu věnovat,mám spoustu jiné práce,ale jakmile se to tu trošku odlehčí vlítnu na to.
Neříkejte mi,že jsme jediní kdo s tím má problém?Po celém světě musí běhat x exemplářů tohodle "přístroje",to jsme jediní kdo má tenhle problém?Ještě zkusím napsat mail na český acer(až mi trošku klesne adrenalin,momentálně jsem jak Etna těsně před výbuchem) a uvidím.


//Edit:
Tak jsem jim tam poslal mail(Cimrmanovsky řečeno to byla "Ostrá prosba"):D Tak uvidíme,jak se to povleče dál.
pepa_ce4you (105)|21.9.2006 14:45
Takže i já jsem zkusil reklamovat svého n50 Premium kvůli BT a dopadlo to v podstatě dobře, protože před 3 dny vypršela 30ti denní lhůta a nikdo mě do té doby nekontaktoval ani jsem PDA nedostal zpět ... takže jsem už volal na Acer a doufám, že penízky budou brzo zpátky a já si vyberu jiné PDA ale rozhodně od jiné firmy...


Karm (365)|21.9.2006 15:41
Tak to je dobrý,mě ještě ani neodpověděli namil ani se nevyjádřili po otm telefonním hovoru.Špičková péče o zákazníky.Už to s n50 asi doklepu do konce.To "dobré" jméno si dělají sami,těžko říct kam tato společnost pokráčí dál.
Surgical (2364)|21.9.2006 15:50
Pokraci dale k vetsim ziskum....nebo zanikne.
PDA rozhodne Acer nezivi. A nove zakazniky prilaka, stejne jako dosud a stejne jako nalakal vas, agresivni cenovou politikou....
Karm (365)|21.9.2006 21:43
Nežiju v tom,že PDA Acer živí.Ale poslední dobou na ně slyším jen samou "chválu".Ať už se to týká n50 nebo jejich notebooků-jeden nedávno přibyl do rodiny a prakticky hned po koupi mazal do servisu s napájením.Kvalita jejich práce je znát,v rodině mám ještě Della,(cca 2 roky starý) denní používání,nevrže,zkrátka nic,o zpracování Acera radši budu mlčet.Ale věřím,že se dále budou nacházet lidi co si to koupí především pro cenu,já už to ale nebudu.Holt když mi tu tenkrát psali zkušenější jeslti by nestálo za to investovat do něčeho lepšího,nevěřil sem jim.Teď už sem pochopil :))
Surgical (2364)|22.9.2006 01:54
A vo vo vo vo tom to je....
pepa_ce4you (105)|22.9.2006 12:37
A ještě perlička jakej tam maj bordel: Acer mě kontaktoval abych jim zaslal kopii faktury, aby věděli kolik mě mají vrátit, protože tu kopii, kterou jsem jim dával při převzetí ztratili ...
Surgical (2364)|22.9.2006 19:07
Jenze, to uz neni o Aceru, ale o lidech....
fretak (265)|17.10.2006 10:55
Muj Acer N50 premium v kombinaci s GPSkou BT-339 od ITECu funguje dobre. S PC nevim, je mozne, ze to vypadava. Ale protoze to nepouzivam, netrapi me to :yes:
Eurino_ce4you (72)|14.11.2006 00:42
TAK LUDIA VELKA VEC OBJAVIL SOM RIESENIE NASEHO PROBLEMU ....

Ideme k veci nebudem tu z toho robit velku vec ,lebo to mozno nepojde kazdemu ale ja si myslim ze ano.Jedna sa o pripojenie na internet cez bt u n50.
Rad by som Vam porozpraval ako som k tomu prisiel ale nebudem zdrzovat aj keby som moc chcel.
Skuste sa rpipojit cez bt na net hocijakym telefonom.Chodte do bt managera klasicky, a kuknite ked ste spojeny do active connections.Tam je signalizacia pripojenia a vtedy si vsimnite ked telefon date blizko k pda napr vedla ako strasne klesne signal pri outgoing connections. Ale skuste dat telefon tak meter od pda a pripojenie drzi a drzi a mozete robit hocico .... :) Mne to vzdy odpajalo po takych troch piatich minutach a to preto lebo telefon bol blizko proste ako keby to jednoducho bud telefon signal gsm alebo nieco rusilo ked date telefon dalej ,tak signal z jednej palicky padne na full alebo styri cize jasne nieco rusi ked su pri sebe .Odskusane s viacerymi telefonmi a fachci to jak gula spojenie pri icq netu atd atd cez hodinu BEZ PROBLEMOV.fakt skuste na meter proste dalej od pda .

Mne to funguje a ani si neviete predstavit moju radsot a konecne viem kedy to nefunguje a kedy hej ....
Skusajte a piste ako ste dopadli.
Takto to mozno funguje aj pri ostatnych bt zariadeniach ale to neviem s telefonmi to facha ....Dajte vediet

PS: ja dnes asi nezaspim ked si vezmem ze som rok a pol nadaval na acer ze to nejde a nakoniec to nebola ich chyba respektive stacilo odsunut bt dalej...
iMAGiNE_ce4you (33)|15.11.2006 21:49
A ake mas pripojenie cez mobil? GPRS,EDGE,UMTS? Mne to vzdy islo iba cez GPRS. Skus pouzitim tvojej metody stiahnut nejaky vacsi subor.

EDIT MODERATOR:
Zbytečná citace smazána. Přemýšlej u toho!!!


Blby zvyk z inych for, kde to nevadi. Sorry.
sikula05 (272)|16.11.2006 15:45
Zdravím,no moje zkušenost je taková,že vzdálenost na to tuhnutí nemá žádný vliv...:no:
Marek71 (91)|16.11.2006 17:15
Hm... práve som si kúpil nové PDA - FS Loox C550. Momentálne mám ešte aj Acer n50. S BT som mal tiež nejaké problémy, hlavne pri sťahovaní večších súborov, ale napr. aj pri komunikácii s BT GPS. Ale iba pri iGo, TT pracuje spoľahlivo. U iGo sa stane, že vyskočí hláška niečo o chybe sériového portu a BT nekomunikuje.

Tak ma napadla taká vec... skúsiť ten Acer reklamovať a dostať speť peniaze, asi by to vyšlo finančne lepšie ako predaj do bazaru :-) A že budem mesiac bez neho, to mi nevadí, mám nové PDA.

Prečítal som si celú diskusiu (a aj iné o Acer n3xx, ktorý som mal v hľadáčku) a napokon som usúdil, že pridám 2.500 KČ na Fujitsu-Siemens. Tak snaď som urobil dobre.
Eurino_ce4you (72)|18.11.2006 12:52
No myslim ze sa ti hento nepodari vyreklamovat a dostat peniaze spat , oni ti stale budu hovorit ze to proste funguje...
Moj postup odskusany s gprs aj s edge zatial najmenej rusi signal nokia 6230 ked je pri pda este stale ostava nejakych 40 percent odhadom...
iMAGiNE_ce4you (33)|19.11.2006 20:01
A skusal si uz tahat nejaky vacsi subor?
Eurino_ce4you (72)|19.11.2006 20:06
No povedz co je to velky subor pre teba ... Lebo mne to predtym islo stylom minutu pripojeny, potom odpojeny ale tak ze cakat minutu dobru kym to zisti kym sa vypne bt a tak dalej jednoducho the seesion was lost ale teraz to drzi furt ci som na icq ci kukam net atd tak skusim ten subor teda len povedzte aky velky ...
sikula05 (272)|19.11.2006 23:12
Takže tvrdíš,že si dáš nějaký netový rádio -třeba 16kový-...a jede ti víc jak dvě minuty?:?:
iMAGiNE_ce4you (33)|20.11.2006 17:32
Skus 10-20 MB.
Eurino_ce4you (72)|21.11.2006 20:50
Mno tak to nevyskusam lebo mam len 10 mgea predplatene to mam na icq a sem tam nejake stranky ale pravdupovediac nevidim dovod aby clovek stahoval take velke subory do pda cez net cez telefon ked si to take vleke moze stiahnut doma mensie mozem skusit ale desat dvadsat to je moc sak to by som priplacal za skusku cez 400 sk ...
flashman (1366)|22.11.2006 08:01
a co takhle jenom poslat soubor? např wav písničku ?
Heretic_ce4you (158)|25.12.2006 21:10
Tento problém s bluetoothem u n50 je jen u basicu nebo i u premia? Dikes
Karm (365)|26.12.2006 08:11
U obou.
Heretic_ce4you (158)|26.12.2006 13:50
Hm, to si mě moc nepotěšil, takže na navigaci přes bt-339 to asi nebude vhodný, co?
zoga (1)|26.12.2006 14:19
navigace s BT339 asi bude chodit minimalne stejne dobre jako s BT338,coz je jedna z mala funkci N50,ktera funguje dobre....
SDA (7)|26.12.2006 15:23
tak nemyslel som si ale stalo sa....
bluetooth sa odpaja, ked ho dam do kolisky nepripoji ho ( uz 3* sa mi to stalo) pricom predtym to vzdy ide len z nicoho nic a bum pomoze az HR
takze idem ho asi reklamovat este otazka tych 30 dni to su vsetky dni ci len pracovne?:oops: a ked mi reklamaciu neuznaju budem musiet platit naklady?:oops: :oops: :oops:
edit: este jedna otazka mam reklamaciu riesit cez predajnu v ktorej to bolo kupovane (nie je to oficialna predajna aceru len normalna predajna vypoctovej techniky) alebo zavolat na infolinku a poslat im to........
libb (56)|26.12.2006 16:13
Mělo by to být 30 kalendářních dní, tzn. včetně sobot a nedělí.
Lepší je řešit to tam, kde jsi to koupil. Tam jsou povinni to vzít a pokud to nestihnou do 30 dní můžeš chtít peníze. Ale pozor, to neplatí pokud jsi to bral na živnosťák třeba kvůli DPH.
A ještě jedna finta: do 3 dnů se musí k té reklamaci vyjádřit. 30 dnů je pak na vyřízení.
SDA (7)|26.12.2006 17:54
thx za odpoved
nie nebolo to na firmu :)
tie 3 dni su od dorucenia do servisu alebo od toho kedy to ja dam na predajnu?
a ak sa do tych 3 dni nevyjadria automaticky mi musia dat spat peniaze?
:O
devil_ce4you (33)|29.12.2006 13:21
Ja som to poslal priamo do Aceru. Môj je tam už na tretej reklamacií, takže som poslal žiadaosť o odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie peňazí. Stihol som to chvalabohu tesne pred sviatkami a predpokladám, že teraz majú podnikovú dovolenku, takže mi pekne beží čas. A čo sa týka uznania (takisto sa nepravidelne odpájal bluetooth) reklamácie, po prvej mi napísali, že sa závada neprejavila ale preventívne mi vymenili matičnú dosku. Z toho mi vychádza len jediné. Oni o tom probléme vedia, ale nevedia ho odstrániť. Tak skúšajú našu trpezlivosť. Treba byť len vytrvalý a neustale ich buzerovať.
SDA (7)|3.1.2007 22:39
dal som to na reklamaciu 27. okrem vyssie spomenuteho som tam dopisal aj ze my nekorektne funguje program na zalohu a prilozil screeny z obrazovky:) (po nahrani zalohy som mal ikony dve aj v slovenskom aj v anglickom jazyku)
dnes ked som sa bol opytat ze ci nahodou nemaju cislo reklamaciu co im dal acer nech pozriem na webe v akom to je stave tak ze zatial nema a ze nabuduce si to mam riesit cez acer a nie cez predajnu :mad: (ale zas kdesi v zakone sa pise ze predajca je povinny prijat reklamaciu ak na to nie je urcena tretia strana cize ak bude nabuduce nieco podobne budem to riesit uz cez acer)
a teraz marne dufam ze to nestihnu za 30 dni vratia mi peniaze a ja su kupim nieco ine ale acer uz NIE takze tak :)
mr.Advice (33)|4.1.2007 00:51
[QUOTE="Housik"]Vážení přátelé digitálního věku, mám pro vás řešení vašeho problému. Zkoumal jsem, jestli je problém v HW, ovladačích nebo jen v nastavení (v registrech). Pomocí Googlu se mi podařilo najít níže uvedený tip, který v mém případě zafungoval:
-------------------------------------------------------------------------------------
Řešení pro odpojování virtuálního sériového portu Bluetooth s ovladači Widcomm, které využívá mj. Acer.

Spusťte program regedit.exe a najděte následující větev registru:
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Widcomm\BTConfig\General"
Najděte položku "DeviceInactivityDuration", která obsahuje interval ve vteřinách, po jejichž uplynutí nám milý Widcomm odpojí sériový port. Výchozí hodnota je báječných 60 vteřin. Hodnotu nenastavujte na nulu, ale nastavte co nejvyšší hodnotu, doporučuju 86400 vteřin (1 den), zadávejte to v desítkové soustavě (je tam přepínač, když dáte editovat).

Po změně registrů restartujte PC a vychutnávejte si dlouhé a vášnivé spojení vašich bluetooth zařízení! ;-)
-------------------------------------------------------------------------------------
Solution for bluetooth virtual serial port timeout with widcomm drivers on windows
If you are experiencing timeout with bluetooth virtual serial ports with widcomm drivers (used by MSI, Belkin, etc), here is a solution that might help.

run regedit.exe, and go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Widcomm\BTConfig\General" and edit the "DeviceInactivityDuration". The default value is 60 seconds. Changing it to zero didn't seem to help, but bigger values seems to work (I use 3 hours=10800).

Reboot after changing.
-----------------------------------------------------------------------------------
keywords: bluetooth inactivity disconnect odpojování acer problém nečinnost widcomm activesync connection spojení problem[/QUOTE]


Myslím že vše dělám dle tothoto postupu, ale zjistil jsem že tam není ta položka
"DeviceInactivityDuration" a tudíž to nemohu ani změnit (mám verzi ROM 1.00.10) Pokoušel jste se někdo s tímto pracovat?
zuzkys (356)|17.1.2007 17:53
[QUOTE="Libb"]Mělo by to být 30 kalendářních dní, tzn. včetně sobot a nedělí.
Lepší je řešit to tam, kde jsi to koupil. Tam jsou povinni to vzít a pokud to nestihnou do 30 dní můžeš chtít peníze. Ale pozor, to neplatí pokud jsi to bral na živnosťák třeba kvůli DPH.
A ještě jedna finta: do 3 dnů se musí k té reklamaci vyjádřit. 30 dnů je pak na vyřízení.[/QUOTE]



Pls co si myslel tím, že to neplatí pokud si to bral na živnostňák? To pak neplatí lhůta na opravu 30dnů? Někde jsem četla, že pokud to bereš na firmu, ale dále neprodáváš, tudíž si nomálně tím pádem uživatel, tak se na tebe vztahuje totéž? Pls nemáš nějaké další info ohledně toho? Já mám teď totiž reklamaci na Acer n50 kvůli bluetooth a už to trva 33 dnů, takže by mě docela zajímalo, zda i já při koupi na živnostňák mám nárok na vrácení peněz.. Díky za odpověď... Kdyby to šlo brzkou :)
dodojoe_ce4you (30)|17.1.2007 21:58
neviem ci je to este aktualne, taktiez sa pripajam do "zoznamu", len ci to pomoze...

Acer n50 premium...
libb (56)|17.1.2007 22:51
zuzkys: záleží i na tom, kde jsi to brala. A hlavně jestli je to podle občanského nebo obchodního zákoníku (občanský je ten pro normální lidi a je tam těch 30 dnů).
Pokud chceš peníze zpátky, prostě tam zajdi (nevolej) a vybal to na ně, znám firmy, které přestože prodávají podle obchodního zákoníku, těch 30 dnů dodržují a peníze případně vrátí.
zuzkys (356)|17.1.2007 23:59
[QUOTE="Libb"]zuzkys: záleží i na tom, kde jsi to brala. A hlavně jestli je to podle občanského nebo obchodního zákoníku (občanský je ten pro normální lidi a je tam těch 30 dnů).
Pokud chceš peníze zpátky, prostě tam zajdi (nevolej) a vybal to na ně, znám firmy, které přestože prodávají podle obchodního zákoníku, těch 30 dnů dodržují a peníze případně vrátí.[/QUOTE]


Právě, že jsem z Prahy a počítačový obchod, kde sem si acera koupila je v Liberci, takže se mi tam osobně moc vydávat nechci. Je to normální obchod s počítači, maloobchod. Zatím sem zkusila napsat e-mail prodejci a uvidím, co mi odpoví. Vůbec sem tam neuváděla, že to bylo bráno na firmu, tak třeba to dopadne. Každopádně díky za odpověď. Pokud to neuznají a peníze nevrátí, tak prostě budu reklamovat znovu a znovu, až bude jiná možnost na vrácení peněz, protože kvůli tolika nervům jako s Acerem kvůli bluetoothu už fakt za to stojí.