Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Oficiální hromadná stížnost na Acer kvůli odpojování bluetooth u n50

mamucz (22)|28.6.2006 23:52
Super, budeme netrpelive cekat :-)
Karm (365)|16.7.2006 19:54
takže to vypadá,že na nás asi hezky z vysoka s****
flashman (1366)|16.7.2006 20:01
nečekaně :(
Karm (365)|24.7.2006 09:55
Tak pořád nic.Navrhuju uchopit kopí a sudlice a vyrazit na trestnou výpravu :D :D
Karm (365)|24.7.2006 09:55
Tak pořád nic.Navrhuju uchopit kopí a sudlice a vyrazit na trestnou výpravu :D :D
Barbados (189)|24.7.2006 13:47
Já jsem pro ,protože mě to už neskutečně se.. :evil:
Martin01_ce4you (5)|27.7.2006 12:23
Vim ze je to mimo misu, ale mam z toho trochu radost:
Kolega si chtel koupit noťas od ACERU a jelikoz jsem nastvany uzivatel ACERU N50 (odpojovani BT, nevyresene reklamace stim spojene, nevyrizeni podanych stiznosti) tak jsem mu to vymluvil a sel do jine znacky. Aceru vznikla skoda svym postojem k zakaznikum.
A jsem zvedav co se bude dit, az jim hromadne zacnou chodit nefunkcni N50 ktere se stale odpojuji.....
Karm (365)|27.7.2006 13:50
Podle mě se asi nebude dít nic.Servis to bude vracet "Závada se neprojevila",firma pude pomalu se svou pověstí přesune na jiné trhy a lidé za to zodpovědní vyskočí na zlatých padácích :-)
Eurino_ce4you (72)|28.7.2006 03:01
Ludia ked chce acer vojnu tak ju jednoducho chce , viete ako to vyriesim ja ?Jednoducho vzhladom nato ze som zo slovenska to hodim televizi urcite ju bude zaujimat ako jedna velka spolocnost reaguje a riesi svoje chyby na svojich produktoch ... mozno potom zacnu s tym nieco robit...
Karm (365)|28.7.2006 08:41
Nevím jak u vás ale u nás je to pro televizi malé sousto :).A zvlášť pro jednu-to by u té reklamace muselo být nejméně 7 mrtvých aby o tom odvysílala reportáž.
Spíš mě napadlo obrátit se na sdružení obrany spotřebitelů.
SelinaK (77)|30.7.2006 09:33
[QUOTE="Karm"]Servis to bude vracet "Závada se neprojevila"[/QUOTE]

Přesně tak :mad: Zítra se jedu poptat do Sunnysoftu a když to nezabere, tak se zeptám na Sdružení.
Pro televizi to bude malé sousto i na Slovensku. Pár nespokojenců s lacinýma PDAčkama? Musíme počkat, až někomu rupnou nervy a půjde reklamovat s pistolí v ruce :D
dort (1212)|30.7.2006 10:39
jak mohou argumentovat závada se neprojevila?

když příjmám věc ze servisu, tak si jí mohu odzkoušet, nebo ne? a pokud se to odpojí před zraky servisního technika, nebo jen prodávajícího, tak argumentují jak?

BTW tohle bych vydržel přesně jednou, pak už by následoval přizvaný soudní znalec, ČOI, a právník - proboha braňte se, vždyť posudek soudního znalce nestojí tisíc, ale tak okolo tisíce korun a s ním už se reklamuje o hodně lépe, spíše na 99% bez problémů ;)
flashman (1366)|30.7.2006 10:41
to snad jo no, ale oni to neopraví (prostě to pokonily a nedovedou to opravit), nejlepší co se z toho dá dostat je vrácení peněz
Karm (365)|30.7.2006 11:06
S tím soudním znalcem mě to taky už napadlo.Jde o to že je potřeba ještě dokázat že chyba není v adaptéru na PC případně v PC.
flashman (1366)|30.7.2006 11:08
tak to chce si tam vsít eště pár dalších BT zařízení, popř. i jiný BT Stack
dort (1212)|30.7.2006 17:48
no nejsem si jist, ale dokazování, že není chyba v BT adaptéru, či v jiném BT přístroji není na Vás, ale na prodejci, neb ve specifikaci deklaruje BT a domnívám se, že bez jakéhokoliv omezení přístrojů a BT příslušenství, takže dát do servisu nejlépe s předvedením závady a při převzetí požádat o vyzkoušení - pokud odmítnou požádat o písemné vyjádření, a pokud odmítnout i toto, tak se spojit s ČOI, či sdružením obrany spotřebitelů a hlavně mít u převzetí svědka, či dohodnout převzetí reklamované věci nejlépe v přítomnosti orgánů výše uvedeným, kteří o něm rovnou udělají zápis - poměrně průkazný materiál pro případný soud, či jiný spor

BTW - nechce se mi to číst celé, ale vím, že jste chtěli posílat nějakou stížnost, jak dopadla, a kam jste ji adresovali? ( pokud na oficiální adresu uvedenou v manuálu, či záručním listě a byla odeslána doporučeně a ACER průkazně nereaguje, opět body pro vás )
dort (1212)|30.7.2006 17:50
[QUOTE="Karm"]S tím soudním znalcem mě to taky už napadlo.Jde o to že je potřeba ještě dokázat že chyba není v adaptéru na PC případně v PC.[/QUOTE]

a to je v dnešní době problém? anebo snad ACER určil jen nějakou omezenou skupinu BT příslušenství, která je 100% funkční?
SelinaK (77)|30.7.2006 17:54
Však právě proto jdu zítra do Sunnysoftu - ráda bych jim to předvedla, bude-li jak, dám jim papír s přesně popsanou závadou (u první reklamace jsem to udělala, u druhé už ne, moje blbost a děravá hlava) a budu chtít další reklamaci. Až ho pojedu vyzvedávat, pokusím se zařídit vyzkoušení hned při převzetí, protože v tom případě by měli vrátit peníze hned, jestli se nepletu. Po druhé reklamaci jsem si na vyzvednutí poslala kamaráda, který o PDA nic neví, protože jsem neměla možnost do Brna dojet. Holt to teď budu muset udělat trochu pečlivěji.
Karm (365)|30.7.2006 18:02
[QUOTE]
BTW - nechce se mi to číst celé, ale vím, že jste chtěli posílat nějakou stížnost, jak dopadla, a kam jste ji adresovali? ( pokud na oficiální adresu uvedenou v manuálu, či záručním listě a byla odeslána doporučeně a ACER průkazně nereaguje, opět body pro vás )[/QUOTE]

Stížnost byla odeslaná,a na email který byl uveden na stránkách Aceru určený k posílání stížností a dotazů,ale vypadá to že tam je nějaký bot který to automaticky maže :D(osobně sem spíš očekával bota který bude generovat univerzální a diplomatické odpovědi ):D
dort (1212)|30.7.2006 20:14
no, tak bych obětoval pár korun za poštu a před tím ještě několik korun za ověření listin ;)
dort (1212)|30.7.2006 20:16
[QUOTE="Ellie"]Však právě proto jdu zítra do Sunnysoftu - ráda bych jim to předvedla, bude-li jak, dám jim papír s přesně popsanou závadou (u první reklamace jsem to udělala, u druhé už ne, moje blbost a děravá hlava) a budu chtít další reklamaci. Až ho pojedu vyzvedávat, pokusím se zařídit vyzkoušení hned při převzetí, protože v tom případě by měli vrátit peníze hned, jestli se nepletu. Po druhé reklamaci jsem si na vyzvednutí poslala kamaráda, který o PDA nic neví, protože jsem neměla možnost do Brna dojet. Holt to teď budu muset udělat trochu pečlivěji.[/QUOTE]

no vrácení peněz IHNED po druhé reklamaci - nevím nevím

spíše bych se přikláněl k verzi nového přístroje, respektive vrácení peněz, ale to jen v případě nesplněné reklamační lhůty 30 dní, ze strany prodejce, pokud nemáte přístroj kupovaný na firmu ( na faktuře je uvedeno IČO )
SelinaK (77)|30.7.2006 21:22
[QUOTE="dort"]no vrácení peněz IHNED po druhé reklamaci - nevím nevím
[/QUOTE]

Bude to třetí reklamace. A podle zákona, jestli se nepletu, předvedu-li ihned při přebírání předmětu z reklamace, že závada nebyla odstraněna, mám nárok na vrácení peněz bez ohledu na to, kolikátá to byla reklamace.
Karm (365)|31.7.2006 13:54
Pokud někomu už rupnou nervy a rozhodne se podstoupit tu mašinérii se soudním znalcem dejte vědět jak to dopadlo.
Já zatím pro všechny případy připravím plán té defenestrace(doufám že sídlo firmy není v nějaké zemljance).Hodně štěstí !
dort (1212)|31.7.2006 16:53
jen pro ilustraci - MAŠINÉRIE se soudním znalcem probíhá velmi jednoduše, předáš přístroj a do týdne ho máš zpět ( spíše dřív, dle dohody ) dostaneš vypracovaný znalecký posudek s kulatým beranem, který Ti pak musí proplatit prodejce, stejně jako náklady s ním spojené ( u těch je to diskutabilní, ale jde to ) - a pokud prodejce "neseckvane" podrážky, tak právník a žaloba ;)

jen podotknu, že v případě znaleckého posudku většinou každý "vymněkne" neb je to přeci jen SOUDNÍ ZNALEC :D
Karm (365)|7.8.2006 19:53
tak a právě mi ruply nervy.Začlo mi blbnout nabíjení(musí se mlít s konektorem dole aby začal nabíjet(vyzkoušeno více kabelů).Při té příležitosti budu reklamovat sluchátka(špunty od Aceru),u kterých se přežvejkal kabel hned za jackem.Je tam sice náznak takového toho "tlumícího prvku" který by měl bránit aby se kabel namáhal v ohybu příliš,bohužel je tak tvrdý že je tam úplně na .....Při té příležitosti hodlám reklamovat i bluetooth.co je moc to je moc.Doufám že mi vymění základní desku,a začne se mi odpojovat i GPS.Pak už bych tu cihlu asi vážně po někom hodil.
Surgical (2364)|7.8.2006 19:55
Jsem opravdu zvedav, jak pochodis s mechanickym poskozenim systemoveho konektoru PDA a mechanickym poskozenim kabelu sluchatek....ve smyslu naroku na reklamaci. Opravit to opravit lze, ale vyreklamuje ti to opravdu jen servisak, ktery toho dne jeste neucinil dobry skutek a nechutna mu kvuli tomu ani jist, ani spat, ani cigareta.
Karm (365)|7.8.2006 20:06
To jsem zvědav taky.Nicméně extrémní namáhání tam nebylo,bylo to používáno "standartně".A za to,že je nějaký konstruktér diletant kterému to nemyslí a dá moc tvrdý gumový ohyb za to snad zákazník nemůže.A když by byl nějaký problém,pak asi zvolím "dortovu metodu"(tímto díky za rady) a půjdu na to přes toho znalce,tu tisícovku už vem čert to už mě nezachrání.Teď už ví,že nejsem tak bohatý abych si kupoval levné věci.
Surgical (2364)|7.8.2006 21:10
Soudni znalec za tisicovku? :) Leda €

Urcite levnejsi reseni je prodat starou cihlu v bazaru a doplatit na neco, s cim jsou obecne dobre zkusenosti...

Pokud ti jde o princip...tak svet neni spravedlivej, to jeste zazijes mockrat.



SelinaK (77)|7.8.2006 21:27
[QUOTE="Surgical"]Soudni znalec za tisicovku? :) Leda €[/QUOTE]

Mluvíš ze zkušenosti, nebo jenom rád děsíš lidi? :)
Karm (365)|7.8.2006 21:33
No dort psal něco kolem tisícovky,což bych za jedne posudek na takovéto zařízení ještě vzal jako rozumnou cenu.k těm 1000€-nechcu posudek robototechnického komplexu :).
Teď sem ještě zagooglil a vyhodilo mi to u jednoho znalce cenu 5500Kč to do toho nedám.Buďto to uznají,nebo se na to vykašlu a cihlu někomu dám a koupím si něco jiného.Uvidím jak dopadne reklamace.
Surgical (2364)|7.8.2006 22:24
Mluvim ze zkusenosti, taky mam par posudku za sebou...ale ne pro IT :)
A ver mi, ze posudek za 1000 Kc nedela zadny soudni znalec. Poctive vypracovani posudku totiz vcetne studia podkladu a zkousek konkretniho zarizeni, jejich zaprotokolovani atd. zabere cca 3 pracovni dny(ale nekdy treba take 30). Za 333 Kc denne (pred zdanenim) si soudniho znalce stoprocentne nenajmes...
SelinaK (77)|10.8.2006 17:37
Dorte, BT na Aceru při převzetí dost dobře nevyzkoušíš. Kdyby to šlo, tak už mám dávno peníze zpátky :?
Barbados (189)|15.8.2006 14:50
A proč by se tam nedal vyzkoušet ? Stačí sebou vzít mobil s GPRS/EDGE a na něco se připojit , a hnedka uvidíš . Přehráváni ct24 mam přes BT rekord asi 30 vteřin , a přes IR to hraje jak dlouho chci - to nestačí ??
SelinaK (77)|15.8.2006 19:24
To bych musela mít mobil s GPRS :) Budu se snažit s někým domluvit, až to pojedu vyzvednout...
Karm (365)|22.8.2006 10:03
Tak jsem dnes volal do servisu a PDA snad zítra odejde,půjde tam kvůli problému s nabíjení a když už tam bude nahlásil sem rovnou i ten bluetooth.Doufám že to uznají a nějak opraví,jen doufám aby nevyměnili desku a nedopadl sem jak Ellie-že to bude padat i s GPS.:?
speed-komi (278)|22.8.2006 11:43
A jak dlouho jsi to v tom servisu měl? taky bych si ho tam poslal, ale nevydržel bych to bez něho dýl jak týden! A promiň že se ptám tak hloupě, ale z té diskuze mi nebylo jasné, kdys ho odeslal:yes:
Karm (365)|22.8.2006 11:51
Mrkni na datum příspěvku a přečti si ho v klidu ještě jednou ;) Volal sem do servisu a PDA zítra vyzvedne PPL(snad,pokud nepřijede až odpoledne :-( )
Karm (365)|24.8.2006 22:26
tak PPL měla přijet už ve středu,a ani dnes stále nic....už mě to čekání fakt nebaví :? :? :?
jardík_oldd (2)|31.8.2006 22:47

Vážení přátelé,
Tak jsem si dnes po druhé reklamaci vyzvedl peníze za ACER N50,který jsem reklamoval společnosti ACER. Samozřejmě chybu neuznali...prostě jenom ho testovali a nestihli ho ve 30-ti denní lhůtě odeslat:-) což mi nevadí-účel světí prostředky. Nicméně se mi při první reklamaci snažili namluvit, že chyba je v tom, že N50 a externí GPS musím přes bluetooth připojit do 2minut:-)
Sice mi teď zbyla externí GPS...ale jsem štastný,že jsem se tohoto problému s padajícím bluetooth zbavil...Přeji hodně úspěchů v podání hromadné žaloby,protože český ACER jsou povedení ptáčci:-).

















combat2 (21)|5.9.2006 13:54
Mám riešenie pre tých, ktorí chcú chodit na net a netrvajú na BT.
Konečne som našiel niečo čo som dlho hľadal.
Pokiaľ nechcete alebo nemôžete pripojiť telefón cez BT, ale máte USB kábel a na PDA-čku USB Host, tak tento soft(driver) je priam BOMBA !!!
Našiel som ho na ruskom fóre a odskúšal na ACERN50 a Motorola V360.
Určite to poteší všetkých ktorím BT mrzne. Aceristi vedia o čom hovorím.
Vyskúšajte a napíšte skúsenosti.


návod:
1. Nainstalovat 232USB_wm2003.CAB (do RAM)
2. Soft Reset
3. Pripojime modem (telefon)
4. Novemu najdenemu zariadeniu dame meno “232USB“
5. Spustime program 232USB.exe
6. V prvom okne programu by uz mal byt rozpoznany modem,
v druhom okne vyberieme “BASIC“ a program ukoncime.

Teraz uz klasika: Nastavenia > Pripojenie > Pridat nove pripojenie modemom > Vyberte modem ( tu uz by malo ponukat aj novy modem napr. Motorola Phone),...
iMAGiNE_ce4you (33)|8.9.2006 19:25
[QUOTE="combat2"]Mám riešenie pre tých, ktorí chcú chodit na net a netrvajú na BT.
Konečne som našiel niečo čo som dlho hľadal.
Pokiaľ nechcete alebo nemôžete pripojiť telefón cez BT, ale máte USB kábel a na PDA-čku USB Host, tak tento soft(driver) je priam BOMBA !!!
Našiel som ho na ruskom fóre a odskúšal na ACERN50 a Motorola V360.
Určite to poteší všetkých ktorím BT mrzne. Aceristi vedia o čom hovorím.
Vyskúšajte a napíšte skúsenosti.


návod:
1. Nainstalovat 232USB_wm2003.CAB (do RAM)
2. Soft Reset
3. Pripojime modem (telefon)
4. Novemu najdenemu zariadeniu dame meno “232USB“
5. Spustime program 232USB.exe
6. V prvom okne programu by uz mal byt rozpoznany modem,
v druhom okne vyberieme “BASIC“ a program ukoncime.

Teraz uz klasika: Nastavenia > Pripojenie > Pridat nove pripojenie modemom > Vyberte modem ( tu uz by malo ponukat aj novy modem napr. Motorola Phone),...[/QUOTE]

Na Nokii N70 FUNGUJE!!! Este to potestujem dlhsie. DAKUJEM
Eurino_ce4you (72)|12.9.2006 00:13
No clovece ked to bude fungovat napis mi tvoj ucet a velmi rad ti poslem nejaku odmenu nehovorim ze to bude vela ale ked to bude fungovat clovece to je informacia na nezaplatenie ...
combat2 (21)|12.9.2006 08:35
Odmena nemusí byť :))
Som rád že som niekomu pomohol.
PS. Odskúšané s Nokiou 6230 a dokonca aj s VAG-Com USB softom na diagnostiku áut :O
Eurino_ce4you (72)|12.9.2006 20:33
No facha to ja som skusal so samsungom d600e skoda len toho kablu inak je to super vec ale napriek tomu sa nevzdam a vojnu s acerom som este neskoncil :) furt to nieje bt ale docasne riesenie fajne... Thanx lot
Karm (365)|14.9.2006 11:56
Tak dnes mi došla SMS že PDa je hotovo a posílají ho zpátky.Jaký je kurs na to,že opravili i BT? :D
speed-komi (278)|14.9.2006 18:24
asi hoodně vysoký. klidně bych se vsadil, že to zase po chvilce spadne!
Karm (365)|14.9.2006 18:36
Včera mi volal technik,že sluchátka neuznají že jde o mechanickou závadu,že mi klidně udělá cenovou nabídku ale narovinu řakl cena opravy a náklady na dopravu bude vyšší než cena nových sluchátek,PDA prý není problém spravit(buď výměna desky nebo konektoru),ale o problémech BT prý neví(asi to slečna zapomněla uvést do "chorobopisu",naštestí sem ještě připojil popis závad v papírové podobě kde byly všechny problémy řádně rozepsány,tak říkal že to prohlídne).V ten BT taky moc nevěřím,myslel jsem že už na tom dávno pracují ale vypadá že PDA přišlo nařadu až včera,(leželo tam minimálně 14 dnů,dopravu nepočítám),a dneska už přišlo oznámení o odeslání.Jestli to nebude funkční,prosím o zabanování mého nicku na 2 dny dopředu,jinak se zde objeví velmi silná slova :D.

Co musím pochválit tak technika,byla s ním rozumná řeč a narovinu řekl co bude nejlepší.Sluchátka si holt spravím sám,konektor vypitvám a znovu připájím,a dlabanec na to.Jen doufám že nedopadnu jak Ellie,že mi nebude fungovat ani BT GPS.Jeslti se tak stane,brzy se zde objeví video na němž majitel v afektu natáčí na vidoe destrukci PDA jež hoří v kamnech.
Karm (365)|15.9.2006 15:31
Tak dnes PDA dorazilo domů.Nabíjení je spraveno,bluetooth nepadá a to z jednoho prostého důvodu-nemůžu se vůbec připojit k ActiveSync.Už sem udělal x hardresetů,x restarů,zkoušel jiný Activesync,šachoval s porty jak divej ale pořád nic.Spárování s PC proběhne normálně,v AS nastavím port ale PDA zahlásí Průzkum služeb byl neúspěšný.Už sem zkusil shodit i firewall ale pořád nic.
speed-komi (278)|15.9.2006 15:55
a co připojení na internet s telefonem přez BT? také nejde?
Karm (365)|15.9.2006 15:57
Bohužel,data nostop nemám k dispozici,zatím sloužit nemůžu ale prubnu to.teď se snažím zprovoznit aspoň ten BT active sync.