www.svetmobilne.cz
>
>
>

Tesla "zajela" rekord na okruhu Laguna Seca, "pokoří" i Nürburgring

Tesla "zajela" rekord na okruhu Laguna Seca, "pokoří" i Nürburgring
, , aktualita
Porsche představilo svůj elektrický sedan Taycan, který zajel rekord na Nürburgringu, čehož se hned chytil Elon Musk a rozhodl se nechat zajet rekordy na okruzích Laguna Seca i v Zeleném pekle. Má to však háček.
K oblíbeným
reklama
Nový elektrický sedan Porsche Taycan dělá asi Elonu Muskovi vrásky na čele. Ten totiž nedávno zajel rekord na okruhu Nürburgring s časem 7 minut a 42 sekund v kategorii čtyřdvéřových elektrických sedanů, což vzhledem k jejich počtu není zas tak těžké překonat. A strategie, která je velmi oblíbená i u českých výběrových řízení (nastavit podmínky tak, aby to nemohlo nevyjít), nyní využije i Elon Musk. Na Nürburgring už přijela upravená Tesla Model S s novým pohonným systémam, vyladěným podvozkem a karosérií. Ta má stanovit nový rekord ve své kategorii a je v podstatě naprosto jasné, že se to povede, pokud dojede do cíle.
 
 
Zjevné je to z komunikace na Muskově oblíbeném Twitteru. Tam podotkl, že Model S na tomto okruhu má 7 sedadel. Načež se lidé dotazovali, k čemu. Musk odpověděl, že k tomu, aby v něm mohlo jet 7 lidí. Faktem je, že pro rekordy se obvykle sedadla odstraňují, aby bylo auto co nejlehčí. Zde jich ale záměrně bude co nejvíce a má to svůj důvod. Jedna z dalších reakcí k tématu totiž byla, že tedy stanovují rekord pro 7sedadlové auto, což Musk svým "good point" potvrdil. Jinak řečeno, i kdyby Tesla obkroužila Severní smyčku za hodinu, stanovila by rekord, protože oficiální rekord pro sedmimístný sedan neexistuje a pro sedmimístný elektrický sedan už vůbec ne. I když se měl rekord zajet v tomto týdnu, Musk řekl, že ještě ladí auto, aby jelo bezpečněji, což se týká zejména sekce Flugplatz.
 
 
Tesla už před pár dny "překonala" rekord na okruhu Laguna Seca, ale i zde je nutno využít uvozovky. S časem 1:36.555 minuty se stala nejrychlejším čtyřdvéřovým sedanem na okruhu, jenže problémem je, že si to zajela jen tak pro sebe a nešlo o žádné oficiální měření. Video sice máme, ale oficiální rekord okruhu tak nebyl překonán, protože na jeho průběh nikdo povolaný nedohlížel.
 
Tyto "rekordy" zajíždí prototyp nové verze Modelu S, tzv. verze Plaid, která má mít tři elektromotory místo dvou. K dispozici bude za příplatek pro Modely S, X a má být součástí nového Roadsteru, naopak Modely 3 a Y se této varianty nedočkají.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Samsung Galaxy S10 má chybu čtečky otisků prstů, může ho odemknout kdokoli Samsung Galaxy S10 má chybu čtečky otisků prstů, může ho odemknout kdokoli
High-endový telefon Samsung Galaxy S10 má velmi nepříjemnou chybu čtečky otisků prstů. Při použití některých ochranných skel je totiž možné telefon odemknout jakýmkoli prstem, nikoli jen tím registrovaným.
Včera, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře
Adata uvádí tenkou 10000mAh powerbanku T10000 Adata uvádí tenkou 10000mAh powerbanku T10000
Společnost Adata představila novou kompaktní powerbanku T10000. Jak už napovídá název, nabídne kapacitu 10000 mAh, a to vše při stylovém tenkém designu. Powerbanka má totiž tloušťku jen 15 mm.
17.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Audi končí s létajícími auty vyvíjenými s Airbusem Audi končí s létajícími auty vyvíjenými s Airbusem
Zatímco Porsche oznámilo, že se společností Boeing chce vyvíjet létající auta, koncernová automobilka Audi naopak učinila opačný krok a spolupráci s konkurenčním Airbusem ukončila. Projekt Pop.Up tak pro Audi nebude mít pokračování.
17.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Google Pixel 4 a 4 XL přináší odemykání telefonu tváří Google Pixel 4 a 4 XL přináší odemykání telefonu tváří
Google představil dlouho očekávané smartphony Pixel 4 a Pixel 4 XL. Ty dostávají odemykání výhradně rozpoznáním tváře, fotoaparát má pak i modul s teleobjektivem a zvýšil se i výkon nových telefonů.
16.10.2019, aktualita, Milan Šurkala
Porsche Taycan 4S: sportovní elektromobil levněji Porsche Taycan 4S: sportovní elektromobil levněji
Porsche nedávno představilo hodně drahý elektrický sedan Taycan Turbo a Turbo S. Nyní se představuje základní verze Taycan 4S, jejiž cena je výrazně nižší proti variantám Turbo, přitom půjde pořád o hodně výkonné auto.
14.10.2019, aktualita, Milan Šurkala