Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Pavel Matějka
Nissan je vůbec kapitola sama pro sebe, vykašlal se na všechny své navigace typu Nissan Connect až do roku výroby 2018 ­- poslední mapy jsou z 2021 a trhněte si, další nebudou. Kdo chce novější palubní navigaci, kupuje v Číně rádio s Androidem za šest litrů.
Odpovědět0  0
To je jako bych na svém benziňáku chtěl vozit miniaturní rafinerii na litr paliva denně.
Odpovědět1  0
O tomtéž se uvažuje i ve Velké Británii. Platit se bude časem určitě i u nás, otázkou není, jestli, ale kdy.

Podvádět se příliš nedá, na povinné STK se vám odečtou kilometry a když je nebudete mít přiznané, doplatíte s přirážkou.
Odpovědět0  0
V tom případě je to bez šancí.
Odpovědět0  0
Třeba byla cílem minimální cena? Spíš bych nečekal ­"běžné auto­" od studentů, ti vždycky pohrdali konvencemi.
Odpovědět0  0
Proč by Rusko kradlo technologie akumulátorů ze západu, když má dobré vztahy s Čínou ­- která má v nich před západem už pár let náskok?

Zvykejte si, že západ už pomalu přestává být lídrem. Zatím jen v něčem, ale časy se mění. A jak známe Čínu, ta plánuje dlouhodobě ­- není omezená volebním obdobím vlády, která si potřebuje za ty čtyři roky rychle a co nejvíc nakrást, a v ekonomice vytlouká klín klínem.

https:­/­/www.svetmobilne.cz­/dojezd­-1044km­-na­-jedno­-nabiti­-nio­-otestovalo­-vykon­-150kwh­-semi­-solid­-state­-akumulatoru­/8595
Odpovědět1  0
může za cca 36­-72% skleníkového efektu ­(podle momentální koncentrace­), mělo by to snižovat i globální oteplování, ne?
Odpovědět0  0
Nezapomeňte, že si tak ještě snížíte už tak dost malý dojezd. Tohle se hodí jen v případě, že nemáte k dispozici nabíjení při parkování, večer tak tak dojedete domů, ráno vstanete o dvě hodiny dřív, dobijete trochu auto ­(musíte to přitom hlídat­) a pak opatrně dojedete k rychlonabíječce.

Opravdu komfortní soukromá přeprava, už se nemůžu dočkat, až si jako český důchodce koupím elektromobil za tři mega a budu trávit polovinu života po nabijárnách, protože na sídlišti to nabíjet nepůjde ­- a miliony nabíjecích parkovacích míst tam nikdo nevybuduje. A domnívám se, že ve městech ve staré zástavbě to bude ještě horší.
Odpovědět0  0
ať je ten akumulátor opravdu lepší ­- a ať je i trvanlivý. Je na čase po mnoha létech zpráv o nových, skvělých akumulátorech konečně s něčím opravdu přijít.
Odpovědět0  1
Elektromobil ­(stejně jako benziňák nebo nafťák­) má nejmenší spotřebu v režimu ustálené jízdy po rovině určitou rychlostí. Do kopců se musí přidávat, z kopců to i rekuperuje, ale motory se dostávají čato mimo ideální režim a spotřeba roste.
Odpovědět2  0
Vždycky jde za prvé o prachy. A možná se k tomu přidala i ta ­"bezpečnost­" ­- Huawei asi odmítla zabudovat zadní vrátka pro NSA...
Odpovědět2  0
A i když jsem downgradoval zpátky na poslední 8.1, jedna chyba tam zůstala ­- spořič baterie baterii naopak vybíjí...
Odpovědět0  0
Jestli mohu radit, neupgradujte a počkejte na další vydání. Asusu tam zůstaly některé problémy z testovací indické verze. Za poár dní vám to začne vybíjet baterku, pak ji to začne pomalu nabíjet...
Odpovědět0  0
Pod Pie blbne například Smart Keyboard Pro, musela z mobilu. Autor se o ni už od října 2017 nestará.
Odpovědět0  0
Dostupné od 29.5. ­(na webu je 24.5., ale to tam pořád měli předchozí verzi pod novým odkazem, až 29. to opravili­).
Odpovědět0  0
eCall rozhodně nebude povinný jen pro elektromobily ­- ale pro včechna vozidla.
Odpovědět0  0
Už vidím, jak čínská vláda sedí u monitorové stěny a v reálném čase sleduje všechny elektromobily.

Kdy bude vládnout?
Odpovědět0  0
Reálná sppotřeba zůstala pro stejně těžký vůz a stejné rychlosti cca stejná, klesla o pár procent. Fyziku nelze oblafnout a proti pomalému zvyšování účinnosti motorů jde snižování kvality paliv nesmyslnými biopřídavky.
Odpovědět2  0
a chcete přispět k boji s globálním oteplováním, si honem dejte nahrát ten nepodvádějící. Získáte nižší výkon motoru, tím pádem vyšší spotřebu, ergo kladívko vypustíte více CO2. :­-)
Odpovědět0  0
chystá také UmiDigi. Model A1, MT6739, dual SIM LTE, Android 8.1, 5,5­", 18:2 HD+, 2GB­/16GB, konektor USB­-C, nabíjení 5V­/2A, cena pod $100. Jsem zvědav, jestli to dají Googlu certifikovat ­- zatím není certifikovaný žádný model této firmy.
Odpovědět0  0
Je snad málo telefonů s Androidem? :­-­)

A líbí se mi ty řeči o plnohodnotných Nokiích s Androidem ­- s Nokií to bude mít společné jen jméno, bude to úplně obyčejný čínský mobil, jakých se ročně prodají stovky milionů. Foxconn si trošku zvedne prodeje na úkor jiných firem, to bude všechno.
Odpovědět0  0
jakože nebudu, protože by to pro mě byl úpadek, tak bych koupil http:­/­/www.ulefones.cz­/mobilni­-telefony­/ulefone­-metal/
Odpovědět0  0
Vcelku snadno se dá vytvořit veřejná WiFi síť, která na NNTP port podstrčí toto datum. Všechny iPady, které si při připojení na ni vyžádají čas z netu, se po vypnutí bloknou. Blbé co? A teď se zeptejte, kdo by něco takového dělal...
Odpovědět2  0
• XDE
• Phi
• Money Penny
• HTC One® ­(M8­) pro systém Windows
• Lumia 1520
• Lumia 830
• Lumia 930
• Microsoft Lumia 640
Odpovědět0  0