Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

E-TEN servis

w1z1 (37)|5.9.2007 03:54
Děkuji za odpvěď, netušil jsem jakou můj dotaz vyvolá následnou diskuzi, ale myslím že by stálo za to to napsat hned do prvního příspěvku tohoto topicu, aby v tom měli jasno i případní další zájemci o e-ten.

Případně nějakej kratičkej návod jak zjistit z jaké distribuce je zařízení. Já jsem již předem věděl z jaké distribuce je zařízení ale každý to třeba neví. A jak jsem se tak různě dočetl tak registrace na stránkách etencz.cz neprobíhá vždy úplně korektně i lidem kteří mají telefon z distribuce etencz.cz.
Jen nápad tak mě za něj prosím nekamenujte.
Tomáš Kubec (749)|5.9.2007 06:24
A aby se to nepletlo, tak jsou asi týden v republice distriburoři tři :-)
Kocir (836)|7.9.2007 15:37
Je to v podstatě jednoduché, koupíte-li si zařízení tak na něj máte záruku. Je jedno který z distributorů jej dovezl. Jediné omezení je, že nemůžete poslat zařízení přímo k opravě distributorovi A, když jste jej koupili u distributora B.
Toto je normální stav věci který funguje v pozadí většiny značek kde neexistuje žádný centrální servis podporovaný přímo výrobcem. Toto se týká i tady propbíraného případu.
Proto je nejlepší se s reklamací vždy obrátit na svého prodejce a on už vždy ví kde reklamaci uplatnit.
gorge_No.1_ce4you (191)|7.9.2007 17:32
To je snad jasné, že v reklamačním řízení jsou partneři pouze kupující a prodávající.

Spíš šlo o podporu, kterou poskytují jednotlivý dovozci, přesněji jeden a zbytek.
Henry13_ce4you (51)|20.9.2007 21:58
Musím poděkovat za kladně vyřízenou reklamaci mého Etena 600+ po zhruba roce pouzivani nezvladl soft res a odmital najet je faktem že reklamace trvala přes tři týdny ale mé čekání bylo odměněno nejen odstraněním závady ale také výměnou předního a horního krytu v ceně záruky tudíž zadarmo .!!!
Již se těším na X800 a díky novému krytu má M600+ka se lépe prodá :)) :))
bad_ce4you (17)|20.9.2007 23:07
[QUOTE="Henry13"]Musím poděkovat za kladně vyřízenou reklamaci mého Etena 600+ po zhruba roce pouzivani nezvladl soft res a odmital najet je faktem že reklamace trvala přes tři týdny ale mé čekání bylo odměněno nejen odstraněním závady ale také výměnou předního a horního krytu v ceně záruky tudíž zadarmo .!!!
Již se těším na X800 a díky novému krytu má M600+ka se lépe prodá :)) :)) [/QUOTE]
tak to gratulace já tu mojí M700 zítra prodávám a už mi dorazil HTC Kaiser tak jsem zvědavej. Zítra večer bude mazleníčko :cool:
Miloš Strouhal (3997)|26.9.2007 12:32
Zaslal jsem na reklamaci E-TEN X500 s oficialni WM6. Zpet mi prislo zarizeni "opravene" flashnutim zpet na WM5. A to ze ma clovek na WM6 nakoupenu hromadu softwaru, vcetne lokalizace na WM6, to je asi buřt.. :?
bad_ce4you (17)|26.9.2007 23:31
[QUOTE="Miloš Strouhal"]Zaslal jsem na reklamaci E-TEN X500 s oficialni WM6. Zpet mi prislo zarizeni "opravene" flashnutim zpet na WM5. A to ze ma clovek na WM6 nakoupenu hromadu softwaru, vcetne lokalizace na WM6, to je asi buřt.. :? [/QUOTE]
už mám HTC a je super eten už je pryč z domu ;) ikdyž se značnou finanční ztrátou :evil:
kenpa (29)|27.9.2007 08:28
Tak tady čtu ty problémy a jímá mě hrůza při pomyšlení, že bych si musel posílat balíčky se servisem z Plzně. :dead:
Mám M600+ asi čtvrt roku, ale pořád nevím, zda jsem neudělal chybu, už jsem dokonce psal prodejci, který mě právě odkázal na ten servis, ale pořád si říkám, bude to lepší, nebudu se handrkovat... :?
Nevím jak vy, ale já mám z toho zařízení smíšené pocity. Dříve jsem měl Handeru (starý PalmOS přístroj) a až na 2 maličkosti, z čeho se jedna vyřešila celkem rychle a s druhou jsem se sžil, fungovala bezvadně. Jediné, co jsem musel dělat, že jsem si často zálohoval, v podstatě pokaždé, když jsem do toho dostal nějaká důležitá data, takže někdy jednou denně někdy jednou týdně. A to z důvodu občasného zaseknutí a resetu.
Eten se sice nezasekává, respektive ne tak, jako stará HE. Jen občas dělá psí kusy, prostě jako Windows. Program zbuchne, nejde se přepnout... To by se dalo ještě snést, však na všech počítačích mám Win a hold to přežívám, ale když se mi každou chvíli rozhodí dotykový displej a musím kalibrovat a to někdy i několikrát po sobě, když mi to cosi oznamuje zvukově, ale na displeji nic nevyskakuje (třeba budík pípa, ale neskočí mi dole Oznámení), takže to prostě nemám jak vypnout a ono to huláká a huláká, když si člověk nastaví, že nějaké tlačítko má cosi spouštět, ono se tak začne dít, ale časem přestane a přitom v nastavení to stále je a další prkotiny... tak to teda dost otráví. A ani nevím, zda by mi toto v servisu uznali, protože, jak píšu, není to trvalá vada, prostě se tak stane jednou za čas, pak to nějak vyřeším a pak se zase modlim, aby se to dlouho nestalo :((
Já nevím, jaké máte zkušenosti s tímto vy ostatní, ale já si říkám, že jestli jsou všechny Win zařízení na tom stejně, tak to bůh s námi :?: :!:
Miloš Strouhal (3997)|27.9.2007 08:39
Ne, to nastesti nejsou.. ;)
bad_ce4you (17)|27.9.2007 08:52
[QUOTE="kenpa"]Tak tady čtu ty problémy a jímá mě hrůza při pomyšlení, že bych si musel posílat balíčky se servisem z Plzně. :dead:
Mám M600+ asi čtvrt roku, ale pořád nevím, zda jsem neudělal chybu, už jsem dokonce psal prodejci, který mě právě odkázal na ten servis, ale pořád si říkám, bude to lepší, nebudu se handrkovat... :?
Nevím jak vy, ale já mám z toho zařízení smíšené pocity. Dříve jsem měl Handeru (starý PalmOS přístroj) a až na 2 maličkosti, z čeho se jedna vyřešila celkem rychle a s druhou jsem se sžil, fungovala bezvadně. Jediné, co jsem musel dělat, že jsem si často zálohoval, v podstatě pokaždé, když jsem do toho dostal nějaká důležitá data, takže někdy jednou denně někdy jednou týdně. A to z důvodu občasného zaseknutí a resetu.
Eten se sice nezasekává, respektive ne tak, jako stará HE. Jen občas dělá psí kusy, prostě jako Windows. Program zbuchne, nejde se přepnout... To by se dalo ještě snést, však na všech počítačích mám Win a hold to přežívám, ale když se mi každou chvíli rozhodí dotykový displej a musím kalibrovat a to někdy i několikrát po sobě, když mi to cosi oznamuje zvukově, ale na displeji nic nevyskakuje (třeba budík pípa, ale neskočí mi dole Oznámení), takže to prostě nemám jak vypnout a ono to huláká a huláká, když si člověk nastaví, že nějaké tlačítko má cosi spouštět, ono se tak začne dít, ale časem přestane a přitom v nastavení to stále je a další prkotiny... tak to teda dost otráví. A ani nevím, zda by mi toto v servisu uznali, protože, jak píšu, není to trvalá vada, prostě se tak stane jednou za čas, pak to nějak vyřeším a pak se zase modlim, aby se to dlouho nestalo :((
Já nevím, jaké máte zkušenosti s tímto vy ostatní, ale já si říkám, že jestli jsou všechny Win zařízení na tom stejně, tak to bůh s námi :?: :!: [/QUOTE]
oni v plzni jsou v pohode, jenze to nezalezi na nich. preposilaj to do nemecka a tam soudruzi rozhodou :cool:
Henry13_ce4you (51)|27.9.2007 15:39
Tak to já takové problémy se svou 600+kou nemám co nastavím to tam je ale jak reklamovat občasné zešílení přístroje fakt nevím :?
peppies (13)|16.10.2007 11:22
Tak teď mi telefon spadnul na zem, je tam zřejmě v p.... konektor...jak mám postupovat v případě reklamace ? Bude mi uznána ? NA stránkách e-tenu se mi vůbec nedaří zaregistrovat - píše mi to špatný IMEI - s/n
Tomáš Kubec (749)|16.10.2007 11:32
Asi máte přístroj od jiného distributora.
Miloš Strouhal (3997)|16.10.2007 11:43
[QUOTE="peppies"]Tak teď mi telefon spadnul na zem, je tam zřejmě v p.... konektor...jak mám postupovat v případě reklamace ? Bude mi uznána ?[/QUOTE]Reklamace? Kdyz jste si zavadu způsobil sám hozením zařízení na zem? To je asi vtip..
peppies (13)|16.10.2007 14:13
[QUOTE="Miloš Strouhal"][QUOTE="peppies"]Tak teď mi telefon spadnul na zem, je tam zřejmě v p.... konektor...jak mám postupovat v případě reklamace ? Bude mi uznána ?[/QUOTE]Reklamace? Kdyz jste si zavadu způsobil sám hozením zařízení na zem? To je asi vtip..[/QUOTE]

Neříkám že hodil... to blbě čteš :-))) ...házet můžu čímkoliv jiným, pouze mi spadnul a to se hold stane...na koberec a při zapojené synchronizaci. Ulomila se zdířka pro synchronizaci/nabíjení a teď netuším kolik může stát oprava. Asi výměna desky..a to se prohnu :-))))
Miloš Strouhal (3997)|16.10.2007 14:24
Tady preci nejde o slovickareni.. To "spadnuti" na zem ti nezpusobil vyrobce zarizeni, ale ty sam.. Tak proc by ti mel vyrobce platit vymenu nebo opravu ze sveho v ramci reklamace, ktera se na mechanicke poskozeni uzivatelem rozhodne nevztahuje..
tmatura (22)|16.10.2007 17:59
stala se mi taková nemyla situace, u m700 mi prasknul displej, už docela dlouho se snažím sehnat telefonní kontakt na nějaký servia, aby jsem zjistil jestli to má cenu vůbec opravovat... Nemá někdo číslo do toho servisu? Nemá nekdo tušení co může stát výměna?
Tomáš Kubec (749)|16.10.2007 20:04
4 až 5 tisíc
honza-l (74)|17.10.2007 07:49
Na X500+ stojí VGA displej 4998Kč s DPH - vlastní zkušenost
tmatura (22)|17.10.2007 13:32
a nemá někdo to číslo do servisu, vážně ho nikde nemůžu sehnat, spěchá to
Tomáš Kubec (749)|17.10.2007 18:22
E-Ten má servis v NĚMECKU.
Zdenek Malinsky (9781)|21.10.2007 19:40
Jak jsem už připsal do prvního příspěvku tohoto vlákna, informace o tomto servisu platí pouze pro majitele zařízení distribuoavaných firmou E-shop. Došlo totiž ke změně oficiální distribuce zařízení E-ten v České republice.

V případě problémů či nejasností se v případě reklamace nejprve obraťte na obchodníka, kde jste PDA nakupovali.
Messiah_ce4you (2)|30.10.2007 23:28
Takže pánové taky jsem si tuhle hracicku poridil na to ze to neustale tuhne na to jsem si zvyk ale na to ze musism vyplnit nejakej formular aby mi pristroj vzal nekdo do servisu nebo na reklamaci si nezvyknu nikdy to si to radsi opravim sam a levnejs.
Praskl mi displej sam asi ne kazdopadne vedome to nebylo vymena + postovne vijde unas na 4 800. Kč A samozrejme se to posila do NDR. snazil jsem se marne sehnat technickou dokumentaci nebo zbusob rozebrani nic jsem nenasel ani jaky displej je pouzit. Tak jsem se vyprdnul na zaruku a sel jsem na vec jako zpravny CECH niceho se nebojim a tady je vysledek :-)
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste] :yes:P O Z O R T A T O S T R A N K A B U D E P R E M I S T E N A S E M J I Z B R Z Y:yes:Klidně mi napište jestli máte nějaké speciální přání co tam chcete dokud je to ve vývoji až udělám finál v už to nechci přepisovat všem moc dík za dobrej napad. jo a piste mi na email zdenek_silhan@seznam.cz Doctete se i jaky displej je pouzit a ze vas domaci oprava vijde misto 5tis na 2tis.:yes:
mahoni_ce4you (34)|31.10.2007 13:18
Messiah: dík,to nemá chybu.:yes:
Messiah_ce4you (2)|31.10.2007 15:56
[QUOTE="mahoni"]Messiah: dík,to nemá chybu.:yes: [/QUOTE]

No stranky jsou obsahovy nijak neupraveny jen jsem to nafotil oznacil a dal jsem tam nejakou omacku ale chystam se to zkulturnit ale je to hlavne vjecny
lukowicz_ce4you (7)|8.11.2007 20:56
http://www.pdacenter.ru/razborka/razbor_eten_x500
Henry13_ce4you (51)|19.11.2007 19:41
Opětovná reklamace

Po dvou měsících opět stejný problém po soft resu nenajede M600+ a nejde ani hard res zase zašlu přes www.e-tencz.cz na reklamaci ale nevím jak se zachovat v případě opětovné reklamace stejné závady kde reklamovat u prodejce nebo zastoupení e-tencz pokud se to ještě jednou zopakuje ,mám ho rok a stál 18000 nehodlám každý rok investovat do nového :(( :no: :$:
doficz (27)|19.12.2007 17:22
mám taky prasklý display u x800, upadnul mi z 18ti metrů. zbytek ok, ale na display je pěkný pavouk.
Dokážete mi s tím někdo helpnout? Nebo si mám rovnou koupit novej?

Díky
doficz (27)|19.12.2007 17:22
mám taky prasklý display u x800, upadnul mi z 18ti metrů. zbytek ok, ale na display je pěkný pavouk.
Dokážete mi s tím někdo helpnout? Nebo si mám rovnou koupit novej?

Díky
honza-l (74)|20.12.2007 09:11
prasklý displej = cca 5000
doficz (27)|20.12.2007 10:39
a mohu to tedy řešit oficiální cestou přez prodejce, nebo je lepší to poslat někam jinam?
bldvmt (5)|31.1.2008 09:53
Ahoj, mohl by jste mi někdo dát ke stažení driver ke k usb kabelu k připojení na PC? Mam Glofiish X500+ a Windows 2003. Na oficiální stránky se zaregistrovat nemůžu protože mi to píše že mám neplatné SN a IMEI! Přitom jsem telefon koupil včera z megaobchod.cz! eten.cz me taky nepusti a jinde jsem download nenašel. Help plz! ;+(
Tomáš Kubec (749)|31.1.2008 11:56
Myslíš Windows 2003 Server?
bldvmt (5)|31.1.2008 12:14
Jo, ale už jsem přišel na to že to jde i jen přes ten ActiveSync, asi má ten driver v sobě ;-) Už mi to šlape ;+]
Tomáš Kubec (749)|31.1.2008 14:43
JJ má :-)
bldvmt (5)|31.1.2008 15:10
Ale teď mam zas jinej problém ;o( Nějak nevim jak donutit TomTom 6.03 aby spolupracoval s GPSkou kterou má mít X500+ vestavěnou. TomTom mi pořád píše že GPS zařízení nebylo nalezeno, nastavil jsem při startu TomTomu "vestavěné GPS zařízení", tak nevim jestli se to nemusí ještě nějak povolit kdesi v menu :-o nevis?
Ivo Pokorný (400)|31.1.2008 19:23
Odpoved by jsi tu uz nasel, ale tedy:

Vyber si "Jina NMEA GPS" a pak rychlost a pak "GPS Device". ;)
bldvmt (5)|5.2.2008 09:25
No tak jsem to dva dny zkoušel, rychlost jsem nechal defaultní i jsem zkoušel zvýšit, ale píše to žádný platný GPS signál ;o( Nastavi jsem to podle tvých instrukcí, ale pořád mi to píše tohle. Přitom modrá letka vlevo nahoře indikuje (nejspíš) spojení(spojování) s GPS. Vždycky 2x rychle blikne. Zvláštní je že, když nechám stáhnout aktualizovaná data z GPS tak se zařízení připojí a aktualizace se stáhne ;-/ Netusite v cem by mohl byt problem?
Ivo Pokorný (400)|5.2.2008 09:40
Jdi ven na otevrene prostranstvi a par minut pockej. Melo by se to chytnout. V baraku pod strechou signal nechytnes, stejne jako je nekolikanasobne delsi nacitani satelitu za pohybu. Nepises jak a kde jsi to zkousel (sklep, auto, metro...). ;)
bldvmt (5)|5.2.2008 09:46
Ha, už to funguje, musel jsem to nastavit ne jako GPS Device ale AGPS a jede to, super ;o) Nicméně mám teď jiný problém, s vyzváněnim, když si nastavim buď defaultní zvonění co je ve WM6 nebo MP3 z karty tak místo zvonění na příchozím hovoru mi automtatickej hlas předčítá to číslo, nevim jak se toho zbavit ;-(
Lukaschek (7)|21.3.2008 11:52
Prosím Vás potřebuju poradit, mám Eten m700 a když mi přijde sms, tak se mi ukáže na display. Nešla by tahle funkce zrušit, aby se příchozí zprávy nezobrazovaly. Velice děkuji za odpověď
siana_ce4you (1)|10.4.2008 09:50
Dobrý den, mám problémy s nabíjením E-ten X500 a potřebuji jej dát v rámci záruky opravit. V Praze 4 - Modřanech prý existuje servis, kam je možné přístroj donést. Nechce se mi ho posílat do Plzně, raději osobně vysvětlím v servisu, co to dělá. Nemá někdo z vás adresu na tento servis? Děkuji.
Tomáš Kubec (749)|10.4.2008 11:07
V ČR žádný servis není. Tedy na 99% pokud mi něco neuniklo :)
Trhanec_ce4you (15)|18.4.2008 12:54
Dobrej rozjezd, závěr šílenej!!!

14.11.07 - vyplnil jsem dotazník na servis RMA - následovalo odeslání do servisu mé zařízení M600+ - přístroj nepřečetl žádnou SIM
Do 14 dnů přišel zpět opraven v záruce.

14.2.08 - podruhé jsem vyplňoval dotazník RMA - následovalo odeslání do servisu - popis závady: "Spolu se zařízení zasílám i dodávané sluchátka, před první reklamací přístroje byli funkční, poté nebyli používány a ležely v šuplíku a při prvním připojení co se přístroj vrátil z reklamace nefunguje "kratší" sluchátko.
Občasné zatuhnutí systému kdy po restartu zatuhne přístroj v úvodní oranžové obrazovce s popisem verze ROM, již pak nejde zrestartovat a musím vyndat na chvíli baterku.
Roztavený kryt přístroje, vedle SIM karty pod baterkou."


3.3.08 - dotaz na stav reklamace - odpověď: "Zatím v servisu"
- o pár hodin později další odpověď: poslali cenový návrh na opravu, následovalo dohadování proč nebyla záruka uznána a že chci tyto informace česky a ne "je to v protokolu ze servisu" (ENG) (z cenového návrhu mi po mém dotazu přeložili možnosti postupu) Na protokolu který jsme si lámavě přeložil bylo, že vypršela 6 měsíční záruka na příslušenství. Po té co jsem se obrátil na e-shop u kterého jsem přístroj zakoupil, přišla odpověď že jsou sluchátka mechanicky poškozena.
Co mě zarazilo byla odpověď, na dotaz zda v servisu řešili jen sluchátka (pouze těch se týkal cenový návrh): "Ne , znova opakuji , cenový návrh je pouze na tu část ,kde záruka uznána není, pokud budete souhlasit s opravou opraví vše , záruční i pozáruční a záruka tak poběží dále na celý přístroj.
pokud zvolíte možnost 2) tj. poslat zpět bez opravy za 27.11 eur což je cena za přepravu zpět do ČR ,tak opravovat nebudou nic.
3) možnost asi již nemusím opakovat.


Kapituloval jsem a rozhodl se nechat opravit za předpokládanou částku cca 2000,- (diagnostika, oprava, poštovný).

20.3.08 - zpráva, že telefon dorazil do ČR a bude mi obratem zaslán na dobírku za 2128,-

21.3.08 - telefon dorazil,ozkoušel jsem jej a sluchátka byla funkční. Ale roztaveným krytem se zdřejmně v servisu nikdo nezabýval. Ihned jsem se opět obrátil na české zastoupení servisu emailem (stabilitu systému jsme již neověřoval, koupil jsme si mezitím HTC Touch Cruise), nabídly mi opětovně zaslat zařízení do servisu na "Reklamaci záruční opravy"

25.3.08 - české zastoupení servisu po domluvě odeslali dotaz do servisu spolu s fotkou, proč nebyl kryt opraven nebo nebyl zahrnut v cenovém návrhu. Předtím než zařízení odešlu zpět do servisu jsem od něj chtěl nějaké potvrzení, aby mi opět nepřišel cenový návrh, který znamená zaplatit min 1000,- abych dostal zařízení zpět bez opravy.

Následovalo dotazování se na české zastoupení servisu jestli už dostali od servisu odpověď a jejich odpovědi, že to urgují atd...

dnes 18.4.08 jsem poslal asi již poslední dotaz na české zastoupení servisu a neočekávám kladnou odpověď.

Mezitím jsem se stal "zatím" šťastným majitelem HTC Touch Cruise, který jsem si vybral především proto, abych již nemusel mít nic společného s německým servisem E-TEN :((
00275024_IMAG0022_9jCY.jpg
Zdenek Malinsky (9781)|18.4.2008 14:11
Co na to říci - zavidím tvou trpělivost, já být na tvém místě, tak už asi seděl za několikanásobnou vraždu a hrál šachy s Jirkou Kájínkem. :sarcastic: :?

Můžeš se zkusit obrátit na ČOI nebo Sdružení na ochranu spotřebitelů - pokud to nedopadne k tvé spokojenosti.
Trhanec_ce4you (15)|18.4.2008 14:53
Zázraky se ještě dějí - zrovna mi přišla odpověď, stačí zaslat a servis to dodatečně opraví.

Zajímalo by mě co bránilo takto odpovědět už na ten první dotaz.

Ale nic to nemění na tom, že s E-TENem už nechci nic mít společného právě kvůli servisu. :no:

PS: prodávam M600+ s novým krytem :D
Zabza12 (87)|21.4.2008 19:13
Dobrý den, potřeboval bych poradit, jak na zaseknutou pružinu v sluchátkovém konektoru. Opakované zasunutí-vysunutí nepomáha. Moc se mi nechce ho kvůli takové proktině posílat na reklamaci.
A pokud ho budu muset poslat na reklamaci, musím do něj nahrát původní verzi OS?
KamiT (1)|15.5.2008 17:57
Ahoj vsem mam mensi problem mam E-TEN X600 a když telefonuji tak druha strana slysí vlastni ozvenu,kdyz tam tam jinou sym a zavolam na ni tak to dela taky.Nevite co se s tim da delat????
tomhol (3)|30.7.2008 11:26
Tak mam cerstve praskly display na E-TEN M700. Jak tak procitam toto forum a jak jsem zjistoval i od prodejce, oprava (v nemeckem servisu, jina moznost asi neni) vyjde na cca 5000 Kc. Coz je opravdu brutalni. Mate nekdo prosim primy kontakt (email, tel) na ten nemecky servis? Pripadne nemate nekdo na prodej nefunkcni M700 nebo X500, ktera ma display OK, pokusil bych se to vymenit sam. Nebo nejake jine tipy a rady?