E-TEN servis
www.etencz.cz, www.e-tencz.cz nebo www.glofiishcz.cz
Poděbradova 12
301 00 Plzeň
Tedy přímo u výhradního dovozce a distributora.
Servis pro komunikátory ETEN zajištuje výrobce centrálně pro celou Evropu ve svém servisní středisku CS Communication Service GmbH. Firma E-ten CZ jako zástuce ETEN pro Českou republiku v tomto řetězci funguje jen jako prostředník, přes kterého se reklamace do servisu zasílají. ETEN a také jeho český zástupce garantují veškeré opravy vyřídit do 10 pracovních dnů bez rozdílu závady. Prý to mají odzkoušené a opravdu to tak je.
Pro rychlejší vyřízení reklamací je nutné použít RMA formulář na webu. Po vyplnění SN se dozvíte vše potřebné.
EDIT 21.10. 2007
Změny v oficiální distribuci - více info zde. Takže tyto informace platí pouze pro majitele zařízení distribuoavaných firmou E-shop. V případě problémů se obraťte na obchodníka, kde jste PDA nakupovali.
Poděbradova 12
301 00 Plzeň
Tedy přímo u výhradního dovozce a distributora.
Servis pro komunikátory ETEN zajištuje výrobce centrálně pro celou Evropu ve svém servisní středisku CS Communication Service GmbH. Firma E-ten CZ jako zástuce ETEN pro Českou republiku v tomto řetězci funguje jen jako prostředník, přes kterého se reklamace do servisu zasílají. ETEN a také jeho český zástupce garantují veškeré opravy vyřídit do 10 pracovních dnů bez rozdílu závady. Prý to mají odzkoušené a opravdu to tak je.
Pro rychlejší vyřízení reklamací je nutné použít RMA formulář na webu. Po vyplnění SN se dozvíte vše potřebné.
EDIT 21.10. 2007
Změny v oficiální distribuci - více info zde. Takže tyto informace platí pouze pro majitele zařízení distribuoavaných firmou E-shop. V případě problémů se obraťte na obchodníka, kde jste PDA nakupovali.
[QUOTE="bad"]6.6. jsem tam vezl M700 tak jsem zvědavej bylo by to krásný kdyby to tak bylo:yes: [/QUOTE]
nezbývá než pochválit je to hotový a vážně tak rychle jak slíbili :cool:
nezbývá než pochválit je to hotový a vážně tak rychle jak slíbili :cool:
[QUOTE="bad"][QUOTE="bad"]6.6. jsem tam vezl M700 tak jsem zvědavej bylo by to krásný kdyby to tak bylo:yes: [/QUOTE]
nezbývá než pochválit je to hotový a vážně tak rychle jak slíbili :cool: [/QUOTE]
tak dneska jsem to odeslal znova, po výměně desky nesvítí klávesnice, vazbí to dál,a baterka vydrží nabitá 3 hodiny ... nicméně věřím dál :cool:
nezbývá než pochválit je to hotový a vážně tak rychle jak slíbili :cool: [/QUOTE]
tak dneska jsem to odeslal znova, po výměně desky nesvítí klávesnice, vazbí to dál,a baterka vydrží nabitá 3 hodiny ... nicméně věřím dál :cool:
Neviete ci sa na eten m700 vztahuje celosvetova zaruka? chcel by som si ho doviezt z USA...ale neviem ci bude mat zaruku...dik
no tak sem zvedav ted sem poslal ten vyplnenej formular a asi v utery pocestuje telefon.
BTW ta registracni stranka mi vzala jenom SN i kdyz tvrdi, ze se tad da vytukat i imei (!)
BTW ta registracni stranka mi vzala jenom SN i kdyz tvrdi, ze se tad da vytukat i imei (!)
[QUOTE="sep"]no tak sem zvedav ted sem poslal ten vyplnenej formular a asi v utery pocestuje telefon.
BTW ta registracni stranka mi vzala jenom SN i kdyz tvrdi, ze se tad da vytukat i imei (!)[/QUOTE]
mě ani to ne museli jsme to tam zadávat po telefonu u nich :) já zatím nic poslal jsem maila tak uvidíme
BTW ta registracni stranka mi vzala jenom SN i kdyz tvrdi, ze se tad da vytukat i imei (!)[/QUOTE]
mě ani to ne museli jsme to tam zadávat po telefonu u nich :) já zatím nic poslal jsem maila tak uvidíme
[QUOTE="tane"]A nemáš etena od toho druhýho distributora?[/QUOTE]
mam ho z palmpc ale prvni reklamaci vyřídili rychle jen se to ještě víc pos*ralo :sarcastic:
mam ho z palmpc ale prvni reklamaci vyřídili rychle jen se to ještě víc pos*ralo :sarcastic:
tak reklamaci vyřídili ochotně jen to pořád zlobí. zítra to po dohodě s technikem posílám zpátky. doufám že už mi vymění celej přístroj a bude klid.
[QUOTE="sep"]no tak nevim teda tech 10 dni. Servisak mi rekl do 14dnu .... [/QUOTE]
jj asi to bylo přes deset dní ale funguje to super.. jen doufám že už se to dořeší :)
jj asi to bylo přes deset dní ale funguje to super.. jen doufám že už se to dořeší :)
SUPER SERVIS. Zařízení E-TEN M700 jsem zakoupil před 65dny a do dnešního dne si posíláme se servisem balíčky, kdy oni mi pošlou vyjádření, že je přístroj vpořádku, ale ať dělám co dělám přístroj nejde nabít, kdybych se rozkrájel. Takže výsledek je ten, že jsem vyhodil peníze oknem a nezbyde mi než se soudit. O nějaké omluvě, nebo nabídnutí náhradního přístroje není řeči. Jen tak dále chlapáci z E-TENU, jste jedničky!!!!
Asi E-ten dvě nabíječky nedodává, tak to nemá jak a kde vyzkoušet. Ale je divné, že toto nenapadlo technika v servisu, když se opakuje stejná závada s nabíjením a dle nich je to v pořádku.
Variantu, že hostinglplus nemá doma zásuvku 220V snad můžeme vyloučit.
Variantu, že hostinglplus nemá doma zásuvku 220V snad můžeme vyloučit.
[QUOTE="Zdenek Malinsky"]Asi E-ten dvě nabíječky nedodává, tak to nemá jak a kde vyzkoušet. Ale je divné, že toto nenapadlo technika v servisu, když se opakuje stejná závada s nabíjením a dle nich je to v pořádku.
Variantu, že hostinglplus nemá doma zásuvku 220V snad můžeme vyloučit.
[/QUOTE]
já bych to nevylučoval, dovolil bych si tipnout, že má doma, jako každý z nás zásuvku na 230V! :-) ;)
Stejnak je to divné, bych si představoval, že by se servis měl spojit se zákaznikem, aby si upřesnili projev závady, ale asi žiju v oblacích :oops:
Variantu, že hostinglplus nemá doma zásuvku 220V snad můžeme vyloučit.
[/QUOTE]
já bych to nevylučoval, dovolil bych si tipnout, že má doma, jako každý z nás zásuvku na 230V! :-) ;)
Stejnak je to divné, bych si představoval, že by se servis měl spojit se zákaznikem, aby si upřesnili projev závady, ale asi žiju v oblacích :oops:
Ono je to většinou ve špatné komunikaci. Chce to vysvětlit hodně podrobně a pokud možno zopakovat a ještě raději napsat.
ad sep
To tam máš podruhé nebo ještě?
ad gorge_No.1
OT - Ano 230V, ale já jsem rád, když se vejdu do tolerance plus minus 15%. Kvůli hifi si budu muset koupit pračku. Před pár lety jsem měl někdy i pod 180V (dietní proud).:(
ad sep
To tam máš podruhé nebo ještě?
ad gorge_No.1
OT - Ano 230V, ale já jsem rád, když se vejdu do tolerance plus minus 15%. Kvůli hifi si budu muset koupit pračku. Před pár lety jsem měl někdy i pod 180V (dietní proud).:(
pro sep
No, když už nedodrželi 14-ti denní lhůtu, pak bych se modlil, aby to nestihli do 30 dnů. 31 den můžeš nárokovat vrácení peněz a koupit si eten znova a levněji :D
No, když už nedodrželi 14-ti denní lhůtu, pak bych se modlil, aby to nestihli do 30 dnů. 31 den můžeš nárokovat vrácení peněz a koupit si eten znova a levněji :D
me pokazde relkamaci uznali, jednou vymenili desku podruhe baterii ted je to tam potreti tak uvidim. pokukuju po nokii E95 :o/
[QUOTE="David Barborka"]pro sep
No, když už nedodrželi 14-ti denní lhůtu, pak bych se modlil, aby to nestihli do 30 dnů. 31 den můžeš nárokovat vrácení peněz a koupit si eten znova a levněji :D [/QUOTE]
hmmm blby je, ze do 20.srpna ho potrebuju mit doma :(
No, když už nedodrželi 14-ti denní lhůtu, pak bych se modlil, aby to nestihli do 30 dnů. 31 den můžeš nárokovat vrácení peněz a koupit si eten znova a levněji :D [/QUOTE]
hmmm blby je, ze do 20.srpna ho potrebuju mit doma :(
tak telefon dorazi ve stredu ... tudiz jim to trvalo 18 dni :sarcastic:
EDIT: takze nakonec to bude 20 dni od podani :sarcastic:
EDIT: takze nakonec to bude 20 dni od podani :sarcastic:
Změna internetové adresy produktového webu značky E-TEN / glofiish
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
tak eten uz nikdy více. tel mi vrátili že se závada neprojevila. přitom jsem telefonoval přímo s jejich technikem a on mi nerozumněl ani slovo jak to vazbilo. navíc ted nejde tel ani zapnout takže asi poputuje zpátky a vzhledem k tomu že je to 3 reklamace tak jim to celý hodim na hlavu :no: jen nevím co pořídit aby tam bylo vše jako v M700 :?
Tak jsem si koupil nového Etena X500+, objednával jsem to přes distributora Etenu PROCYON COMPUTERS, který je uveden na jejich webových stránkách a při pokusu o registraci na technickou podporu na "http://www.e-tencz.cz/index.php?page=5" mně to už třetí den tvrdošíjně hlásí, že SN není v jejich databázi. Na oficiálním webu Etenu http://www.etencorp.com/Support/download.php?do=login vše proběhne OK. Tak nevím kdo je tady blázen. Podle mně je to geniální pokus, jak se zbavit dotěrných zákazníků, prostě budu tvrdit, že zařízení, které si ode mně koupili prostě neexstuje a když zařízení neexistuje, tak jim žádný kontakt na technickou podporu nedám a oni nebudou otravovat.
já jsem tam musel volat a musely tam dodat moje číslo ručně :cool: myslím že v tom maj spíš pěknej bordel už aby byl kaiser...
[QUOTE="pavel.m"]Tak jsem si koupil nového Etena X500+, objednával jsem to přes distributora Etenu PROCYON COMPUTERS[/QUOTE]
Ono není nikde psáno, že prodejce bere jen od jednoho z distributorů.
Ono není nikde psáno, že prodejce bere jen od jednoho z distributorů.
Tak jsem dnes poslal svoji X500 do servisu, prestalo fungovat sluchatko... tak jsem zvedavej co s tim udelaji, a hlavne doufam, ze to nebude trvat dlouho... coz je klasika... ale tech 31 dni respektuju... akorat jsem bez toho jak bez hlavy :o)
[QUOTE="klobouk"]Tak jsem dnes poslal svoji X500 do servisu, prestalo fungovat sluchatko... tak jsem zvedavej co s tim udelaji, a hlavne doufam, ze to nebude trvat dlouho... coz je klasika... ale tech 31 dni respektuju... akorat jsem bez toho jak bez hlavy :o)[/QUOTE]
mě pprvní dvě reklamace uznali byť s tím nehnuli ale potřetí se prý závada neprojevila. nahrávám hovory a už jich mám pár který stojí za prd tak jsem zvěavej :evil:
mě pprvní dvě reklamace uznali byť s tím nehnuli ale potřetí se prý závada neprojevila. nahrávám hovory a už jich mám pár který stojí za prd tak jsem zvěavej :evil:
[QUOTE="klobouk"]to bad:
jaky ty mas problem s mda??[/QUOTE]
první reklamace: vazbil mkrofon do repráku - uznáno výměna desky
druhá reklamace: hned po dodání po první nenabíjí, nesvítí klávesnice a stále vazbí mikrofon - uznáno oprava
třetí reklamace: stále vazbí mikrofon do repráku - neuznáno závada se neprojevila
zatím jsem to řešil přímo s e-shopem v plzni ted jsem nahrál pár hovorů kde to je jasně slyšet a asi budu muset zajet do palmpc kde jsem to koupil a pokusim se to dořešit u nich.
a to ani neřešim že bliká display na úvodní stránce ( dělá to prý u všech musí se vypnout nějakej dodatkovej program)
celkově je to takový tichý ikdyž mám zvuk naplno
byl to dost velkej krok vedle ale jiná možnost co se týká plný výbavy nebyla :((
i tak bych si ho asi nechal jen bych prostě rád novej kousek kterej bude fungovat aspoň jakž takž
jaky ty mas problem s mda??[/QUOTE]
první reklamace: vazbil mkrofon do repráku - uznáno výměna desky
druhá reklamace: hned po dodání po první nenabíjí, nesvítí klávesnice a stále vazbí mikrofon - uznáno oprava
třetí reklamace: stále vazbí mikrofon do repráku - neuznáno závada se neprojevila
zatím jsem to řešil přímo s e-shopem v plzni ted jsem nahrál pár hovorů kde to je jasně slyšet a asi budu muset zajet do palmpc kde jsem to koupil a pokusim se to dořešit u nich.
a to ani neřešim že bliká display na úvodní stránce ( dělá to prý u všech musí se vypnout nějakej dodatkovej program)
celkově je to takový tichý ikdyž mám zvuk naplno
byl to dost velkej krok vedle ale jiná možnost co se týká plný výbavy nebyla :((
i tak bych si ho asi nechal jen bych prostě rád novej kousek kterej bude fungovat aspoň jakž takž
Zdravim chtel bych se zeptat. Nikde jsem nenasel relativne uspokojujici odpoved.
Pokud mám zarizeni od jineho dodavatele (elko trading) nez etencz.cz mám také možnost využít servis v Plzni ? O technickou podporu mi nejde, spíše o případný servis.
Předem děkuji za odpověď.
Pokud mám zarizeni od jineho dodavatele (elko trading) nez etencz.cz mám také možnost využít servis v Plzni ? O technickou podporu mi nejde, spíše o případný servis.
Předem děkuji za odpověď.
Kazdopadne jeste dotaz: ma nekde eshopcz na webu stav reklamaci?? Nebo jedinou moznosti je otravovat servis telefonicky??
Nemá, je to opravováno v Německu.
Už to pochopte, proč by E-SHOP s.r.o. řešil reklamace za elko trading což je druhej distributor. Jasně že to bylo z Levi v pohodě, když bere od E-SHOP s.r.o.
Už to pochopte, proč by E-SHOP s.r.o. řešil reklamace za elko trading což je druhej distributor. Jasně že to bylo z Levi v pohodě, když bere od E-SHOP s.r.o.
Musím souhlasit. Slogan na strankách www.etencz.cz dejte nám 14 dní ani o den vic, není pravdivy. M700 tam mám třetí týden a pořád je prý v servisu. Takže jsem zase naletěl, když jsem si kupoval zařízení s tím, že má super servis :((
[QUOTE="w1z1"]Zdravim chtel bych se zeptat. Nikde jsem nenasel relativne uspokojujici odpoved.
Pokud mám zarizeni od jineho dodavatele (elko trading) nez etencz.cz mám také možnost využít servis v Plzni ? O technickou podporu mi nejde, spíše o případný servis.
Předem děkuji za odpověď.[/QUOTE]
myslím že můžeš mě tvrdili že to stejně všechno končí v německu...a kupoval jsem ho v palmpc ( nevim kde to bere on)
Pokud mám zarizeni od jineho dodavatele (elko trading) nez etencz.cz mám také možnost využít servis v Plzni ? O technickou podporu mi nejde, spíše o případný servis.
Předem děkuji za odpověď.[/QUOTE]
myslím že můžeš mě tvrdili že to stejně všechno končí v německu...a kupoval jsem ho v palmpc ( nevim kde to bere on)
[QUOTE="Tomáš Kubec"]Už to pochopte, proč by E-SHOP s.r.o. řešil reklamace za elko trading což je druhej distributor. [/QUOTE]Myslím, že většina zákazníků, která si E-ten koupí, nezkoumá, kolik má výrobce v ČR distributorů, kteří to jsou a jak mají vyřešený servis. Další "zjednodušení" je i to, že nikde není napsáno, že každý prodejce musí odebírat jen od jednoho distributora. Takže klidně může nastat případ, že si koupíte do rodiny/firmy více PDA, z nichž některé budou jednoho a zbytek od druhého ditributora. Pak řešit servis musí být opravdu na ......:?
[QUOTE="Zdenek Malinsky"][QUOTE="Tomáš Kubec"]Už to pochopte, proč by E-SHOP s.r.o. řešil reklamace za elko trading což je druhej distributor. [/QUOTE]Myslím, že většina zákazníků, která si E-ten koupí, nezkoumá, kolik má výrobce v ČR distributorů, kteří to jsou a jak mají vyřešený servis. Další "zjednodušení" je i to, že nikde není napsáno, že každý prodejce musí odebírat jen od jednoho distributora. Takže klidně může nastat případ, že si koupíte do rodiny/firmy více PDA, z nichž některé budou jednoho a zbytek od druhého ditributora. Pak řešit servis musí být opravdu na ......:? [/QUOTE]
každopádně sem z něj nešťastnej je to nepoužitelný :((
každopádně sem z něj nešťastnej je to nepoužitelný :((