Neboj, to najdes, az budes hledat neco jineho....Jinak pozor, narozdil od ergonomie TT jsou zde nektera menu "skrolovaci" a jsou u nich jen sipky hore dole, zadny posuvnik, indikujici, v jake urovni nabidky se nachazite....
[QUOTE="beecher"]Hlavni stranka->Nastaveni->Obecne[/QUOTE]
A dál? Po ťapnutí na "Varování při vysoké rychlosti" vyskočí dialog viz ten screenshot výše, nastavení bold text / zvuk v něm není ani po odskrolování
A dál? Po ťapnutí na "Varování při vysoké rychlosti" vyskočí dialog viz ten screenshot výše, nastavení bold text / zvuk v něm není ani po odskrolování
A nedela to boldem jenom tehdy, kdyz je toto zapnute?
Pripadne bolduje, kdyz mate zobrazenu pri navigaci rychlost? Tj. kdyz ji mate zobrazenu rychlost pri navigaci, tak to indikuje boldem, kdyz tam mate jine udeje, tak keca?
Pripadne jeste, jestli to boldovani nedela pouze pri vypnutem zvuku...
Pripadne bolduje, kdyz mate zobrazenu pri navigaci rychlost? Tj. kdyz ji mate zobrazenu rychlost pri navigaci, tak to indikuje boldem, kdyz tam mate jine udeje, tak keca?
Pripadne jeste, jestli to boldovani nedela pouze pri vypnutem zvuku...
Zkoušel jsem teď při GPS offline vypnout / zapnout zvuk, změnit jazykovou verzi hlášek a různým způsobem nakombinovat spolu se zobrazováním údajů včetně aktuální rychlosti, ale k tomu dialogu jakým způsobem to bude indikováno jsem se nepropracoval. Kdybych neměl pocit že jsem ho tam po instalaci zahlídl tak se po něm tak nepídím :D Variantu zaplý zvuk a nezobrazování aktuální rychlosti odzkouším odpoledne až budu pod družicema, třeba se to rozkecá :D
Řeším uplně stejný problem, nekecá a nekecá. Jakou máš verzi - datum? Myslím, že to je jinou verzi,viz můj příspěvek dřív o jinak pojmenovaném souboru. Já to dnes vyzkouším. Budu rád za info jsk to má kdo nastaveno, komu to šlape. Myslím si , že jiné - další menu ohledně nastavení limitů rychlosti tam není.
[QUOTE="Milhaus65"]Řeším uplně stejný problem, nekecá a nekecá. Jakou máš verzi - datum? [/QUOTE]
Apr 25 2006, ale je to stejné i v Apr 12 2006
Apr 25 2006, ale je to stejné i v Apr 12 2006
[QUOTE="neooo"][QUOTE="Milhaus65"]Řeším uplně stejný problem, nekecá a nekecá. Jakou máš verzi - datum? [/QUOTE]
Apr 25 2006, ale je to stejné i v Apr 12 2006[/QUOTE]
Petre, rekl bych ze tam nic jineho neni... ja to taky nenasel
Apr 25 2006, ale je to stejné i v Apr 12 2006[/QUOTE]
Petre, rekl bych ze tam nic jineho neni... ja to taky nenasel
Taky jsem nic nenašel. Mám nastaveno CZ, limit +5km/h a po překročení např. 50km/h nejprve ztuční písmo a teprve po překročení 55km/h Zuzana ohlásí, že jsem překročil rychlost a písmo zůstává tučné do doby, než zpomalým. Hlasové upozornění se opakuje, ale pouze pokud uberu pod 50 a zase překročím o +5km/h... Nikdy jsem ale v menu nenarazil na volbu text/hlas...
Verze iGO - Apr 25 2006
Verze iGO - Apr 25 2006
Tak jsem na to došel, je to tak, jak jsem psal dřív. Přejmenoval jsem soubory ve Voice/ cz*.zip. Původní byl delší, právný název pro soubor CZ mužský i ženský hlas je over_speed_limit. Ověřeno, vyzkoušeno, nechal jsem v archivu pro jistotu oba i původní.
Ano, nechal jsem ve spodních oknech - čas do cíle, vzdálenost do cíle, a rychlost. Udaj rychlosti ztuční v obci už při 51 km /hod ale hlas to řekne až při 55 km/h. Mám nastaveno v prvním udají +5km/h . Jenom když to kecá před odbočkou,tak hlasy řadí do fronty, takže když překročím, první si odbude ty odbočky a potom, řekne o překročení. Mám takovýho tucha, že tam takových bugů bude víc, slovensky říká ještě přepočítávám trasu a česky nic.
[QUOTE="Milhaus65"]Ano, nechal jsem ve spodních oknech - čas do cíle, vzdálenost do cíle, a rychlost. Udaj rychlosti ztuční v obci už při 51 km /hod ale hlas to řekne až při 55 km/h. Mám nastaveno v prvním udají +5km/h . Jenom když to kecá před odbočkou,tak hlasy řadí do fronty, takže když překročím, první si odbude ty odbočky a potom, řekne o překročení. Mám takovýho tucha, že tam takových bugů bude víc, slovensky říká ještě přepočítávám trasu a česky nic.[/QUOTE]
Takze pro ty kteri chteji aby jim igo hlasil hlasove prepocitavam trasu mam taky jednu radu:
Prejmenovat ve slozce IGO\voice\v_cze_f1.zip - zensky hlas
IGO\voice\v_cze_m1.zip - muzsky hlas
Jednotlive soubory rozbalime a ve slozce voice najdeme soubor - route_recalculation.ogg na soubor recalc.ogg
Tod vse
Takze pro ty kteri chteji aby jim igo hlasil hlasove prepocitavam trasu mam taky jednu radu:
Prejmenovat ve slozce IGO\voice\v_cze_f1.zip - zensky hlas
IGO\voice\v_cze_m1.zip - muzsky hlas
Jednotlive soubory rozbalime a ve slozce voice najdeme soubor - route_recalculation.ogg na soubor recalc.ogg
Tod vse
... funguje Vam iGO 2006 s DELL X51V? Ja ked prepnem do SeVGA DELL zamrzne a jedine riesenie je HR. Vsetko je nefunkcne, akykolvek pokus o tuknutie na today :(
Zajimalo by me zda jde v I-go toto stojim na ceste - chci aby me nasel jinou trasu nez kterou prave jedu (dopravni nehoda) jak to jde udelat??
Vlevo nahoře Trasa - přepočítat - objíždka vybrat kolik km. Program přepočítá trasu a vrátí zpět na původní po x kilometrech. Nebo v náhledu mapy vybat libovolný bod - ťuk a v dolním menu vybrat přidat lomový bod. Dle anglic. manualu vydrží programu výše uvedená první informace o velikosti objíždky (neprůjezdné silnici) do vypnutí, tady upozorňují v manualu na další plánovaní přes tento usek nebo cestu zpět. Takto označená čast useku změní barvu a dá se ručně zase vypnout ale to už si nepamatuju.
Jenom zajimavost k tomu prekracovani rychlosti. Mel jsem za to ze to bere pouze prednastavene 130,90 a 50 v zastavene obci podle mapy.Ale ted jsem napr na silnici 608 (stara- soubezna s D8) vyzkousel, ze jsou v datech i znacky napr. 30-ky a 70-ky. Pekne.
Když jedu s navigací, tak před třeba kruhovým objezdem se mi hezky přiblíží pohled, ale když jej projedu, tak se pohled hezky vzdálí, ale přepne se do zobrazení mapy tak, že již není směr cesty jako nahoru na displeji, ale podle severu. Takže směr pohybu je třeba šikmo dolů po disleji. Takže musím prstem ťuknout na displej, aby se mi vrátil tak jak potřebuji. Nevíte prosím, jak se toho zbavit?
Úplně vpravo nahoře (v okně samotné navigace) je hned první tlačítko směrovka kompasu, pomocí něj se přepínají různé pohledy (2D - letadlo, 3D s fixací směru jízdy nahoru - samotná ryska kompasu, 3D s fixací zeměpisného severu - ryska kompasu s písmenem N nahoře). Zkuste opakovaným přepnutím tohoto tlačítka nastavit variantu č. 2 :)
zdravicko :)
uz jsem se tady na to ptal, ale bez odpovedi, takze skusim jeste jednou:
nainstaluju iGo, najde modrozubou GPS, zacnu navigovat... nejakou chvili iGO jede ale pak zmrzne az tak ze musim provest softreset... vyzkousel jsem vsechny dostupne COM porty a jejich rychlosti, nicmene bez vysledku... nejdele mi iGO vydrzel pri zivote cca 45 minut... nema nekdo nahodou nejaky napad cim by to mohlo byt, nebo nema nekdo podobnou zkusenost???
mam PDA zarizeni typhoon myguide m500 s wm2003, zadne zvlastnosti nainstalovane nemam a TT mi funguje zcela nez problemu...
diky za odpoved...
uz jsem se tady na to ptal, ale bez odpovedi, takze skusim jeste jednou:
nainstaluju iGo, najde modrozubou GPS, zacnu navigovat... nejakou chvili iGO jede ale pak zmrzne az tak ze musim provest softreset... vyzkousel jsem vsechny dostupne COM porty a jejich rychlosti, nicmene bez vysledku... nejdele mi iGO vydrzel pri zivote cca 45 minut... nema nekdo nahodou nejaky napad cim by to mohlo byt, nebo nema nekdo podobnou zkusenost???
mam PDA zarizeni typhoon myguide m500 s wm2003, zadne zvlastnosti nainstalovane nemam a TT mi funguje zcela nez problemu...
diky za odpoved...
[QUOTE="neooo"]Úplně vpravo nahoře (v okně samotné navigace) je hned první tlačítko směrovka kompasu, pomocí něj se přepínají různé pohledy (2D - letadlo, 3D s fixací směru jízdy nahoru - samotná ryska kompasu, 3D s fixací zeměpisného severu - ryska kompasu s písmenem N nahoře). Zkuste opakovaným přepnutím tohoto tlačítka nastavit variantu č. 2 :)[/QUOTE]
Právě tím to vracím zpátky do toho původního pohledu. Ale po průjezdůkřižovatkou mi to zase hodí zpět do jiného :-(
Právě tím to vracím zpátky do toho původního pohledu. Ale po průjezdůkřižovatkou mi to zase hodí zpět do jiného :-(
[QUOTE="Kozlik007"][QUOTE="neooo"]Úplně vpravo nahoře (v okně samotné navigace) je hned první tlačítko směrovka kompasu, pomocí něj se přepínají různé pohledy (2D - letadlo, 3D s fixací směru jízdy nahoru - samotná ryska kompasu, 3D s fixací zeměpisného severu - ryska kompasu s písmenem N nahoře). Zkuste opakovaným přepnutím tohoto tlačítka nastavit variantu č. 2 :)[/QUOTE]
Právě tím to vracím zpátky do toho původního pohledu. Ale po průjezdůkřižovatkou mi to zase hodí zpět do jiného :-(
[/QUOTE]
me to dela to same...
Právě tím to vracím zpátky do toho původního pohledu. Ale po průjezdůkřižovatkou mi to zase hodí zpět do jiného :-(
[/QUOTE]
me to dela to same...
POkud se navigace spustí z režimu mapa tak to dělá, pokud z režimu navigace tak to jede pořád v 3D. Jinak se dá nastavit v menu "Rychlý zoom- Povolit režim nahladu" na ON a první údaj je do jaké vzdálenosti k dalšímu navig. bodu (změně) se mapa přepne do 2D . Já mám 7 km. Další údaj je zoom v jakém je letecký náhled. V tomhle režimu 2D je pouze směr mapy k severu, pokud se změní, IGO ho vráti zpět na tento pohled (letadlo) V menu "volby displeje" mám ještě ON (zelená) v 2D v režimu mapa a 3D v režimu Navigace a chodí mi to bez problémů. Na mém LOOX n560 si to můžu přepínat pravou spodní hw. klávesou (domeček) za jízdy a je to super. Vlevo dole si přepínám Informace o trase, taky dobré. Ještě jeden tip z manuálu. POkud při spuštění volby "Průlet" současně podržíte tlačítko kalendář, je z toho simulace v realném čase.
To tomasd: To mě překvapilo, já myslel, že V ČR jsou v datech limity rychlosti jen na D1, měl jsem to v ale v datech Teleatlasu v 2005.1 JInak západní evropa celá, nechápal jsem to co v těch datech všechno je a jak je to přesné. Naopak na slovensku, je asi bug, tam to není v datech asi vůbec a je tam pořád 50 km/h i mimo zastavenou část. Navíc si nejsem jist jestli naši bratia namají v obci 60km/h.
To tomasd: To mě překvapilo, já myslel, že V ČR jsou v datech limity rychlosti jen na D1, měl jsem to v ale v datech Teleatlasu v 2005.1 JInak západní evropa celá, nechápal jsem to co v těch datech všechno je a jak je to přesné. Naopak na slovensku, je asi bug, tam to není v datech asi vůbec a je tam pořád 50 km/h i mimo zastavenou část. Navíc si nejsem jist jestli naši bratia namají v obci 60km/h.
Před spuštěním TRASA - PRŮLET zmáčkni hardwarové tlačíto kalendáře. V manuálu to je docela dobře popsané. Pak m usíš mít ještě povolený REŹIM NÁHLEDU (NASTAVENÍ - VÍCE - RYCHLÝ ZOOM).
Dostal som zaujímavý dotaz ohľadom ukladania viacerých naplánovaných ciest.Tiež ma to zaujíma,pretože táto funkcia mi v iGO chýba na rozdiel od TT kde to je možné.Zatiaľ som prišiel na určité riešenie,síce nie moc komfortné,ale funkčné.Tu je:
iGO si ukladá posledne naplánovanú trasu do súboru \My Documents\iGO 2006\route.dat a tu sa ponúka riešenie.Vytvoril som na karte s iGO,prípadne kdekolvek inde adresár napr. tento \SD-MMCard\data_igo\ a v registroch v kľúči HKLM\SOFTWARE\IGO 2006\userdata som zmenil cestu na mnou vytvorený adresár takto : \SD-MMCard\data_igo\iGO.db a samozrejme ten súbor route.dat a iGO.db som potom aj presunul do toho vytvoreného adresára.V ňom premenujem route.dat na nejaký názov vystihujúci naplánovanú trasu napr.london_calais_kolin_wien.pd.Takto tam môžem mať umiestnených viac trás a iba premenujem požadovanú trasu na :route.dat a spustím navigáciu.Trasa sa objaví ako znovunaplánovaná.Viem ,nie je to elegantné,ale účel to splní.;) Okrem toho užívateľské nastavenia zo súboru iGO.db sú lepšie chránené pri prípadnom kolapse PDA.
iGO si ukladá posledne naplánovanú trasu do súboru \My Documents\iGO 2006\route.dat a tu sa ponúka riešenie.Vytvoril som na karte s iGO,prípadne kdekolvek inde adresár napr. tento \SD-MMCard\data_igo\ a v registroch v kľúči HKLM\SOFTWARE\IGO 2006\userdata som zmenil cestu na mnou vytvorený adresár takto : \SD-MMCard\data_igo\iGO.db a samozrejme ten súbor route.dat a iGO.db som potom aj presunul do toho vytvoreného adresára.V ňom premenujem route.dat na nejaký názov vystihujúci naplánovanú trasu napr.london_calais_kolin_wien.pd.Takto tam môžem mať umiestnených viac trás a iba premenujem požadovanú trasu na :route.dat a spustím navigáciu.Trasa sa objaví ako znovunaplánovaná.Viem ,nie je to elegantné,ale účel to splní.;) Okrem toho užívateľské nastavenia zo súboru iGO.db sú lepšie chránené pri prípadnom kolapse PDA.
Pěkně jsi to vymyslel.Tohle je jediná chybička (malá) kterou IGO má. Já to řeším tak, že jsi před jízdou naplánuji cestu a nevypnu program.
Já mám dotaz, můžet mi prosím někdo osvětlit v "Volby trasy - Pokuta při obratu do protisměru " co si mám pod tím představit, co to ovlivní ? Jaké tam máte hodnoty Vy ? Ve verzi 25.4 je v tomto menu míň voleb oproti 12.4 ale help po ? zůstal stejný :-) Trochu se mi zdá, že IGO je míň ukecané při jízdě a navigací mezi pruhy (dálnice kolem Brna na Prahu). TT5 mi hlásí držte se vlevo, vpravo atd Dá se tento stav výše uvedenou hodnotou v menu IGO změnit ?
Já mám dotaz, můžet mi prosím někdo osvětlit v "Volby trasy - Pokuta při obratu do protisměru " co si mám pod tím představit, co to ovlivní ? Jaké tam máte hodnoty Vy ? Ve verzi 25.4 je v tomto menu míň voleb oproti 12.4 ale help po ? zůstal stejný :-) Trochu se mi zdá, že IGO je míň ukecané při jízdě a navigací mezi pruhy (dálnice kolem Brna na Prahu). TT5 mi hlásí držte se vlevo, vpravo atd Dá se tento stav výše uvedenou hodnotou v menu IGO změnit ?
To Milhaus: to si kde našiel:sarcastic: :D pripadá mi,že česká lokalizácia programu je ,hmmm,nejaká "divná".
PS: priama porovnávka s TT zatiaľ nebude,druhý Loox s BT338 "odcestoval" do Norska:oops:
PS: priama porovnávka s TT zatiaľ nebude,druhý Loox s BT338 "odcestoval" do Norska:oops:
No ako to tu citam ta ceska lokalizacia fakt nic moc. Co tak si nastavit slovensku? Netvrdim ze je bezchybna ale tolko chyb urcite nema...
:-) Tak po přepnutí na SK je tam napsáno "Možnosti trasy - U-obrat obmezenie" Jinak ty zbytky po staré verzi a help na neexistujici volby zústal i zde, " Start opačným směrem a U obrat v průjezdním bodě. Tohle je docela důležitá funkce a v nové verzi chybí možnost nastavení. Tak nevím jak IGO bude reagovat na průjezdní body. Nicméně můj dotaz stále trvá.... :-(
Milhaus,neviem či som ťa dobre pochopil,ale na sprístupnenie možností U-obratov ich musíš mať najprv povolené v parametroch trasy.
[QUOTE="oltcit"]Milhaus,neviem či som ťa dobre pochopil,ale na sprístupnenie možností U-obratov ich musíš mať najprv povolené v parametroch trasy.[/QUOTE]
me by zajimala tato vec. zatim jsme nenasel nic co by to umelo..
potrebuju projet mestem B a C na trase A do D Mestem B a C chci ale jen projet jak ho donutim aby me nevedl do centra ale neasel optimalni prujezd tak jak ho najde pres ostatni mesta na trase??
me by zajimala tato vec. zatim jsme nenasel nic co by to umelo..
potrebuju projet mestem B a C na trase A do D Mestem B a C chci ale jen projet jak ho donutim aby me nevedl do centra ale neasel optimalni prujezd tak jak ho najde pres ostatni mesta na trase??
[QUOTE="Peta"].......
potrebuju projet mestem B a C na trase A do D Mestem B a C chci ale jen projet jak ho donutim aby me nevedl do centra ale neasel optimalni prujezd tak jak ho najde pres ostatni mesta na trase??[/QUOTE]
No myslím,že napríklad takto:určíš si štart a cieľ,pozrieš mapu v náhľade,pridáš prejazdové body cez požadované mestá,prepočíta ti trasu,zvolíš rýchlu trasu,príp.ekonomickú,prepočíta,skontroluješ,príp.zmeníš umiestnenie prejazdového bodu,znovu skontroluješ či trasa vyhovuje a tak dokola:oops: Holdkbud to necháš na program,alebo si to skoriguješ sám,ak si myslíš,že to poznáš lepšie;) .Výhodou a to obrovskou je,že počet prejazdových bodov je neobmedzený a ich prejazd je možné optimalizovať,fantastická to vec na rozvozy,či dovolenkovú cestu.Prepočty sú bleskurýchle,čiže to ani dlho netrvá.
potrebuju projet mestem B a C na trase A do D Mestem B a C chci ale jen projet jak ho donutim aby me nevedl do centra ale neasel optimalni prujezd tak jak ho najde pres ostatni mesta na trase??[/QUOTE]
No myslím,že napríklad takto:určíš si štart a cieľ,pozrieš mapu v náhľade,pridáš prejazdové body cez požadované mestá,prepočíta ti trasu,zvolíš rýchlu trasu,príp.ekonomickú,prepočíta,skontroluješ,príp.zmeníš umiestnenie prejazdového bodu,znovu skontroluješ či trasa vyhovuje a tak dokola:oops: Holdkbud to necháš na program,alebo si to skoriguješ sám,ak si myslíš,že to poznáš lepšie;) .Výhodou a to obrovskou je,že počet prejazdových bodov je neobmedzený a ich prejazd je možné optimalizovať,fantastická to vec na rozvozy,či dovolenkovú cestu.Prepočty sú bleskurýchle,čiže to ani dlho netrvá.
To je právě na co jsem upozorňoval v mém předchozím příspěvku. Ve verzi 12.4. bylo možno nastavit Poloměr kruhu v průjezdním bodě, který IGO při dosažení považuje za průjezd. Imlicitní hodnota 2 km. Já jsem to používal pro zkorigováni trasy přes určité město, pak už záleží na úsudku jak moc chci být přesný pro průjezd. V nové verzi tahle možnost není, jen ty POkuty U -obratu. Zaplé je mám, ale na co to je ?
A co tak downgrade na predoslu verziu ked tam ti to slo? A budes mat po problemoch. :)
EDIT: Sorry za duplicitne prispevky nejak mi zblbol browser v nokii. Prosim spravcu aby to vymazal. thx
EDIT: Sorry za duplicitne prispevky nejak mi zblbol browser v nokii. Prosim spravcu aby to vymazal. thx
To Milhaus:priznám sa bez mučenia,nepoužíval som túto funkciu v programe,ale vypadá to u mňa nasledovne aj s nápovedou :
[QUOTE="Peta"][QUOTE="oltcit"]Milhaus,neviem či som ťa dobre pochopil,ale na sprístupnenie možností U-obratov ich musíš mať najprv povolené v parametroch trasy.[/QUOTE]
me by zajimala tato vec. zatim jsme nenasel nic co by to umelo..
potrebuju projet mestem B a C na trase A do D Mestem B a C chci ale jen projet jak ho donutim aby me nevedl do centra ale neasel optimalni prujezd tak jak ho najde pres ostatni mesta na trase??[/QUOTE]
Myslím, že by sa to dalo riešiť tým, že prejazdový bod dáš kúsok pred, alebo kúsok za mesto. Nie priamo doňho. Potom by ťa mohol navigovať ako najrýchlejší, alebo najekonomickejší model po obchvatoch, nie priamo do centra.
me by zajimala tato vec. zatim jsme nenasel nic co by to umelo..
potrebuju projet mestem B a C na trase A do D Mestem B a C chci ale jen projet jak ho donutim aby me nevedl do centra ale neasel optimalni prujezd tak jak ho najde pres ostatni mesta na trase??[/QUOTE]
Myslím, že by sa to dalo riešiť tým, že prejazdový bod dáš kúsok pred, alebo kúsok za mesto. Nie priamo doňho. Potom by ťa mohol navigovať ako najrýchlejší, alebo najekonomickejší model po obchvatoch, nie priamo do centra.
niektore vase otazky a nejasnosti zodpovie slovensky manual. zbezne som ho cital a je v nom presne popisane aj funkcia upozornenia na prekrocenie max. povolenej rychlosti, aj nastavenie u obratov.