Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Choakinek (2)
Položil bych před toho supermana, pro kterého se to dělá, telefon s 90 Hz, 120 Hz a 144 Hz displejem a moc by mě zajímalo, jak by dokázal jednotlivé typy displejů identifikovat ;­-­).
Odpovědět0  0
Opět zbytečná bolševická slátanina. Mnohem lepší by bylo tuto rychlost takto dramaticky neomezovat, vždyť na sportovně laděném kole lze pouhým šlapáním jet klidně až 50 km­/h, možná i víc ­(na rovině, z kopce to pochopitelně může být ještě mnohem více­).

Čili omezil bych ji řekněme na nějaké už vysoké hodnotě, třeba na 60 km­/h a kdo by chtěl jezdit třeba nad 30 km­/h, musel by mít zvláštní průkaz.

Takže člověk by musel vyfasovat jeden byrokratický ­"vopruz­", ale jinak by v zásadě nebyl omezován ­(rozhodně ne dramaticky­).
Odpovědět1  0
Policista v zimě: Pane řidiči, máte nasazené letní pneumatiky, takže vám udělím pokutu.

Řidič: Pardon, zapomněl jsem vyměnit letní směs za zimní, hned to provedu.
Odpovědět1  0
No, XZ1 ani XZ2 Compact už nový nekoupím. Nehorázně mě štve rozhodnutí, že se výrobci telefonů rozhodli nabízet jen ­"cihly­". Primárně bych chtěl telefon s Androidem 10 od výroby, ale varianta, že koupím použitý XZ1 či XZ2 Compact je stále aktuální, protože menší rozměry preferuji.
Odpovědět0  0
Co kdybych koupil Xiaomi s tím čistým Androidem? Mělo by to v tomto ohledu nějaký význam?
Odpovědět0  0
Zřizovat si tam účet by mě asi ani nenapadlo :­-­).

Tak původně jsem přemýšlel nad Sony, ale tyhle nový nudle, to je fakt bída. Sony slibovala reformu, ale je to akorát horší. Docela se mi líbil model XA2, ale ten už se asi neprodává.

Samsung taky nic moc. Má obecně značně sebevědomé cenovky, záměrně deaktivovanými funkcemi zákazníka nutí kupovat dražší modely. Tedy také dost bída. Navíc jsem byl v Zeleným nesmyslu v Holešovicích, řekl jsem si, zkusím najít volbu skrytí notche ­- u Xiaomi 8T jsem to v nastavení našel hned, u Samsungu A40 jsem to nenašel vůbec.

Na mě to působí, jako kdyby ostatní zavedené značky doslova říkaly ­- po nás nic nechtějte, běžte ke Xiaomi.
Odpovědět0  0
V čem přesně to spočívá a jak se to provádí? Bratr používá už několik let telefony Xiaomi ­(nyní má už druhý model­) a na nic si nestěžuje.

Vždyť přeci oba telefony ­(Sony a Xiaomi­) mají shodný operační systém ­(posílání dat Googlu­) a k tomu, aby to byl telefon, potřebují oba operátora ­(posílání dat operátorům­).

Když se tedy bude něco posílat ještě do Xiaomi, tak to má být nějaký problém?
Odpovědět0  0
No, pokud Sony nemá jinou možnost, než nabízet tento poměr výkon­/cena, tak to asi bude nejlepší, když to zabalí. Stačí se prostě podívat, co nabízí Sony a co třeba Xiaomi ­(a za jakou cenu­). Rozdíl je propastný!
Odpovědět0  0
Jak to tak v ulicích čtu, občas přemýšlím ­- v souvislosti s textovým zněním na značce, zdali její majitel­(ka­) náhodou nezmeškal­(a­) návštěvu u psychiatra.
Odpovědět0  1
Zvedne Jozef Kabaň hozenou rukavici?

Nevím tedy, jak je na tom nyní, ale co odešel ze Škody, tak střídal pracovní místa jak fusekle :­-­).
Odpovědět0  0
Rozdíl 122 km mezi prvním a posledním místem už je docela dost. Tak to se ­"Meďák­" moc nepředvedl :­-­).
Odpovědět0  0
Z celého srdce přeji automobilkám finanční krizi! Tak nějak totiž tuším, odkud vítr vane v implementaci eko politických nesmyslů.

Každým rokem se svět čím dál více řítí do propasti totální dekadence. Jestli to neskončí, tak fakt nevím, v čem budeme žít např. za deset, dvacet let.
Odpovědět0  0
To by lidi motivovalo k tomu dělat selfie, když už se musí pořizovat, s telefonem na šířku, což je jednoznačně velké plus. Výsledek by působil filmovým dojmem ­(např. při poměru stran obrazu 16:9­). Naopak fotky pořizované ­"na výšku­" jsou v kategorii širokých ohnisek ­(nikoliv delších, to pozor­) obvykle otřesné, pro selfie to pak platí dvojnásob.
Odpovědět0  0
Příběh Uberu je ukázkový příklad rčení ­"Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde."
Odpovědět1  0
Mnohem hezčí, než naprosto otřesný design u Tesly Cybertruck, ale stále relativně ošklivé auto ­(hlavně předek se moc nepovedl, jinak by to ušlo­).

Jinak tedy tak vysoká dotace ­($7500­) poskytovaná na každý elektromobil by měla odpovídat řešení v podstatě trvale havarijního stavu s ovzduším na většině území USA. Nic z toho se neděje ani nejmenším náznakem, tak proč vláda USA takto zbytečně hýří penězi daňových poplatníků?
Odpovědět0  0
V tom případě to divné je, Audi v té ceně vlastně nemá zahrnutý žádný ­"příplateček­" za to, že to je elektromobil. Ok, zajímavé, to jsem byl s cenami ještě někde u ­"krále Klacka­".
Odpovědět0  0
Aha, Audi je drahé tak nějak celkově, tak to pak jó.
Odpovědět0  0
Dobrá, nemám, nicméně nabízet nejlevnější variantu s 230 kW motorem a nejnižší cenou od takřka dvou milionů Kč mi přijde takové poněkud ­"přehřáté­" ­(jak výkonově, tak cenou­).
Odpovědět0  0
Je to pěkné, ale nerozumím těm částkám, které za to chtějí. Již za půl milionu Kč lze koupit naprosto perfektní ­"kočár­" s benzinovým či naftovým motorem ­(když to velmi přeženu, tak za 750 tisíc Kč­) a za elektromobil z článku chtějí takřka 2,5x ­- 4x tolik? Kolik očekávají zájemců o tento elektromobil?
Odpovědět0  0
Tak to je dobře. V tom případě bych rozhodně příliš neotálel s jejich nasazením.
Odpovědět0  0
Jestli není podstatné, že ve vzducholodi se vodík uchovával nějak a v tom automobilu přeci jenom výrazně rozdílně, tak to nezní moc optimisticky, protože není asi úplně ideální, pokud by to auto prostě velmi rychle shořelo.
Odpovědět0  0
Tak tohle asi není nějaký podstatný problém. Problém spíš vidím v budoucnosti, až bude těchto elektromobilů jezdit velký počet a tedy už asi nebude úplně nepravděpodobná situace hromadné nehody elektromobilů a třeba i různých typů dohromady ­- bateriové s vodíkovými apod. Nevím přesně, jak je na tom vodíkový pohon, ale bateriový by měl co nejdřív přijít s nějakou 2. generací, kterou v případě nehody nebude nutné komplikovaně ­(dlouhodobě­) hasit.
Odpovědět0  0
Tak s ohledem na to, co Sony vyrábí a zvláště pak za jakou cenu to prodává, je to dost dobrý úspěch :­-­).

Proboha! Když Sony mluvila o ­"reorganizaci­" programu výroby telefonů, tak jsem očekával, jaké ­"bomby­" odtamtud budou na zákazníky padat, ale tohle? Tohle je jen pro skalní fanoušky zn. Sony. Ale fakt skalní ­- doslova srostlé s tou skálou :­-­).
Odpovědět1  0
Základní příčinou spojování podniků v super obří koncerny je stále tužší utahování šroubů vládami. Neušetří se na tom ani koruna, ba právě naopak. Co se možná ušetří na sdílení technologií, to se ztratí v nepřehledné struktuře obřího korporátu, kde je zcela běžné, že pravá ruka vůbec netuší, co dělá levá atd. Právě takové prostředí mnohem snáze přežívá ve společnosti, která ztratila svou přirozenou konkurenci. V tomto případě každý stupeň ztráty konkurence představuje každé spojení jedné automobilky s jinou. Sami si udělejte názor nad tím, jak moc je situace vážná, když si projdete seznam spojených automobilek, které dříve byly samostatnými celky. Ten seznam rozhodně není krátký!

Pro zákazníka výše uvedený jev představuje výhradně jen samá negativa. Jmenujme alespoň ten zřejmě nejviditelnější, který už je dost dobře patrný dnes, ale stále více bude vidět i v budoucnu. Jde o určitou sterilitu produkce. Zkrátka když zákazník vybírá mezi značkami jednoho obřího koncernu, ale i mezi značkami různých obřích koncernů ­(kvůli malé konkurenci­), nicméně sterilita platí v pravém slova smyslu výhradně jen pro ten první případ ­(tj. pro značky jednoho koncernu­), nakonec dojde k závěru, že jediné, co se na automobilech jednotlivých značek liší je, řečeno s určitou nadsázkou, logo konkrétní značky automobilu.
Odpovědět0  0
Zrovna přecházím od rudého vydřiducha k virtuálovi i s přenesením vydřiduchova tel. čísla, tak jsem zvědavý, jak bude tato operace náročná.

Aspoň mám tedy jistotu, že do 1.4.2020 se to zvládne :­-­).
Odpovědět0  0
Přesně tak ­- toto je fakt průser, pokud by jen stačilo přiložit nějaké krycí sklo a kdokoliv by se do telefonu mohl dostat.

Dost mě překvapuje, jak se dnes odbývá testování při vývoji. Tohle je tedy věc, která se před uvedením do prodeje mohla otestovat.
Odpovědět0  0
Myslím si, že baterie už jsou pro létající elektromobily vyloženě nevhodné. Takže jedině vodík, možná však spíše ještě nějaká jiná technologie, která zatím neexistuje.

"...Zajímavé je, že něco podobného vyvíjí i konkurenční Airbus společně s automobilkou Audi, která však také patří do koncernu Volkswagen...­"

Z pohledu ekonomie to zas tak moc zajímavé není. Socialistický koncept globalizace vede k fúzování podniků do větších celků. Pak se prostě někdy může stát, že to sfúzuje takovým způsobem, že si vlastně firma začne konkurovat sama sobě :­-­). To může být jen dočasně. Časem třeba Boeing sfúzuje s Airbusem a tento problém se tím vyřeší.
Odpovědět0  0
Tuhle společnost znám z různých inzercí vystavených eshopy na veřejných místech, ve kterých inzerovaly vysavače obvykle s několikanásobně vyšší cenou, než stojí běžný vysavač.

Protože nemám tolik peněz, abych je mohl ­"ládovat do kamen­", tak bych si takový vysavač nikdy nekoupil.

Také se nabízí otázka, kolik tomuto pánovi nasypala do kasičky slavná ­"Európská Jůnyje­" svou regulací v oblasti trhu vysavačů, kde, jestli se nemýlím, šlo o regulaci spotřeby vysavačů, tedy zvýhodnění těch firem, které se zabývaly maximální efektivitou vysavače, což je, pokud se nemýlím, právě společnost Dyson.
Odpovědět0  2
Sebevražda mobilní divize ­(nebo dnes už možná jen ­"subdivize­") Sony v přímém přenosu!
Odpovědět0  0
Tak z videí je patrné, že je to zatím úplně k ničemu ­- dojít k tomu autu je zcela zjevně 20x až min. 100x efektivnější, takže to bude zatím jen zábava několika cvoků.

Tak cvoci se baví různě. Občas je jejich zábava nepříjemná, na to je třeba si zvyknout. Jejich působení není zase tak časté.
Odpovědět1  0
Nemůžou si koupit autíčko na dálkové ovládání, bude je bavit jenom případ, kdy mohou dálkově ­"ovládat­" skutečný osobní automobil za stovky tisíc Kč.

Trapné!!!
Odpovědět0  0
Vrátil bych se zpět k obsahu článku, bohužel v něm chybí podstatná informace, po kolika km rychlé jízdy mu zbývalo ­"palivo­" jen na 6 km jízdy a musel to tedy vzdát. Pokud bychom to pak porovnali s dojezdem toho Dodge Chargeru z roku 2007 se zhruba do poloviny naplněnou nádrží, měli bychom jasno ;­-­).
Odpovědět0  0
Máš naprostou pravdu! Už v pořadu ­"Štrunc!­" byl rozhovor s nějakým auto­-moto odborníkem, který tam říkal, že dnes již existující vodíkový pohon je mnohem efektivnější.

Podle mě všechny současné elektromobily na baterie, které nemají podobu nějakého městského vozítka na ­"popojíždění­", jsou jen subvencovanou bublinou. Výjimku tvoří typy vozidel jako je např. autobus, dodávka apod., které sice nejsou ­"vozítkem­", ale typicky jsou také určeny pro městské ­"popojíždění­". Navíc mají větší rozměry a tedy i lepší možnosti v oblasti instalování baterií.

Současná ­"bateriová­" technologie není vhodná pro daleké jízdy. Zvláště pak při vysokých rychlostech nebo za přítomnosti cest s častým stoupáním. Zásoba ­"paliva­" pak padá jako kámen.
Odpovědět2  0
U počítače bude sedět operátor těch nákladních vozidel, který zvládne ovládat tak tři vozy a bude brát třikrát vyšší mzdu, než řidič takového kamionu :­-­).
Odpovědět0  0
Přijde mi to dost odbyté. Jak návrh fotografické soustavy těch telefonů, tak jejich popis prezentovaný výrobcem. Z toho pak vyplývá i pochybný význam fotografické soustavy jakožto celku.

Hlavní myšlenka ­- zajistit ­"bezztrátové­" přiblížení za pomocí více objektivů s různými ohnisky je fajn. Ale následně to praktické provedení této myšlenky má drtivá většina telefonů naprosto podivné.

Hlavní důvod: Za mě jednoznačně cílení na neznalost většinového zákazníka.
Odpovědět0  0
Někde jsem četl, že telefony, které dostanou Android 10 již od výroby, budou mít možnost přistupovat k bezpečnostním záplatám přímo z Google Play. Znamená to možnost přijímat bezpečnostní záplaty na neomezenou dobu?

Prý by se tato funkce neměla vztahovat na telefony, které přejdou na verzi 10 až po updatu, tedy na trh byly uvedeny se starší verzí Androidu.

Vyplatí se tedy raději počkat na telefon s Android 10?
Odpovědět0  0
"Jako třetí je zde teleobjektiv s 3× zoomem, který ale celkově nabídne 10× hybridní zoom.­"

Jasně. Realita je pochopitelně taková, že ten objektiv nabídne pouze 3,33x digitální zoom ­(do toho desetinásobného­), ale že to nejspíš pevné ohnisko toho teleobjektivu je 3x delší, než ohnisko ­"nejširšího­" objektivu, tak se to hned nazve 3x ­"zoomem­", no a aby mohli použít ­"sexy­" slovo ­"hybridní­" ­(a nikoliv ­"jen­" popis ­"teleobjektiv s XY ohniskem a 3x digitálním zoomem­"), aplikovali pouhý součin:

3 ­(­"optický­") x 3,33 ­(digitální­) = cca 10 ­(­"hybridní­").

Ať žije marketing!!! :­-)
Odpovědět0  0
U těchto typů aut asi dává elektromotor na baterie smysl, ale u těch supersportů? Tam přeci jízda vysokou rychlostí musí energii z baterie vysát velmi rychle. A co teprv rychlá jízda do kopce!

U těch supersportů to podle mě dramaticky uspěchali, měli počkat na vodíkový pohon.
Odpovědět0  0
Mám pravdu, když říkám, že 240 Hz, 300 Hz displej umožňuje korektně zobrazit 240, 300 fps ve hře?

To jako fakt někdo pozná rozdíl mezi 120, 240 a 300 fps?
Odpovědět0  0
Bohužel, stejnej hnus, jako předchozí model. Působí to prostě jako takový ­"random­" design mix. Jako výstup nějakého programu na design, který se vytváří ­(generuje­) na jeden klik.

Člověk by si myslel, že tohle si snad nikdo nemůže koupit. Chyba lávky ­- předchozí verzi vidím v ulicích poměrně často :­-­(.
Odpovědět0  1
Na domácím, korejském trhu prý stojí v přepočtu cca 17 500 Kč, u nás to tedy pod dvacet tisíc rozhodně nepůjde.

Já bych to tedy vzhledem k ceně do střední třídy neřadil. Ostatně to má stejný procesor jako současné nejdražší telefony s Androidem.
Odpovědět0  0
Aha, tak to jo. Ale samozřejmě souhlasím s Vámi, je to úplně v prdeli, prostě výrobci určité části zákazníků ukázali fakáč a prostě jim zboží adekvátní jejich potřebám vůbec nenabízejí.
Odpovědět0  0
Tak třeba Samsung A40 není zase tak veliký. Displej má sice kolem 6­", nicméně ta skoro absence prostoru bez displeje na přední straně telefonu ty přístroje přeci jenom trochu zmenšila, tak si myslím, že A40 nebude o moc větší, než nějaký starší pětipalec.

Nicméně velikost A40 je dnes velmi vzácná, podobných přístrojů v současné době prodávaných mnoho nebude, pokud vůbec nějaký.

Jaké tlačítko máš na mysli?
Odpovědět0  0
Tak ale ono jim tam může opravdu hrabat. Mají tam zhruba dvakrát vyšší hustotu zalidnění ­(v samotné Anglii třikrát vyšší­), než je v ČR, což může znamenat, že v některých městech už bude lidí fakt dost. Třeba z toho začne časem lidem hrabat :­-­).

Je to zajímavé ­- v mezinárodním měřítku ten stát vypadá fakt pokrokově:

Jakž takž rozumní politici, kteří se nedrží funkce jak klíště ­(typické např. v ČR­), ale často ihned odstupují, pokud nemohou naplnit např. své myšlenky.

Vystoupení z EU.

Atd., to vše by jim člověk mohl závidět.

Na druhou stranu se ovšem vnitrostátně už dost blíží státu vykresleném v románu 1984 ­(nikoliv ovšem životní úrovní­).
Odpovědět1  1
Mno, jde to rychleji, než jsem čekal...

Tak v Británii takovýto paskvil na celonárodní úrovni nejspíš nemá šanci, ale v případě jiných států Evropy ­(kontinentální Evropy­) už bych si rozhodně tak jistý nebyl.

No, když se zákaz spalovacích motorů může na časové ose posouvat blíže současnosti, proč by to nešlo i u zákazu vlastnictví osobního vozu? Dnes se počítá se schválením zákona v roce 2050, třeba ­"zítra­" už to může být v roce 2030.

Sotva lze najít učebnicovější příklad z ekonomie. Inflační politika vyvolá přemíru výroby automobilů, což lidem přeroste přes hlavu, načež začnou volat po jejich zákazu a vlády jim z populistických důvodů pochopitelně vyhoví. Kvůli jiným zákonům omezujícím aktivity na trhu, vysokým daním atd. nebude trh schopen najít ­(alokovat­) jiné, náhradní aktivity za pokles automobilové výroby. SPOLEČNOST ZCHUDNE!!!

Pro ČR tento problém může být zvlášť zásadní ­- v důsledku aktivit bolševických kolaborantů v politice byla naše země v podstatě ­"prodána­" nadnárodnímu kapitálu s velmi vysokou závislostí na automobilovém průmyslu. Při schválení zákonů uvedených v článku se tak klidně může v blízké budoucnosti stát z ČR druhá Ukrajina!
Odpovědět1  1
Nedám si kávu. Pití kávy by mě zbytečně rozptylovalo od toho krásného pohledu na celou akci :­-­).

Pozn. pro osoby vykonávající dozor nad internetem: Je to jen nadsázka, nic neschvaluji.
Odpovědět2  1
Koukám, že si jen stačí počkat na podporu 5G a poté koupený telefon jen tak nezestárne, protože se firmy mezi sebou budou přetahovat pouze v kategorii technologie fotomodulů a nic moc dalšího nového nejspíš dlouhé roky nenabídnou.

Jde totiž o to, že já fotím výhradně fotoaparátem, nikoliv mobilem, a budu tak činit do konce svého života.
Odpovědět0  0
To je geniální :­-­).
Odpovědět0  0
Jóóó, zelené experimenty ­- TOP tunel na státní peníze! A bude mnohem, mnohem hůř :­-­(.
Odpovědět8  0
Právě můj příspěvek měl tuto situaci zesměšnit :­-­).
Odpovědět1  0
Nesouhlasím! Buď stojí jen v odstavném pruhu anebo zasahuje do běžné vozovky, kde jezdí auta, pak by měl použít výstražný trojúhelník, v tomto případě jej měl dát před ten odstavený osobní vůz.

Určitě nechci tvrdit, že by to nezpůsobil nějaký faktor nepozornosti řidiče té Tesly, určitě tu nehodu nepozornost způsobila, ale jen tak si někde zastavit s vyčníváním do jízdního pruhu bez označení ­(­"blinkry­" mohou být v takových případech na nic­), to také rozhodně není v pořádku.
Odpovědět0  0
Chudák Fujifilm. Tolik se snažil, aby vydal svůj 100Mpx přístroj GFX 100 a za pár měsíců jej Samsung a Xiaomi překonají se svým 108Mpx foto modulem.

:­-D
Odpovědět1  1
Mně tedy přijde, že je stále Apple úplně na špici. Jak vypadá srovnání, kolik telefonů cenově odpovídajících iPhonům prodají ty značky, které jsou údajně nad ním ­(Samsung, Huawei, Oppo­)? Toto by podle mě byla relevantní statistika, protože ty tři uvedené společnosti prodávají telefony i za pár ­"šušňů­", které Apple vůbec nenabízí. No a protože Apple prodá tolik milionů fakt dost drahých přístrojů, tak si myslím, že je na tom z těch značek stále nejlépe. Ale statisticky to podložené nemám.
Odpovědět0  0
No, dosud jsem neviděl v telefonu foto modul s velmi širokoúhlým objektivem, o kterém bych mohl prohlásit, že to není fakt úplný humus pouze s ostrým středem a příšerně rozmazanými rohy, tragickým soudkovitým zkreslením apod.

Apple přeci jenom trochu více dbá na kvalitu ­(než řada jiných značek­), tak snad už by tentokrát velmi širokoúhlý objektiv mohl mít solidní kresbu.
Odpovědět0  0
Tak to je hlavně chyba řidiče odtahového vozu. Pokud jeho vůz takto vyčnívá do vozovky, tak měl za sebe naklást nějaké výstražné trojúhelníky.

Na tom videu je krásně vidět, jak osobní vůz před ním stíní jeho přítomnost, kvůli čemuž ta Tesla do odtahovacího vozu narazí.
Odpovědět0  0
No tak měli do specifikací napsat hodnotu spotřeby a odchylku plus mínus 15% a měli by to vyřešené.

Pokud to neumožňuje zákon, tak za to ovšem nemůže automobilka, ale dementní politik, který něco rozhodl od stolu, aniž by problematice alespoň trochu rozuměl.

Zkuste se vžít do role majitelů té automobilky. Můžete buď úplně zavřít krám, neboť po vás vyšší autorita chce nemožné a zároveň předpokládám, že ta vyšší autorita je natolik arogantní, že diskuze není možná anebo prostě budete fixlovat. Co si vyberete? Že po nějakém dementním rozhodnutí zavřete něco, co jste roky budoval? Asi sotva, že!
Odpovědět0  0
Zřejmě má Tim Cook podobně mylný názor na kryptoměny jako pan Trump :­-­).
Odpovědět0  0
Při pokračování současného režimu věřím, že by si v roce 2035 tato šílenost našla dost zákazníků. Předpokládám ovšem, že tak dlouho se současná parodie na kapitalismus neudrží a před rokem 2035 nastane obrat o 360 stupňů. Pak tento koncept skončí v propadlišti dějin.
Odpovědět0  0
To je logika... takže na závodní dráze s tím můžu smrdět klidně 24­/7, ale na silnici s tím nesmím :­-­).

Dále zarazí ten záporný posun v designu ­- od krásného k hnusnému... to je vývoj, co?

No a nakonec se nelze pozastavit nad cenou... vládám tedy nevadí, pokud bych si za 170 milionů Kč koupil např. 510 obyčejných aut splňujících emisní normy, ale má problém s jedním jediným, který je nesplňuje.

Takováto pravidla mohou vzniknout jen ve společnosti, která se definitivně odklonila od rozumu :­-­(.
Odpovědět0  0
Když nad tím tak přemýšlím, tak mi ty současné skládací telefony přijdou celkem k ničemu. Když to je ve složeném stavu obdélník, rozloží se to do nepraktického skoro čtverce a když je to naopak, složí se to do nepraktického skoro čtverce. Byť ta druhá možnost je o něco lepší, než ta první.

Takže bych tento vývojový krok zcela přeskočil a spíš bych se soustředil na to, jak udělat zařízení s doslova smotaným displejem, které se ze zařízení vysune např. do velikosti menšího tabletu. To už by mi smysl dávalo ­- mít v kapse malý váleček ve složené podobě zařízení a v rozložené klasický tablet s poměrem stran displeje např. 16:9.

Druhou dobrou možností by byl telefon s displejem, který by se skládal nadvakrát ­- to by z velkého obdélníku udělalo malý obdélník ­- to je také praktické.
Odpovědět1  0
To se vůbec nedivím, zvládnout jednoho člověka jak z Jedličkova ústavu a zároveň génia ­(Jobs­) je jistě mnohem snazší, než třeba 20 manažerů ­- 20 lidí jak z Jedličkova ústavu naprosto bez talentu na cokoliv.

Tím, že odešel a založil vlastní firmu se od tohoto personálního balastu krásně odstřihl a může dál efektivně pokračovat v práci.
Odpovědět0  0
Ideální přístroj do české kotliny, pokud vezmeme v potaz datovou politiku českých operátorů :­-­).

"Always Connected PC­" tak na půl dne a pak až opět za měsíc :­-­).
Odpovědět1  0
Super! Čím více zájmu o kryptoměny existuje, tím lépe! Je opravdu nutné, aby co nejdříve skončil současný, velmi nespravedlivý a centrálně řízený finanční systém!
Odpovědět0  3
No, Tesla je fakticky v bankrotu. Až skončí ­"tištěnými­" penězi živená konjunktura, tak Tesle klesnou objednávky natolik, že bude v obří ztrátě, kterou už neustojí. Leda že by to vláda nenechala padnout, ale pak to bude stát daňové poplatníky fakt obří majlant a jen se konec odsune opět o několik let do budoucna. Tak toto ­"řešení­" je např. ve světě bank úplně běžné.
Odpovědět0  0
Trochu šílenost ­- telefon s aktivním chlazením v podobě ventilátoru, ale už delší dobu se jen dalo čekat, ne jestli, ale kdy to přijde :­-­).
Odpovědět1  0
Slátanina od EU jak přes kopírák se starším opatřením týkající se Microsoftu, kde Microsoft musel skrze zvláštní dialogové okno nabízet ve Windows alternativní internetové prohlížeče ­(náhrada za tehdejší Internet Explorer­).
Odpovědět0  0
Tak když sliboval, měl by to dodržet. Je to nesolidní jednání.
Odpovědět0  0
Super!!!

To co opravdu nedovedu pochopit je fakt, že se tyhle věci dělají jakoby ­"na koleně­". Existuje tolik firem s obřími zisky z prodeje telefonů s Androidem, ale jejich investice do lepšího OS = nula nebo skoro nula.
Odpovědět0  0
Ve Windows Phone 8.1 už to nejde nyní a zároveň se domnívám, že už delší dobu, takže asi myslí Windows 10 Mobile. Nicméně díky jednomu výbornému alternativnímu prohlížeči webové rozhraní FB využít mohu, např. v systému integrovaném Internet Exploreru mi web FB padá, takže v IE je to nepoužitelné.

Nebudu sem psát, o jaký prohlížeč se jedná, ještě by tuto možnost nakonec taky vypnuli. Navíc je tak na 90% jisté, že další možnost přístupu na FB z Windows Phone 8.1 už neexistuje.

Funguje to parádně!
Odpovědět0  0
Tak jsem omrkl ­"samply­" v rubrice Mobil na idnes.cz...

1­) Ultra­-wide: Humus!

2­) Hlavní foťák: V ukázce zmenšeno na 10 Mpx... není to úplně špatné. Vegetaci to sice žehlí dost, ale budovy a tak ­- v pohodě. Je i dost vidět, že těch 10 Mpx vzniklo ze 40 Mpx ­(nebo z kolika­) a působí to fakt jemněji, než klasická interpolace z Bayera ­(běžný výstup z digitálních foťáků­).

3­) 5x optický zoom: Tak v rozlišení 10 Mpx žádná sláva, ale při zmenšení na 5Mpx to vypadá dost solidně. 5x zoom při 5 Mpx v mobilu ­- to nezní úplně špatně.

4­) 10x hybridní zoom je prostě klasický 2x digitální toho 5x optického ­- čili to je o ničem.

K výstupu ve vyšších ISO se vyjádřit nemohu ­(nedostatek obrazových ukázek­).
Odpovědět0  0
Tak proti tomuhle je design nových Wolkswagenů z pobočky Škoda ještě dost dobrej, protože tohle je zřejmě úplné designérské dno, hůř snad auto už ani nemůže vypadat.
Odpovědět0  0
V ČR je to křídlo zakázané, ne?
Odpovědět0  0
Zbytečně složité. Jako jasně, bude to mít skvělý DR, ale jakmile se aplikují barvičky z těch RGB snímačů, bude to mít klasické detaily RGB snímačů ­(tj. interpolované 12 Mpx rozlišení­).

Mnohem lepší by bylo udělat 3 snímače, jeden by měl zelený filtr, druhý modrý a třetí červený a toto spojit dohromady. Stačily by jen tři objektivy a měli bychom ­"Sigmích­" plných 12 Mpx, takže výstup by měl zhruba dvojnásobné rozlišení a ještě by to mělo o dva objektivy méně.
Odpovědět0  0
"... červeně podsvícený nápis Škoda na zádi je otázkou, ale pravděpodobnější je, že také ne. ...­"

Samozřejmě, že ne. Škoda má od Wolkswagenu povolený jen okřídlený šíp, takto vyvedený slovní název německé matce podřízené pobočky je pochopitelně nepřípustný :­-­).
Odpovědět0  0
Úplně odporný, zcela antiestetický výtvor!
Odpovědět0  0
Všechno ok, vč. spotřeby ­- i kdyby to žralo 30 litrů na 100 km, tak by mi to bylo fuk. Nicméně ten design předku je poněkud nehezký, ten bych přepracoval ­(a není to jen můj názor­).
Odpovědět1  0
Pěkné. Když to přesně takto zrealizují, bude to jistě mezi současnou designérskou bídou opravdu perla!
Odpovědět0  1
Tak s optimalizací hodnot v účetních knihách ­(zdravím manažery ze spol. Tesco­) může být vždycky v zisku, to je pravda.

Nicméně se zahrnutím různých událostí, které přijdou, se obávám, že to je jen Muskův vlhký sen :­-­).
Odpovědět0  0
To možná příliš dramatizujete. Objednávku nějaký cizinec nejspíš provede přes web a z webu bude nejspíš velmi dobře patrné, která Tesla je která ;­-­). Navíc kdo tak asi může objednávat v zahraničí anténní techniku zrovna u Tesly... to jistě bude výhradně jen nějaký odborník z oboru, který bude mít naprosto jasnou představu o tom, kde dané zařízení objednává. A to vše navíc platí v rámci velmi málo pravděpodobné situace, že by Tesla automobilka začala vyrábět anténní techniku :­-­).
Odpovědět1  0
To je celkem běžné. To se typicky řeší tak, že se vytvoří název ve tvaru *vlastní jméno* a *obor podnikání* a tím se to zpravidla dobře odliší.

Tedy např. vznikne­-li název podniku třeba dle příjmení zaměstnavatele ­- třeba podle pana Nováka, tak nevzniknou stovky názvů firem ve tvaru ­"Novák s.r.o.­", ale třeba ­"Novák uzeniny s.r.o.­", ­"Novák prací prostředky s.r.o.­" atd.
Odpovědět1  0
"... Kdysi se spekulovalo o založení evropské Gigafactory na území ČR především z důvodu obrovských zásob lithia...­"

Já myslel, že hlavně kvůli obrovským zásobám levné kvalifikované pracovní síly, protože česká politická reprezentace od roku 1998 dělá z této země jeden velký průmyslový park pro zahraniční investory se zcela luxusním zázemím.

V době tzv. krize stojí před branami podniků ­(montoven­) tisíce hladových zadlužených českých krků a v době tzv. ­(socialistické­) konjunktury je možné si bez obav přitáhnout sta tisíce hladových krků např. z nedaleké Ukrajiny a při jejich zaměstnávání není pochopitelně nutné dodržovat zákoník práce.

To všechno za přítomnosti celé řady dalších luxusních opatření.
Odpovědět1  0
Pěkný auto! Nemyslím třídu, nejsem fanoušek automobilů, ale líbí se mi design. Zajímavé osvěžení v tom, co poslední dobou skoro všude vidím ­- čili mezi auty s opravdu špatným designem.
Odpovědět0  0
No a to se ten Maki zavře do laboratoře a vymyslí tam všechny ty nové technologie?

V tomhle se prostě musí lidé ­(společnost­) velmi posunout dopředu ­- v efektivitě využití lidského potenciálu.

Buď tam ­(v nějaké firmě­) jsou tedy ti lidé nesamostatní, že se čeká až na nějakého nejvyššího bosse, který veškerou práci zastřeší a pak to tedy začne nějak šlapat anebo tam management funguje jako ucpaný trychtýř, takže shora do něj od vývojářů teče spousta nápadů, ale zespoda z něj nic nevytéká. Pak se ovšem nabízí otázka, jaký smysl má platit lidi, kteří firmu fakticky brzdí? S úvahou, že osoba Makiho by do ucpávky toho trychtýře provedla malou či větší dírku.
Odpovědět0  0
Rodiče spolujezdce by také neměli žalovat rodiče řidiče, neboť viníkem smrti spolujezdce je výhradně jeho chybný úsudek spočívající v tom, že se zkrátka rozhodl sednout do auta s ­"dementem­" :­-­).
Odpovědět2  0
Samozřejmě máte naprostou pravdu, nicméně soudy bohužel nesoudí případy dle zásad elementární morálky. Alespoň ne běžně. No a zákony už jsou dnes tak složité, že dávno rámec elementární morálky opustily.
Odpovědět0  0
Podle jiného zdroje prý ještě stihl zpomalit na 140 km­/h ;­-­), než naboural.
Odpovědět1  0
Ten případ je podle mě poměrně prostý.

1­) Pokud pitva prokázala jako jedinou příčinu úmrtí uhoření ;­-­), tak by to Tesla mohla prohrát.

2­)
"... jenže v jiném servisním centru byla bez vědomí rodičů zase deaktivována...­"
Toto podle mě není podstatné. Podstatné je, zdali ta funkce byla či nebyla deaktivována bez vědomí toho mladého řidiče ;­-­).
Odpovědět0  0
Sony ­(možná snad dokonce jako jediný výrobce­) ještě odolává těm ­"skvělým­" výdobytkům nejnovějšího designu smartphonů, ale zase má slabé prodeje. Jak dlouho ještě bude odolávat? Sony tak možná skončí jako Jan Hus, který až do své smrti upálením neodvolal. Sony tedy až do rozpuštění své mobilní divize nikdy nepřejde na výše zmiňované ­"skvělé­" výdobytky.
Odpovědět0  0
Nestačila by prostě nějaká delší prodlužovačka?

Jinak je to úplná pitomost, také nikdo neblokuje vjezd do benzínky. Vlastně mě překvapuje, že Tesla nemá pozemek před chargerem zakoupený, takže by byl veden jako soukromý a auta, co před ním nemají co dělat, by tam stát nemohla.
Odpovědět0  1
1­) Tak samozřejmě ten Xiaomi je hodně dobrej. Takhle kdyby fotily ty různý Samsungy, Soňáci, Huaweie, tak sotva bych je mohl kritizovat. Nicméně na tu Nokii 808 opravdu nemá :­-­). Jelikož jsem neměl na srovnání k dispozici 12 Mpx přímo z Nokie, pak je neobjektivní ten 38 Mpx ­"nějak­" zmenšit a oznámit, že to je neostré a tedy Xiaomi vyhrává. Já nevím, jak moc Xiaomi zostřoval výstup. Takže objektivní je zostřovat tu 12 Mpx zmenšeninu u Nokie tak, až je ostrá jako výstup z Xiaomi, no a pak ta Nokie Xiaomi na detail bez problému porazí. A to dokonce byla Nokie v nevýhodě ­- srovnávací snímek byl u Nokie pořízen při zataženu, zatímco snímek z Xiaiomi za krásného jasného počasí.

No a pak tu máme ty stíny, o kterých jsem už psal. Xiaomi je poměrně dost ­"patlá­", Nokie v nich má výborný detail.

2­) Jo jo, to HDR ­"funguje­" ­- rozšiřuje sice dobře dynamický rozsah, ale za cenu toho, že fotky jsou dost drsný ­"akvarel­" ­- takže je to dost na nic. Tady bych rád pozdravil zejména Huawei.

Takže při nejčastějším použití stále ­"best of­", navíc dnes se důraz na detail ­(při celkovém náhledu­) zvětšuje prodejem různých 4K TV a monitorů, takže další pomyslené ­"plus­" pro Nokii 808.

Jako ano, v nějakých dílčích a poměrně nepodstatných hlediscích se vývoj skutečně posunul a na něco ta Nokie 808 asi opravdu nemá, ale jinak ta Nokie prostě dokazuje, jak celý obor vývojově spinká jak Šípková Růženka a veškerý ­"bombastický­" vlastnosti tak zůstávají jen na papíře marketingového manažera, který toho snese, jak všichni dobře víme, opravdu hodně ;­-­).
Odpovědět0  0
Já si ji neidealizuji. Nelze prostě všechny ty vlastnosti jakoby zprůměrovat na významu, přiřadit jim stejnou důležitost a pak se k těm vlastnostem vyjádřit nějak takto: ANO, NE, NE... výsledek 33%. To je nesmysl.

Objektivní je to tak, že prostě detaily jsou alfou omegou digitální fotografie ­(z pohledu technické stránky­). A já se ptám, který telefon té Nokii konkuruje? Proti té Nokii je to všechno patlanina za patlaninou, výjimku tvoří snad jen poslední iPhony ­(ale ty nemají takové rozlišení­), Nokia 1020 ze stejné stáje a ten 20 Mpx Panasonic s 1­" snímačem. A jinak fakt nevím. Výstup z RAWu mě nezajímá ­- to běžný uživatel nepoužívá.

Barevná věrnost... celá řada telefonů je na tom mnohem hůř ­- zejména jde o to, že jejich výrobce nesmyslně značně přidává na saturaci výstupu.

No a dynamický rozsah? Ano, možná ta Nokia selže při focení nějaké ­"extrémní­" scény, ale většinou se fotí scény prostě úplně běžné a v nich ta Nokie prostě nemá problém. Naopak při focení nějaké běžné venkovní scény za jasného dne ­- jsou­-li tam nějaké stíny ­(např. jej vrhá strom­) ­- může detail ve stínu té Nokii závidět celá řada telefonů. V tomto případě u nich často dochází k velmi zásadnímu patlání detailů, na což ta Nokia netrpí, v tomto ohledu ta Nokie fakticky exceluje ­(když jde ­"jen­" o telefon­).
Odpovědět0  0
Jestli těch 48 Mpx bude na pidi snímači, tak to zase a opět nebude fotit lépe, jak již neuvěřitelných cca 6 let stará Nokia 808.

Jinak je tedy pro mě značně nepříjemné, jak mě výrobci tlačí uskutečnit nákup nového telefonu co nejdříve.

Nechci:
a­) Žádný průstřel
b­) Žádný výřez
c­) Žádné zakulacené rohy displeje
d­) Displej velký jak u tabletu

A tedy při pohledu na současnou nabídku začínám mít dost vážné obavy, zdali za několik měsíců budou stále ještě k dispozici telefony bez výše uvedených nesmyslů.
Odpovědět0  0
Sluší se cenu vyjádřit i v hodnotě technologického nástupce současných měn:

Tedy to auto bude stát 23 až 33 BTC ­(aktuálně­).
Odpovědět0  0
Když není tak není. Tak nedělám výřez či ­"díru­", ale udělám to prostě klasicky. Nicméně je fakt, že jsem již viděl displej, který se po vypnutí proměnil v čistě průhledné ­"sklo­" ­(v experimentální verzi­), takže je možné, že toto brzy bude řešení ­- tedy jakmile budu chtít použít přední foťák, oblast displeje před ním se vypne a půjde fotit, přičemž čočka objektivu bude pod displejem. To by bylo super řešení, s tím bych problém neměl.
Odpovědět0  0
Tedy možná jsem zpátečnický typ, ale mně to opravdu přijde odporný, ještě horší, než výřez. Ještě že mají telefony poměrně dlouhou dobu výprodejů, takže pokud budu chtít telefon třeba příští rok, tak ještě asi klasický design bez ­"díry­" či výřezu seženu, ale co pak, třeba za pět let?

Tak to vypadá, že se k novému telefonu budu muset chovat fakt hodně dobře, nejspíš tak dobře, aby se mnou vydržel až do konce mého života.

Možná ty se skládacím displejem opět budou poskytovat design bez výřezů a ­"děr­". Časem jistě spadne i jejich cena, takže by svět designu telefonů opět mohl být normální.
Odpovědět0  0
Tohle je opravdu příšerné, takže doufám, že se ten ­"únikář­" spletl. Mohl by mi třeba Samsung sdělit, k čemu je dobrý takový tenký proužek funkčního displeje nad tím otvorem pro dvě čočky ­"selfie­" fotoaparátu?

Tohle je snad ještě horší, než ­"klasický­" výřez.
Odpovědět0  0
No tak v pohodě, ne? K výrobě konkurenčního displeje z ukradených technologií nedojde, když došlo k identifikaci viníků a k jejich zadržení. Stejně by šlo později podat žalobu na tu společnost za porušení patentového práva.
Odpovědět0  0
Tak to je tedy super vítězství, koupit tohle za cca milion Kč :­-­). Dnes už se ti výrobci fakt neštítí ničeho. Když dodávají šunt za pár korun, tak bych to chápal ­- prostě nízká cena, nízká kvalita, ale když už dodají šunt za velký peníze, tak to lze jen stěží pochopit.

Někde jsem četl, že by se měl problém odstranit softwarovou aktualizací. Tak daleko jsem ve svých představách fakt nikdy nedošel, že bych si někdy myslel, že se budou automobily záplatovat podobně, jako to dělá Microsoft u svých Windows :­-­).
Odpovědět0  0