Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Choakinek
Lidi jsou hloupí! U vesla těchto firem jsou magoři, kteří si kladou jediný cíl ­- vydělat za každou cenu. Takoví lidé vám pod rouškou jakékoliv lži prodají cokoliv!

Položíte ­"na dřevo­" balík, doufajíc, že za to dostanete exkluzivní zboží. Nakonec se ukáže, že je pravda docela někde jinde.
Odpovědět3  3
Jinými slovy cesta jim trvala o 6 až 10 hodin déle, než v případě vozu se spalovacím motorem.

Tak pokud se někomu tohle vyplatí kupovat za cenu od cca 1,3 milionu Kč, tak je vše OK ;­-­).

Můj pohled je takový, že dnes je to nesmyslný koncept automobilu, čistá frajeřina, tento koncept bude rozumně využit až v budoucnosti, ve které bude k dispozici akumulátor s dramaticky větší kapacitou.
Odpovědět0  0
Klasický ­"totáč­" ­- absurdní plány ­"pětiletek­".
Odpovědět0  0
"Každý Islanďan s elektrickým, vodíkovým nebo plug­-in hybridním vozem bude muset alespoň jednou ročně navštívit stránku island.is a zde zapsat ujeté kilometry...­"

Tak to je skvělé! V tom lze podvádět a odvádět tak státu méně na daních, to se spalovacím motorem možné nebylo.
Odpovědět0  2
Je to směšně málo. Vůz jak ­"kráva­", spalovák by mohl mít obří nádrž a mohl by dojet klidně i 2000 km.
Odpovědět0  0
Hloupá doba!

Společnost poskytuje miliony EUR tvorbě regulací, které likvidují ekonomiku.

Tento stav se musí zvrátit! Buď politicky bez nepokojů anebo se společnost nakonec stejně zhroutí do nějakých násilných protestů, permanentních masivních stávek, velkých a častých demonstrací atd.

Žijeme v realitě naprosto neudržitelného stavu!
Odpovědět0  0
Tak design je opravdu odporný, ale projektu jako takovému bych se kvůli tomu nesmál, když přesně nevím, co je cílem. Třeba je cílem bezproblémová jízda ve velkých ­(ruských­) mrazech, tam mám pocit, že by západní elektroauta často selhávala.
Odpovědět0  1
Tak to Twingo se svými oblými tvary vypadá dobře, ale ta světla tomu bohužel dávají punc hračky pro tříleté děti. Škoda.

To druhé auto ­(v článku níže­) je pak otřesné celkově.
Odpovědět0  0
Cílem akce je vytvoření poslušnosti. Chceš naše natištěné peníze? Budeš poslouchat a dělat, co potřebujeme, abys potvrdil naši důležitost.

V horším případě může jít dokonce o pokus znárodnit společnost vládou!
Odpovědět0  1
Celá elektromobilita je v současné podobě totální nesmysl. To se prostě při určitém počtu vozů zasekne a dál už si nikdo nekoupí ani jeden vůz, obrazně řečeno. Prodej se zastaví i když to budou vlády tlačit seč jim síly budou stačit.

Nesmysl je tedy i ZipCharge Go.
Odpovědět0  0
Škoda, že má majitel tiskařského stroje zároveň tak hloupé nápady. Nicméně na odmlouvání tu není prostor. Je to něco podobného, jako když německý manažer přijede do Čech. V mžiku se hřbety ohýbají jak vrbové proutky :­-­).

Svobodná společnost...

Jistě :­-D.
Odpovědět1  1
Ano, hoří, zejména v zimním období, ale za provozu, v depu opravdu ne ;­-­).
Odpovědět1  0
Člověk, který odváží jen sebe, tak buď bydlí v Berlíně a pracuje v Berlíně, pak je to celé o MHD anebo pracuje či bydlí mimo Berlín ­(jeho centrum­), pak ano, typicky se asi nechá odvézt autem ­"od dveří ke dveřím­", ale mohl by auto nechat zaparkované na okraji Berlína ­(jeho centra­) a zbytek cesty dojet MHD.

Jenomže má to háček.

MHD můžete jezdit jen v případě, pokud s sebou berete věci, které pohodlně unesete v rukách ­(či na zádech­), ostatní budou muset mít statut zásobování, jinak to bude průšvih, neboť ti lidé prostě nebudou mít možnost cestovat z­/do práce ­(či za jiným účelem­) anebo jen s velkými obtížemi.

A teď by mě zajímalo, kdo bude v takovém případě hlídat, jestli má dotyčný statut zásobování oprávněně anebo nikoliv?

Takže vidím jen dva výsledky této ­"akce­":

1­) Bude to průšvih. Spoustě lidem bude cestování znemožněno anebo bude velmi nepohodlné ­(v rukách či na zádech budou muset tahat spoustu věcí­). To platí např. pro případ, kdy statut zásobování dostane jen určitý typ auta ­- např. dodávka.

2­) Statut zásobování půjde získat velmi snadno, pak jej ovšem využije každý, kdo bude dále preferovat cestu autem ­"od dveří ke dveřím­", takže se nakonec automobilový provoz zmenší jen o ty lidi, kteří na základě této ­"akce­" zcela dobrovolně začnou uvažovat o MHD, což nemusí být mnoho jedinců. Provoz se také nejspíš poníží o taxíky.
Odpovědět0  0
14,8% ­(předtím 8,9%­) pro Zelené v nedávných německých volbách evidentně znamená, že odhodlání ­(a politické síly­) pro tyhle a podobné ­"voloviny­" je v Německu opravdu hodně!

Kdo chce kam...
Odpovědět1  0
:­-D

Já bych to udělal jinak. Všechna zadní kola by byla ozubená, no a ta nejspodnější by byla dvojitá ­- menší ozubená ­(aby systém fungoval­) a větší klasická ­(s pneumatikami­) ­- aby to mohlo normálně jezdit.
Odpovědět0  0
Ono je to trochu slovíčkaření, neboť každá výroba se skládá z různých technologií a tak logicky mohla při výrobě selhat nějaká technologie a pak jde tedy o problém technologický.

Ovšem máme­-li na mysli samotnou baterii, pak ano, uznávám, že jde o problém výrobní a tedy se opravuji, protože víme, že jiné baterie v jiných elektroautech problém s vysokým rizikem požáru při nabíjení nemají.
Odpovědět0  0
No, nezlehčujte to. Že každý automobil z nějaké série může začít při nabíjení hořet, tedy jinak zcela mimo provoz, je průšvih jako řemen!
Odpovědět0  1
Socialismus jak přes kopírák. V historii bylo běžné, že cokoliv, co tlačila centrální moc, podléhalo různým, obvykle velkým problémům.

Elektroauta také tlačí centrální moc, hned několika způsoby, no a toto je výsledek ­- technologické selhání velké jako prase!
Odpovědět0  2
No tak gratuluji Applu, že se konečně dostal s velikostí snímače ­(1­/1,7­") na úroveň původních profi kompaktů, kde tedy jeden z posledních zástupců, např. Panasonic Lumix LF1 je z roku 2013, čili je starý nějakých pěkných cca 8 let.

Dynamika vývoje fotomodulů u Applu je skutečně výjimečná :­-D.
Odpovědět0  0
Přístroj hodnotit nechci, nicméně mě zaráží, že Samsung do svého nejdražšího telefonu dává ­(hlavní­) fotomodul se snímačem s ­"ubohým­" 12 Mpx rozlišením klasické koncepce.

S ubohým v uvozovkách pochopitelně píšu záměrně, neboť ten fotomodul má velmi pěkný výstup, který překonává celou řadu fotomodulů s ­"moderními­" několika desítkami megapixelů.
Odpovědět0  1
Jo takhle, pro jiné zařízení, než je telefon, např. pro notebooky.

OK, dobrá. Já bych to teda nekoupil, ale proti gustu...
Odpovědět0  0
A smysl? Která hra se s 888 trhá?
Odpovědět0  0
A v dalším roce bude dojezd už jen 800 km. Ukázkový postup ­"slibem nezarmoutíš­" :­-D.
Odpovědět0  0
To už by se u nás někde mohlo jezdit aspoň tím dvoukilem, až to v Číně bude frčet rychlostí 600 km­/h :­-­).
Odpovědět0  0
Vypadá to tak, že Helio G88 je jen přeznačené Helio P65. Ale možná se to někde bude velmi lehce lišit :­-­).
Odpovědět0  0
Dostal jsem jeden mínus, takže to zřejmě lidé takto chtějí.

Pokud není kapitalismus, tak je socialismus, neexistuje nic mezi tím.

Socialismus znamená PÁD. Lidé chtějí PÁD.

OK, co se dá dělat :­-­(.
Odpovědět0  0
Říkám si, co je na dnešku vlastně ještě kapitalistického, když státní moc, podporovaná tiskárnou na peníze, určuje, kudy se bude ubírat technologický vývoj?

Lidi, takhle to opravdu chcete?
Odpovědět1  1
Jednoznačně nesouhlasím!
Odpovědět0  2
Vezmu to postupně:

1­) ­"...současný systém FIAT měn se Vám nelíbí...­"

Ano, to je pravda.

2­) ­"...přejete si jeho kolaps...­"

Právě že ne. Přeji si přechod na jiný systém na základě dohody. Zhroucení může vyvolat nějaké nepříjemnosti, které si rozhodně nepřeji.

3­) ­"...ale nevíte, čím jej nahradit...­"

Není nutné vymýšlet něco nového. Stačí se vrátit k původnímu zlatému standardu v nějaké formě, na tom je nutné se dohodnout, existuje celá řada možných variant. To nemá smysl, abych tu řešil.

Čili ano, systém je špatný, minimálně proto, že se 100% zhroutí, pokud se nic neudělá, nicméně řešením je právě návrat ke zlatému standardu. V zásadě platí, inspirujeme­-li se co možná nejstarším systémem, tím lépe. Nicméně klíčová jsou až 70. léta 20. stol., kdy se stavidla inflace otevřela na maximum. Inspirujeme­-li se tedy např. 50. léty 20. stol., bude to významně lepší, než systém, který započal v 70. letech 20. stol., avšak inspirujeme­-li se např. koncem 19. stol., bude to jen a jen lepší, než systém z 50. let 20. stol.
Odpovědět0  0
No, nemáte pravdu asi v ničem :­-­).

Pokud jde o mě, já si přeji výhradně 1­), tedy:

"Provést transformaci ekonomiky, na jejímž konci bude zavedení zlatého standardu ­­(nějaké podoby­), v každém případě nebude existovat něco, co by šlo pojmenovat jako systém FIAT měn, to je vyloučené.­"

Jiné scénáře vůbec nesouvisí s tím, co si přeji, souvisí jednak s ekonomickými teoriemi založenými na logické dedukci a také s podobnými případy z historie, kde se ­"tisklo­" o sto šest a ten systém to nakonec prostě neustál ;­-­).

Bitcoin nepovažuji za ultimátní řešení, to rozhodně ne. Ano, zlatý standard a Bitcoin spolu úzce souvisí a tato vlastnost Bitcoinu se mi velmi líbí, ale považoval­-li bych Bitcoin za ultimátní řešení, asi bych jej tedy musel považovat za řešení bezproblémové a toto není pravda. S Bitcoinem souvisí hned několik problémů, které si uvědomuji.
Odpovědět0  0
Tak nejpozději do 10 let se určitě něco stane. Už to přeci jenom vrcholí ve zhruba desetiletých cyklech nějakou dobu:

Kolem roku 2000 tzv. dotcom bublina, kolem roku 2010 vážná finanční krize a nyní kolem roku 2020 ­"pandemie­" a exploze ­"tištění­" peněz, jakou jsme tu dosud neměli.

Zkuste se na to podívat z kritického pohledu. Vážně systém, který je podle Vás v pořádku, potřebuje podpořit tak velkým balíkem ­"natištěných­" peněz, aby přežil pandemii značně diskutabilní vážnosti, podíváme­-li se na tvrdá data bez emocí a uděláme­-li srovnání s jinými případy?

Není snad lepšího příkladu systémového úpadku reagovat na pandemii opatřeními, které vedou pouze k destrukci ekonomiky a s účinnými pandemickými opatřeními nijak nesouvisí?

Ale já Vás chápu. Vy to budete obhajovat až do konce. Tak nejste první ani poslední. Komunismus také řada lidí obhajovala až do konce a řada lidí jej obhajuje dodnes. Můžeme je zahrnout spoustou protiargumentů a je to stejně k ničemu, názor nezmění.
Odpovědět0  0
Stane se to. Pochod k totalitě v západní Evropě kráčí mílovými kroky.

Mrkněte na ­"tištění­" dolaru, je to šílené:

https:­/­/fred.stlouisfed.org­/series­/M2SL

Asi se nestane scénář 1­), k tomu se dostatek rozumu neposbírá, pak doufám ve scénář 4­), ovšem pokud ani ten nepřijde, následuje scénář 2­) nebo 3­), v tom případě ­"Bůh s námi a zlé pryč.­"

Nejpravděpodobnější je scénář 3­) v západní Evropě a scénář 2­) ve střední Evropě, což bude zajímavé zejména v kontextu se západními investicemi ve střední Evropě. Bude to rozhodně zajímavé a turbulentní ;­-­).
Odpovědět0  0
Dobrá. Zkrátka patříte mezi lidi, pro které bude 1­), 2­), 3­) či 4­) blesk z čistého nebe. Chtěl jsem Vás nasměrovat jinam, smůla, nepovedlo se mi to.
Odpovědět0  0
Vůbec to není vyhrocené. Ty události jsou prostě v nějakém vztahu, který jim předurčuje tyto vývoje:

1­) Provést transformaci ekonomiky, na jejímž konci bude zavedení zlatého standardu ­(nějaké podoby­), v každém případě nebude existovat něco, co by šlo pojmenovat jako systém FIAT měn, to je vyloučené.

2­) ­"Pochod­" k totalitě ­-> Odmítnutí totality ­-> Krach.

3­) Nástup totality ­-> Krach.

4­) Že se něco nepovede centrálně uplánovat ­(­"zítra­", za rok, ???­) a dojde ke krachu z tisíce + jednoho důvodu.
Odpovědět0  0
Tak neodpověděl jste na otázku za jackpot, odpovím tedy za Vás:

Nakonec nás to přivede k totalitě.

Já tedy totalitu nechci.

Totalita končí krachem, to už víme z historie. Takže celá ­"FIAT sranda­" nakonec stejně krachne. Proč zbytečně protahovat debakl?

Lidé nakonec mohou totalitu odmítnout, pak ­"FIAT sranda­" krachne ještě před nástupem totality.
Odpovědět0  0
No, myslíme­-li nárazem do zdi krizi z let 2008 ­- 2009, tak ano, je zjevné, že tuto událost lze oddálit, ale pouze pokud aplikujeme dva hlavní nástroje, což jsou:

1­) ­"Vytištění­" určitého objemu peněz ­"včas­".

2­) Centrální plánování a masivní tržní regulace.

Tyto dva nástroje nemohou být aplikovány jen do nějaké doby, od které se pak řekne ­"A nyní to už stačí.­" Nikoliv.

Čili inflace nadále poroste za přítomnosti centrálního plánování se stále větším vlivem a aplikování dalších a dalších tržních regulací.

Kam nás to nakonec dostane? Otázka za jackpot :­-­).

A Vy tohle chcete?

Já tedy NE!
Odpovědět0  0
To bych byl fakt dobrej, kdybych tohle vymyslel. Já pouze interpretuji závěry jiných lidí a myšlení těchto lidí bych rozhodně nepodceňoval.

Ať klidně pokračují. Rozumím tomu, motivací je bezbřehá touha po majetku a sobectví. Jenomže to je přesně ono. Ti lidé na sobě měli pracovat, aby se těchto charakteristik zbavili. Třeba se tak nakonec stane, než bude následovat dost drsný náraz do zdi, ale řekl bych, že spíš ne, takže náraz do zdi je nevyhnutelný.
Odpovědět0  0
Bohužel tato informace naplňuje mé největší obavy, že elektroauta slouží výhradně k oživení prodejů a bez nich by možná prodeje aut stagnovaly.

Stále více se potvrzuje, že se oligopol semknutý kolem státních rozpočtů a tiskáren na peníze obává krize z let 2008 ­- 2009 a za každou cenu chce zabránit tomu, aby se opakovala.

Nelze tomu zabránit! Kdo si myslí opak, neví nic o ekonomii.
Odpovědět0  0
Ten, kdo někdy prošel korporátní praxí v oblasti vývoje softwaru, tak se nad tímhle případem může jen lehce pousmát ;­-­). Samozřejmě musí umět kriticky myslet, to je jasné.
Odpovědět0  0
Já se z toho nezblázním, já jsem v obraze. Vím, o co jde a k čemu to povede. Kdo to neví, ten se zblázní, protože důsledky pro něj najednou přiletí jakoby z čistého nebe a bude se divit.

Než se zavedly věci typu ­"záporná úroková sazba­" apod., tak to ještě šlo, ale tohle už je opravdu problém. Ale problém to byl vždycky, protože systém FIAT měn generuje tržní chyby a lidi se obecně obvykle chovají tak, že hledají řešení, které nejméně bolí. V tomto případě nejméně bolí zametat problémy pod koberec, tj. v určitých mantinelech ­(všechno je omezeno určitými pravidly­), s rostoucím počtem chyb, vymýšlet takové nástroje, které umožní ještě snáze ­"tisknout­". To generuje další a další tržní chyby, až se nějaká chyba ­(či chyby­) nepodaří uhlídat a ta pak nastartuje pád ­"domečku z karet­". Roznětkou může být cokoliv ­- 1000 + 1 věc, děj, který visí někde ve vzduchu.
Odpovědět0  3
Hmm, škoda, že se chce centrálním plánovačům tolik mlaskat. Kdyby ponechali možnost výroby různých hybridů, tam bych snad i věřil, že se to časem zvládne vyrábět a prodávat tak, že by to nemuselo generovat tak dramatické zbytečné náklady.

Ale u plně elektrifikovaného auta tomu nevěřím. Veškeré problémy, které vyplynou z úplného zákazu spalovacího motoru, budou zaplátovat ­"tištěním­" peněz a tedy odsouváním problémů pod koberec. To v horším případě.

V lepším případě se časem dojde k závěru, že ta myšlenka byla nesmyslná a její realizace se buď zruší anebo se odsune na nějaký rok, který nikoho trápit nebude, např. na 2135 či něco podobného :­-­).
Odpovědět1  2
Takový zákaz bude ovšem mít své náklady. Jasně, ­"money printing system­" je zamete pod koberec, ale tím nezmizí, prostě jen budou čekat pod kobercem do doby, než je nějaká situace vymete na denní světlo ;­-­).
Odpovědět1  1
Ne, tak v pohodě, tedy VW věří, podobně jako Vy, že poptávka významně poroste. OK. Jaký je rozdíl mezi elektrifikovaným a elektrickým autem? Elektrifikované auto je auto s kombinovaným pohonem? Spalovací motor ­- akumulátor?
Odpovědět0  0
Např. ve Velké Británii v roce 2020 z celkového počtu prodaných automobilů bylo jen 9% elektromobilů. Wolkswagen se spokojí s poklesem prodejů na desetinu? Nebo snad věří, že v roce 2035 bude zájemců o automobil se spalovacím motorem naprosté minimum?
Odpovědět0  0
No, drtivá většina současných vozů má tedy mnohem horší design, ale tedy ani tohle není nic extra, zejména předek by musel projít určitými změnami :­-­).

Jinak na vodík je zatím brzy. Baterie jsou sice dnes na výsluní, ale vlastně už je to v současné podobě odepsaná technologie ­(přičemž podoba s budoucností by musela být dramaticky odlišná od současné­).
Odpovědět0  0
Tak je­-li to pravda, tak by to mělo být pro většinu uživatelů vyhovující.

Já při běžném používání nabíjím svůj telefon cca jednou za tři dny ­(3500 mAh baterie­), takže 800 cyklů by vyšlo na nějakých cca 6,5 let, což si myslím, že je dostatečná doba.
Odpovědět0  0
Tiše jsem doufal, že jak byl Apple inspirací pro ostatní výrobce s výřezem, že bude i s iPhone Mini. Bohužel, nestalo se :­-­(. Výřez napodobili, k malým telefonům se ovšem nevrátili.
Odpovědět0  0
Safra, jakožto uživatel A41 přijdu o možnost, že mi telefon zcela vyplní kapsu u kalhot a už do ní nic jiného nedám. To je blbý, no, vždycky jsem si přál být takto omezován :­-D.
Odpovědět0  0
To je náhodou dobrý. Nejdříve opékali a pak ještě mohli udit :­-D.

Uvádí se třeba: Uzené na bukovém dřevě, tak zde by bylo ­"na motoru Lamba­".

Kdo z vás to má? :­-D
Odpovědět1  0
Tak to mi ten Galaxy Tab S7 FE přijde tedy hodně ořezaný za cca 17 tisíc Kč. Procesor střední třídy, 64 GB ­(!­) úložiště, 4 GB operační paměti a běžný LCD displej za 17 tisíc Kč? Šílenci!!!

V kategorii telefonů tohle bez problémů koupím za cca 5 tisíc Kč, takže ­"skromný­" příplatek 12 tisíc Kč za větší úhlopříčku LCD displeje a větší baterku?
Odpovědět0  0
Elektromobil s raketovým pohonem.

Dosáhne demence současného světa svého vrcholu nebo to ještě něco překoná?
Odpovědět1  1
Vychodil vývojář toho vozu alespoň základní školu? Protože takhle to vypadá, že si ten člověk nedokáže položit ­"IF, THEN­" při řešení zcela primitivního logického problému.
Odpovědět0  0
Kompaktní je Unihertz Jelly 2 ­(a podobné typy­), Zenfone 8 patří do masově vyráběné kategorie XXL plácaček.
Odpovědět0  0
To už jsem napsal ve svém prvním komentáři. Tak máš zkrátka jiný názor, než já. Tak nebude to poprvé, že :­-­).
Odpovědět0  1
Tak automobily s chrastítky vznikají kvůli ekologickým plánům centrálních plánovačů, masivně nasazovaná chrastítka nejsou ryzím výmyslem automobilek a ani ryzím přáním jejich zákazníků.
Odpovědět0  1
Článek je samozřejmě v pohodě, ale bombastická prezentace už nikoliv. To jsou totiž dvě značně rozdílné věci. První případ svou formou odpovídá typu média, na kterém je zveřejněn, druhý případ nikoliv, ten je značně nafouklý nad normální stav. Myšlenka, že se dnes druhý stav vytvoří jen tak, je pak velmi naivní. Zadarmo se to samozřejmě nedělá.
Odpovědět0  1
Praxe, iDnes čtu už mnoho let. Ono to třeba nemusí být přímo placené, nicméně existence takového článku může ovlivnit množství zadávaných reklam spol. Škoda v budoucnu. Pak to vyjde fakticky nastejno.
Odpovědět0  2
"Nejlepší­" to bylo na iDnesu. Mafra samozřejmě dlouhodobě obchodně spolupracuje se Škodou a tak přichystala naprosto bombastickou prezentaci ­(článek­) při představení nové Fabie ­- první místo na titulní straně, cca 80 fotek, 3 videa s novou Fabií... masakr. Samozřejmě nikde ani slovo o placeném článku. Tak to jsou ta dnešní ­"seriózní­" média :­-­).
Odpovědět0  3
Tak od Googlu používám přesně tři aplikace:

1­) Android ­(s tím bohužel nic neudělám­)
2­) Obchod Play ­(to je taky problém se tomu vyhnout­)
3­) YouTube ­(to brzy deaktivuji, ty reklamy v tom jsou otravný­)

Možná proto jsem tedy žádné padání aplikací nezaznamenal :­-­).
Odpovědět0  0
Na Zelenym nesmyslu teprve až Samsung s Tab S7+ za cca 30 tisíc je nejdražším tabletem konkurence. Místa od cca 65 tisíc po cca 30 tisíc okupuje pouze Apple.

Neuvěřitelné :­-D. Chtěl bych si pokecat s člověkem, který TOHLE kupuje :­-D.
Odpovědět0  3
Jak může odborníka motivovat manažer, který o jeho oboru nic neví? Odborník si řekne: ­"Pche, šašek!­"A je mu akorát pro srandu. Ostatně viz Dilbert ;­-­).
Odpovědět0  0
Vzpoura strojů :­-­).

Tak to teda doufám, že se někdy dočtu výsledek šetření.
Odpovědět0  0
Tak nežijeme v ideálním světě, kde každý podnikatelský záměr nikdy nezkrachoval.

Přeci nelze všechno vysvětlit teoriemi o fixních nákladech.

Kdyby Busy poptával, nevím, smartphone s vodotryskem, tak OK, to bych třeba řekl, že je fakt pitomost, ale polohovatelný ­(vůči foto modulu­) displej? Vždyť se celé roky výrobci smartphonů snaží dotáhnout výrobce foťáků a polohovatelný displej má spousta foťáků. Takže?

Ptejme se tedy jinak. Proč chybí dostatek podnikatelské odvahy?
Odpovědět0  0
Tak to už říkám delší dobu. Na trhu prostě chybí výrobci, kteří by chtěli uspokojovat minoritní ­(či dokonce okrajové­) počty zákazníků ­(jejich přání­). Resp. oni tam jsou, ale není jich tam dostatek. Je to obor od oboru. Některé obory se s tímto problémem potýkají méně či vůbec, ovšem některé obory na tento problém trpí dost.
Odpovědět0  0
No, ještě je tu určitá zatím poměrně vysoká šance, že nástupce L4 vyjde. Vlastně to má Sony pokryté všechno, ale zatímco u spousty ostatních výrobců každou třídu reprezentuje plejáda modelů, v případě Sony každou třídu reprezentuje jen jeden model. Je to vlastně ­"vrchol­", ­"slabší vrchol­", ­"střed­" a ­"low­-end­".
Odpovědět0  0
"Sony už, zdá se, vzdalo běžné smartphony.­"

Kupodivu nevzdalo. V plánu je i Xperie 10 III, která má o fous vyšší hmotnost, než 10 II, ale světe div se, je o fous menší ­(než 10 II­). Má lepší chipset, než 10 II a 4500 mAh baterku z Xperie 1 III či 5 III.
Odpovědět0  0
Aktualizace na auto, to nevymyslíš :­-­).

"Dnešní auta jsou prošpikována elektronikou a softwarem, což může způsobovat problémy hned na několika frontách.­"

Řeknu to asi takhle: Když jsem pracoval v oblasti webového vývoje, můj nadřízený neznal ani HTML tagy.

Takže jestli to tam funguje nějak takto, může se pak někdo divit, že výstupem práce je akorát hromada bugů?

Když je nějaký programátor prase, jak to může řešit šéf, když o tom ví úplné hovno?
Odpovědět0  1
Čili to může být až cca 37 000 Kč, nicméně cena v Eurech už v sobě nějaké DPH mít může, takže spíše ­"jen­" 32 000 Kč.
Odpovědět0  0
Rozhodně tedy nejsem ­"cílovka­", ale musím uznat, že to je vskutku ultimátní stroj. ­"Extreme Mode­" je výborný nápad.
Odpovědět0  0
Chápu, že někdo může chtít víc, ale nechápu, že je za to ochoten dát třeba až trojnásobek ceny těchto telefonů z článku. A to se navíc cena těchto přístrojů do necelého jednoho roku sníží zhruba o třetinu.
Odpovědět0  0
Co dodat... klasický příklad kultury inflační měny. Tvrdě pracujícím lidem to vysaje peníze z účtů a peněženek a nakonec toho spousta skončí v těchto pochybných projektech.
Odpovědět0  1
Úplně si nemyslím, že bych byl někdy na ISOCELL tak tvrdý, ale jestli ano, tak jsem se nejspíš ne zcela přesně vyjadřoval.

Velikost snímače pochopitelně hraje zásadní roli a tak samozřejmě připouštím, že dramaticky menší počet Mpx na menším snímači, ovšem s větší velikostí pixelu je horší řešení, než dramaticky větší počet Mpx na větším snímači, ovšem s menší velikostí pixelu. Toto ovšem nemůže platit při libovolných parametrech, jen při parametrech, které se drží určitého rozsahu.

Zase ovšem na druhou stranu, vezmeme­-li v úvahu např. snímač vel. 1­/1,33­", vnímám jako lepší řešení, bude­-li takový snímač osazen 12 Mpx, než např. 108 Mpx.

Podtrženo sečteno. Nechci devalvovat význam ISOCELLU až tak moc tvrzením, že výstup z významně menšího snímače bude lepší, než z ISOCELLU s významně větší plochou, nicméně máme­-li dva stejně velké snímače a na jednom je nějaký tradičně rozumný počet Mpx a na druhém ISOCELL přehršel megapixelů, dívám se pak na toto ISOCELL řešení se značným despektem a nepovažuji ho za vysloveně nesmyslné, ale zkrátka za řešení horší a pochybnosti vyvolávající.
Odpovědět0  2
Tak já to myslel tak nějak obecně, vlastní preference jsem vynechal. Tak já jsem stejně přes ty klasické digitální fotoaparáty, takže v kontextu užívání telefonu vlastně nemám žádné preference pro foťák v mobilu :­-­). Pouze srovnávám parametry komponent obou světů.

Tak ty iPhony pořád docela dost žehlí výstup z foťáku. Je jasné, že u Applu nejsou tak hloupí, aby to dělali zbytečně. Prostě ten jejich snímač pořád dost šumí a oni tam šum mít nechtějí. Proto kdyby to mělo např. 12 Mpx 1­/1,33­" snímač, tak by byl problém nejspíš vyřešen. Nenapodoboval bych Samsung. Hra na přehršel megapixelů je jeho, ať si ji hraje sám.
Odpovědět0  0
Když to srovnám s konkurencí, tak konkurence:

1­) Používá dramaticky větší snímače.
2­) Disponuje periskopovými objektivy s velmi dlouhým ohniskem.
3­) Má modely se skládací konstrukcí.
4­) Má obvykle baterie s mnohem větší kapacitou.
5­) Má mnohem rychlejší systémy nabíjení.

Atd.

iOS pak nedisponuje řadou vlastností, které má Android. Např. iOS prý nemá ­"Always On Displej­", což je možná až neuvěřitelné.
Odpovědět1  1
Apple stále razí svůj dnes již tradiční postup ­"piko­" vylepšování svých iPhonů :­-­).
Odpovědět0  0
Vodafone je takovej humus, že to je úplně na zvracení. Účtují si co chtějí, ruší přístupy k účtům, vše bez jakéhokoliv vysvětlení, nulová komunikace, lživé informace, okamžité vymáhání pohledávek. Jsou jen dva rozdíly mezi klasickou mafií a Vodafone ­- v poskytování typu služby ­- mafie komunikační služby typicky neposkytuje, působí v jiných oblastech a v míře brutality ­- Vodafone neprovozuje brutální praktiky v pravém slova smyslu. To je celé, zbytek charakteristiky je na chlup stejný.

O tuhle firmu bych si už neotřel ani podrážku od ho*na!
Odpovědět1  0
Tak přiznejme si už konečně, že to je zkrátka debakl. Vlády to vehementně tlačí mezi lidmi ­(hned několika různými způsoby­) a tak se na uvedení těchto technologií do praxe příliš spěchá, což způsobuje problémy.
Odpovědět0  0
Aha, díky, už tomu rozumím.

No, může to být úspěch, nemusí, těžko říci...

Z tohoto:

"Výrazně také kleslo množství lidí, kteří by si koupili stejnou značku. Tam jde totiž jen o pouhých 25%.­"

Lze třeba odvodit i to, že těch 75% ještě zůstane u elektromobilu, zakoupí jinou značku, ale pak už to vzdají, zbaví se elektromobilu a přejdou na vůz s klasickým pohonem. A to by byl docela debakl.
Odpovědět0  0
Tak to nemůže překvapit. Majitelé elektromobilů patří do kategorie tzv. divnolidí.

Pro stejnou kategorii lidí vyrábí své telefony např. společnost Apple.

:­-­)

Nicméně v článku nějak nemohu najít podstatnou informaci procentuálního zastoupení divnolidí k jednotlivým kategoriím spokojenosti. Aby třeba 900 bodů nedalo jen 1% divnolidí. Takhle tedy nakonec nevím, zda šlo o úspěch či neúspěch elektromobilů v průzkumu.
Odpovědět0  1
Tak u iPhone 12 Mini vidím celkem tři zásadní problémy:

1­) Výřez. Vzhledem k velikosti telefonu opravdu velmi bije do očí.

2­) Velmi vysoká cena. Problém ceny je ještě umocněn tím, že jde o malý telefon.

3­) Na dnešní poměry nesmyslně malá baterka.
Odpovědět1  1
Bude i tento Exynos disponovat technologií ­"Total Dryer Battery­" jako některé jiné Exynosy? :­-)
Odpovědět0  0
Ano, jádro je již desítky let v praxi existující technologie, problém je ovšem ten, že i ta se stala či stává politicky neprůchodná. To je ten problém. Kdyby bylo jádro s politikou v souladu, tak stačí řešit jen nabíjecí infrastrukturu a můžeme sypat jedno elektroauto za druhým, problém s elektřinou by nebyl.

Problém je pak ještě v jedné věci. A to sice v tom, jaké důvody mohly vést či vedou k zastavení provozu jaderných elektráren. Důvodem je fakticky ryzí populismus směřovaný k určitým typům voliče. Naprosté nepochopení toho, co se stalo např. v Černobylu či ve Fukušimě atd.

Z toho mi vyplývá jedna zásadní věc a to sice ta, že pokud politik usoudí, že je třeba si určité voliče kupovat v této věci stále líbivějšími frázemi, tak pak ani technologie typu TerraPower atd. nebudou žádným řešením, neboť bude stačit, že někdo jen vykřikne např. ­"POZOR, URAN­" a ihned poté nastane vlna zákazů této či jiné technologie.
Odpovědět0  0
Vypadá to fakt dobře ;­-­).

Mluví se hodně o tom, že tyhle elektroauta budou časem hroznej průser, protože zdroje elektřiny jsou dnes silně ekologicky regulované a bez nějakého zásadního vynálezu kompatibilního s těmito regulacemi, bude možnost provozovat velké množství elektroaut zhola nemožné ­(velké množství elektroaut je také silně politicky tlačeno­).

Takže celé to má v rukou:

a­) Politik ­(tam lze počítat jen s průserem­)
b­) Převratný vynález ve výrobě elektřiny

V případě, že nenastane za b­), tak by majitel Aptery měl elektroauto a zároveň by ovšem mohl mít ještě důstojné podmínky k jeho provozu ­(na rozdíl od majitelů běžných elektroaut­).
Odpovědět0  0
No, mně osobně se tyto oblé tvary líbí mnohem víc než ten hranatý či jinak ostrými úhly přeplácaný styl zavedený v současném automobilovém designu.

Podle mě jde o myšlenku elektroauta, která alespoň trochu dává smysl. Ty klasické koncepce se jen vezou na vlně politického aktivismu a takřka ve všem dramaticky zaostávají za běžnými motorovými vozy.
Odpovědět1  0
"...Tři osmičky jsou v Číně šťastným číslem...­"

Zatímco dvě osmičky jsou v ČR dost nešťastným číslem ­- mohou být považovány za propagaci nacismu, za což můžete jít sedět do chládku :­-­).
Odpovědět0  0
Tak teď nevím. Apple buď říká např. 1 metr po dobu 30 minut anebo říká ­"...vydrží nějaké to polití...­"

Nemůže říkat tato dvě tvrzení současně, neboť se vzájemně vylučují, resp. platí­-li tvrzení A, musí platit i tvrzení B a tedy zmínit jej, je zcela zbytečné.
Odpovědět0  0
Hmm, tak ten si nějakou tu dobu posedí v chládku a řekl bych, že to nebude zrovna chvilková záležitost :­-D.

Je tu nějaký expert na americké právo, že by to sečetl?
Odpovědět0  0
No a k čemu je to dobrý?

Že se bude nějakej prachatej poskok současného totalitního režimu prohánět po dálnici pětikilem? To je ryzí pokus o sebevraždu ­(navíc přitom může zabít několik dalších lidí­).
Odpovědět0  2
"... Pro Max dokonce o 87 %. Má totiž o 47 % větší čip s velkými 1,7μm pixely. Počítám­-li dobře, vycházelo by to zhruba na typ 1­/1,9­"...­"

Jen pro srovnání, Samsung Galaxy A41 za necelých 6 000 Kč má 1­/2.0­" hlavní snímač. Má ovšem 48 Mpx, takže 0,8μm pidi pixely.
Odpovědět1  0
Tak to je teda stroj, jestli to má 120x optický zoom, jiný typ zoomu se ve specifikacích fotoaparátů nikdy neuváděl. Třeba Nikon na podobnou hodnotu zoomu musel vytvořit cca 1,5 kg těžké tělo s rozměry skoro cihly a ještě se uvnitř nachází menší snímač.

Xiaomi tedy zřejmě používá nějakou novou přelomovou technologii.
Odpovědět0  0
Je to ­"hovadina­". Hraní náročných 3D her na Androidu strašně saje baterku, ani 6000 mAh baterka nedokáže zázraky. Prostě není možné chtít, aby si člověk s sebou do kapsy mohl vzít vše ­(alespoň ne dnes­).

Za zlomek ceny toho telefonu lze koupit pořádné ­"herní­" PC a na cestách je možné se spokojit s ­(graficky­) jednoduššími hrami.
Odpovědět0  1
No vida, tak to bych si za maximální částku, kterou jsem ochoten za telefon dát, odnesl domů chipset od Qualcommu. Vystavil bych si ho do skleněné vitríny a každý den bych si vyčlenil alespoň 10 minut času na to, že bych se na něj díval. Obdivoval bych pravidelnost chipsetové architektury a tak podobně.

Teď vážně: bublinový efekt je u telefonů čím dál více patrný. Nejde o to, že se nenajde dost lidí, kteří jsou schopní dát nesmyslné částky za telefon, jde o to, že jen tak zadarmo to nikdo neudělá. Proto musí výrobci stále víc a víc představovat absurdní parametry. Tohle má v sobě už z principu zakódovanou konečnou, to je zcela zjevné.
Odpovědět3  0
"... Vozový park by se obnovil sám!!!!! ­­- po dojití ropy ;­­-­­)...­"

To by pro ně bylo příliš pozdě.

"... Kdo chce ale příliš ­­(rychle­­) něco zavádět, nemá nakonec nic! :­­-­­(...­"

Ono nejde o to, že tu věc chtějí mít, oni potřebují udržet automobilový průmysl na nohou, neboť jde o klíčový obor. Kdyby se tento obor zredukoval, významně by klesla pracovní místa atd. Taky jde o cenu akcií, vznikl by problém pro řadu jejich držitelů, že by cena akcií významně klesla.

Když chcete stav udržet za každou cenu, znamená to hrát ­"vabank­" ­(vsadit ­"všechno­"). Že se záměr nepodaří, to se může stát, ale oni si to připustit nemohou.
Odpovědět0  0
Tak on ten boháč s Teslou není pro systém zase tak moc podstatný. Pro systém je podstatné udržet současnou komiku stojící na nohách z tištěných peněz v chodu, což je podstatné pro řadu různých boháčů, ale tam platí, že ne všichni vozí svou prdel v Tesle a na druhé straně, že nejde o všechny boháče, co vozí svou prdel v Tesle.

Pokud současný komický systém chceme udržet v chodu, no tak musíme zajistit, aby neklesala poptávka v klíčových oborech. Automobilový průmysl je klíčový obor.

Jedním z možných způsobů, jak toho docílit, je zkrátka ten, že z technologického hlediska obměníme vozový park.

A to je celé. Jestli se to podaří anebo ne, natož kolik to bude stát a natož KOHO to kolik bude stát, to už je nepodstatné. Podstatné je UDRŽET TO za každou cenu!
Odpovědět0  0
Co dodat... zkrátka socík v. 2.0 v praxi ;­-­).
Odpovědět0  0
Takže rozdíl mezi nejlevnější a tou dražší verzí s max. velikostí baterky je ten, že při cestě z Prahy do Splitu ­(Chorvatsko­) tomu v případě nejlevnější verze dojde šťáva někde u Vídně a v případě té dražší verze někde u Grazu ­(Rakousko­).

Ani v jednom případě nedosáhnu poloviny celkové cesty.

A to se vyplatí :­-D.
Odpovědět0  2
Čekal jsem na aktualizovanou A40 s Androidem 10. A41 vnímám jako velmi horkého kandidáta na nákup. Rozměry narostly minimálně ­(původní A40 je na dnešní poměry výjimečně kompaktní telefon­), procesor od MediaTeku by měl podávat o něco vyšší výkon, než procesor u A40. K tomu nativní Android 10, o fous vyšší kapacita baterie... Samé dobré zprávy!
Odpovědět0  0
300 Hz displej :­-D. K čemu je to dobrý?
Odpovědět0  0