Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
20.8.2009, Pavel Koza, aktualita
Letní měsíce jsou pro média závislá na každodenním chrlení desítek článků velmi obtížným obdobím. Nic moc se neděje, všichni jsou u vody, mozek měkne horkem, ale článek se prostě musí vypotit stůj co stůj. A tak přichází na řadu různá druhořadá témata nebo spekulace, které se náležitě opepří, dochutí a servírují čtenářům s vírou, že nikdo nic nepozná.
JiRa_ce4you (1) | 27.8.20098:28
Davida Polesného z Mobilmanie není zapotřebí brát vážně, jeho objektivní rádoby recenze Nokie N97 mluví za vše.
Odpovědět0  0
klak (9) | 24.8.200913:52
Ahoj, když už jsme u toho co WM neumí a už dávno umět měly, už mají administrátorský a uživatelský účet? A co se degenerace systému týče, přešel jsem z WM2003SE na WM6.1 a jsem z toho i po půl roce na prášky. Kupříkladu propad v použitelnosti Office a v něm zejmena Excelu, to je peklo!!! :-(
Odpovědět0  0
LVesely_ce4you (18) | 25.8.200915:16
No je pravda, že používám především SW třetích stran. Kalrndář MS nikdá nedořešil, Office - no cement, Kdyby nebulo HTC a jiných výrobců, asi by se tolik PDA s WM neprodalo, páč je to dnes jen módní vístřelek. :-(
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 25.8.200921:26
To si nevybereš - bylo by to na dlouhou debatu a stejně se nikdy nezavděčí všem.
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 23.8.200915:32
Aha, tak to chápu. Úkoly používám minimálně, většinou všechno dávám do kalendáře. Kontaktů mám po velké čistce asi 400 a samozřejmě hned jsem potřeboval asi 2 čísla, která jsem 5 let nepotřeboval :( Ale znám lidi, co mají kontaktů ke 2000. Prostě každý má jiné nároky a potřeby. MS by mohl i např. udělat více profilů (doma/práce), aby to šlo jednoduše oddělit. Ale to bychom asi chtěli moc. Peklo jen tak nezamrzne.
Odpovědět0  0
Uni (50) | 25.8.20099:13
jj, Palm OS měl dělení osobní/pracovní/cokoli snad všude, u všeho, velice dávno, jeden z důvodů, proč jsem otálel s PPC co nejdéle. A příšerný ActiveSync.....
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 25.8.200921:04
Mě zase přišel jako příšerný Hot Sync a s přechodem k tehdy ještě PocketPC jsem AS bral jako úlevu.
Odpovědět0  0
Uni (50) | 26.8.20098:56
Je to o pochopení programu, domnívám se, že plně ovládám oba synchronizační programy a zcela svědomitě mohu prohlásit, že AS oproti HS nedosahuje ani z poloviny funkčnosti a možnosti. WMC ve Vistách/W7 ale neznám, takže je možná již konečně nějaký pokrok. Ale to je další věc, to že MS kašlal na mobilní platformu, dobře, že ale ani nepracoval na takovém polotovaru jako je AS....
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 26.8.200921:14
To není manželka, abys to měl chápat či ovládat - buď to funguje nebo nee. Bylo by to asi na dlouhou debatu, ale se všemi bývalými palmisty, se kterými jsem se o tom bavil ať na srazech ce4you nebo mimo, jsme se shodli, že AS je lepší a použitelnější. Nelze globalizovat z jednoho případu. Víš, co říkal Miloš Zeman o zrcadle?
Odpovědět0  0
Paullus_ce4you (8) | 23.8.200911:39
Nepochybně je ten článek neseriózní, když bez dostatečné znaalosti faktů predikuje zánik WM. Na druhou stranu nelze ponechat bez povšimnutí, že se zmíněný systém v podstatě přestal vyvíjet a naopak v některých ohledech i degeneruje. Už jsem to psal na jiném fóru, takže budu citovat jenom sám sebe: - v ActiveSync nejde synchronizovat bezdrátově, jenom přes USB nebo BT (vysvětlení MS, že se tak děje z důvodů bezpečnosti na přání uživatelů nechávám bez komentáře, abych neporušil pravidla Ce4you) - v Exchange serveru nelze synchronizovat Poznámky a jiné PIM složky než základní - není možno konvertovat nativní MS databázi *.mdb do *.cdb jako dřív - doba načítání *.doc souborů se oproti časům PocketPC mnohonásobně prodloužila - téměř na všechny aplikace integrované ve WM se musí používat programy třetích stran, aby to pořádně chodilo (srovnejte si např. Internet Explorer s Operou Mini) Myslím si, že většina z vás by mne mohla doplnit...
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 23.8.200914:23
jiné PIM složky než základní - co tím konrétně myslíš? (asi mám po obědě odkrvený mozek a nechápu) jinak souhlas, že SMS a MMS a poznámky by to taky u exchange mohlo umět Kromě výše zmíněného ještě doplním další, co už MS měl a mohl dodělat dávno, takže namátkou: 1. V Pocket IE surfování v záložkách/tabech, tedy věc, skrz kterou si musíte nainstalovat Spb Pocket+ nebo MultiIE či PIE plus. 2. Lepší a inteligentnější today pluginy pro zobrazení PIM na today (hlavně pro kalendář), takže bych nemusel instalovat SBSH Pocket Breeze nebo Spb Diary (či 2 free alternativy). 3. Jednodušší odesílání souborů přes BT (bez Resco Explorer). a určitě si každý doplní sám, co už dlouho očekává
Odpovědět0  0
Paullus_ce4you (8) | 23.8.200915:08
V Outlooku kolaborujícím s Exchange Serverem mám defaultní synchronizovatelné položky Kalendář, Úkoly a Kontakty. V těchto Kontaktech mám asi 200 osob a abych si zejména do telefonu nerval stovky zbytečných čísel, které využiji jednou za rok (např. na tchyni), založil jsem si další složku AllContacts. Zrovna tak si dávám do Úkolů jenom ty nesplněné a pro vyřízené tisíce úkolů (jsem pracovitý) jsem si založil složku EndTasks. Synchronizovat ale půjdou jen Kontakty a Úkoly, nikoli AllContacts a EndTasks. Pokud vím, jiné synchronizační programy to umějí a bylo by dobré mít možnost (v případě nenadálé potřeby) si synchronizovat i tyto položky. P.S. S tím odkrvením to plně chápu; já už jsem ale bohužel v další fázi, kdy dochází k tomto stavu permanentně, bez ohledu na denní čas a navíc existuje nyní již bohužel přímá úměra mezi odkrvením mozku a po něm v pořadí druhým nejoblíbenějším orgánem....
Odpovědět0  0
filda_ce4you (1) | 21.8.200918:06
Ono je to těžké, MobilMania hrozná není, bulvár taky ne, ale co se valí z Živě je ostuda čím dál větší. A David Polesný, který vydal tento článek, je právě ze Živě. Bohužel si v rámci svých pravomocí narve článek na MobilManii jaký bude chtít a tím pak dělá ostudu. Co se týče Polesného, je to imho namachrovanej debílek, kterej se snaží mluvit do všeho. A bohužel většině z toho nerozumí. Ostatně stejně jako článek o akčním internetu u O2 nedávno apodobně.
Odpovědět0  0
oldasuk (3) | 21.8.200916:22
Nevím co k tomu říct ale také mám názor že to je kachna.Hlavně ten názor že windows mobile je špatné podle mě zavinují nový uživatelé těchto zařízení kteří podlehnou reklamě a pak si s tím neví rady.Viz prosby na forech typúu koupil jsem si HTC ...... a nevím jak nastavit toto a toto a toto ...... . Prostě je to na ně moc složité a pak si jen stěžují,tak atˇ si koupí Iphone a budou spokojeni.Můj názor je podložen 8 lety zkušeností s Windows Mobile a pomoci na foru Smartmanie.cz . Ahoj Olda
Odpovědět0  0
LVesely_ce4you (18) | 21.8.200914:45
Nevím, komentovat kachny nechci, ikdyž MS dělal a dělá děsný množství chyb, dík terým se mu komkurence rychle vzdaluje je bohužel jedna z věcí, které se děsím i ze které se raduji. Na platformě PS, NB, a pod je super, že konkurence donutila snížit MS cenu svých produktů, ale ve své podstatě školstní stále generuje velké množství Windowsovských uživatelů a bez toho aby je alespoň seznámila s tím, že něco podobnýho je. A to je právě ono, dík tomu je zde spousta nadšenců, kteří nemají standartní Widle rádi, jako já, ale na WM mi šahat nebudou a zvlášť takhle ne. IPhone je sice "IN", ale co z toho, většina z nás potřebuje něco, co zvládně dělat mnohem víc ... Android? Je to stále ještě novinka a kompatibilita spousty programů, stále není v takovým stavu, aby to bylo to pravé, jen se tím výrobci snaží konkurovat iPhnonu jinou grafikou a obdobně dělaným rozhraním. Co na to říc? Kachny. Kachny. Kachny. Kachny. Kachny. Kachny. Kachny. ...
Odpovědět0  0
RStein (3) | 21.8.200913:55
Včera to Petr Nachtmann linkoval na FB, tak jsem také reagoval: Redaktoři z Mobilmanie musí mít radost. Z různých zákoutí internetu vyškrábnou spekulace, rozmělní úvahy schopnějších, dokoření třeštěním některých horkokrevných apple fans a servírují v rádoby "názorové omáčce." - potěšení pro typického pologramotného čtenáře MM, který si rád zanadává/zahuláká a zašermuje v diskuzi svým novým iPhonem, Symbianem, WM nebo Androidem je hotovo. Za měsíc se napíše jiný spekulativní blaf se zcela jiným vyzněním, ale důležité je, že je to levný článek, na který se kliká a vzbudí vášně. A jako bonus - nadpis článku by mohl přitáhnout samotného Radka Hulána, který nám ty PageViews pěkně zvedne.¨ :) A také komentář k pravděpodobnému zdroji MM (msmobiles) "Také bych jako hlavní zdroj viděl msmobiles, o jehož redaktorovi se ví, že je jaksi, mírně řečeno, nervově labilní z toho, že z něj MS nikdy neudělal prominentního MVP a tak svoje spekulace nyní na msmobiles rozmělňuje ve výkřicích, co je v MS špatně a skoro v každém článku dodá "nicméně soudím, nebude to lepší, dokud všechna zařízení s WM nebudou mít kapacitní displej".
Odpovědět0  0
RedRose_ce4you | 21.8.200912:50
des a hruza co se posledni dobou z MobilManie vali... skoda slov a casu...
Odpovědět0  0
Zabza12 (7) | 21.8.20099:53
Ten článek je hloupost. Při jeho čtení jsem si vzpoměl na velmi podobný příběh - Palm. Před mnoha lety to byl jediný systém pro PDA se 100% rozšířením. Jenže geniální řízení firmy Palm dokázalo tento náskok v podstatě vynulovat. Nevím přesně, ale snad 8 let oznamovali, že příští rok hodí na trh nový skvělý OS na nových báječných strojích a zatím prodávali stroje s původním PalmOS. O tom, že původní OS byl opravdu dokonalý svědčí i to, že Treo s PalmOS se možná prodává doposud. Nový OS nakonec uvedli, ale to už se z absolutního leadra trhu stal jen jeden z mnoha malých výrobců. Palm to málem nepřežil a moc extra na tom není, MS je ale jiná liga, takže vyhlídky WM jsou lepší.
Odpovědět0  0
Uni (50) | 21.8.200912:58
Ano, historie se opakuje. Ale je zvláštní, že vlastně tato situace je důsledkem pádu Palm OS. Co si budeme nalhávat, ačkoli několik let zastaralý OS byl přeci jen motorem trhu PDA. Palm přišel s HiRes, MS přišel s VGA, Palm přišel NVFS, MS přišel s WM. Palm přišel s komunikátorem (Treo), MS přišlo s komunikátorem. Když se MS podařilo Palm OS zdolat, usnulo na vavřínech. Nic se nedělo, pak přišel iPhone, telefon, co uměl MP3 a měl dotykový LCD, no a? U MS klid... po roce, Apple "uvolnili jsme systém, lze programovat"=PDA, jestli předtím dostalo MS varování, že něco vzniká, po roce iPhone dal MS pořádnou ránu cihlou mezi oči, z které se MS ještě nevzpamatoval. Ani si nevšiml a vyrostla mu konkurence. A vývojem po "Googlovsku" dostal druhou herdu od Androidu.
Odpovědět0  0
carnero (46) | 21.8.20099:32
Pěkně napsáno ;) MobilMania za čtení vážně nestojí. Tam dokáží překroutit úplně všechno. Co mě dostává, že dokáží překroutit i už tak dost bulvární články z MS mobiles.
Odpovědět0  0
Standa_ce4you (133) | 21.8.20099:10
1) Souhlas se všema, Mobilmánia je bulvár. 2) Že je WM v koncích, víme už dávno, tohle se předpovídalo už několikrát v průběhu posledních pěti let. A špatná pověst WM? Tenhle systém si dnes převážně kupují fríkulíni, kteří se shlédli v touchovém animovaném prostředí, plném obrovských ovládacích a zobrazovacích prvků. Pak si takového uživatele představte, když se omylem z TouchFLO dostane do WM... náhle neví. A kde je chyba? Samozřejmě ne v místě, kdy se fríkouš rozhodoval o koupi a vybral si systém, který není pro něj a dalece přesahuje jeho možnosti a schopnosti. Chyba je přece v tom špatném a zastaralém prostředí WM. Holt popularizace vždy přináší i tupost. (těm, kteří při koupi TouchFLO přemýšleli, a nepřenáší teď tím pádem případné frustrace z vlastní neschopnosti na výrobce systému, není toto určeno - takže se nemusí čertit ;) )
Odpovědět0  0
RDT (35) | 20.8.200923:02
K tomuto tématu nelze příliš dodat,popřípadě komentář délky článku výše :o). Není to poprvé, co ostatní servery reagují na nesmyslné články Mobilmánie. Mobilmánii považuji za neseriózní už od samých začátků, ať už šlo o faktické chyby nebo amatérské redaktory (škoda, že je třeba Smartmania pod jejími křídly). Průměrného uživatele podprůměrného Erixonu to ale nevadí a články denně hltá s nadšením (a tím nemyslím, že je přímo čte). Tak proč platit odborné redaktory? Takových průměrných uživatelů je nejvíce a občasný provokativní bulvární článek jen zvedne popularitu. Wow, já už píšu rychle na SW klávesnici :o).
Odpovědět0  0
Zdenek Malinsky (314) | 20.8.200921:55
Já říkal dávno, že je to takový IT bulvár.
Odpovědět0  0
tomulinek (19) | 20.8.200920:33
Ano, odkazovaný článek je to v důsledku mylný, až jsem se v diskusi pod ním sám musel ohradit. Navíc to není omyl první, a to onen nejmenovaný server nadále považuji za zajímavý… Inu, okurka asi opravdu útočí a vedro svádí ke všelijakým myšlenkám.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.