
Tato částka se liší v jednotlivých světových zemích, na území USA také v případě jednotlivých států a provincií. Cena v České republice bude činit 5 Kč za kWh. Při návštěvě našich sousedů na Slovensku zaplatí řidič 0,20 eur, v Rakousku potom 0,23 eur. I v dalších evropských zemích se ceny pohybují okolo této částky po přepočtu z místní měny. V některých státech bude ovšem Tesla účtovat za čas strávený nabíjením, nikoliv přímo za kilowatthodiny. V takovém případě budou k dispozici dva tarify, což se týká například sousedního Německa a Polska. Při nabíjení 60 kWh či méně zaplatí řidiči 0,17 eur, respektive 0,50 zlotých za minutu. Při nabíjení více než 60 kWh se za sazba za minutu zdvojnásobí.
Cenu za dobíjení může uživatel sledovat na sedmnáctipalcovém dotykovém displeji, který je umístěn na Superchargerech. Tesla na svých internetových stránkách dále uvádí, že cena za kWh je vůči zákazníkům více férová, proto tento typ účtování společnost používá všude tam, kde je to možné. Ceny jsou navíc nastaveny co možná nejpříznivěji, přičemž cílem zpoplatnění dobíjení údajně není zisk, a nic by se na tom nemělo změnit ani v budoucnu. Automobilka začala nedávno řešit také problém již nabitých vozidel, která jejich řidiči nechávají odstavená u dobíjecích stanic, a blokují tak ostatní. Proto zpoplatnila stání již nabitých automobilů u Superchargeru – v Česku byla tato částka stanovena na 9,50 Kč za minutu.
Zdroj: Tesla.com