Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Tech-boy.lukas
Nevím co je na něm smutného, já bych spíše řekl že smutný je ten kdo se takto nechá oblbnout, že? Ani se nedivím, když úplně pokřivili trh, lidi se nenechali zmasírovat ale na spalováky totálně zvedli daň aby lidi ty automobily na tužkovky kupovali.
Odpovědět0  0
"SUV­" auto s aerodynamikou cihly 🤣
Odpovědět0  0
jsem říkal, je třeba splnit mnoho podmínek aby člověk soukromě mohl mít elektroauto. Třeba otec má a má splněny všechny podmínky, barák ­"kde nabíjet­", spalovák ­"na delší trasy­", používat ev jen na krátké vzdálenosti. Já třeba neplním žádnou, auto mám v placené garáži kde není zásuvka, u práce taky nic, při nákupu v kauflandu určitě když tam stojí 500* aut bude jedna ze čtyř nabíječek volná
Odpovědět1  0
A to ty automobilky zjistili až teď že ty auta nejsou v současné podobě náhrada spalovacích aut? Každý člověk co se trochu vyzná v elektronice a technice to ví. Já bych si ho teda nekoupil, a to nejsem jak mnoho čechů že na to nadává a nikdy v tom nesedělo. Jen můj názor jak jsem slyšel od elektromagorů, tak to elektroauto se svými 125kW bylo proti mému spalováku pomalé a slabé 😝
co tak se jen zamyslet nad tím že mnoho čechů bydlí v panelácích a bez rodinného domu to není kde nabít, a ano nabiju to přece veřejnou nabíječkou kterých je přeci hodně a jdou spočítat pomalu na rukách, toto není moc připravenost. Je třeba počkat dalších 20 let.
Odpovědět2  0
"na rozdíl od Vás mě ale zajímají i fakta a ne jen nějaké dojmy­"
tak toto je velmi ale velmi mylné, proto jsem i řádově desítky let předplatitelem dtestu abych dal na relevantní testy.
na rozdíl od některých, jsem k některým věcem skeptický. A jak tvrdíte ten vývoj, tak z vlastních zkušeností i ze zkušeností lidí okolo, se spíše nevyvinul ten produkt ale dle těch klínů v hlavě co někteří mají tak marketing. Bo co za kraviny jsou schopní někteří markeťáci navykládat že zvládne jejich produkt, tak z toho jako technicky vzdělaného a živícím se v oboru nasazování průmyslové automatizace mi zůstává rozum stát.
Odpovědět0  1
Nebudu to ani číst. Názor odborníků je že se to chová jako převlečená letní pneumatika. A já vyžaduji aby se i letní pneumatika chovala naprosto dokonale, i na blbých zimních když jsou o něco užší mám strach i když je třeba teplo
Odpovědět0  5
Tak viděl bych problém i u automobilky, v roce 2016 použili 2G modem?, a není oprava snadná nechat vyměnit modem za 3G, teda pokud nebude stát 90k
Odpovědět0  0
Mi jako odpůrci elektromobility, pracuji v oboru tak elektromotory atd. jsou velmi výborné po všech stránkách. Ale vše stojí a padá na mizerných akumulátorech. Přijde toto jako neskutečná prasárna a opruz, jak dlouho to trvá to rozložit? Jak dlouho potrvá najít vhodné místo kde to rozložit? Jak dlouho potrvá hnědočechům než ten bazmek ujebou?
Odpovědět1  0
neměl by jste to říkat zaslepeným elektromagorům?, celý koncept stojí a padá na mizerných akumulátorech.
Odpovědět0  0
překvapivé, lidé na dovolené nejsou ochotni trávit večery tím že na netu budou hledat nabíječku pro vůz
Odpovědět1  0
rozum velí spíše úzká, ale testy ukázali že velmi dobré jsou tak 225, vyberte si zda to jsou uzká nebo ne.
Odpovědět0  0
Proč jsou nehody akumulátorových aut na dením pořádku a jejich vznícení atd. Jen jestli to nebude tím že tesla vybrala akumulátory li­-ion, pro jejich největší hustotu energie. Drobná věc je že nejdou uhasit a mají další bezpečnostní problémy. Hasiči to obvykle řeší tak že celé auto potopí na 24h do kádě s vodou.
https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=Qzt9RZ0FQyM
Odpovědět0  0
No na to že si většinou dává, ­"dával­" pozor, na kvalitní testování. Tak moc neberu to že člověku upadne telefon do destlilované vody. A nevím jak to mají ale označení krytí není slovně ale IP, a tam je jedno do jaké vody to spadne, je jasně dáno co to vydrží. A pokud má IP tak bych zamítnutou reklamaci předal soudnímu znalci. Stojí to sice peníze, ale ty pak zaplatí apple.
Odpovědět0  0
Takže toyota si nechala patentovat tzv. asistenční vůz bez člověka? Podobné patenty má třeba apple, čtverec se zaoblénými rohy
Odpovědět0  0
koukám že asi víte že je elektromobil rádo by ­"zelená­" loby pro ty co za ten krám chtějí utratit prachy. Hodně aut používá pro skladování li­-ion,pro takové použití naprosto nevhodná technologie. Li­-ion se ani výrobcům nevyplatí recyklovat bo je to tak drahé,lépe je vyjde vyrobit akumulátor nový. Zrovna včera jsem říkal že německo a usa zkouší elektrobusy na dálkové trase. Jak v zimě zapadne tak než se k nim dostane pomoc tak pasážeři umrznou.Tady v ově je elektrobus,ale ten je na krátké trase a pro skladování energie používá trvanlivější akumulátory lifepo4,ale vůbec nevím jestli se dělají i malé. Mají tam 10kg bedny a je jich tam kolem 100ks
Odpovědět1  0
Na tom jednom videu to lze vyhodnotit jako bezva funkci. Amík 3 minuty čekal až se k němu tesla přiblížila z 50m na 5m a pak jela buh ví kam. A proč to funguje jen na 60m,co pomůže že uvidím jak dělá úplnou kravinu,kterou stejně nemám možnost ovlivnit.
Odpovědět1  0
Tak odpůrcům rádo by čisté elektro energie je to voda na mlejn. Já toho taky nejsem šílený zastánce,dokud nebudou nějaké jiné možnosi skladování energie než jsou baterie . Výroba není ekologická,li­-ion zatím nejdou recyklovat,tankování je dlouhé. Hold mají nepsané pravidlo že nechávají více jak 50% nádrže,ale u elektromobilu více jak 50% baterie nestačí,další směna to nenabije
Odpovědět3  0
"odstranil v prosinci 2019­" :­-­)­)­) koukněte do kalendáře
Odpovědět0  0
Sony se asi fakt drží rčení,čím více pruhů tím víc adidas. Já mám z5c a tam je jen 23Mp,a píšou že to je krám,což potvrzuji,na molou vě,hodně malou nezaostří ani náhodou
Odpovědět0  0
Se toho chytne někdo kdo ví co dělá. ­(panasonic­) od něho a jiných výrobců kupují i automobilky 18650,a jsem říkal kde taková tesla sehnala tak rachle recept na li­-ion? no jo no spolupráce na gigafactory byla s panasonic
Odpovědět0  0
Už vám to řekl. S oslněním u laserových světel není problém. Už stávajíci generace vypíná světlo v místě kde je detekováno protijedoucí auto. Není to škoda 120 v tuningu se 100w žárovkami,nebo lépe s balastmi ve standartních stínítkách
Odpovědět0  0
Mám z5c a jsem nadmíru spokojený,nechci telefon u kterého když ho držím nedosáhnu tou samou rukou palcem do horního rohu,akorát mě štve že přesunuli čtečku na záda k vůli tloušťce. Telefon není dost tenký dokud se o něj nepořežeš
Odpovědět0  0
nejsem fanda elektromobility. Res. ukládání energie do baterii není cesta. Dojezd je stejný jako uměli auta už před 50ti lety. Ale video je super,dobře to natřel ropákovi
Odpovědět0  0
Recyklace akumulátoru to mě zajímalo. Takže nijak.
Odpovědět0  2
oni to nemůžou s tou autonomii přehánět,je to volvo rádi se chlubí ale zde je ukázka jejich systému autonomního brzdění https:­/­/www.youtube.com­/watch?v=aNi17YLnZpg
Odpovědět0  0
jizda pomalu? co já jsem viděl na videu tak i chodec by to předběhl.
Odpovědět0  0
právě jsem chtel napsat,kde se v li­-ion bateriich používá měď,kadmium nebo nikl?
Odpovědět0  0
ještě mi kolega říkal že by to mohli dělat opačně. měří kolik z baterie si už odebral a jak dosáhneš zvolené kapacity tak to utne,u li­-ion se má v rámci maximální životnosti používat jen cca 20% kapacity
Odpovědět0  0
tak to kupůjící věděli že auto stále přes gsm komunikuje s výrobcem. Mě by spíš zajímalo jak mají technicky provedeno to že tam je softwarově omezeno těch 15kwh
Odpovědět0  0
už jsem viděl i deštník s gps,všechno budeme nabíjet,a bez elektriky se ani nevykakáme :­-)
Odpovědět1  0