www.svetmobilne.cz
>
>
>
>

Samsung Galaxy S8 byl rozebrán, oprava telefonu nebude jednoduchá

Samsung Galaxy S8 byl rozebrán, oprava telefonu nebude jednoduchá
, , aktualita
Technikům ze známého webu iFixit se do rukou dostaly nové Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+, a tak provedli to, co umí nejlépe – rozebrali smartphony, aby zjistili, jak snadná nebo naopak složitá bude jejich oprava.
K oblíbeným
reklama
Web iFixit se zabývá rozebíráním nejrůznější elektroniky včetně smartphonů. Ukazuje tak ostatním technikům i domácím kutilům postup, jak dané zařízení opravit. Velmi známá jsou také rozebrání iPhonů a iPadů, která nám obvykle odhalí některé technické parametry nezveřejněné samotným Applem. Tentokrát se odborníkům z iFixit dostala do rukou nová vlajková loď Samsung Galaxy S8, kterou samozřejmě hned rozebrali. Hodnocení 4 body z 10 značí, že opravitelnost smartphonu je spíše podprůměrná.





Na druhou stranu to není nic zase tak překvapivého. Málokterý výrobce dnes telefony navrhuje s důrazem na snadnou rozebratelnost, na předním místě je místo toho líbivý a kompaktní design. V případě Galaxy S8 navíc vše komplikuje jedna z jinak vychvalovaných vlastností – voděodolnost potvrzená certifikací IP67. Přední i zadní strana smartphonu jsou ze skla, přičemž panely jsou přilepeny pomocí velmi silného lepidla. Dostat se do útrob přístroje je tedy velmi složité. Kvůli zakřivení je navíc prakticky nemožné vyměnit prasklé přední sklo, aniž by byl poškozen displej. Oprava jen drobné prasklinky by se tak uživateli pořádně prodražila, musel by totiž být vyměněn celý displej.

Pokud už se technikovi podaří dostat dovnitř smartphonu, překvapí ho relativně snadná výměna jednotlivých komponentů, které jsou mnohdy modulární. Složité už potom není ani vyjmutí baterie, stačí se dostat přes nejtěžší fázi, kterou je samotné „otevření“ telefonu. Samsung Galaxy S8 zkrátka není telefon vhodný pro domácí opravy, ale to v dnešní době můžeme říct o většině nových modelů. V případě většího Galaxy S8+ je situace velmi podobná, přístroj má totiž shodnou konstrukci, liší se jen rozměrnější úhlopříčkou displeje. Majitelé nových vlajkových lodí jihokorejského výrobce by měli počítat s tím, že případná mimozáruční oprava smartphonu rozhodně nebude snadná ani levná.





Kompletní proces rozebrání Galaxy S8+ včetně fotografií interních komponentů a jejich popisu naleznete přímo na stránkách webu iFixit. Prohlédnout si můžete také další příručky, kterou jsou dostupné pro tisíce dalších zařízení.

Zdroj: Ifixit.com
reklama
Nejnovější články
Samsung uvádí mainstreamové Galaxy A51 a A71 Samsung uvádí mainstreamové Galaxy A51 a A71
Korejský Samsung představil dvě novinky do nabídky svých smartphonů nižší střední třídy. Jde o modely Galaxy A51 a A71, které se oba vyznačují velkým počtem fotoaparátů vzadu. Mají totiž i makro fotoaparát.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Porsche Taycan v USA ujede jen 201 mil, dle normy v EU zvládne 280 Porsche Taycan v USA ujede jen 201 mil, dle normy v EU zvládne 280
Normy pro měření spotřeby a dojezdu dokážou dát roztodivná čísla. Dokonce i přesnější norma WLTP je ale stále o 40 % optimističtější než americká EPA. Alespoň co se elektromobilu Porsche Taycan Turbo týče.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Redmi K30 5G: Snapdragon 765G i 120Hz displej za solidní cenu Redmi K30 5G: Snapdragon 765G i 120Hz displej za solidní cenu
Od společnosti Xiaomi a její podznačky Redmi jsme se dočkali nového smartphonu střední třídy Redmi K30 5G. Ten má 120Hz displej, podporuje 5G připojení a má i 6 fotoaparátů včetně dvou hloubkových senzorů.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Harbour Air vzlétli s prvním komerčním elektrickým letadlem Harbour Air vzlétli s prvním komerčním elektrickým letadlem
Také letectví chce přecházet na elektrický pohon, pro které ale v nynější podobě není vůbec vhodný zejména kvůli těžkým akumulátorům. Společnost Habrour Air nicméně spouští první komerční lety s elektrickými letadly.
12.12.2019, aktualita, Milan Šurkala
Tesla zavádí prémiovou konektivitu za $9,99 měsíčně Tesla zavádí prémiovou konektivitu za $9,99 měsíčně
Ať se nám to líbí nebo ne, automobily pomalu přechází na model "auto jako služba". Vedle operativního leasingu to začíná být i pravidelné placení za některé funkce vozu. Tesla takto zavádí prémiovou konektivitu.
11.12.2019, aktualita, Milan Šurkala