Porovnání elektromotoru vs spalovacícho:
https://www.youtube.com/watch?v=3SAxXUIre28
https://www.youtube.com/watch?v=3SAxXUIre28
Odpovědět0 0
K bodu 2 existuje více inovativních řešení, přidám ještě jedno:
https://www.youtube.com/watch?v=c19kn3drdFU
https://www.youtube.com/watch?v=c19kn3drdFU
Odpovědět0 0
Záměrem je přesun vytváření energie pomocí spalování fosilních paliv od soukromých jednotlivců, a to směrem k elektrárnám, kde to lze provádět nejen daleko efektivněji než v automobilu, ale zároveň i s daleko nižším dopadem na životní prostředí a naše zdraví.
Existují totižto mezi námi i lidské hyeny, které místo toho aby si koupili dražší motor, tak si nechaj svůj načerno přečipovat aby získali vyšší výkon, a produkujú pak spaliny za 2-8 dalších automobilů!!!
Možnosti úspor se zachováním spalovacího motoru v automobilu jsou následující:
1. Třeba i 200kW elektro motor v elektromobilu s baterií s dojezdem do 20-25km (bežný denní dojezd). Doplněn o lehký dieselový/benzinový generátor s nízkým trvalým výkonem třeba 25kW, který běží na standardních otáčkách nezávisle na jízdě a dobíjí baterii celou cestu.
2. Nové spalovací/vznětové motory, které tyto normy dokážou splnit, a již existují v reálním provozu (zatím ale ne v automobilech) jako například:
https://www.youtube.com/watch?v=UF5j1DvC954
Jak ukazuje vývoj za posledních 75let v USA, bez regulací vlád není prakticky žádný tlak na automobilový průmysl aby se regulovat vyvíjel sám (viz grafy spotřeby a produkce škodlivin do doby, než zasáhly regulace v USA).
Nesmí se totižto plést "spotřeba" s množstvím produkovaných škodlivin, protože mezi nimi nemusí být téměř žádná korelace (spojitost).
Existují totižto mezi námi i lidské hyeny, které místo toho aby si koupili dražší motor, tak si nechaj svůj načerno přečipovat aby získali vyšší výkon, a produkujú pak spaliny za 2-8 dalších automobilů!!!
Možnosti úspor se zachováním spalovacího motoru v automobilu jsou následující:
1. Třeba i 200kW elektro motor v elektromobilu s baterií s dojezdem do 20-25km (bežný denní dojezd). Doplněn o lehký dieselový/benzinový generátor s nízkým trvalým výkonem třeba 25kW, který běží na standardních otáčkách nezávisle na jízdě a dobíjí baterii celou cestu.
2. Nové spalovací/vznětové motory, které tyto normy dokážou splnit, a již existují v reálním provozu (zatím ale ne v automobilech) jako například:
https://www.youtube.com/watch?v=UF5j1DvC954
Jak ukazuje vývoj za posledních 75let v USA, bez regulací vlád není prakticky žádný tlak na automobilový průmysl aby se regulovat vyvíjel sám (viz grafy spotřeby a produkce škodlivin do doby, než zasáhly regulace v USA).
Nesmí se totižto plést "spotřeba" s množstvím produkovaných škodlivin, protože mezi nimi nemusí být téměř žádná korelace (spojitost).
Odpovědět0 0