www.svetmobilne.cz
>
>

Porsche 911 Cabriolet je tady, poprvé s podvozkem PASM

Porsche 911 Cabriolet je tady, poprvé s podvozkem PASM
, , aktualita
Po nějakých 6 týdnech od uvedení nového Porsche 911 se představuje i jeho verze Cabriolet. Ta může poprvé mít i podvozek Porsche Active Suspension Management (PASM). K dispozici bude s náhonem na zadní i všechna kola.
reklama
Koncem loňského listopadu se představilo nové Porsche 911, typ 992. Nyní se objevuje i jeho verze Cabriolet. Ta staví na stejném základě, přináší však možnost jízdy s otevřenou střechou, která se může skládat a rozkládat i za jízdy až do rychlosti 50 km/h. Celý proces je záležitostí 12 sekund a Porsche optimalizovalo i strukturu střechy díky hořčíkovým prvkům tak, aby se pod ní nedostával vzduch při vysokých rychlostech. K dispozici jsou samozřejmě i deflektory, které minimalizují víření vzduchu a chrání tak krky pasažérů.
 
Porsche 911 Cabriolet 992
 
Porsche poprvé v historii nabídne podvozek Porsche Active Suspension Management (PASM) i pro verzi Cabriolet. Ten přináší tvrdší a kratší pružiny, jiné nastavení stabilizátorů a o 10 mm nižší světlou výšku. Přední náprava obouvá 20" kola, zadní pak 21" ráfky a tentokrát mají všechny verze stejný rozchod, už se tedy neliší verze s pohonem zadních a všech kol, které mají i stejně tvarované blatníky. Porsche u karoserie v hojné míře využilo hliníku.
 
Porsche 911 Cabriolet 992
 
Jak Carrera S s pohonem na zadní kola, tak Carrera 4S s pohonem na všechna, má 6válcový motor koncepce boxer s přeplňováním. Při objemu 2981 cm3 dává maximální výkon 331 kW (450 koní) při 6500 ot./min. Maximální točivý moment pak činí 530 Nm a k dispozici je od 2300 až do 5000 ot./min. Zajímavé je, že papírová spotřeba je vyšší u zadokolky, a to 9,1 l/100km. U čtyřkolky je to o trochu méně, 9,0 l/100km.
 
Porsche 911 Cabriolet 992
 
Obě verze se trochu liší i v dynamických vlastnostech. Carrera S může jet až 308 km/h a na 100 km/h zrychlí za 3,9 sekundy (se Sport Chrono Package za 3,7 sekundy). Carrera 4S jede jen o trochu pomaleji, končí na 306 km/h. Na druhou stranu lépe zrychluje, na stovce se ocitne za 3,8 sekundy, resp. 3,6 sekundy se sportovním balíčkem.
 
Porsche 911 Cabriolet 992
 
Stejně jako kupé, i kabriolet má Wet Mode pro jízdu na mokré vozovce. Ve výbavě nechybí ani automatický brzdový asistent pro prevenci proti srážce a objednat si lze i Night Vision Assist s termální kamerou a adaptivní tempomat s funkcí stop-and-go.
 
Porsche 911 typ 992 graf výkonu a točivého momentu
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Tesla chce snížit náklady, propustí 7 % zaměstnanců Tesla chce snížit náklady, propustí 7 % zaměstnanců
Hospodaření automobilky Tesla je velmi bedlivě sledováno, a aby i další čtvrtletí bylo ziskové, rozhodla se společnost dát sbohem 7 % svých zaměstnanců. Potřebuje totiž zlevnit výrobu Modelu 3 a přijít se základní verzí elektromobilu.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Motorola vrátí legendární jméno RAZR, chystá skládací telefon Motorola vrátí legendární jméno RAZR, chystá skládací telefon
Skládací telefony jsou mezi výrobci velkým hitem, plánuje je většina velkých hráčů. Nejvíce se sice mluví o Samsungu, ale nějaký skládací přístroj si má chystat i Motorola. A úspěch si chce zajistit i použitím legendárního jména RAZR.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Tesla končí s provizním systémem, je příliš drahý Tesla končí s provizním systémem, je příliš drahý
Mnohé společnosti mají různé provizní systémy (tzv. referral), aby získaly co nejvíce zákazníků. Takový program měla i automobilka Tesla, nicméně jej už za pár týdnů zruší, společnost přichází moc draho.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
McLaren uvádí 600LT Spider, 600 koní bez střechy McLaren uvádí 600LT Spider, 600 koní bez střechy
Automobilka McLaren představila nový roadster 600LT Spider. LT zde znamená Long Tail, tedy prodlouženou záď pro lepší aerodynamiku. Nechybí ani dvakrát přeplňovaná V8, která dává rovných 600 koní.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Čínský developer koupil většinový podíl v bývalém Saabu Čínský developer koupil většinový podíl v bývalém Saabu
Švédská automobilka Saab zbankrotovala už před 7 lety a poté putovala do rukou Číňanů. Dostala jméno NEVS a nyní má opět nového majitele. Je jím čínský developer se zaměřením na zdravotnictví.
18.1.2019, aktualita, Milan Šurkala