Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od PHiLiPZ
Vacsina argumentov pre tu uz zaznela, ale jeden mi velmi chyba. Kvalita pneumatiky sa vekom znizuje. Ak mi sady letna+zimna vydrzia 8 rokov, po 4­-5 rokoch uz urcite nedosahuju spickove vysledky, ako ked boli nove. Ak miesto dvoch ­"zanovnych­" sad zvlast na leto a zimu mam celorocne pneumatiky, vymenim ich po 4­-5 rokoch a mam opat vlastnosti novych. A tu by som si trufol povedat, ze nova celorocka bude lepsia, ako 6 rocna letna­/zimna. Ze odbornici, ktori sa zivia skladovanim a prezuvanim nebudu tvrdit ­"kludne prejdite na celorocky, ja jest nepotrebujem­", je celkom pochopitelne. Ale pre vacsinu soferov su celorocky uplne dostatocne, a v podmienkach, ktore celorocky nedavaju, by ani letne­/zimne prilis nepomohli.
Do prace chodim rano o stvrtej, vo februari­/marci ­(unor­/brezen­) casto este mrzne, po ceste naspat o druhej poobede byva niekedy az 20°C. Takze specializovanou letnou­/zimnou pneumatikou nebudem mat aspon v jednom smere urcite ideal. Micheliny Crossclimate mame v rodine zatial na troch autach a okrem usetrenia starosti a financii s prezuvanim a skladovanim nemame ziadne problemy.
Odpovědět1  0
Sef ma byt manazer, ktory zaisti dobre pracovne prostrednie s minimom vyrusovania, motivovat zamestnancov k vykonom. Kvalitu ma riesit testovanie vratane unittestov zabudovanych do CI­/CD pipeline.
Odpovědět0  0
Ako nam ukazalo par vzducholodi, ked zacne horiet vodik, nebude co dlho hasit.
Odpovědět0  0
nie je 1kg na kW ale “iba” na kona
Odpovědět0  0