www.svetmobilne.cz
>
>
>
>
>

Nový Huawei Matebook přijde ve třech variantách, poprvé také jako notebook

Nový Huawei Matebook přijde ve třech variantách, poprvé také jako notebook
, , aktualita
Loňský Huawei Matebook se brzy dočká nástupce, nebo přesněji nástupců. Výrobce totiž patrně plánuje v této řadě představit hned tři modely. Budou se odlišovat konstrukcí, úhlopříčkou displeje či použitým procesorem.
K oblíbeným
reklama
Loni v únoru Huawei představil hybridní tablet Matebook, který je dodáván s připojitelnou klávesnicí v podobě pouzdra a operačním systémem Windows 10. Nejednalo se ovšem o zrovna levné zařízení, na český trh se navíc nikdy oficiálně nedostalo. Tento týden se začalo mluvit o nástupcích, kteří by měli být rovnou tři. Z modelu Matebook se tak stane celá řada, která bude zahrnovat tablety a notebooky různých velikostí i konstrukcí. Evan Blass a Roland Quandt na Twitteru zveřejnili obrázky a některé další střípky o připravovaných novinkách s názvy Matebook D, Matebook E a Matebook X. Společným znakem všech variant by měl být operační systém Windows 10 a dotykový displej.





Huawei Matebook E (kódové označení Bell, BL-WX9) by měl být přímým nástupcem loňského Matebooku. Půjde tedy nejspíš opět o tablet, který bude spolupracovat s klávesnicí sloužící zároveň jako stojánek a ochranný kryt. Vybaven by měl být opět procesorem Intel Core M. O parametrech displeje prozatím nic nevíme, ale připomeňme, že minulá generace měla dvanáctipalcový panel s rozlišením 2160 x 1440 pixelů.





Huawei Matebook X (kódové označení Pascal, WL-W19) by měl svou konstrukcí více připomínat notebook, displej ovšem patrně bude možné odpojit a využívat jako samostatný tablet. Vzhledem k patnáctipalcové úhlopříčce (rozlišení zatím neznáme) nepůjde o žádného drobka a jelikož se zařízení objevilo v databázi benchmarku Geekbench, máme k dispozici také klíčové hardwarové parametry – dvoujádrový procesor Intel Core i5-7200U sedmé generace na architektuře Kaby Lake a 8GB RAM.





Huawei Matebook D (kódové označení Watt, WT-WX9) rovněž překvapí svou konstrukcí. Mělo by totiž vlastně jít o první plnohodnotný notebook od tohoto čínského výrobce. Ani v tomto případě ovšem nejspíš nepřijdeme o možnosti konvertibility. Displej bude údajně možné přetočit až o 360 stupňů, jak to známe například z modelů Lenovo Yoga, takže i poslední novinka zvládne nahradit tablet i laptop zároveň. Přístroj by měl disponovat 12,5“ displejem s poměrem stran 3:2, další podrobnosti zatím zůstávají zahaleny tajemstvím.

Zdroj: Liliputing.com
reklama
Nejnovější články
Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici
Apple uvedl aktualizované notebooky MacBook Pro pro rok 2019. Asi nejdůležitější změnou nebude zavedení 8jádrových procesorů, které významně navyšují výkon, ale především to, že se Apple opět pokusil vylepšit klávesnici.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI
Automobilka Škoda začíná pracovat na elektrifikaci svého portfoila a jedním z prvních počinů je nový plug-in hybrid Superb iV. Novinka má umět jezdit i v čistě elektrickém režimu a ujet vzdálenost až 55 kilometrů.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země
Smartphony Sony to mají dnes hodně nahnuté. Divize je hodně ztrátová, prodeje padají neustále níž a Sony se tak rozhodlo, že se bude soustředit už jen na čtyři světové oblasti. Evropa je stále mezi nimi.
Včera, aktualita, Milan Šurkala2 komentáře
Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu
Závody o nejrychlejší předokolku na okruhu Nürburgring pokračují a dosavadní titul musí Honda chtě nechtě předat Renaultu. Jeho nový Mégane RS Trophy-R totiž japonský hot hatch překonal o téměř 4 sekundy.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Americká pošta USPS zkouší autonomní trucky TuSimple Americká pošta USPS zkouší autonomní trucky TuSimple
Další projekt autonomních vozidel má na starosti společnost TuSimple. Ta provede další test na reálných silnicích ve spolupráci s americkou poštou USPS, pro kterou bude vozit balíky mezi dvěma logistickými centry.
22.5.2019, aktualita, Milan Šurkala