Každý nepatrně obeznáměný člověk ví, že o dynamice právě hovoří točivý moment a nikoliv výkon (tady 250 vs 340Nm) - však to nakonec píšete i v prvním odstavci.
Za mě férové srovnání - např. KODIAQ SPORTLINE
2,0 TSI 132kW 320Nm - 7A
vs
2,0 TDI 110kW 340Nm - 7A
ceníkový rozdíl modelů - 5tisíc Kč :o)
Jestli někoho trápí u auta za milion spotřeba netuším - jinak je to velmi férový "souboj".
Za mě férové srovnání - např. KODIAQ SPORTLINE
2,0 TSI 132kW 320Nm - 7A
vs
2,0 TDI 110kW 340Nm - 7A
ceníkový rozdíl modelů - 5tisíc Kč :o)
Jestli někoho trápí u auta za milion spotřeba netuším - jinak je to velmi férový "souboj".
Odpovědět1 1
další fascinující srovnání motoru 1.4beznín vs 2.0nafta...jak to asi mohlo dopadnout...
Co konečně srovnat 2.0TSi s 2.0TDI ?
Co konečně srovnat 2.0TSi s 2.0TDI ?
Odpovědět0 1
Já tedy článek moc nechápu - pro koho je vlastně určený ? Laika takové detaily absolutně nezajímají a každý trošku znalý zná výkonovou charakteristiku TD.
Ale možná to má jen po 999x vysvětlit, že diesel je bez turba k ničemu a jen s ním má šanci konkurovat benzínu - který, když dostane turbo, tak nechá TD zase daleko za sebou - nechápu, proč místo TD není druhá varianta TB ;) - stále jednodušší motor, výkonu víc, spotřeba srovnatelná s TD... jaký to má smysl..
Ale možná to má jen po 999x vysvětlit, že diesel je bez turba k ničemu a jen s ním má šanci konkurovat benzínu - který, když dostane turbo, tak nechá TD zase daleko za sebou - nechápu, proč místo TD není druhá varianta TB ;) - stále jednodušší motor, výkonu víc, spotřeba srovnatelná s TD... jaký to má smysl..
Odpovědět0 0