Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od ludek_jelinek
Levná pracovní síla je jen jeden malý střípek. Alfa a omega je to, že západní firmy nalifrovaly do Číny s montovnami de facto i know­-how a Čína následně ignorovala jakékoliv dodržování patentů a technologie sprostě okopírovala. Takže ušetřila jak miliardy do výzkumu, tak to nejdůležitější ­- čas. A západ, který si bláhově myslel, jak bude žít z patentů, nakonec nemá, z čeho by financoval další výzkum, protože se zbavil průmyslu. :­-/
Odpovědět0  0
Nu, kdepak jsou teď ti ­"managerové­" z VW a dalších evropských automobilek, kteří ­"jasnozřivě­" přesunuli vše do Číny s vidinou tučných prémií za ­"levnou výrobu­"? Jo, děkujeme! :­-/
Odpovědět0  0
A proč? Holt Němec zaplatí za km v Čechách do německé kasy a Čech zaplatí za km v Německu do české kasy. Stejně drtivá většina najetých km bude na území státu, kde je vozidlo přihlášeno.
Odpovědět0  0
Kontrola, jak už tady někdo psal, bude jednoduchá ­- technik při STK zapíše stav tachometru do systému, ten porovná s hodnotou zadanou uživatelem a hotovo. Jestli bude sedět ok, jestli ne, tak stát vyměří dodatečnou daň plus flastr za podvádění. Jednoduché jak facka. Souhlas s tou hmotností, to by ještě chtělo zapracovat.
Odpovědět0  0
Nekonečný zdroj? :­-o Za chvíli bude problémem lidstva voda a vy jí budete štěpit, abyste mohl jezdit plechovkou? Bravo, tomu říkám výhled do budoucna. A hlavně mi nezačněte říkat, jak máme na planetě 70 % povrchu pokrytého vodou. :­-/
Odpovědět0  0
že ten proces má ­"odčerpávat­" vzdušnou vlhkost? Jestli tomu tak je, tak to je pěkná hovadina, to přece může mít nedozírné následky na klima, ne? :­-o
Odpovědět0  0
A kolik ubylo třeba zmiňovanému Taycanu? 40­-50­-60 %? Máte info? A kolik paliva na okruhu ­"sežere­" benzíňák? Třeba Veyron má při rychlostech > 300 km­/h spotřebu cca 500 l­/h. Samozřejmě, že spotřebu na okruhu asi nikdo příliš neřeší, ale ani bych se nedivil, kdyby Veyronu zbylo ve 100 l nádrži tak polovina. ;­-­) Veyron nejspíše bude extrém, ale stejně. Takže ten příspěvek je jen takový Tesla hate. BTW, jelikož je hodně aktuální i CO2, jakou asi tak po sobě zanechá stopu na lokální úrovni zmíněný Veyron a jakou Tesla? ;­-)
Odpovědět0  0
Tak tlačit může nepřímo, pokud by rejdaři za ­"neekologické­" lodě platili vysoké poplatky při vstupu do přístavů v EU, tak by je to možná nutilo k postupnému přechodu na jiný typ pohonu. Ale klidně by to mohlo skončit tak, že se to jen promítne do cen zboží a bude záležet na tom, jak takové zboží bude finančně konkurenční se zbožím, které vyprodukují místní výrobci. Třeba by to mohlo vést k opětovnému přesunu výroby do EU. No, kdo ví. S ekologií celosvětově se opravdu musí urychleně něco začít dělat, ale stále spíše jde o roztříštěný koncept, jen EU to nevytrhne. :­-(
Odpovědět0  0
která pouze vede ke krizovým situacím. Účelem kruhového objezdu přece vždy bylo zajistiti plynulost dopravy, její zklidnění a tudíž zvýšení bezpečnosti. Tohle je přece úplné popření všeho uvedeného. Ještě tak bych to možná akceptoval u kruháků se dvěma pruhy, ale s jedním? Zaváděný hybrid může fungovat jen v případě, že průplet bude opravdu hodně dlouhý a ani tak ­(zejména v našich luzích a hájích­) to není žádné terno, které by vedlo k větší bezpečnosti provozu. Vyjma toho si úplně lehce dovedu představit, že z kruháků o jednom pruhu se stanou slušné dopravní špunty. Prostě osobně mi to připadá jako hovadina. :­-(
Odpovědět0  0
950 také zatím slouží ­(byť by to chtělo novou baterku, tak originální už to má asi za sebou­) a je škoda, že to MS zabalil. Rád bych opak, ale obávám se, že už rezignoval ­(částečně asi také pod tlakem ­"expertů­" na diskuzích, kteří sice WP v životě neměli v ruce, ale papouškovali kraviny, které někde slyšeli ­- otázkou je, odkud se ty názory vzaly, že by G....?­) a zaměří se na předělání svých aplikací a integraci svých služeb pod Android ­- a že už jich má slušnou řádku.
Odpovědět1  0
Já myslím, že s tím individuem asi nemá cenu diskutovat, má svoji pokřivenou pravdu. Zda to je tím, že ten režim vůbec nezažil nebo tím, což by bylo ještě horší, ten režim aktivně podporoval ­(ve valné většině to bylo sprostým práskačstvím­) je smutné a tragické na tom je, že takoví lidé žijí mezi námi a vypouštějí takové bludy. :­-(
Odpovědět0  1
Tak pokud jsem dle vás hlavu někam strčil, byť si toho nejsem absolutně vědom, tak vy vlastní hlavu vůbec nemáte a pokud náhodou na krku nějakou přece jen máte, tak v ní nemáte zhola nic ­- více toho k vašemu příspěvku asi napsat nelze.
Odpovědět0  0
Aha, takže v Anglii jsou asi úplně tupí, když se zabývali důsledky rychlosti na chodce? Aby jste si jednou neříkal, proč ten chlápek srazil Vaše dítě povolenou 70tkou a ne tou anachronickou 50tkou. :­-(
Odpovědět0  0
Jardo, u tvých komentářů k IT se vždy zasměji. Tady jsi to ale přehnal, protože tady se bavíme o lidských životech. Takže ten tvůj názor ­"přehledný­" úsek klidně 130 moc vtipný není a ta 90 na dálnici vlastně také ne, kamiony do stoupání ­(i mírných­) o moc víc nejezdí, takže pokud těch 90 někomu stačí, co je na tom špatného?
Odpovědět0  0
Právě jste pohřbil demokracii, vážený pane. I ten pomalu jedoucí řidič má právo se po komunikaci pohybovat, ostatně definujte termín ­"pomalu jedoucí­". Že jede na komunikaci o 5 km­/h pomaleji, než je limit? Nebo jede ­"jenom­" o 5 km­/h rychleji než je limit, ale pro Vás je to stále moc pomalé? A to, že Vás tímto ­"vynervuje­", by spíše inklinovalo k tomu, aby jste navštívil psychologa a pobavil se s ním o zvládání Vašich emocí. Protože to Vaše ­"vynervování­" s největší pravděpodobností povede k nějakému riskantnímu manévru, kterým ohrozíte nejen sebe ­(to je mi úplně fuk­), ale i ostatní účastníky silničního provozu. A pro co? Proto, že Vy ušetříte ­"svižnou­" jízdou 10­-15 minut? Zamyslete se nad sebou a nad Vašimi názory, prosím.
Odpovědět3  0
Komentář, na který reagujete, je hodně diskutabilní, nicméně ten Váš tomu nasadil korunu. Zažil jste prosazování komunismu či socialismu v praxi? Pokud ano, tak to porovnejte s ­"prosazováním demokracie­" v demokratických státech. Pevně věřím, že rozdíly najdete. Za mě osobně, vyzdvihovat socialistické a komunistické režimy, tak jak byly nastoleny a udržovány, je zcela úchylné. :­-(
Odpovědět3  0
Přesně to jsem chtěl napsat ke komentáři, na který reagujete. Musel jej napsat člověk, který ten systém nezažil nebo byl jeho aktivní součástí. :­-(
Odpovědět1  0
A co myslíte, že bude ekologičtější ­- výroba elektřiny v elektrárnách, které jsou vybavené odsiřovací technologií a dalšími k zachycení prachu apod. u uhelných, u jádra či větrných nebo solárních je problémem leda tak vyhořelé palivo, nebo doprava surové ropy do rafinérií, rafinace ropy, převoz nafty tankery ­(oblíbené heslo anti­-ekologů, když mluví o automobilové dopravě a poukazují na skutečnost, že zaoceánské lodě vypouští mnohem více škodlivin než jejich plechový miláček :­-­), bohužel si neuvědomují, že nebýt nafty­/benzínu pro automobily, jistě by ubylo i desítky tankerů­) do překladišť a rozvoz cisternami na místo určení? A to je jen ­"palivo­" do vozů. Obdobně bych se mohl zeptat na topeniště na uhlí v rodinných domcích, proč takováto místa platí na ekologii stejně jako ti, co topí třeba plynem nebo elektřinou? Ale zpět k elektrovozům. Ano, zejména výroba akumulátorů a jejich likvidace z hlediska ekologie také nic moc. Nicméně tuto součástku lze opět vyrábět na ­"jednom­" místě, které lze ekologicky co nejvíce ­"zkultivovat­", stejně jako zmíněné uhelné elektrárny, a při likvidaci starých akumulátorů lze mnoho prvků recyklovat a vrátit do oběhu, což u projeté nafty­/benzínu jaksi nelze, že? Takže ještě zbývá vlastní provoz, kde elektromobil je jistě čistší, spalovací motory zamořují území plošně. Před X lety, kdy byla automobilizace minimální, to takový problém nebyl, ale nyní, kdy v rodinách jsou dvě, někdy i více, aut a vozový park, zejména u nás, je desítky let starý, to už taková sranda není a vliv na životní prostředí jistě není zanedbatelný. Takže každá snaha o snížení emisí jakýmkoliv způsobem, ať zaváděním emisních norem pro nové spalovací motory nebo podporou elektromobilů, je oprávněná. S čím souhlasím, je kladení většího důrazu na sjednocení napájecích konektorů a zaměření se na více dobíjecích stanic. A k žárovkám ­- vy je stále používáte? Je to vaše věc, ale úsporná LEDka za pár korun ­(cca 30 Kč­) mi přijde výhodnější, už jen právě kvůli tomu teplu, co obyčejné žárovky produkují. Ale Vaše věc. :­-)
Odpovědět1  1
asi jsem ­"divný­". Dle mého je Tesla velice slušným příkladem technologického pokroku. Jistě, má své porodní bolesti, ale to má každý výrobek. Buď na takových diskusích trollí lidé zaplacení stávajícími výrobci klasických benzínových­/naftových automobilů vč. naftových kartelových společností nebo už opravdu nevím, v čím zájmu by měla taková hysterická kritika být. Jedno vím ale jistě ­- jestli se západní automobilky brzy neprobudí ­(a možná už teď je 5 minut po dvanácté :­-­/­), tak je v nejbližších letech převálcuje Čína s jejich dotovaným výzkumem, vývojem a výrobou. Stačí se podívat na poslední autosalon v Číně. :­-(
Odpovědět1  0
U toho betonu to máš hóóódně optimistické. Prostý beton lze použít tak na základy. Pokud je záměrem např. skelet, potom to bez železobetonu nejde. A jak už sám název napovídá, v betonu je železo ve formě armatury. A není žádným tajemstvím, že nejvíce oceli ve stavebnictví se spotřebuje právě na železobeton. :­-)
Odpovědět0  0