www.svetmobilne.cz
>
>

Lamborghini Huracán EVO Spyder: 640 koní bez střechy

Lamborghini Huracán EVO Spyder: 640 koní bez střechy
, , aktualita
Dva měsíce poté, co se objevilo inovované supersportovní kupé Lamborghini Huracán EVO, se představuje i jeho otevřená verze EVO Spyder. I ta má 640 koní z atmosférického desetiválce o objemu 5,2 litru.
K oblíbeným
reklama
Automobilka Lamborghini inovuje svou nabídku a dva měsíce po uvedení kupé Huracán EVO přichází i s otevřenou variantou Huracán EVO Spyder. Se složenou střechou ještě více vynikne zvuk atmosférického desetiválce s objemem 5204 cm3. Tomu byl uzpůsoben také výfukový systém a zadní "okno", které lze mít vysunuté jak při zatažené, tak i otevřené střeše. Pokud je zasunuto, více vyniká zvuk motoru, naopak při vysunutí funguje jako větrná clona. Elektrohydraulicky skládaná střecha se může složit během 17 sekund a je možné to provést do rychlosti až 50 km/h.
 
Lamborghini Huracán EVO Spyder
 
Desetiválec s atmosférickým plněním a s 90° rozevřením válců do "V" využívá vstřikování IDS+MPI  a s kompresním poměrem až 12,7:1 dosahuje maximálního výkonu 640 koní (470 kW) při 8000 ot./min. Točivý moment pak vrcholí hodnotou 600 Nm při 6500 ot./min. Tento motor dokáže plnit emisní normu EURO 6. Stačí také k tomu, aby vůz dosáhl rychlosti 325 km/h, na stovce se ocitl za 3,1 sekundy a na 200 km/h by mu mělo stačit 9,3 sekundy. Naopak na zabrzdění ze 100 na 0 km/h by měl potřebovat dráhu 32,2 metrů.
 
Lamborghini Huracán EVO Spyder
 
Lamborghini se pochopitelně pečlivě věnovalo i vývoji podvozku. Všechna čtyři kola jsou tak nejen poháněná, ale také řiditelná. Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI) se stará o vektorování točivého momentu a využita je i technologie Lamborghini Piattaforma Inerziale 2.0 (LPI), která zahrnuje spoustu senzorů přetížení. Spolu s Lamborghini Dynamic Steering (LDS) je pak zajištěna lepší ovladatelnost vozu v zatáčkách.
 
Lamborghini Huracán EVO Spyder
 
Pokud jde o brzdy, tak Huracán EVO Spyder má 6pístkové třmeny vepředu a 380mm kotouče, vzadu jsou 4pístkové třmeny a 356mm kotouče. Točivý moment pak na kola posílá 7stupňová převodovka LDF. Auto je obuto do pneumatik Pirelli P Zero 245/30 R20 vepředu a 305/30 R20 vzadu. Rozměry auta jsou 4520×1933×1180 mm při rozvoru 2620 mm, hmotnost prázdného auta činí 1542 kg a 43 % z toho připadá na přední nápravu. Palivová nádrž nabídne 83litrový objem, zavazadlový prostor pak 100 litrů.
 
Lamborghini Huracán EVO Spyder
 
V programu Ad Personam pak lze vůz nejrůzněji modifikovat a vytvořit si ho k obrazu svému. Uvnitř je 8,4" obrazovka s ovládáním pomocí gest, slouží nejen k nastavování klimatizace, ale také zobrazuje informace od LDVI systému, nechybí navigace a propojení s telefony pomocí Apple CarPlay. Evropská cena vozu byla stanovena na 202.437 EUR bez DPH.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Škoda představila elektrické Citigo iV Škoda představila elektrické Citigo iV
V nabídce mladoboleslavské automobilky Škoda se objevuje první elektromobil v podobě malého městského Citiga iV. Novinka nabídne vyšší výkon než benzínové verze a dojezd na jedno nabití dosahuje přes 250 km.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici Apple MacBook Pro dostává 8jádro a lepší klávesnici
Apple uvedl aktualizované notebooky MacBook Pro pro rok 2019. Asi nejdůležitější změnou nebude zavedení 8jádrových procesorů, které významně navyšují výkon, ale především to, že se Apple opět pokusil vylepšit klávesnici.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI Škoda uvádí plug-in hybrid Superb iV s 1.4 TSI
Automobilka Škoda začíná pracovat na elektrifikaci svého portfoila a jedním z prvních počinů je nový plug-in hybrid Superb iV. Novinka má umět jezdit i v čistě elektrickém režimu a ujet vzdálenost až 55 kilometrů.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země Smartphony Sony: zaměří se jen na vybrané země
Smartphony Sony to mají dnes hodně nahnuté. Divize je hodně ztrátová, prodeje padají neustále níž a Sony se tak rozhodlo, že se bude soustředit už jen na čtyři světové oblasti. Evropa je stále mezi nimi.
23.5.2019, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře
Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu Renault Mégane RS Trophy-R: rekordní předokolka na Nürburgringu
Závody o nejrychlejší předokolku na okruhu Nürburgring pokračují a dosavadní titul musí Honda chtě nechtě předat Renaultu. Jeho nový Mégane RS Trophy-R totiž japonský hot hatch překonal o téměř 4 sekundy.
23.5.2019, aktualita, Milan Šurkala