www.svetmobilne.cz
>
>

Lamborghini Huracán EVO přináší 640 koní

Lamborghini Huracán EVO přináší 640 koní
, , aktualita
Automobilka Lamborghini neusíná na vavřínech a vylepšuje svůj velmi úspěšný supersport Huracán. Novinka dostala přídomek EVO a mimo jiné má nyní vyšší výkon 640 koní i lepší aerodynamiku, podvozek a mírné změny designu.
K oblíbeným
reklama
Lamborghini Huracán je velmi úspěšným supersportovním automobilem i po letech. Aby byl pro zákazníky nadále atraktivní, přichází inovovaná verze EVO. Lehkých změn se dočkaly některé prvky jako spoilery a různé další aerodynamické prvky. Přední kapota má např. nyní tvarem více odkazovat na legendární Countach. Máme zde nová 20” kola Aesir i nové barvy Ad Personam, např. stylovou oranžovou Arancio Xanto.
 
Lamborghini Huracán EVO
 
Změn doznal i podvozek, tentokrát se ale neladilo mechanicky, nýbrž elektronicky. Řízení různých aspektů podvozku má na starosti systém Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Ten si hraje např. s odpružením LMS nebo řízením Lamborghini Dynamic Steering (LDS) a Lamborghini All-wheel Steering (LAWS). Součástí je i vektorování točivého momentu. Uvnitř vozu je 8,4” dotykový displej, našla zde své místo umělá kůže Alcantara a prvky z uhlíkových vláken Carbon Skin.
 
Lamborghini Huracán EVO
 
Vůz je poháněn atmosférickým desetiválvcem s objemem 5204 cm3, jehož maximální výkon byl zvýšen na 470 kW (640 koní) při 8000 ot./min, točit jej lze až do 8700 ot./min. Maximální točivý moment činí 600 Nm při 6500 ot./min. Motor je zajímavý i dosti vysokým kompresním poměrem 12,7:1, litrový výkon je pak velmi vysokých 90,3 kW, resp. 123 koní. Točivý moment se na kola posílá 7stupňovou převodovkou. Maximální rychlost přesahuje 325 km/h, na stovce je nyní vůz za pouhých 2,9 sekundy a na dosažení 200 km/h pak potřebuje jen 9 sekund.
 
Lamborghini Huracán EVO
 
Nutné je také dobře brzdit a ze stovky by měl vůz potřebovat jen 31,9 metru. Obuty jsou pneumatiky P Zero Corsa, vepředu 245/30 R20, vzadu 305/30 R20, kotoučové brzdy pak mají průměr 380 mm vepředu, resp. 356 mm vzadu. Automobil váží 1422 kg s rozložením hmotnosti 43 % na přední nápravu a 57 % na zadní. Bez daně za něj chtějí 165.256 britských liber.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Huawei odkládá skládací smartphone Mate X Huawei odkládá skládací smartphone Mate X
Vypadá to, že po Samsungu odloží svůj skládací smartphone také společnost Huawei. Její Mate X měl přijít na trh už v těchto dnech, ale budeme si na něj muset ještě pár měsíců určitě počkat.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Autonomní elektrotrucky Volvo Vera bez kabiny míří na silnice Autonomní elektrotrucky Volvo Vera bez kabiny míří na silnice
Automobilka Volvo nedávno představila pozoruhodná autonomní nákladní vozidla Volvo Vera. Ty jsou nejen elektrická, ale především zaujmou tím, že jsou autonomní a dokonce ani nemají kabinu pro řidiče.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Alpine A110S přiostřuje, dostává 292 koní Alpine A110S přiostřuje, dostává 292 koní
Renault představil vylepšenou variantu svého sportovního kupé Alpine A110S. Dostává mnohem vyšší výkon 292 koní díky vyššímu plnícímu tlaku turbodmychadla. Má i upravený podvozek a nové designové prvky.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Tesla zvažuje užití olověných baterií v Superchargerech Tesla zvažuje užití olověných baterií v Superchargerech
Rychlonabíječky elektromobilů potřebují efektivně skladovat energii, kterou se pak nabíjí automobily. Tesla zvažuje, že pro vykrývání špiček a nabíjení mimo špičku začne využívat moderní olověné akumulátory, což by mělo vše zlevnit.
14.6.2019, aktualita, Milan Šurkala
Honda e odhaluje další detaily, nebude mít zrcátka Honda e odhaluje další detaily, nebude mít zrcátka
O nový elektromobil Honda e vyjádřilo zájem už více než 30 tisíc lidí a automobilka nyní zveřejnila další technické detaily vozu. Místo zrcátek bude mít kamery, podporovat bude i rychlé dobíjení a na 80 % bude za 30 minut.
14.6.2019, aktualita, Milan Šurkala3 komentáře