www.svetmobilne.cz
>
>

Lamborghini Huracán EVO přináší 640 koní

Lamborghini Huracán EVO přináší 640 koní
, , aktualita
Automobilka Lamborghini neusíná na vavřínech a vylepšuje svůj velmi úspěšný supersport Huracán. Novinka dostala přídomek EVO a mimo jiné má nyní vyšší výkon 640 koní i lepší aerodynamiku, podvozek a mírné změny designu.
reklama
Lamborghini Huracán je velmi úspěšným supersportovním automobilem i po letech. Aby byl pro zákazníky nadále atraktivní, přichází inovovaná verze EVO. Lehkých změn se dočkaly některé prvky jako spoilery a různé další aerodynamické prvky. Přední kapota má např. nyní tvarem více odkazovat na legendární Countach. Máme zde nová 20” kola Aesir i nové barvy Ad Personam, např. stylovou oranžovou Arancio Xanto.
 
Lamborghini Huracán EVO
 
Změn doznal i podvozek, tentokrát se ale neladilo mechanicky, nýbrž elektronicky. Řízení různých aspektů podvozku má na starosti systém Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI). Ten si hraje např. s odpružením LMS nebo řízením Lamborghini Dynamic Steering (LDS) a Lamborghini All-wheel Steering (LAWS). Součástí je i vektorování točivého momentu. Uvnitř vozu je 8,4” dotykový displej, našla zde své místo umělá kůže Alcantara a prvky z uhlíkových vláken Carbon Skin.
 
Lamborghini Huracán EVO
 
Vůz je poháněn atmosférickým desetiválvcem s objemem 5204 cm3, jehož maximální výkon byl zvýšen na 470 kW (640 koní) při 8000 ot./min, točit jej lze až do 8700 ot./min. Maximální točivý moment činí 600 Nm při 6500 ot./min. Motor je zajímavý i dosti vysokým kompresním poměrem 12,7:1, litrový výkon je pak velmi vysokých 90,3 kW, resp. 123 koní. Točivý moment se na kola posílá 7stupňovou převodovkou. Maximální rychlost přesahuje 325 km/h, na stovce je nyní vůz za pouhých 2,9 sekundy a na dosažení 200 km/h pak potřebuje jen 9 sekund.
 
Lamborghini Huracán EVO
 
Nutné je také dobře brzdit a ze stovky by měl vůz potřebovat jen 31,9 metru. Obuty jsou pneumatiky P Zero Corsa, vepředu 245/30 R20, vzadu 305/30 R20, kotoučové brzdy pak mají průměr 380 mm vepředu, resp. 356 mm vzadu. Automobil váží 1422 kg s rozložením hmotnosti 43 % na přední nápravu a 57 % na zadní. Bez daně za něj chtějí 165.256 britských liber.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Tesla chce snížit náklady, propustí 7 % zaměstnanců Tesla chce snížit náklady, propustí 7 % zaměstnanců
Hospodaření automobilky Tesla je velmi bedlivě sledováno, a aby i další čtvrtletí bylo ziskové, rozhodla se společnost dát sbohem 7 % svých zaměstnanců. Potřebuje totiž zlevnit výrobu Modelu 3 a přijít se základní verzí elektromobilu.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Motorola vrátí legendární jméno RAZR, chystá skládací telefon Motorola vrátí legendární jméno RAZR, chystá skládací telefon
Skládací telefony jsou mezi výrobci velkým hitem, plánuje je většina velkých hráčů. Nejvíce se sice mluví o Samsungu, ale nějaký skládací přístroj si má chystat i Motorola. A úspěch si chce zajistit i použitím legendárního jména RAZR.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala
Tesla končí s provizním systémem, je příliš drahý Tesla končí s provizním systémem, je příliš drahý
Mnohé společnosti mají různé provizní systémy (tzv. referral), aby získaly co nejvíce zákazníků. Takový program měla i automobilka Tesla, nicméně jej už za pár týdnů zruší, společnost přichází moc draho.
Dnes, aktualita, Milan Šurkala1 komentář
McLaren uvádí 600LT Spider, 600 koní bez střechy McLaren uvádí 600LT Spider, 600 koní bez střechy
Automobilka McLaren představila nový roadster 600LT Spider. LT zde znamená Long Tail, tedy prodlouženou záď pro lepší aerodynamiku. Nechybí ani dvakrát přeplňovaná V8, která dává rovných 600 koní.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Čínský developer koupil většinový podíl v bývalém Saabu Čínský developer koupil většinový podíl v bývalém Saabu
Švédská automobilka Saab zbankrotovala už před 7 lety a poté putovala do rukou Číňanů. Dostala jméno NEVS a nyní má opět nového majitele. Je jím čínský developer se zaměřením na zdravotnictví.
18.1.2019, aktualita, Milan Šurkala