Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Nove servisni centrum Acer! Konec stiznostem?

hybo (3107)|19.8.2005 17:22
08/19/2005 Nové servisní centrum Acer!

Vážení partneři,

v pondělí 22. srpna 2005 zahájí v Brně svůj provoz nové servisní středisko společnosti Acer. I v České republice tak Acer následuje evropskou strategii budování vlastní servisní sítě za účelem zlepšení poskytovaných služeb pro zákazníky a partnery. Servis Acer bude komplexně řešit záruční i pozáruční servisní případy a to způsobem Mail-in (pick-up and return) - zákazník loguje svůj servisní požadavek na telefonním čísle, sjednaná přeprava vyzvedává zařízení přímo u zákazníka a po opravě dopraví zpět - to vše v případě záručních oprav na náklady Acer.

Kontaktní telefon servisního centra: 531 027 777

Adresa:
Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 100
627 00 Brno-Slatina

Servisní centrum je nutno kontaktovat vždy i před odesláním produktu jiným způsobem než sjednanou přepravou Acer (pošta, jiná zásilková služba). Takovéto použití jiné přepravy, než objednané servisním střediskem je možné, ale na náklady a riziko odesílatele. Acer hradí přepravu pouze v případě, že ji objednává.

Stávající servisní partneři a-support... a GCC Services budou zakázky přijímat do konce měsíce srpna, od 1. září bude autorizovaný záruční i pozáruční servis produktů Acer poskytovat pouze servisní centrum Acer v Brně.

Informujte prosím náležitě vaše zákazníky, tak aby se předešlo případným problémům a komplikacím.

Ze strany společnosti Acer se jedná o velkou investiční akci, s desítkami odborných zaměstnanců, call centrem a komplexním zázemím s napojením na síť evropských a světových servisních center Acer. Servisní centrum v Brně je regionální a bude mít do budoucna na starosti i některé okolní státy, zejména ve východní Evropě.

Věříme, že tento krok povede k dalšímu zlepšení služeb, které jsou nutnou podmínkou pro váš úspěšný prodej produktů Acer.
xkovi_ce4you (568)|19.8.2005 17:45
Dnes sem si byl pro pda po reklamaci, vymenili mi ho za nove..byl sem s tim v asupportu v konevove ul. v praze..tak to sem mel docela stesti..ne ze by se mi to chtelo posilat nekam do brna..takhle sem mel za tyden vyreseno..uz vidim, jak by to takhle rychle bylo pri posilani do brna..
hybo (3107)|19.8.2005 17:52
[QUOTE]způsobem Mail-in (pick-up and return) - zákazník loguje svůj servisní požadavek na telefonním čísle, sjednaná přeprava vyzvedává zařízení přímo u zákazníka a po opravě dopraví zpět - to vše v případě záručních oprav na náklady Acer.[/QUOTE]

no, takhle to bude jeste lepsi, pokud to bude pracovat jako u HP, kde jsem tohle casto uzival pri notebooku, tak to bude jen lepsi..otazka je, jestli to bude pro vsechna zarizeni...

Miloš Strouhal (3997)|19.8.2005 18:15
[QUOTE="hybo"]Stávající servisní partneři a-support... a GCC Services budou zakázky přijímat do konce měsíce srpna, od 1. září bude autorizovaný záruční i pozáruční servis produktů Acer poskytovat pouze servisní centrum Acer v Brně.[/QUOTE]Blbost. Alespoň dle vyjádření GCC. V uterý jsem u nich reklamoval notebooka, a slovně i písemně mi oznámili, že do Brna se stěhuje víceméně jen záruční servis, pozáruční prý zůstává u nich, v GCC. Tak nevim kdo kecá..
[QUOTE="xkovi"]Dnes sem si byl pro pda po reklamaci, vymenili mi ho za nove..byl sem s tim v asupportu v konevove ul. v praze..tak to sem mel docela stesti..ne ze by se mi to chtelo posilat nekam do brna..takhle sem mel za tyden vyreseno..uz vidim, jak by to takhle rychle bylo pri posilani do brna..[/QUOTE]Asupport jsou pěkná hovádka, tam bych nešel reklamovat ani "ň". Všechny možné závady jež mohou nějakým způsobem hodit na zákazníka na zákazníka hodí. Udělají skoro cokoliv, aby ze záruční opravy udělali nezáruční.. :? To v GCC jsem s notebookem uhrál skoro cokoliv.
Jinak ten servis v Brně je skvělá zpráva, to tu skutečně chybělo. Nejvíc stížností okolo notebooků Acer u nás vždy zaznívalo na téma nedostatečné servisní zastoupení v ČR..
hybo (3107)|19.8.2005 18:18
mno, mozna je to blbost, ale pochybuji, prislo mi to primo z Aceru
xkovi_ce4you (568)|19.8.2005 18:22
Tak ja mel vadu, ze mi prestala blikat dioda nabijeni a ukazovalo to porad 100% stav baterie, nezavisle na tom, zda byla vybita ci ne..
Za tyden presne mi vydali papir, na jehoz zaklade mi Mironet musel dat novy pristroj.. tak to sem mel teda asi stesti.. PDA mi nekolikrat za 3 mesice, co sem ho mel spadlo..proti tomuto novemu v nem i cosi chrastilo..jak uvolnena baterie.. rikam si ted, ze me polila stestena :?
A hovadka to jsou..vratili mi i PDA s tim papirem, ackoli si ho maji dle vyjadreni mironetu nechat..kdybych se ja vul v mironetu nezeptal, co s tim starym pda, tak mi zustalo a oni mi dali jeste novy..pritom jedine, co mu bylo, ze neukazoval pravy stav nabiti..jinak vse ok..3 mesice stare pda.. jeste sem ho mohl prodat na soucastky :) V Mironetu mi rekli, ze v asupportu pracuji asi nejaky "divny" lidi, pry se pda v techto pripadech nikdy nevraci.. no skoda..mohl sem tu nekomu udelat radost, pokud mel praskly display a nechtel za nej dat 5 hadru;)
hybo (3107)|19.8.2005 18:28
jo jo, zakazniky jako Ty mame moc radi...pada jim to na zem, sedaji na to, ale pri reklamaci se dusuji, ze nic neudelali, ze bylo jako v bavlnce...nekdy se smeju, kdyz si tu nektere prispevky ctu, jaka byla realita a co jsem od prispevatele cetl v mailu, nebo poslouchal...;) jeste, ze vetsinou neni na prodejci posuzovat reklamaci...
xkovi_ce4you (568)|19.8.2005 18:56
Jejda, zapomnel sem,ze ty si i prodejce :D Ale ne, ja sem na pda pedant, ale proste tohle clovek nekdy neovlivni..a pad z pul metru..z postele konkretne na koberec, to neni tak zle..a to se mi stalo hned prvni den, co sem ho mel..ale to, ze prestal nabijet se stalo po 3 mesicnim bezproblemovych chodu.. takze silne pochybuju, ze ty drobne pady prvni den se projevily tak pozde..ale kdo vi..
Apropos, ty jako prodejce neneses ztratu, to jde na vrub aceru, preci nekryjes jeho vadny HW, ne? ;)
hybo (3107)|19.8.2005 19:27
mno, neni to uplne jak pises...pokud zakaznik donese osobne, nebo proste chce, aby to resil prodejce, pak to prodejce musi poslat, nebo donest (=naklady)...pokud treba posilam, tak postovne cca 100kc do servisu, vrati se to a nasledne posilam zakaznikovi, takze dalsich cca 100kc...to je 200kc naklad v ciste forme (nemluve o telefonatech, nebo casu, ktery tomu venuju, naklady na internet, energii....)..kdyz si k tomu vemes, ze chcete kupovat zadarmo a tak prodejci museji mit nizke ceny, tak jak vidis, v pripade nekvalitni znacky, nebo proste poruhovejsi rady muze prodejce i slusne prodelat, protoze casto nema zdale ani tech 200kc....
xkovi_ce4you (568)|19.8.2005 19:33
Asi mas pravdu, ja sem prazak, kazda firma tu ma sva sidla i servis..tak tohle moc neresim..v mironetu mi sami doporucili, ze kdyz pujdu primo do autorizovanych servisu, bude to rychlejsi.. ale nebydlet v praze, tak nastane presne situace, o ktere mluvis no..
Ale sem student VSE a to, ze musite prodavat levne nevidim v tom, ze to chcem zadarmo, ale ze ti na zada dycha stovka dalsich prodejcu, tudiz tuha konkurence, idealni stav trhu, kdy zustavaji jen ti nejsilnejsi a trh je stabilni :)
hybo (3107)|19.8.2005 19:40
mozna, kdyz dostudujes a zaclenis se do pracovniho procesu, budes mluvit jinak...snizovani cen je prave proto, ze poptavka je po nizkych cenach a proto obchodnici "utoci" nizkou cenou...a jelikoz chce kazdy prodat, tak se mezi sebou lomi a pak maji na zarizeni 20kc...coz o to, je to jejich (nase) volba, muzeme pristoupit, nebo nechat tak...jenze vrcholem pak je, kdyz si zkaznik stezuje na servis (jeko to tu bylo nedavno) a neuvedomuje si, ze i vyrobci delaji to same a aby vyhoveli, snizuji naklady a to se projevi na kvalite zarizeni, poruchovosti i servisu...

uvidime, jak se zmeni pohled na servis Aceru a celkove pohled na Acer brand, i kdyz to potrva asi par let, nez to bude mozne nejak hodnotit....
xkovi_ce4you (568)|19.8.2005 19:45
Jasne ze teorie ostre konkurence se hezky rika, ale jako obchodnik ji budu nenavidet..
Ja si na servis nemohu stezovat, moje zavada byla prukazna a byla vyresena hned..nevim, jak je to na slovensku, ale ackoli asupport nepusobi jako profesionalni firma, nemam jim zatim nastesti co vytknout.
milosgabriel (17)|23.8.2005 23:57
Student ale krásně popsal to, co jsi nechtěně potvrdil. Všichni jdou k tomu, kdo je levný. Pokud chci mít jeho zákazníky, budu levnější. Konkurence snižuje ceny. To je základem kapitalismu. Pak jsou tu i pasivní prvky trhu, jako reklama, péče o zákazníka a další. Ale cena je pořád na prvním místě, pokud se jedná o produkt, který nabízí více prodejců. ;)
hybo (3107)|24.8.2005 06:59
dyt to ja vim a nerikal jsem nic jine, tedy pokud je to reakce na muj prispevek...chapu, ze cena bude vzdy na prvnim miste, co nechapu je, ze je to casto jediny pozadavek...a pak se nestaci divit...mne je treba jedno, ze chodi nakupovat do spalene, kdyz takovej clovek skonci u me v SZ, nebo casteji v ICQ, poradim mu stejne, proadim i tehdy, kdyz vim, ze ten clovek nakupuje taky velkoobchodne...ale jednou prijde doba, kdy bude chtit vic a ja mu vic nedam, protoze to mozne nebude, duvodu muze byt xxx...
hybo (3107)|2.9.2005 17:32
Takze mi prave prislo nasledujici:

Vážení obchodní přátelé,

společnost asupport... autorizované servisní středisko značek Acer, BenQ, CTX, Brave, Leo, Libra dnem 31. srpna 2005 ukončila spolupráci se společností Acer v České republice v oblasti provádění záručních oprav. Záruční opravy produktů Acer nyní provádí výhradně jediné servisní středisko provozované společností Acer. Jak postupovat pro uplatnění reklamace naleznete na stránkách společnosti Acer.

Společnost asupport... pokračuje v provádění pozáručních oprav produktů Acer, a nejen produktů Acer, v plném rozsahu. Neváhejte nás kontaktovat v případě požadavku na pozáruční opravu, nákup náhradního dílu či jinou službu. Rádi Vás osobně obsloužíme na kterékoli z našich poboček či Vám zboží nebo opravené zařízení zašleme. Disponujeme rozsáhlým skladem pro záruční i pozáruční opravy, který umožní zkrátit průběh opravy na nezbytné minimum.

Váš asupport... team


zipiik (206)|3.9.2005 10:53
2milos: myslim, ze nemas uplne pravdu. jasne, jsou lidi, kteri jdou jen po cene, ale jsou lidi, kteri rozumne procento z ceny priplati u prodejce, ktery je solidni, staly, ma znalosti, kvalitni sluzby, dobre reference a ja nevim co jeste. ona je jedna vec konkurencni boj, ktery vede k pokroku, ale pokud se zvrhne v cenovou valku, tak to v dlouhodobem horizontu znamena nizsi kvalitu vyrobku, sluzeb...takze na tom ve vysledku zakaznik trati
hybo (3107)|3.9.2005 10:58
jenze tech, co oceni a zaplati kvalitu je hold malo, hlavne proto, ze je malo tech, co maji dost na to, aby si zaplatili...
milosgabriel (17)|16.9.2005 02:15
[QUOTE="hybo"]mno, neni to uplne jak pises...pokud zakaznik donese osobne, nebo proste chce, aby to resil prodejce, pak to prodejce musi poslat, nebo donest (=naklady)...pokud treba posilam, tak postovne cca 100kc do servisu, vrati se to a nasledne posilam zakaznikovi, takze dalsich cca 100kc...to je 200kc naklad v ciste forme (nemluve o telefonatech, nebo casu, ktery tomu venuju, naklady na internet, energii....)..kdyz si k tomu vemes, ze chcete kupovat zadarmo a tak prodejci museji mit nizke ceny, tak jak vidis, v pripade nekvalitni znacky, nebo proste poruhovejsi rady muze prodejce i slusne prodelat, protoze casto nema zdale ani tech 200kc....[/QUOTE]

Ale to určitě není Tvůj případ, nezdá se, že by ProfiComp byl na pokraji krachu z reklamací. ;) A Vy uřčitě máte dostatečnou možnost to odečíst do nákladů ze základu daně. Takže vem to z tý strany, než z daní zaplatit letenku do Odstavy vypasenýmu poslanci, to je lepší vděčný a spokojený zákazník, který na tebe pěje chválu kudy chodí, protože se celou dobu klepal strachy, když se po pádu na koberec už nerozběhl. Držme se hesla, co mi neulíží a druhému pomůže, zahřeje. Musíme si pomáhat. :))
hybo (3107)|16.9.2005 09:24
jenze naklady si nejdrive musim z neceho mit moznost odecist, ze jo ;) ber to tak, ze kdyz vydelam na PDA treba 100kc, tak vsechny naklady navic k tomu konkretnimu obchodnimu pripadu se odecitaji z tech 100kc...
drakulaj (45)|16.9.2005 11:46
Prosim Vas zajimalo by me jestli se k servisu Acer vztahuje i nahrani noveho OS do meho Acerika n30. Vcera jsem zkousel update na SE a po trech hodinach ani tuk ... proste mi to na 48% spadne s tim ze byla prerusena USB komunikace. Zkousel jsem i vic PC, ale pokazdy to samy. Pak jsem se tam pokousel davat zpatky klasiky a to se mo povedlo az po dalsi hodine a stejne se mi zdaj divny ...
hybo (3107)|16.9.2005 12:15
pokud ten update je oficialni a mas ho oficialni cestou, tak ano...v opacnem pripade taky ano, pokud Ti neprokazi opak ;)