jak na banku pres IE? Ceska Sporitelna
zdravim Vas!
mam problem... nemuzu se dostat na servis24.cz prohlizec zobrazi stranku s informaci, ze je mozno prohlizet jen na IE6 na PC zjevne. nevite jak jej nastavit aby to slo, nebo kde vzit upgrade IE? opravdu volat se mi na plechovou tlamu nechce abych si dal prikaz nebo zjistil zustatek.
mam problem... nemuzu se dostat na servis24.cz prohlizec zobrazi stranku s informaci, ze je mozno prohlizet jen na IE6 na PC zjevne. nevite jak jej nastavit aby to slo, nebo kde vzit upgrade IE? opravdu volat se mi na plechovou tlamu nechce abych si dal prikaz nebo zjistil zustatek.
Čímž se naráží problém, že na těchto stránkách chybí vyhledávání... Co moderátoři? :) Ale věřim, že překopávat se to asi nikomu nebude chtít, i když to vypadá jako předdělaný bulletin board...
btw sem teď zběžně prohledal a na žádnou diskuzi na toto téma sem nenarazil, postnete link?
btw sem teď zběžně prohledal a na žádnou diskuzi na toto téma sem nenarazil, postnete link?
Myslim, ze jak se pavel vzbudi, uz Te tu neuvidime :-)))
Pokud to tazatel jeste nenasel, je mozne upravit, jak se IE bude hlasit, ale nekdy to proste nestaci :-( Treba u eBanky nez udelali PDA verzi byl problem s poctem framu (he, frejmu, nebojaktonapsat:-).
Pokud to tazatel jeste nenasel, je mozne upravit, jak se IE bude hlasit, ale nekdy to proste nestaci :-( Treba u eBanky nez udelali PDA verzi byl problem s poctem framu (he, frejmu, nebojaktonapsat:-).
tak jsem zkusil program RedKing aby se prohlížeč hlásil jako IE5. už se sice načte uvodni stranka, pak se dá po několika kecech prokousat až k přihlášení, ale nejde "stisknout" tlačítko pro odeslání údajů, nebo jde ale nic se nedějě, ani ikonka "E" nic... takže prd. Z banky mi napsali, že z PDA není možný přístup k bance. Ať si to strčí! díky za pomoc, možná zkusím jinou banku.
[QUOTE="hybo"]Jednina pouzitelna je eBanka, pda.ebanka.cz[/QUOTE]
Neni jedina, jeste je GE - Genius.
Neni jedina, jeste je GE - Genius.
[QUOTE="st.toma"][QUOTE="hybo"]Jednina pouzitelna je eBanka, pda.ebanka.cz[/QUOTE]
Neni jedina, jeste je GE - Genius.[/QUOTE]
Jak to je u GE??? Já se tam nedostanu.
Neni jedina, jeste je GE - Genius.[/QUOTE]
Jak to je u GE??? Já se tam nedostanu.
[QUOTE="dyndy"][QUOTE="st.toma"][QUOTE="hybo"]Jednina pouzitelna je eBanka, pda.ebanka.cz[/QUOTE]
Neni jedina, jeste je GE - Genius.[/QUOTE]
Jak to je u GE??? Já se tam nedostanu.[/QUOTE]
Je to ale jen u "Genius".
Zabezpeceni je pres ssl. Zada se pouze login a heslo.
https://genius.internetbanka.cz
Neni jedina, jeste je GE - Genius.[/QUOTE]
Jak to je u GE??? Já se tam nedostanu.[/QUOTE]
Je to ale jen u "Genius".
Zabezpeceni je pres ssl. Zada se pouze login a heslo.
https://genius.internetbanka.cz
[QUOTE="hybo"]ma to alespon nejaky certifikat, nebo vazne staci jen jmeno a heslo ?[/QUOTE]
nema :(
Pouzivam ucet jen na placeni pres internet. Posilam si tam penize z jineho uctu...
nema :(
Pouzivam ucet jen na placeni pres internet. Posilam si tam penize z jineho uctu...
u GE se dostanete dovnitř bez problémů, ale při odesílání příkazů nelze zmáčknout některá tlačítka:(
[QUOTE="ouio"]u GE se dostanete dovnitř bez problémů, ale při odesílání příkazů nelze zmáčknout některá tlačítka:( [/QUOTE]
Primo tu stranku jsem nevidel, vetsinou to vsak na Pocket PC znamena, ze to tlacitko neni jaksi "systemove", ale je na nem misto klasickeho Submit (tedy odeslani) povesena nejaka, vetsinou JavaScript funkce. Podobny problem byl na autorizacni strance do pilotniho provozu Telecomu, museli to prepsat.
Primo tu stranku jsem nevidel, vetsinou to vsak na Pocket PC znamena, ze to tlacitko neni jaksi "systemove", ale je na nem misto klasickeho Submit (tedy odeslani) povesena nejaka, vetsinou JavaScript funkce. Podobny problem byl na autorizacni strance do pilotniho provozu Telecomu, museli to prepsat.
Poslal jsem dotaz do ČS a následovala odpověď:
Vážený pane ,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
V tuto chvíli naše služba nemá verzi stránek pro Vaše PDA zařízení.
Zkušební vývoj těchto stránek služby Servis 24 stále probíhá.
O nasazení těchto stránek stále nebylo rozhodnuto, zvláště pro nízký zájem klientů.
V období 5ti kalendářních měsíců bylo zaregistrováno 6 dotazů na PDA verzi.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Radovan Husička
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
a proto majlujte a majlujte ať toho maj plnej počítač, pak s tim snad pohnou.
Vážený pane ,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
V tuto chvíli naše služba nemá verzi stránek pro Vaše PDA zařízení.
Zkušební vývoj těchto stránek služby Servis 24 stále probíhá.
O nasazení těchto stránek stále nebylo rozhodnuto, zvláště pro nízký zájem klientů.
V období 5ti kalendářních měsíců bylo zaregistrováno 6 dotazů na PDA verzi.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Radovan Husička
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
a proto majlujte a majlujte ať toho maj plnej počítač, pak s tim snad pohnou.
Tak jsem jim taky napsal a jsme zvedav na jejich odpoved.
Pro "yasmeene2" kam to poslat - staci se lepsi podivat do clanku "strojvudce" . Napoveda : 2. radek od konce.
Pro "yasmeene2" kam to poslat - staci se lepsi podivat do clanku "strojvudce" . Napoveda : 2. radek od konce.
... taky jsem se jim včera večer ozval a dostal na slovo stejnou odpověď jako strojvudce. Dokonce nenavýšili ani počet dodazů na toto téma :-)
Vážený pane Radkovský,
děkujeme Vám za důvěru, s níž jste se obrátil na klientskou schránku České spořitelny.
V tuto chvíli naše služba nemá verzi stránek pro PDA zařízení.
Zkušební vývoj těchto stránek služby Servis 24 stále probíhá.
O nasazení těchto stránek stále nebylo rozhodnuto, zvláště pro nízký zájem klientů.
V období 5-ti kalendářních měsíců bylo zaregistrováno 6 dotazů na PDA verzi.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním příjemného dne
Zuzana Pospíšilová
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
PavelR.
Vážený pane Radkovský,
děkujeme Vám za důvěru, s níž jste se obrátil na klientskou schránku České spořitelny.
V tuto chvíli naše služba nemá verzi stránek pro PDA zařízení.
Zkušební vývoj těchto stránek služby Servis 24 stále probíhá.
O nasazení těchto stránek stále nebylo rozhodnuto, zvláště pro nízký zájem klientů.
V období 5-ti kalendářních měsíců bylo zaregistrováno 6 dotazů na PDA verzi.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním příjemného dne
Zuzana Pospíšilová
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
PavelR.
Určitě tam mají automat na odpovědi. Prolustruje došlý email, najde slovo PDA a pošle unifikovanou odpověď a možná si ještě přičte bod za správnou odpověď. Takže jse jim také zaslal unifikovaný dotaz.
;)
;)
Vážený pane Jelinku,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
Omlouvám se, ale naše služba Servis 24 nemá PDA verzi, kterou by bylo možné provozovat na Vámi uvedené konfiguraci.
Byl uskutečněn pilotní provoz testovací verze PDA stránek, ale pro nízký zájem klientů stále nebylo rozhodnuto o spuštění ostrého provozu.
Nicméně je možné se přihlásit, pouze je nutné dodržet základní parametry (128b šifrování, podpora cookies a JVscriptu)
Prosím, vyzkoušejte DEMO aplikace Servis 24 IB:
https://www.servis24.cz/stat/ebanking/demo/cs/ib_trn_login.htm
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Martina Makovcová, DiS.
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
Omlouvám se, ale naše služba Servis 24 nemá PDA verzi, kterou by bylo možné provozovat na Vámi uvedené konfiguraci.
Byl uskutečněn pilotní provoz testovací verze PDA stránek, ale pro nízký zájem klientů stále nebylo rozhodnuto o spuštění ostrého provozu.
Nicméně je možné se přihlásit, pouze je nutné dodržet základní parametry (128b šifrování, podpora cookies a JVscriptu)
Prosím, vyzkoušejte DEMO aplikace Servis 24 IB:
https://www.servis24.cz/stat/ebanking/demo/cs/ib_trn_login.htm
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Martina Makovcová, DiS.
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
[QUOTE="Michal Jelínek"]
Byl uskutečněn pilotní provoz testovací verze PDA stránek, ale pro nízký zájem klientů stále nebylo rozhodnuto o spuštění ostrého provozu.
Nicméně je možné se přihlásit, pouze je nutné dodržet základní parametry (128b šifrování, podpora cookies a JVscriptu)
Prosím, vyzkoušejte DEMO aplikace Servis 24 IB:
https://www.servis24.cz/stat/ebanking/demo/cs/ib_trn_login.htm
[/QUOTE]
... škoda, že te link není na tu testovací PDA verzi :-(
PavelR.
Byl uskutečněn pilotní provoz testovací verze PDA stránek, ale pro nízký zájem klientů stále nebylo rozhodnuto o spuštění ostrého provozu.
Nicméně je možné se přihlásit, pouze je nutné dodržet základní parametry (128b šifrování, podpora cookies a JVscriptu)
Prosím, vyzkoušejte DEMO aplikace Servis 24 IB:
https://www.servis24.cz/stat/ebanking/demo/cs/ib_trn_login.htm
[/QUOTE]
... škoda, že te link není na tu testovací PDA verzi :-(
PavelR.
Tak jsem dostal úplně stejnou odpověď jako Michal. Ten e-mail je naprosto stejný. Vidím to v blízké době jako neprůchodné. Doufejme že Spořitelna něco podnikne. Za poslední období se dosti snaží.:D Takže se necháme překvapit.
Mohu pouze potvrdit,
ted mi dosel email ( presne po 9 hodinach od odeslani ) od SERVIS24, a az na male preklepy uplne stejna slova jako v predeslych prispevcich.
A na otazku od kdy bude ??? Odpovezeno nebylo.
ted mi dosel email ( presne po 9 hodinach od odeslani ) od SERVIS24, a az na male preklepy uplne stejna slova jako v predeslych prispevcich.
A na otazku od kdy bude ??? Odpovezeno nebylo.
Tak to jste na tom líp, než já! mně napsali jen strohý dopis, že PDA nepodporujou, ale jakýkoliv prohlížeč InternetExplorer5.5 a lepší od microsoftu na mém PC s windows 98 a lepších bohatě stačí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a to se vyplatí! nechtěj taky pokutu jako MS za likvidaci konkurence? stále zvažuji Ebanku
Vyhlašuji soutěž o lahev Fernetu. Zvítězí ten, kdo bude mít nejkratší dobu mezi zasláním dotazu na SERVIS24 a přijetím odpovědi . Navíc si třeba prosadíme verzi pro PDA. :D
Jo a mně běži čas, momentálně skoro třináct hodin, takže se dobrovolně (jako osoba spřízněná s vyhlašovatelem) vylučuji ze soutěže :oops:
Jo a mně běži čas, momentálně skoro třináct hodin, takže se dobrovolně (jako osoba spřízněná s vyhlašovatelem) vylučuji ze soutěže :oops:
No ja sem se nedal, odpovedel sem okazmite zpatky, ze kde jako zjistili, ze neni zajem, kde probiha anketa, kam muzu hlasovat.
Ani v tisku, ani na jejich webu jsem nezahledl moznost pripojit se k ty ankete, tak at mi laskave posle link.
A taky jsem jim poslal, ze to neni reseni, pouzivat tenhle link a poslal jim jinej - http://pda.ebanka.cz :-)
Zatim se neozvali, ale budu jim psast kazdy den, sem vytrvalej ...
Ani v tisku, ani na jejich webu jsem nezahledl moznost pripojit se k ty ankete, tak at mi laskave posle link.
A taky jsem jim poslal, ze to neni reseni, pouzivat tenhle link a poslal jim jinej - http://pda.ebanka.cz :-)
Zatim se neozvali, ale budu jim psast kazdy den, sem vytrvalej ...
[QUOTE="ipf"]Vyhlašuji soutěž o lahev Fernetu. Zvítězí ten, kdo bude mít nejkratší dobu mezi zasláním dotazu na SERVIS24 a přijetím odpovědi . Navíc si třeba prosadíme verzi pro PDA. :D
Jo a mně běži čas, momentálně skoro třináct hodin, takže se dobrovolně (jako osoba spřízněná s vyhlašovatelem) vylučuji ze soutěže :oops: [/QUOTE]
... tak to bych určitě vyhrál já :-)))) neboť jsem dotaz poslal ve středu v 22.52 a odpověď obdržel tentýž večer v 23.15 (tj. odezva necelých 30 minut). Ze soutěže se ale rovněž vyřazuji protože to nejsem již schopen dokázat (odpověď jsem v rozčílení trvale odstranil) :-)))
PavelR.
Jo a mně běži čas, momentálně skoro třináct hodin, takže se dobrovolně (jako osoba spřízněná s vyhlašovatelem) vylučuji ze soutěže :oops: [/QUOTE]
... tak to bych určitě vyhrál já :-)))) neboť jsem dotaz poslal ve středu v 22.52 a odpověď obdržel tentýž večer v 23.15 (tj. odezva necelých 30 minut). Ze soutěže se ale rovněž vyřazuji protože to nejsem již schopen dokázat (odpověď jsem v rozčílení trvale odstranil) :-)))
PavelR.
Vážený pane Jelínku,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
Vývoj nové PDA verze stránek služby Servis 24 probíhá, ale v tuto chvíli není rozhodnuto o případném spuštění.
Tedy aplikace se připravuje, ale o nasazení ( případně termínu ) není v tuto chvíli rozhodnuto.
Důvodem je velmi nízký zájem klientů.
Pilotní provoz probíhal, ale nebyl určen pro zjištění zájmu klientů, sloužil pouze k ověřování funkčnosti.
Servis 24 využívá cca 800 000 klientů a dotazů(přání) na PDA verzi registrujeme méně než 50.
Dotazy zasílané z aplikace Servis 24 nebo na servis24@csas.cz nebo na csas@csas.cz.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Radovan Husička
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
Vývoj nové PDA verze stránek služby Servis 24 probíhá, ale v tuto chvíli není rozhodnuto o případném spuštění.
Tedy aplikace se připravuje, ale o nasazení ( případně termínu ) není v tuto chvíli rozhodnuto.
Důvodem je velmi nízký zájem klientů.
Pilotní provoz probíhal, ale nebyl určen pro zjištění zájmu klientů, sloužil pouze k ověřování funkčnosti.
Servis 24 využívá cca 800 000 klientů a dotazů(přání) na PDA verzi registrujeme méně než 50.
Dotazy zasílané z aplikace Servis 24 nebo na servis24@csas.cz nebo na csas@csas.cz.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Radovan Husička
Klientské centrum České spořitelny, a.s.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na adrese
servis24@csas.cz
Dostal jsem tutéž odpověď, prostě je nás méně než padesát. Proto by mne zajímalo, kolik má tento portál registrovaných členů (já sám ovládám 6 emailových adres), to by bylo, abychom nepřekonali do léta počet 8.000, a to už je 1% registrovaných členů SERVISu24. Co vy na to?
Ja rikal, ze budu doterny: :-)
Děkuji za odpověď.
V tuto chvíli není pilotná verze přístupná z venčí.
Jakmile se rozhodneme pro zpřístupnění, zašlu Vám e-mail.
S přáním krásného dne,
Radovan Husička
Děkuji za odpověď.
V tuto chvíli není pilotná verze přístupná z venčí.
Jakmile se rozhodneme pro zpřístupnění, zašlu Vám e-mail.
S přáním krásného dne,
Radovan Husička
Já mam maily asi tři, když poprosim známé.. Jinak doporučuju v mailech argumentovat že ebanka a jiné to mají a tudíž jsou lepší.. to musí zabrat :))
á pozor. Jedna méně informovaná operátorka, aneb vracíme se na začátek ;)
"Vážený pane,
děkuji Vám za důvěru, s níž jste se obrátil na klientskou schránku České spořitelny.
Prozatím nemáme žádné informace o tom, že by byl přístup prostřednictvím PDA a MDA připravován. Důvodem je velice malý zájem ze strany klientů.
V případě dalších dotazů nás opět kontaktujte.
S přáním příjemného dne
Zuzana Pospíšilová"
Dostala mne :oops:
"Vážený pane,
děkuji Vám za důvěru, s níž jste se obrátil na klientskou schránku České spořitelny.
Prozatím nemáme žádné informace o tom, že by byl přístup prostřednictvím PDA a MDA připravován. Důvodem je velice malý zájem ze strany klientů.
V případě dalších dotazů nás opět kontaktujte.
S přáním příjemného dne
Zuzana Pospíšilová"
Dostala mne :oops:
mám tři e-mailové účty, dnes jeden, zítra druhý a pak další. zkusím to i z práce, to by bylo , aby nebylo! vyhrožování e-bankou asi nemá ten správný účinek, já jim dám, nemusí, ale nemusí spustit verzi pro PDA. asi by nebylo od věci jim tam poslat výsledky prodeje PDA pro ČR, asi by se divili, kolik nás je (nejen MDA). a bude nás víc a jakou banku zvolí noví uživatelé? rozhodně nemusi jít ke spořce.
Tak pánové připojení na servis24 české spořitelny, zkontrolovat svůj účet přez pda, jde. :-)))) Dneska jsem si ověřil zůstatek, žádné transakce jsem nezkoušel. Je to docela jednoduché: stačí mít netfront 3.1
Transakcím zdar
Transakcím zdar
[QUOTE="yasmeene2"]Tak pánové připojení na servis24 české spořitelny, zkontrolovat svůj účet přez pda, jde. :-)))) Dneska jsem si ověřil zůstatek, žádné transakce jsem nezkoušel. Je to docela jednoduché: stačí mít netfront 3.1
Transakcím zdar[/QUOTE]
Potvrzuji a raduji se.
Pomocí programu Netfront 3.1 jsme se i já dostal na na svůj učet u české spořitelny přes SERVIS24. Na začátku to sice házelo nějaké ty chybky - problémy s certifikázy, ale stačilo jen dát pokračovat a bylo to.
Pravda není to optimalizováno pro PDA, tak jsou ta čísla hůře čitelná, ale na přečtení záporného zůstatku mi to stačilo až až. :D :D :D
For yasmeene2 : DÍK. Kdyby byla soutěž o nejzajímavější příspěvek měsíce dal bych Ti hlas.
Transakcím zdar[/QUOTE]
Potvrzuji a raduji se.
Pomocí programu Netfront 3.1 jsme se i já dostal na na svůj učet u české spořitelny přes SERVIS24. Na začátku to sice házelo nějaké ty chybky - problémy s certifikázy, ale stačilo jen dát pokračovat a bylo to.
Pravda není to optimalizováno pro PDA, tak jsou ta čísla hůře čitelná, ale na přečtení záporného zůstatku mi to stačilo až až. :D :D :D
For yasmeene2 : DÍK. Kdyby byla soutěž o nejzajímavější příspěvek měsíce dal bych Ti hlas.
Dokonce umí(netfront) posílat esemesky přez internetové brány, což pie taky neumí, už sem odeslal Pavlovy Kozovy recenzi, tak se tu možná někdy objeví..
[QUOTE="yasmeene2"]Dokonce umí(netfront) posílat esemesky přez internetové brány, což pie taky neumí, už sem odeslal Pavlovy Kozovy recenzi, tak se tu možná někdy objeví..[/QUOTE]
Uz se pridava:)
Uz se pridava:)
net front je bomba, ale 30 dolacu je fakt moc, nemaj slevu pro zamestnance skolstvi? zkusim zas napsat na sporku jak s tim vyvojem pro pda jsou daleko (necelych 300kilometru, bydlim na druhe strane republiky)
Vážený pane Solaři,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
Spuštění PDA verze stránek služby Servis 24 Internetbanking bylo zvažováno a probíhal testovací provoz. Z technických důvodů však byla implementace této verze pozastavena a nyní dále vývoj PDA verze neprobíhá. V tuto chvíli Vám mohu potvrdit, že v nejbližší době (rok 2004) nebude PDA verze spuštěna.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
děkujeme Vám za důvěru, se kterou jste se obrátil na klientskou schránku služby Servis 24 Internetbanking.
Spuštění PDA verze stránek služby Servis 24 Internetbanking bylo zvažováno a probíhal testovací provoz. Z technických důvodů však byla implementace této verze pozastavena a nyní dále vývoj PDA verze neprobíhá. V tuto chvíli Vám mohu potvrdit, že v nejbližší době (rok 2004) nebude PDA verze spuštěna.
Pokud budete potřebovat další informace, prosím kontaktujte nás.
S přáním krásného dne,
Kdyby jste raději přešli k EBance. ČS pořád jenom slibuje a když má pro klienta něco udělat( byl jsem tam od 96 až do 03), tak to najednou nejde. U EBanky mi i jako novému klientovi pomohli se vším s čím jsem potřeboval a trvalo to oproti ČS opravdu jenom chvilku
eBanka rulezzzzzzzzzzzzzz - mam jí už leta (5 možná i víc) a zatim noproblémo,jak s přístupem, tak se službami - spíš nechápu proč ostatní používají jiné banky - když to má ebanka i v názvu, že je primárně orientovaná na ebanking - jedinej rozdíl je v tom, že si účty kontroluju přes mobilní klíč, aby se mi tam nemoh nikdo dostat (bez mojí simky logovacích údajů - dle mího nejbezpečnější řešení)
u ebanky mi vadí že nemá kontokorent a že se za mínus platí nehorázné peníze, a že má tak tři bankomaty v čr. Jinak s přístupem na spořku už je to vyřešený tak o co de, ne? ;)