Ahoj ve fóru, jsem tu nováček a prosím o pomoc.
jsem majitelem MDAIII, a TOMTOM5+upgrade na 5.1 v WinMobile 2003 SE fungoval bez jediného problému. Nechal jsem se unést, a přešel na WM5-ky...
Po úvodní radosti přišlo zděšení, že nic nefunuje...ale po aplikací všech patchů začínám být spokojen. Ale při instalaci TOMTOMA5 hlásí chybu "setup.exe". Asi problém s Aktivesyncem 4.1.0. poradí někdo jak na to? Děkuji za každé info
Ještě, jsem zkusil nakopírovat celo instalaci do My dokuments, a zkusil instalovat jednotlivé caby...a hodilo to hlášku, že: instalace ttn.cab se nezdařila:(
jsem majitelem MDAIII, a TOMTOM5+upgrade na 5.1 v WinMobile 2003 SE fungoval bez jediného problému. Nechal jsem se unést, a přešel na WM5-ky...
Po úvodní radosti přišlo zděšení, že nic nefunuje...ale po aplikací všech patchů začínám být spokojen. Ale při instalaci TOMTOMA5 hlásí chybu "setup.exe". Asi problém s Aktivesyncem 4.1.0. poradí někdo jak na to? Děkuji za každé info
Ještě, jsem zkusil nakopírovat celo instalaci do My dokuments, a zkusil instalovat jednotlivé caby...a hodilo to hlášku, že: instalace ttn.cab se nezdařila:(
jj, instalace přes setup.exe není možná, ale ty caby musí chodit, já instaluju pokaždý z cabů bez chyby, zkus je zkopírovat znova, nebo něakm jinam nebo to třeba nainstaluj jinam, musí to chodit
Tak jsem TOMTOMa nerozdejchal...ty WM5 jsou ještě moc syrový:(
Downgradnul jsem zpět na WM2003SE, ROM 1.42.00 WWE...a vše šlape super:)
for wachy: zkus WM2003SE, ROM 1.42.00 WWE, radio 1.13.00,
BT 1.0.0 Build 3900:yes:
a na WM5 určitě dočasně zapomeneš...já osobně jim dávám tak 2 - 3 měsíce,
a určitě už to bude o něčem jiném, zatím jenom patche, patche...a stejně to není ono...
Downgradnul jsem zpět na WM2003SE, ROM 1.42.00 WWE...a vše šlape super:)
for wachy: zkus WM2003SE, ROM 1.42.00 WWE, radio 1.13.00,
BT 1.0.0 Build 3900:yes:
a na WM5 určitě dočasně zapomeneš...já osobně jim dávám tak 2 - 3 měsíce,