reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Aplikace
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky
Příslušenství
Tablety
Wearables
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
TV Freak  |  Svět audia

Facebook by mohl dostat placenou verzi bez reklam

, , aktualita
Facebook by mohl dostat placenou verzi bez reklam
I kvůli nedávnému průšvihu s Cambridge Analytica se do hry opět vrací možnost, že by Facebook nabízel verzi bez reklam. Ta by pochopitelně nebyla zadarmo, uživatelé by za ni platiti prostřednictvím předplatného.
Facebook by mohl dostat placenou verzi bez reklam
Facebook v minulosti už několikrát zvažoval nasazení placené varianty své sociální sítě, ale nikdy nedošlo k realizaci. Vzhledem k nedávnému skandálu s Cambridge Analytica, která měla prostřednictvím Facebooku neoprávněně získat údaje o 80 milionech uživatelů, která následně použila pro politické kampaně. A zatímco Cambridge Analytica před pár dny kvůli ztrátě zákazníků oznámila bankrot, Facebook se z celého průšvihu velmi rychle oklepal. Na nedávné konferenci F8 už se zase mluvilo hlavně o nových funkcích, jako je seznamka nebo redesign aplikace Messenger, nikoliv o ochraně soukromí.
 
 
Mark Zuckerberg
 
Zakladatel Mark Zuckerberg a provozní ředitel Sheryl Sandberg nedávno naznačili, že jsou otevření myšlence placené verze Facebooku. Zatím se o této možnosti jen interně diskutuje, takže není jasné, zda někdy spatří světlo světa. „Určitě jsme přemýšleli o mnoha dalších způsobech monetizace včetně předplatného, a i nadále budeme vše zvažovat,“ řekl Sandberg při prezentaci finančních výsledků za první čtvrtletí letošního roku. Jako nejpravděpodobnější se jeví varianta předplatného (např. měsíčního), přičemž uživatelé by po zaplacení nebyli obtěžování reklamami a neposkytovali by osobní údaje třetím stranám.
 
V tuto chvíli není vůbec jasné, v jakách hladinách by se případně pohybovala cena předplatného. Nadále by ovšem zůstala k dispozici bezplatná verze Facebooku, jak znovu zdůraznil Zuckerberg.
 
Zdroj: BGR.com