Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Displej Galaxy S8/S8+ se rozsvěcuje bez vědomí uživatele a vybíjí baterii

3.1.2018, Jáchym Šlik, aktualita
Někteří majitelé Galaxy S8 a S8+ zaznamenali rychlejší vybíjení baterie, které by mělo být způsobeno pravidelným bezdůvodným probouzením smartphonů. Dochází k němu, pokud je telefon v například položen na stole.
Je to jen pár dnů, co jsme psali o potížích postihujících americkou variantu Galaxy Note 8 a některé další modely od Samsungu. Spočívá v nemožnosti telefon znovu nabít po úplném vybití baterie. Jihokorejský výrobce už oznámil, že závadu bere vážně a shromažďuje data pro její vyřešení. Mezitím se však objevil další problém, který tentokrát postihuje modely Galaxy S8 a Galaxy S8+. Někteří uživatelé si všimli, že se jejich smartphone sám od sebe probouzí, přičemž k tomu nemá očividný důvod. Může být jen položen na stole, nebo dokonce vložen do zavřeného flipového obalu, přesto dochází k pravidelnému rozsvícení obrazovky. Jeden z nespokojených majitelů „es osmičky“ dokonce závadu nahrál na video, ve kterém můžeme vidět, že se displej aktivuje, nedojde však k odemknutí telefonu, pouze se zobrazí uzamčená obrazovka. Následně telefon hase zhasne, ale po pár sekundách se vše opakuje.
 
 
Je to nejen nepříjemné ve chvíli, kdy má uživatel zařízení položené například vedle sebe na stole, nebo v noci nedaleko postele, ale zároveň to rozhodně neprospívá výdrží baterie. Výsledkem může být znatelný pokles kapacity baterie, který uživatel během nepoužívání smartphonu neočekával a může mu tak zkomplikovat den. Naštěstí se závada týká jen malé části modelů Galaxy S8 a Galaxy S8+, ale nebylo zjištěno, zda pouze majitelů americké varianty se Snapdragonem 835, nebo také mezinárodní verze vybavené procesorem Exynos.
Samsung se zatím k problému nijak nevyjádřil a uživatelé marně hledají, jak samovolné rozsvěcení displeje zastavit. Nepomohou změny v nastavení zařízení, obnovení do továrního nastavení ani jiné osvědčené postupy. Problém se možná objevil po instalaci listopadové softwarové aktualizace a mohl by nějakým způsobem souviset s chytrým hlasovým asistentem Bixby, to jsou však prozatím pouze neověřené spekulace samotných uživatelů. Téměř jisté však problém bude možné odstranit pomocí dalšího updatu. Setkali jste se s tímto problémem u Galaxy S8/S8+ či jiného telefonu?
 


reklama