Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od DarkRichelieu
Vypadá sice jak ze sci­-fi, ale tak ze sci­-fi 80.­- 90.let kdy se ještě točily pořádné filmy. Hned z patra mě napadlo obrněné vozidlo USCM M­-577 z ­"předpotopního­" filmu Vetřelci.
Odpovědět3  0
Tak pokud by se vyhodily peníze luftem a elektrárna by místo 1000MW měla výkon jen 100MW, tak to by byl průser. Ale tobě jako trolovi je těžké něco vysvětlovat, zvlášť když ty panely byly vyrobeny pomocí elektřiny převážně úhelné elektrárny a teď jsou vyhozeny kam ? Za ty prachy se mohlo dát XXX slolárních panelů na baráky nebo 4 tomografy do nemocnic. Teď se vyhodilo kolik peněz ? Byla tam původní asfaltová silnice a zalila se ­"prachama­" a teď tam bude zase silnice z asfaltu. No když to spočítáme bude to raketa peněz, která ve výsledku vyletěla komínem. Mysli alespoň jednou :D
Odpovědět5  0
Jo kdyby to bylo selhání uhelné elektrárny, tak to bude plnit přední titulky v novinách, ale o selhání solární silnice se většina ani nedoví.
Odpovědět9  0
A garážím řekněte ámen.
Odpovědět0  0
Tak ono to není jen těch pár tisíc. Federální příspěvek na elektro auto tuším bylo 7.500 USD, ve státě Colorado byla ještě místní dotace 5.000 USD. Když to sečtu je to 12.500 USD a při základní ceně modelu S3 ­(35.000 USD­) Je to auto skoro zadarmo, když započítám místní ceny elektřiny a možnost nabíjet kolikrát zadarmo. V Norku kupříkladu majitelé neplatí za dovoz, neplatí 25 % DPH při jejich pořízení, neplatí silniční daň, neplatí mýta ani velice četné trajekty, mohou jezdit v autobusových pruzích, neplatí extrémně drahé parkovné ve městech a do toho stát zadotoval i výstavbu nabíjecích stanic. I proto Norsko patří mezi největší odbytiště Tesly. Bez přímých nebo nepřímých nejen finančních pobídek, ale i ostatních bonusech se to někomu vyplácí. Ale jakmile se snižují tyhle dotace a pobídky, tak se snižuje i prodej těchto aut. Stačí si přečíst jak málo stačí, aby se zhroutil celý trh s elektromobily někde i o 80% procent dolů.
Odpovědět2  0
Tak samozřejmě že je to drahé jako prase, takže neprodejné a o ekologické efektivitě se dá silně polemizovat. Jak přiznali ekoteroristé v Německu, očekávali několikanásobně větší zájem o elektro­-auta u bohatší části německého obyvatelstva, nečekali, že bude zájem jen minimální. A pokud zruší dotace úplně, můžou to rovnou zabalit. Ale mohli se mě zeptat, řekl bych jim to dříve, nemám před očima zelenou mlhu a většina stávkujících studentů až zjistí kolik za to auto chtějí i s dotacemi, bude nadále jezdit MHD nebo nafťákem za 150k a ještě bude brečet, jak že je to ojeté auto drahé. Takže vzhůru ke dnu.
Odpovědět2  0
Dle vaší logiky je polovina USA taky komunistická, protože nadávají na svoji vládu a většina vlád ve světě nejspíš taky. Ale jen ty émerický prášky berte dál.
Odpovědět2  1
Přitom pozabíjet miliony lidí a říkat tomu nějak vznešeně jako třeba trvalá svoboda. Pak se divit, proč že je nemá tolik lidí v lásce. Imho stejně tak můžu tvrdit, že kdyby Rusko chtělo válku, tak už ji dávno mají ;)
Odpovědět1  1
Tady asi někoho ve škole neučili pochopit daný text. Nikdo neobhajuje Čínu z kopírování, ale že to těm svatým západním mocnostem nevadilo, dokud nezačala Čína vytlačovat Americké výrobky ­(vyrobené v Číně­) z jejich trhu. Takže co tu melete za bludy ?
Odpovědět5  1
Tak za prvé, Čína je diktatura a každý kdo vstupuje na její trh si je toho vědom a také ví že musí plnit podmínky, které jim určí. V případě google cenzuru, což by google rád splnil, ale bouřili se mu zaměstnanci, tak ustoupil tlaku zaměstnanců, ale pokud víme, nějak se tam snaží dostat stejně, aby se o tom moc na veřejnosti nevědělo. Navíc to, že je čínský trh v tomhle specifický nevadilo ani WTO a pozvalo i Čínu. Třeba Microsoft na ty podmínky Číny přistoupil.

A USA tvrdí, že je demokratická, má nezávislé soudy a platí presumpce neviny ­(pokud nejste obviněn z terorismu­) a všechny spory se u nich řeší u nezávislého soudu a mezinárodních pravidel. Takhle to řeší všechny demokratické státy a firmy a jsou si toho vědomy. Pokud tedy někdo někoho obviní měl by to dokázat u soudu a pak podle toho jednat. Jinak se mění z demokratického státu na diktaturu a její praktiky, kterými tak pohrdáte u Číny. A pokud proti tomu nebudeme protestovat, sami se můžeme jednou v takové diktatuře ocitnout a to nikdo rozumný nechce. Takže to není obhajoba Číny, ale ukazování na špatnost chování USA.
Odpovědět2  0
Musel jsi ho wrahu666 na to upozorňovat? Jednou z něho vypadne alespoň nějaký nezávisle vypadající příspěvek a hned to pak musí pohřbí takovým výblitkem, když do něj trkneš, že se spletl :D
Odpovědět4  1
Prý důkazy :­) Na důkazy se už nějaký pátek nehraje, stačí obvinění a ejhle už je de facto vše vyšetřeno, viník je jasný. Můžeme se podívat kousek na zpět Russiagate, kde půlka ameriky hledala důkazy a že se sakra snažili... a prd. a mohl bych pokračovat.
Navíc USA nespadá například pod mezinárodní trestní tribunál, když to nedávno soudci zkoušeli, tak USA řeklo že zavede sankce na soudce jestli to zkusí a bylo vymalováno. Když OSN nebo WTO neskáče, tak jak USA píská, tak vyhrožuje zastavením posílání peněz nebo vystoupení. Navíc pochybuji, že by existovala nějaká vymahatelnost práva jakéhokoliv soudu, které by odsoudilo na mezinárodní úrovní USA. Jsou prostě moc velcí a US dolar je prolezlý všude, dokonce i země EU v hodně případech mezi sebou obchodují v USD i když mají Euro a všude se tím chlubí. Prostě nechali jsem vyrůst USA, tak že si teď může drze diktovat. Což by dělala každá země v její pozici, pořád to tam ovládají lidi.
Odpovědět3  2
Pracovní postupy nemusí složitě špionit, stačí se nechat zaměstanat v Gigafactory v USA nebo nějaké jiné automobilce ­(kterými se Tesla inspirovala­) která už dávno v Číně vyrábí a u nějakého subdodavatele. Pořídit si Teslu rozebrat do šroubku a reverzním inženýrstvím zjistit co a jak. Hardware problém okopčit není ten čína vyrábí pro celý svět :­), to co dělá Teslu ­"in­" je ten software a to má určitě ošetřený, že se zdrojový kód nedostane jen tak někomu do ruky.
Odpovědět0  0
No jako někdo kdo si může dovolit Teslu určitě pojede autem na dovolenou do Chorvatska :D
Odpovědět0  0
Tak těžké kovy jsou třeba olovo, to se v baterkách objevuje. A lithium je lehký kov a ten recyklovat nebude ?
Odpovědět1  1
„Odvolávám, co jsem slíbil, slibuji, co jsem odvolal“
Odpovědět0  0
A traktoristi nebudou mít co žrát :)
Odpovědět0  0
Ano černá skříňka do každého auta a už se mluvilo i jejich dalším využití. Pojedete na diagnostiku a černá skříňka vás napráská, kde jste jel moc rychle a k účtu od servisu dostanete i pokutový bloček, za to, že jste jel rychleji než dovolují ekologické normy a ohrozil jste tak život na této planetě vyšším množství C02 :­)
Sami jsme v EU sledovaní jak to jen jde, jen je to zamaskované pod jinou ušlechtilostí jako boj proti terorismu a nenávisti. Přicházíme o anonymitu a svobodu a ještě tomu tleskáme.
Odpovědět3  0