"To, proč výrobci tak moc honí max. výkon, který pak klesá, také moc nechápu. Klidně to místo 125 kW může mít třeba 100 kW a ty si udržet od plného nabití až skoro po úplný konec. "
Ze stejneho duvodu, z jakeho se u jinych vyrobku uvadi vydrz AZ xxx, frekvence AZ yyy atd.
Neorientujici se zakaznik se pak chytne parametru, ktery nevypovida o vlastnostech ktere jsou pro nej dulezite. Proto je dulezite zjistovat si o zbozi i skryte parametry a pak teprv cinit zavery (koupi). Z meho pohledu zakaznika je nelogicke, ze v podstate stejna auta maji jinou elektronicky rizenou maximalku. Nebo ruzny vykon motoru (ten je asi zapotrebi aby mela auta stejnou akceleraci i s ruznou vaho0u baterie).
Z hlediska prodejce to ovsem smysl dava. Tady je totiz potreba podojit zakaznika a oddelit ty, schopne koupit drazsi auto od tech, kteri na nej sotva dosahnou. A mozna je to tak lepsi, ze vetsi zisk automobilek je u tech vetsich a drazsich aut, z kterehoz pak mohou zaplatit i nizsi modely. V posledni dobe tento system ale zda se pokulhava, zejmena diky zahranicni levnejsi konkurenci. Mistni automobilky uz jako low-end nenabidnou lidove auto, ale radeji se zameri na high-end trh. Podle Paretova pravidla 20-80 by 20% high-end aut dalo automobilkam 80% prijmu. Za pritomnosti levne konkurence se udrzi na trhu spise automobilky prodavajici obludy pro 20% zakazniku co jim zaplati tech 80% prijmu a na low-end muzou rovnou zapomenout. Ten vyplni levnejsi konkurence.
Otazka tedy je, na jake zakazniky a jake pouziti tato auta miri. Jestli si VW mysli, ze toto je low-end, nebo uz je to high-end a low-end uz spolu s Fabii odpiskali.
Ze stejneho duvodu, z jakeho se u jinych vyrobku uvadi vydrz AZ xxx, frekvence AZ yyy atd.
Neorientujici se zakaznik se pak chytne parametru, ktery nevypovida o vlastnostech ktere jsou pro nej dulezite. Proto je dulezite zjistovat si o zbozi i skryte parametry a pak teprv cinit zavery (koupi). Z meho pohledu zakaznika je nelogicke, ze v podstate stejna auta maji jinou elektronicky rizenou maximalku. Nebo ruzny vykon motoru (ten je asi zapotrebi aby mela auta stejnou akceleraci i s ruznou vaho0u baterie).
Z hlediska prodejce to ovsem smysl dava. Tady je totiz potreba podojit zakaznika a oddelit ty, schopne koupit drazsi auto od tech, kteri na nej sotva dosahnou. A mozna je to tak lepsi, ze vetsi zisk automobilek je u tech vetsich a drazsich aut, z kterehoz pak mohou zaplatit i nizsi modely. V posledni dobe tento system ale zda se pokulhava, zejmena diky zahranicni levnejsi konkurenci. Mistni automobilky uz jako low-end nenabidnou lidove auto, ale radeji se zameri na high-end trh. Podle Paretova pravidla 20-80 by 20% high-end aut dalo automobilkam 80% prijmu. Za pritomnosti levne konkurence se udrzi na trhu spise automobilky prodavajici obludy pro 20% zakazniku co jim zaplati tech 80% prijmu a na low-end muzou rovnou zapomenout. Ten vyplni levnejsi konkurence.
Otazka tedy je, na jake zakazniky a jake pouziti tato auta miri. Jestli si VW mysli, ze toto je low-end, nebo uz je to high-end a low-end uz spolu s Fabii odpiskali.
Odpovědět0 0
Drive civilizace umiraly na nedostatek vody, dnes na umirajici elektronicke krabicky. Holt pokrok nezastavis :-)
Nedostatek vody v krajine ignorujeme a misto toho davame prostor obchodnikum s CO2 povolenkami. Holt pokrok nezastavis :-)
Drive panovnici razili mince a regulovali mnozstvi penez v obehu (vetsinou velmi pochybnym zpusobem). Dnes mnozstvi penez (dluhu) v obehu stat nedokaze uregulovat, protoze je zavisly na bankovnim oligopolu vetsinou cizich bank. Holt pokrok nezastavis :-)
Vitejte v 21. stoleti.
Nedostatek vody v krajine ignorujeme a misto toho davame prostor obchodnikum s CO2 povolenkami. Holt pokrok nezastavis :-)
Drive panovnici razili mince a regulovali mnozstvi penez v obehu (vetsinou velmi pochybnym zpusobem). Dnes mnozstvi penez (dluhu) v obehu stat nedokaze uregulovat, protoze je zavisly na bankovnim oligopolu vetsinou cizich bank. Holt pokrok nezastavis :-)
Vitejte v 21. stoleti.
Odpovědět0 0
Je to pravda - ten kdo ma levnejsi bazmek tak ho na trhu proda. Sice bojuje proti setrvacnosti uzivatelu (v podstate konzervativne uvazujici konzumenti) ale az prorazi, zacne likvidovat konkurenci. Az konkurence zadna nebude, tak uz se nemusi honit.
Uz se tesim na zpravy o tom jak budou zapadni soudruzi importni cla obhajovat (narodni bezpecnost, bojime se pihy na motherboardu, Usama von bububu v motoru) :-)
Jedincum s chabym uvazovanim o konkurenci bych navrhoval, at si zauvazuji, jestli je ta konkurence jen o vyrobku (coz se nam cizi koncerny snazi protlacit do palice-ze nas nemusi vubec zajimat, kdo a kde vyrobek vyrobil), nebo i o tom, jestli si domorodci budou mit kde vydelat, jakou budou mit cenovou hladinu (v podstate na vse) a jestli by se nemeli vzdavat sveho podilu na kolobehu penez (u cizich firem se do neho totiz moc nezapoji). Jinak receno, jestli neni lepsi delat si aspon neco sam nez vsechno kupovat, protoze se tim ekonomika dostava do zavislosti - na monopolu cizich vyrobcu.
FYI, ty lokalni delniky si muzou dovezt. Platit jim budou v cizi mene cizi cenu a za tu dobu co tu budou drit nevylezou z fabriky nebo z ubytovny. Pripadne bude fabrika plna stroju a minimalni obsluhou a navody v sypanem caji.
Uz se tesim na zpravy o tom jak budou zapadni soudruzi importni cla obhajovat (narodni bezpecnost, bojime se pihy na motherboardu, Usama von bububu v motoru) :-)
Jedincum s chabym uvazovanim o konkurenci bych navrhoval, at si zauvazuji, jestli je ta konkurence jen o vyrobku (coz se nam cizi koncerny snazi protlacit do palice-ze nas nemusi vubec zajimat, kdo a kde vyrobek vyrobil), nebo i o tom, jestli si domorodci budou mit kde vydelat, jakou budou mit cenovou hladinu (v podstate na vse) a jestli by se nemeli vzdavat sveho podilu na kolobehu penez (u cizich firem se do neho totiz moc nezapoji). Jinak receno, jestli neni lepsi delat si aspon neco sam nez vsechno kupovat, protoze se tim ekonomika dostava do zavislosti - na monopolu cizich vyrobcu.
FYI, ty lokalni delniky si muzou dovezt. Platit jim budou v cizi mene cizi cenu a za tu dobu co tu budou drit nevylezou z fabriky nebo z ubytovny. Pripadne bude fabrika plna stroju a minimalni obsluhou a navody v sypanem caji.
Odpovědět0 0
A zataci to take obcas na druhou stranu, nez tocite volantem?
Nevycital bych jim, ze neco nedokazali otestovat (zejmena raritni chyby jsou peklo oddebugovat), ale ze TO BLBE NAVRHNULI. A to ze do vseho cpou pocitace a sbernice ktere jsou v aute nespolehlive, protoze staci upadly drat a misto toho aby to prestalo fungovat uplne, tak to zacne obcas delat kraviny. Debugovani CAN busu je peklo.
Doufam ze nam dlouho vydrzi auta z devadesatek, to byla podle me zlata era automobilismu. Starsi rocniky budou povazovat za zlatou eru samozrejme drivejsi obdobi.
Nevycital bych jim, ze neco nedokazali otestovat (zejmena raritni chyby jsou peklo oddebugovat), ale ze TO BLBE NAVRHNULI. A to ze do vseho cpou pocitace a sbernice ktere jsou v aute nespolehlive, protoze staci upadly drat a misto toho aby to prestalo fungovat uplne, tak to zacne obcas delat kraviny. Debugovani CAN busu je peklo.
Doufam ze nam dlouho vydrzi auta z devadesatek, to byla podle me zlata era automobilismu. Starsi rocniky budou povazovat za zlatou eru samozrejme drivejsi obdobi.
Odpovědět0 0