Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od CooliPi
"To, proč výrobci tak moc honí max. výkon, který pak klesá, také moc nechápu. Klidně to místo 125 kW může mít třeba 100 kW a ty si udržet od plného nabití až skoro po úplný konec. ­"

Ze stejneho duvodu, z jakeho se u jinych vyrobku uvadi vydrz AZ xxx, frekvence AZ yyy atd.
Neorientujici se zakaznik se pak chytne parametru, ktery nevypovida o vlastnostech ktere jsou pro nej dulezite. Proto je dulezite zjistovat si o zbozi i skryte parametry a pak teprv cinit zavery ­(koupi­). Z meho pohledu zakaznika je nelogicke, ze v podstate stejna auta maji jinou elektronicky rizenou maximalku. Nebo ruzny vykon motoru ­(ten je asi zapotrebi aby mela auta stejnou akceleraci i s ruznou vaho0u baterie­).

Z hlediska prodejce to ovsem smysl dava. Tady je totiz potreba podojit zakaznika a oddelit ty, schopne koupit drazsi auto od tech, kteri na nej sotva dosahnou. A mozna je to tak lepsi, ze vetsi zisk automobilek je u tech vetsich a drazsich aut, z kterehoz pak mohou zaplatit i nizsi modely. V posledni dobe tento system ale zda se pokulhava, zejmena diky zahranicni levnejsi konkurenci. Mistni automobilky uz jako low­-end nenabidnou lidove auto, ale radeji se zameri na high­-end trh. Podle Paretova pravidla 20­-80 by 20% high­-end aut dalo automobilkam 80% prijmu. Za pritomnosti levne konkurence se udrzi na trhu spise automobilky prodavajici obludy pro 20% zakazniku co jim zaplati tech 80% prijmu a na low­-end muzou rovnou zapomenout. Ten vyplni levnejsi konkurence.

Otazka tedy je, na jake zakazniky a jake pouziti tato auta miri. Jestli si VW mysli, ze toto je low­-end, nebo uz je to high­-end a low­-end uz spolu s Fabii odpiskali.
Odpovědět0  0
Drive civilizace umiraly na nedostatek vody, dnes na umirajici elektronicke krabicky. Holt pokrok nezastavis :­-­)

Nedostatek vody v krajine ignorujeme a misto toho davame prostor obchodnikum s CO2 povolenkami. Holt pokrok nezastavis :­-­)

Drive panovnici razili mince a regulovali mnozstvi penez v obehu ­(vetsinou velmi pochybnym zpusobem­). Dnes mnozstvi penez ­(dluhu­) v obehu stat nedokaze uregulovat, protoze je zavisly na bankovnim oligopolu vetsinou cizich bank. Holt pokrok nezastavis :­-­)

Vitejte v 21. stoleti.
Odpovědět0  0
Je to pravda ­- ten kdo ma levnejsi bazmek tak ho na trhu proda. Sice bojuje proti setrvacnosti uzivatelu ­(v podstate konzervativne uvazujici konzumenti­) ale az prorazi, zacne likvidovat konkurenci. Az konkurence zadna nebude, tak uz se nemusi honit.

Uz se tesim na zpravy o tom jak budou zapadni soudruzi importni cla obhajovat ­(narodni bezpecnost, bojime se pihy na motherboardu, Usama von bububu v motoru­) :­-­)

Jedincum s chabym uvazovanim o konkurenci bych navrhoval, at si zauvazuji, jestli je ta konkurence jen o vyrobku ­(coz se nam cizi koncerny snazi protlacit do palice­-ze nas nemusi vubec zajimat, kdo a kde vyrobek vyrobil­), nebo i o tom, jestli si domorodci budou mit kde vydelat, jakou budou mit cenovou hladinu ­(v podstate na vse­) a jestli by se nemeli vzdavat sveho podilu na kolobehu penez ­(u cizich firem se do neho totiz moc nezapoji­). Jinak receno, jestli neni lepsi delat si aspon neco sam nez vsechno kupovat, protoze se tim ekonomika dostava do zavislosti ­- na monopolu cizich vyrobcu.

FYI, ty lokalni delniky si muzou dovezt. Platit jim budou v cizi mene cizi cenu a za tu dobu co tu budou drit nevylezou z fabriky nebo z ubytovny. Pripadne bude fabrika plna stroju a minimalni obsluhou a navody v sypanem caji.
Odpovědět0  0
A zataci to take obcas na druhou stranu, nez tocite volantem?

Nevycital bych jim, ze neco nedokazali otestovat ­(zejmena raritni chyby jsou peklo oddebugovat­), ale ze TO BLBE NAVRHNULI. A to ze do vseho cpou pocitace a sbernice ktere jsou v aute nespolehlive, protoze staci upadly drat a misto toho aby to prestalo fungovat uplne, tak to zacne obcas delat kraviny. Debugovani CAN busu je peklo.

Doufam ze nam dlouho vydrzi auta z devadesatek, to byla podle me zlata era automobilismu. Starsi rocniky budou povazovat za zlatou eru samozrejme drivejsi obdobi.
Odpovědět0  0