Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od Cemada
Ale taky bude záležet na tom, jak jej člověk točí.
Mám Hyundai Accent 1,3L 63kW r.2004 benzín ­(jasně, žádný zázrak­). Míval jsem ve zvyku ve městě při 50 km­/h dávat čtyřku. Navíc jsem měl jednu dobu chytnuté ­"hydroštely­" tak jsem se to bál točit.
Hydroštely jsou opravené a po jedné debatě s bráškou u piva točím motor více. Žádné šolíchání 1500­-3000 ot. ale 2000­-2500 až 4500­-5000 a auto je mnohem zábavnější :­-­)

Hodně lidí ale táhne opravdu k tomu být pouze ve spodní polovině otáček.
Odpovědět0  0
No, já zase četl že výkon ­(http:­/­/www.autoforum.cz­/technika­/vykon­-vs­-tocivy­-moment­-konecne­-srozumitelne­-tak­-o­-co­-jde­-predevsim­/?3­). Samozřejmě jako je to spolu svázané tak se názory různí.
Odpovědět0  0
Jo, to zní logicky :­-)
Odpovědět0  1
Taky mě to napadlo. Ale dá se srovnávat různě: se stejným výkonem, se stejným objemem, se ­"stejnou­" cenou, atd. Autor si vybral ten výkon. Osobně by mě taky zajímalo i srovnání stejných objemů.
Odpovědět0  1
No když počítají i se snížením odporu a tím i spotřeby díky hroudě bláta, tak tu spotřebu měřili na desetitisíciny ne?
Ale to je jedno.

Kdyby se firmy místo honby za nízkými emisemi hnaly za vývojem a rozšířením alternativních paliv, udělali by daleko lépe.
Mimochodem by mě docela zajímalo jak se řeší emise ve slavné USA. Tam něco jako nařízení EU o emisích asi mít nebudou.
Odpovědět0  0
Na tu životnost jsem se chtěl taky zeptat :­-­)
Ještě by mě zajímalo, když Evropský parlament zavedl takové podmínky, jestli něco takového platí ve slavné USA.
Tam motory s malý objemem moc nebyly.
Co člověka ale naštve jsou např. emisní zóny, které se u nás budou pstupně zavádět ­(nebo už nekde jsou?­).
Stejně si myslím, že je to všechno jen lobby, o penězích.
Odpovědět4  0