![Sériové vozy NIO ET7 v testu se 150kWh semi-solid-state baterií ujely 1046-1070 km 8634/nio-et7-solid-state-battery-50.webp](seriove-vozy-nio-et7-v-testu-se-150kwh-semi-solid-state-baterii-ujely-1046-1070-km/8634/img/nio-et7-solid-state-battery-50.webp)
Už je na čase něco s tou výrobou baterií pro eletromobily udělat. To je jejich největší problém, když pomineme způsoby, jak se elektrická energie do nich ukládaná vyrábí. Vyřešit tyhle dvě věci a už bude elektromobil konečně ekologický :)
Odpovědět0 0
Ekologičnost elektromobilů je v jejich stávající podobě nesmysl. K největší ekologické zátěži dochází už při výrobě baterií (krátká životnost), ve kterých se poté ještě ukládá energie vyrobená všemožně pochybně. Třeba i spalováním hnědého uhlí. Elektromobil jen neznečišťuje přímo v místě provozu - dochází k odklonění znečišťování někam jinam.
Celá kauza s globálním oteplováním je jen další skvělej kšeft. Neznečišťuješ? Jsi v pohodě...Znečišťuješ? Jasně, není problém, kup si emisenku a můžeš znečišťovat dál. Jak se říká - za peníze v Praze dům.
Celá kauza s globálním oteplováním je jen další skvělej kšeft. Neznečišťuješ? Jsi v pohodě...Znečišťuješ? Jasně, není problém, kup si emisenku a můžeš znečišťovat dál. Jak se říká - za peníze v Praze dům.
Odpovědět0 1
můj názor je, že tohle je správnej směr vývoje elektromobility.....
Odpovědět0 0
Bože, to je hrozná plečka....
Odpovědět0 0
Aby elektromobil byl opravdu ekologický, tak by musel být vyroben z papíru. Jeho shoření totiž není poté taková ekologická zátěž....
Odpovědět0 0