Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
Komentáře od BlueJack
Jistě že těch režimů je hodně a kolikrát se dají i přepínat v autě. Třeba ten Prius má charge mode, starší to měly tuším natvrdo zapnuté a ani to nešlo vypnout. Proto si myslím, že ty statistiky mohou být zkreslené ještě více, protože nevíte, v jakém režimu ta auta byla provozována. Je jasné, že jedno číslo spotřeby to nemůže vše obsáhnout a pak je namístě, aby vám tu spotřebu v různých režimech řekl výrobce...
Odpovědět2  0
Autor článku by si měl nejdříve nějaký ten hybrid vyzkoušet, než začne plácat takové blbosti. Hybrid se nenabíjí jenom rekuperací a zásuvkou, ale i z fosilního motoru. Funguje to tak, že když jedete v klidu, tak fosilní motor má výkonostní rezervu a toho využívá k nabíjení baterie. Takže ikdyž startujete s vybitou baterkou a jedete po dálnici, kde nikde nebrzdíte ­(neaplikuje se rekuperace­), tak tu baterku klidně dobijete. No a když máte dost nabitou baterku, tak se přepne na elektřinu a fosilní motor se vypne a nedochází ke ztrátám v převodovce...

Takže autore, nestálo by za to ten článek celý přepracovat? ;­-)
Odpovědět2  0