Velká recenze zařízení HTC HD2

21.4.2010, Pavel Koza, recenze
Je to již více než rok, co společnost HTC oslnila mobilní svět špičkovým zařízením HTC Touch HD se skvělým foťákem a velkým WVGA displejem. Vývoj se ale nezastavil, a tak jsme se před Vánocemi mohli začít těšit z dalšího, hranice posouvajícího zařízení HTC HD2 (modelové označení T8585, kódové označení Leo), které si po uvedení na trh připsalo hned několik prvenství.

Obsah balení a popis příslušenství

Sice až ke konci recenze, ale nakonec jsem přeci jen dostal kompletní balení včetně všeho příslušenství, takže vám ho mohu představit. Po vyskládání na stůl tak uvidíte následující sestavu:

• Zařízení HTC HD2
  • Baterie 1230 mAh
  • Ochranný váček
  • Stereo sluchátka typu "pecky" s ovladačem a klipsem pro přichycení kabelu k oděvu
  • Zdroj elektrické energie
  • microUSB kabel
  • 2GB microSD karta
  • CD-ROM s CZ manuálem
  • Rychlý průvodce v EN
  • Záruční informace

K zařízení i baterii se dostaneme později, v tuto chvíli je přeskočíme. Stylus v balení budeme hledat marně, kapacitní displej je předurčen k opatlání ovládání prsty a i když stylusy pro kapacitní displeje již existují, naprostá většina uživatelů si vystačí jen s tím, co jim nadělila sama příroda. Ochranné pouzdro je jen velmi prosté, jedná se vlastně jen o 2 kousky kůže sešité žlutou nití, takže tvoří jednoduchý sáček, do kterého se zařízení zasune. Proti silným nárazům neochrání, proti poškrábání ano. V balení je i klasická microSD paměťová karta od SanDisku s kapacitou 2 GB a redukcí do SD slotu; nic extra, ale pro začátek stačí.

Hodně milé překvapení si přichystalo HTC u sluchátek. Kromě konektoru o průměru 3,5 mm je největším překvapením novinka v podobě dálkového ovládání s mikrofonem. Pravda, tlačítko pro jednoduché přijetí nebo ukončení hovoru je již celkem obvyklé, ale na tomto kabelu u sluchátek pro HD2 jsou tlačítka hned tři. Kromě klasického tlačítka pro ovládání telefonu i spuštění/pozastavení přehrávání písniček je to i dvojice tlačítek pro posun mezi skladbami. Více si o sluchátkách a jejich schopnostech povíme v dalších kapitolách, teď jen doplním, že na pecky můžete pro příjemnější pocit v uchu nasadit i malé molitanové čepičky. Jako poslední na kabelu najdete i malý klips pro připevnění k oděvu.

Synchronizační kabel s microUSB konektorem je 120 centimetrů dlouhý a po připojení k počítači můžete s jeho pomocí zařízení i nabíjet. Připojit ho lze i k "diamantové" nabíječce, která je dvoudílná s oddělitelnými koncovkami pro různé typy zástrček; v balení ale byla jen jedna jediná pro náš region.

Tím je naše krátká exkurze po přibaleném příslušenství u konce. Kromě již popsaného najdeme už jen CD-ROM s manuálem v češtině, vytištěnou anglickou příručku pro rychlý start a pár drobností. Ostatní si případně musíte dokoupit, za zmínku stojí především povedený držák do auta, nicméně ten původně představený byl přeci jen hezčí.