Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Nové mobilní reklamy Googlu, v 10 zemích se více vyhledává na mobilu než na PC

8.5.2015, Milan Šurkala, aktualita
Už v 10 světových zemích je většina hledání na Googlu provedena z mobilních zařízení. Není proto divu, že se Google více zaměřuje právě na hledání z mobilu a zavádí nové formáty reklam pro nejrůznější mobily nebo tablety.
Google prozradil, že už v 10 zemích světa je většina hledání v jeho vyhledávači prováděna z mobilních zařízení. Patří sem např. USA nebo Japonsko, další země bohužel zveřejněny nebyly. Proto se nelze divit, že Google dává velký důraz na optimalizaci pro mobily. Ostatně od 21. dubna letošního roku byly upraveny výsledky vyhledávacích algoritmů tak, aby zvýhodňovaly stránky, které jsou optimalizovány pro mobilní telefony a nedávno také Facebook prozradil, že mobilní reklama tvoří 73 % jeho příjmů.


Nové reklamy Googlu


I proto nyní Google spouští nové formáty reklam, zatím cílené na auta, hotely a realitní kanceláře. Cílem reklam na auta je zejména poskytnout co nejvíce obrázků, zobrazit důležité informace jako je výkon nebo spotřebu a samozřejmě výčet nejbližších dealerů. Naopak reklamy na hotely jsou optimalizovány na zobrazení volných míst, cen, uživatelských hodnocení, Street View pohledů a dalších detailů.

Zdroj: blogspot.cz
Autor: Milan Šurkala
Vystudoval doktorský program v oboru informatiky a programování se zaměřením na počítačovou grafiku. Nepřehlédněte jeho seriál Fotíme s Koalou o základech fotografování.
reklama