Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

HTC představilo novou verzi amerického webu

16.10.2009, Pavel Koza, aktualita
HTC představilo novou verzi US webu. Ten má již delší dobu trochu odlišnou strukturu, protože velký vliv má 5 hlavních amerických operátorů, kteří prodávají zařízení HTC pod svými vlastními značkami, nezřídka s vlastním designem či lehce upravenými parametry.
Významnou změnou amerického webu je změna sloganu, který nyní zní "quietly brilliant", což je v češtině něco jako "tiše brilantní". A hlavním mottem webu je nyní zájmeno "you", tedy "ty", protože dle HTC by si měl člověk vybrat zařízení podle toho, jaký je a co potřebuje (což sice není příliš originální, ale rozhodně je to pravdivé).



Ostatní jazykové mutace jsou zatím beze změny, včetně té naší, která na home page propaguje "žhavou novinku" HTC Touch Diamond2 a například skutečně nový HTC Touch2 ignoruje úplně. Ehm.
reklama