reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Aplikace
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky
Příslušenství
Tablety
Wearables
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie
TV Freak  |  Svět audia

Zkušenosti z testu policejní Tesly Model 3 v Británii jsou pozitivní

, , aktualita
Zkušenosti z testu policejní Tesly Model 3 v Británii jsou pozitivní
Policejní vozy Tesla dnes nejsou už ničím až tak výjimečným. V Británii vytvořila policejní variantu Modelu 3 přímo sama Tesla a nabídla ji zdejší policii k dlouhodobějšímu testování. Výsledky jsou poměrně pozitivní.
Zkušenosti z testu policejní Tesly Model 3 v Británii jsou pozitivní
Britská policie dostala k dlouhodobému Teslu Model 3, o který se postarala sama automobilka. Max Toozs-Hobson z Tesly na svém LinkedInu nyní zveřejnil i výsledky, ke kterým policie dospěla. Podle nich je možné s Modelem 3 ujet "na modrých majácích" přes 200 mil (320 km), což je poměrně dost. Co přesně si ale pod tímto představit (a kolik to zahrnuje brždění, které dobíjí baterku), je otázkou. Pokud jde totiž o jízdu maximální rychlostí na německých dálnicích, testy z Internetu ukazují obvykle dojezd někde kolem 140-180 km. Max zároveň doplňuje, že běžné pronásledování v Británii trvá okolo 7 až 15 minut.
 
Tesla Model 3 Policie
 
Doplňkové systémy mají na dojezd minimální vliv a např. 3hodinové používání systému pro rozpoznávání registračních značek sníží dojezd jen o pár mil. Umístění houkaček na střechu hodnotí jako běhání s padákem a interní houkačky v interiéru jsou v tomto ohledu lepší (nemění koeficient odporu vzduchu a čelní plochu).
 
Rychlonabíjení prý funguje velmi dobře a zmiňuje, že když se zúčastnil jedné z jízd s policií, auto dostali se zbývajícím dojezdem 80 mil, tedy na 22 %. Na 70 % to nabili za 20 minut (předpokládám, že spíše "nabili na 70 %" a ne že "nabili 70 %", což z popisku není jasné). To stačilo na dalších 5-6 hodin, stálo to 20 liber. Velmi pozitivní jsou údajně reakce veřejnosti.
 
Užitečné byly porty USB-C pro nabíjení laptopů i bezdrátové nabíječky. Zajímavou informací je ale to, že mění pneumatiky už po 8 tisících mil (13 tisíc km). Naopak brzdy měly po 10 tisících mílích (16 tisíc km) jen minimální opotřebení okolo 15-20 %. Prozatím s vozem najeli 15 tisíc mil (24 tisíc km) a dosavadní servisní zásahy se týkaly výměny pneumatik a blíže nespecifikované údržby brzd.