www.svetmobilne.cz
>
>
>
>

Xiaomi přichází s 11" tablety Mi Pad 5 a Mi Pad 5 Pro

Xiaomi přichází s 11" tablety Mi Pad 5 a Mi Pad 5 Pro
, , aktualita
Xiaomi chce zaútočit na tablety vyšších tříd od Samsungu a Applu. Představuje nové modely Mi Pad 5 a Mi Pad 5 Pro, které mají 11" displej, přiměřeně výkonný hardware, podporu dotykového pera a další funkce.
K oblíbeným
reklama
Na trhu tabletů je dnes poněkud větší klid než kdysi. Xiaomi chce ale rozvířit stojaté vody novými modely Mi Pad 5 a Mi Pad 5 Pro, kde chtějí druhou verzi mířit dokonce proti iPadům Pro od Applu (ale spíše konkurují iPadům Air). Zda se to povede, to ukáže až čas. Faktem je, že pro 12,4" verzi Samsungu a 12,9" variantu iPadu Pro nemá Xiaomi v nových modelech adekvátní odpověď. Obě novinky Xiaomi mají 11" LCD s rozlišením 2560×1600 pixelů a 275 ppi. Maximální jas činí 500 nitů, kontrast dosahuje 1500:1 a displej nabídne obnovovací frekvenci 120 Hz. Nechybí podpora Dolby Vision nebo HDR10.
 
Xiaomi Mi Pad 5
 
Pokud jde o výkon, zde na high-endové procesory Applu Xiaomi mít nebude. Základní Mi Pad 5 dostal Snapdragon 860, verze Mi Pad 5 Pro pak využívá procesor Snapdragon 870. Mi Pad 5 i 5 Pro mají 6 GB RAM s úložištěm o kapacitě 128 GB nebo 256 GB. V případě verze Pro bude k dispozici i varianta s 5G připojením, ta je ale kombinována výhradně s 8 GB RAM a 256GB úložištěm.
 
Xiaomi Mi Pad 5
 
Vepředu nalezneme 8MPx fotoaparát s funkcí odemykání tváří. Vzadu se pak jednotlivé verze liší. Mi Pad 5 má jen jeden 13MPx modul, Mi Pad 5 Pro k němu přidává ještě 5MPx hloubkovou kamerku. 5G varianta nicméně 13MPx modul nahrazuje fotoaparátem s rozlišením 50 MPx. Operačním systémem je MIUI for Pad, který je optimalizován pro tablety např. lepší podporou multitaskingu. Tablet bude možné využívat s dotykovým perem i klávesnicí. Pokud jde o akumulátor, základní verze nabídne 8720 mAh, verze Pro pak o trochu nižších 8600 mAh. Pokud jde o nabíjecí výkon, Mi Pad 5 nabídne 33 W, Mi Pad 5 Pro pak dokonce 67 W.
 
Základní verze Mi Pad 5 6GB/128GB vyjde na 2499 juanů (po kurzovém přepočtu 8300 Kč), nejvýkonnější varianta Mi Pad 5 Pro 8GB/256GB pak má stát 3499 juanů (11600 Kč). Hovoří se o tom, že by se tablety možná mohly podívat i do Evropy. To bychom ale museli počítat s výrazně vyššími cenami než dle kurzového přepočtu.
 


Ceny souvisejících / podobných produktů:


reklama
Nejnovější články
Mercedes-Benz ukázal solární Project Maybach zesnulého Virgila Abloha Mercedes-Benz ukázal solární Project Maybach zesnulého Virgila Abloha
Designér Virgil Abroh vytvořil zajímavé 6metrové elektrické offroad kupé Project Maybach. To bylo nedávno ukázáno světu. Má pohon na elektřinu, solární panely i solidní schopnosti pro jízdu v terénu.
Včera, aktualita, Milan Šurkala
Elon Musk vyzývá zaměstnance, ať řeší náklady a ne dodávky ke konci čtvrtletí Elon Musk vyzývá zaměstnance, ať řeší náklady a ne dodávky ke konci čtvrtletí
Automobilka Tesla chce změnit svou strategii. Honění prodejních čísel ke konci čtvrtletí k ničemu nevede a jen zbytečně zvyšuje náklady. Elon Musk tak kdysi používané řešení začíná nyní zatracovat.
30.11.2021, aktualita, Milan Šurkala
NIO otevře nové stanice pro výměnu akumulátorů na čerpačkách Shellu NIO otevře nové stanice pro výměnu akumulátorů na čerpačkách Shellu
Společnosti NIO a Shell uzavřely strategické partnerství. Díky němu budou k dispozici výměnné stanice NIO Power Swap i na vybraných čerpacích stanicích společnosti Shell. Půjde i o nabíječky akumulátorů.
29.11.2021, aktualita, Milan Šurkala
Ionity postaví další rychlonabíječky za 700 mil. EUR Ionity postaví další rychlonabíječky za 700 mil. EUR
Síť rychlonabíječek elektromobilů Ionity bude v budoucnu výrazně rozšířena. Společnost chce v Evropě investovat 700 milionů EUR do výstavby dalších a počet nabíjecích stojanů do roku 2025 dostat na čtyřnásobek dnešního stavu.
29.11.2021, aktualita, Milan Šurkala
Na univerzitě v Curychu vyrábí solární paliva z CO2 a vody ve vzduchu Na univerzitě v Curychu vyrábí solární paliva z CO2 a vody ve vzduchu
Vědci hledají různé způsoby, jak udělat budoucí dopravu ekologičtější. Velkým otazníkem je letecká doprava, kde to vypadá na výrobu umělého paliva. Na univerzitě ETH v Curychu vyvinuli systém, který ho vytvoří ze vzduchu.
26.11.2021, aktualita, Milan Šurkala6 komentářů