reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Aplikace
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky
Příslušenství
Tablety
Wearables
Ostatní
O nás  |  Napište nám
Google News  |   Facebook  |  Twitter
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

VW Golf 8. generace je tu s hybridy eTSI i GTE

, , aktualita
Legendární vůz Volkswagen Golf přichází ve své 8. generaci. Ta se vyznačuje především úspornějším provozem díky značně rozšířené nabídce hybridních verzí. Vedle modelů GTE tu budeme mít nově i mild-hybridy eTSI.
Volkswagen dnes představil nový Golf a legendární vůz tak nyní oficiálně dostává 8. generaci. Ta přináší mnoho novinek, mezi nimiž je i značně rozšířená konektivita a podpora Car2X. Ta zahrnuje Online Connectivity Unit (OCU) s integrovanou eSIM a vůz tak může dostávat signály od dopravní infrastruktury a dalších vozů vzdálených až 800 metrů. Golf pak sám může být zdrojem upozornění pro další vozy.
 
VW Golf VIII
 
Vevnitř je rovněž spousta věcí digitálních, a tak tu máme nejen infotainment s digitální obrazovkou, ale i přístrojový štít. Nechybí dokonce ani head-up displej, který je na dodáván na přání.
 
VW Golf VIII
 
Nový VW Golf udělá radost ekologům, neboť významně rozšiřuje nabídku hybridních verzí. Dostává v těchto verzích 48V elektrický systém včetně 48V Li-Ion akumulátoru. V nabídce budou mild-hybridy eTSI, které mají přes řemen připojený startér-generátor, díky čemuž klesne papírová spotřeba ve WLTP režimu o 10 %.
 
VW Golf VIII
 
K dispozici bude eTSI s maximálním výkonem 81 kW (110 koní), 96 kW (130 koní) a 110 kW (150 koní). Aby toho nebylo málo, budou zde i dva plug-in hybridy s 13kWh akumulátorem, který má zajistit elektrický dojezd 60 km. Ten bude nabízen ve standardní verzi s výkonem 150 kW (204 koní) nebo sportovní GTE se 180 kW (245 koní).
 
VW Golf VIII
 
K dispozici budou i dvě standardní benzínové motorizace bez hybridu s litrovým tříválcem o výkonu 66 kW (90 koní) a 81 kW (110 koní), pro snížení spotřeby využívají Millerův cyklus. Dále tu máme dvě naftové verze s 85 kW (115 koní) a 110 kW (150 koní), které využívají dva SCR katalyzátory, což snižuje emise NOx o 80 % a motory slibují samy o sobě o 17 % nižší spotřebu. Nakonec tu máme i plynovou verzi TGI s výkonem 96 kW (130 koní). Golf VIII půjde do prodeje v letošním prosinci.
 
VW Golf VIII
 


reklama
reklama
reklama