Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak

Vodafone přináší neomezené datové balíčky, ale jen pro určité aplikace

5.10.2017, Jáchym Šlik, aktualita
Vodafone oznámil globální změnu své vizuální identity včetně nového sloganu. Spolu s tím přichází také zásadní novinka na českém trhu, kterou jsou neomezené datové balíčky Vodafone Pass pro prohlížení sociálních sítí, poslech hudby a další činnosti.
Vodafone ohlásil zásadní posun ve strategii své značky, která zahrnuje také nový reklamní slogan a vizuální identitu. Změny se dotknout všech 36 zemí, kde Vodafone působí, tedy rovněž České republiky. Od roku 2009 využíval operátor slogan „Power to you“, který nyní vyměnil za nový „The future is exciting. Ready?“. první část sloganu bude překládána do lokálních jazyků, zatímco druhá zůstane v angličtině. Česká varianta sloganu tedy zní „Budoucnost je úžasná. Ready?“.
 
 
Vodafone chce novou strategií zdůraznit své přesvědčení o pozitivním vlivu, kterou budou mít v blízké budoucnosti technologie a digitální služby na transformaci společnosti i zlepšení života jednotlivců. Vodafone už zítra spustí největší komunikační kampaň ve své historii, která se opírá o televizní reklamu s řadou známých osobností:
 
 
Vodafone rovnou na českém trhu představil službu budoucnosti Vodafone Pass, která má přinést „datování bez počítání“. Jedná se o čtyři různé balíčky, díky kterým se nebudou data spotřebovaná aplikacemi sociálních sítí, streamování hudby nebo přehrávání videí započítávat do datové spotřeby.
  • Chat Pass je pro zákazníky dostupný okamžitě a umožňuje bez omezení využívat aplikace WhatsApp, Viber, Messenger, Telegram a Vodafone Message+. Výjimkou jsou audio a videhovory v těchto aplikacích, které se započítávají do univerzálních dat. Za tento balíček zaplatí zákazník 99 Kč měsíčně.
  • Social Pass je rovněž možné aktivovat už nyní a zahrnuje využívání aplikací Facebook, Instagram, Twitter a Pinterest. Data spotřebovaná při sdílení ani prohlížení obsahu v těchto sociálních sítích se tedy nebudou započítávat do univerzálního datového limitu. Cena balíčku rovněž činí 99 Kč, do konce listopadu jej lze navíc vyzkoušet zdarma.
  • Music Pass bude určen pro hudební fanoušky, ale cenu a nabídku aplikací zveřejní operátor až 15. listopadu.
  • Video Pass zase potěší uživatele, kteří telefon využívají k přehrávání videí. I v tomto případě si budou muset zájemci počkat do poloviny listopadu.
Vodafone dodává, že balíčky bude možné využívat s tarify Naplno, Red LTE, Red+, Smart, Start 100, 200 a 500 minut, Jetovtobě, Komplet v síti a Komplet do všech sítí a Red Profi pro firemní zákazníky. využívat je lze také na sdílené SIM kartě a v zahraničí ve všech zemích zóny 1.
 
Zdroj: Tiskové zprávy


reklama