reklama
Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Auto-Moto
Mobilní telefony
Notebooky  |  Tablety
Příslušenství
Wearables  |  Ostatní
Svět hardware  |  Digimanie  |   TV Freak
18.1.2024, Milan Šurkala, aktualita
Je dobře známo, že lithiovým akumulátorům nízké teploty zrovna nesvědčí. Jejich kapacita se snižuje, což se projeví také na dojezdu a maximálním výkonu. Velké mrazy v Chicagu ale nedávno způsobily i problémy s nabíjením.
Tosuja (6) | 24.1.202416:09
Problem delsiho stani a startovani v nizkych teplotach byval v chladnem pocasi pred 20 a vice lety bezny i u aut se spalovacimi motory a resil se elektrickym ohrevem motoru ­- byla tam spirala ktera ohrivala chladici kapalinu ­(nebo olej?­) a spalovaci auto se tak treba prez noc pripojovalo do zasuvky. Delalo se to ve skandinavskych statech a porad se to ­(jako volitelna vybava­) da koupit u aut s obludnymi motory v chladnych oblastech Severni Ameriky. Hadam ze stejne reseni by mohlo fungovat i tady ­- udrzovaci nabijecky s malym vykonem pro elektroauta
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.