Společnost Tesla uspěla se svými elektromobily i díky tomu, že představila koncept nabíjecí sítě Supercharger. Nabídla totiž nejen samotný elektromobil, ale i řešení jeho nabíjení, a to jak pomalého doma (wallbox, příp. i powerwall se solárními panely, tedy i řešení výroby energie), tak rychlého na cestách (Supercharger). To pochopitelně neznamená, že tyto možnosti musí zákazníci využít, ale pro smysluplnost a koncept elektromobility v podání Tesly je důležité, že mohou. Dosud ale byly Superchargery vyhrazeny automobilům Tesla, ale nikoli jiným značkám. To se ještě letos změní.

ilustrační obrázek, autor: Jakob Härter, CC BY-SA 2.0, přes Wikimedia Commons
Elon Musk tak opět ohlásil na Twitteru v jedné z jeho reakcí. Řekl, že vytvořili vlastní nabíjecí konektor, protože tehdy nebyl žádný nabíjecí standard a Tesla byla jediným výrobcem elektromobilů s dlouhým dojezdem. To je a není pravda. Původní Roadester měl vlastní konektor, který nebyl fyzicky kompatibilní s J1772, ale elektricky ano. Důvod byl prostý, Tesla byla jednou z firem, která standard J1772 vytvářela. Ostatní standardy pak byly navrhovány v době, kdy Tesla dokončovala Model S a zahajovala stavbu prvních Superchargerů.
Dále dodal, že síť Superchargerů by se už letos měla začít otevírat dalších výrobcům elektromobilů. Otázkou je, jak se tato síť popere s vozy navíc, nicméně je nutno říci, že Tesla má poměrně velké tržní podíly, takže nelze očekávat, že by šlo o řádově více vozů. Pro firmu, která není jen automobilkou, ale také energetickou společností, tento krok může přinést další finance navíc a zvýšit podíl energetiky na příjmech firmy.