Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil."
Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Nechápu proč bych z toho měl mít radost? Vy tady vydáváte oslavné články o vítězství a pokud upozorním na fakt, že ignorujete velkou část dat, tak mne obviníte z radosti? Pouze jsem se snažil poukázat na to, že hybrid neobsahuje zázračný zdroj energie, ale "stará dobrá" fosilní paliva a tudíž je nesmysl je ignorovat. Opravdu nevím kolik hybridu se prodá dieselů a kolik benzínu. Tipoval bych, že mnohem víc benzínu.
Vaše snaha zaplést do toho emoce naznačuje, že nejste nezaujatý a vzhledem k vašemu vzdělání a znalosti problematiky si musím myslet, že jste hybridy igroroval záměrně(nevěřím, že jste nepochopil již první narážku). Otázka je jestli kvůli propagandě nebo kvůli klikbaitu, ale ono se to vlastně nevylučuje :-(
Nejvíce přínosné komentáře
Ty už moc nebudou, protože bezpečnost a komfort. Lidé se chtějí bezpečně a komfortně vozit i v nižších třídách. Mimochodem, Spring má pod tunu a je to elektromobil."
Opravdu? Není to náhodou ekologickými koeficienty, které znevýhodňují lehká auta před těžšími při výpočtu emisí CO2 a tím se stávají lehká auta neprodejná?
Tak to se mi ulevilo, vždyť se nic neděje a máme svobodný trh.
Vaše snaha zaplést do toho emoce naznačuje, že nejste nezaujatý a vzhledem k vašemu vzdělání a znalosti problematiky si musím myslet, že jste hybridy igroroval záměrně(nevěřím, že jste nepochopil již první narážku). Otázka je jestli kvůli propagandě nebo kvůli klikbaitu, ale ono se to vlastně nevylučuje :-(