Registrace: 15.3.2011
Komentářů: 61, score 0.2 | Svět hardware: 217/1.7 | Digimanie: 31/1.1 | TV Freak: 20/0.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 2 (přehled)
Mám fotoaparát: –
Chci fotoaparát: –
Měl jsem fotoaparáty: –

Nejvíce přínosné komentáře

Komentář z 5.6.2018 s hodnocením +6:
Nic nového pod sluncem. Všichni víme, že ceny originálních náhradních dílů ať už do automobilů nebo jiných výrobků jsou převážně přemrštěné. Zrovna teď mě někdo urval logo z přední masky a nové stojí +­-300,­-Kč, přičemž se jedná malý kus plastu s výrobní cenou maximálně 20,­- a i s marží odhaduji za 30,­-... Absurdní bylo vidět jiné náhradní díly, jako například klíč na matky kol, zapalovací svíčky a další jsou cenově levnější případně srovnatelné a přitom je zjevné, že výrobní cena musí být mnohonásobně vyšší než výlisek plastového kolečka.

Problém je, že některé výrobky si koupit nemusíte, například bez předraženého loga se obejdu, ale pak jsou výrobky, bez kterých jezdit nemůžete nebo nesmíte. No a tedy výrobce může stanovit jakou cenu chce, neboť vy daný produkt musíte koupit. Zde pak nastupují na řadu neoriginální díly, které jsou však mnohdy nekvalitní. Absurdní a pokrytecké pak je, že výrobci křičí, že trh je zaplaven šmejdem, přičemž oni sami jdou zdrojem tohoto problému.

Jen tak mimochodem, zrovna nedávno jsem si jen tak naoko ­"kupoval­" nové auto, abych měl představu kolik by mě to stálo. Když jsem si chtěl u výrobce ­"seskládat­" sestavu pomocí jejich konfigurátoru, tak jsem si například nemohl do auta se slabým motorem pořídit výškově nastavitelnou sedačku spolujezdce. To bylo možné až při výběru silnějšího motoru než jsem chtěl já. Nebo jsem si nemohl vybrat konkrétní barvu z jejich vlastní palety, protože zrovna tuto konkrétní barvu může mít opět jen auto s výkonnějším motorem... To je ukázka toho, jak znechutit rozumnému člověku nákup výrobku a ­"ovci­" donutit k nákupu něčeho co nechce... Problém je, že ovcí je mnohonásobně víc a nechají se vodit na provázku jako ... no jako ovce ...
Komentář z 30.9.2019 s hodnocením +2:
Vzhledem k tomu, že tam dle jejich slov mají vysokou nekázeň, tak předpokládám, že budou muset začít zvětšovat parkovací a odstavná místa :­-D
Po takových 45 až 60 minutách se jim může na jednom místě nastřádat docela dost hříšníků. Ovšem na druhou stranu pumpaři případně restauratéři si zamnou ruce, pokud bude kontrola stát u nějaké pumpy či odpočívadla ;­-­) Skoro to stojí za nápad udělat minimálně pojízdný bufet a pronásledovat policii do míst, kde budou kontroly ;­-)
Komentář z 3.6.2019 s hodnocením +2:
Po technické stránce to není špatné řešení, jen bych zrušil označení kruhového objezdu a přednosti v jízdě, protože se vlastně nejedná o kruhový objezd... Já bych to pojmenoval Okružní objezd, neboť se vlastně jedná o silnici, podobně jako dálnice, do které lze najet z případně z ní sjet pomocí ­"průpletových úseků­", když platí pravidla o přejíždění mezi pruhy...

Nejméně přínosné komentáře

Komentář z 5.12.2017 s hodnocením -4:
Když pominu cenu, tak mobilní data nepotřebuji. Doma i v práci se mobilem připojuji přes WiFi. Na spoustě míst, hlavně ve větších městech, ale i třeba v zapadlé řecké vesničce ­(kde jsem to vůbec nečekal­), se dnes lze na internet dostat přes WiFi připojení zdarma. Na cestách mohu využít maximálně tak mapy a navigace, které mám offline. Jdu­-li na nákupy, mám už dopředu zjištěno co nakoupit. Jízdní řády mohu mít offline, ale stejně si dopředu zjistím co, kdy a jak jede. V případě nějakých zpoždění není co řešit. Stejně s tím nic neudělám. Pokud se nudím při čekání na zpožděnou dopravu, mohu použít offline hry, knihy,... Opravdu mě nenapadá, co by mohlo být tak důležité, aby mě to donutilo používat předražená mobilní data.
Komentář z 21.12.2016 s hodnocením -4:
A já myslel, že píšete články a ona je to inzerce ...

To snad ani nemůžu brát jako vtip. Od nynějška se tedy při psaní článků bude čeština a používání zkratek a různých výrazů bude řídit dle inzerátů... IMHO, PLS zahrňte i běžné SMS a TWTTR. TXT článku bude pak COOL a SHORT...
Komentář z 30.9.2013 s hodnocením -2:
Jenou doufám, že se nedočkáme něčeho podobného jako ­"největší bota na světě­" nebo ­"nejdelší štrůdl na světě­"... Co třeba vyrobit ­"největší tablet­", který by měl takových řekněme 80­" ­(~203cm­)...

Když se podívám na některé parametry, tak si říkám, proč bych si jej měl koupit? Parametry to má jako běžný notebook, jen místo klávesnice to má dotykovou obrazovku a no pak to má nižší pracovní výkon... Z údajů pak plyne, že největší žrout el.energie je displej, protože notebooky s mnohonásobně výkonnějším procesorem mají výdrž stejnou... Co je tedy výhodou? Přenositelnost to není ­(18­" a 2,5 Kg­) je docela dost, výkon to taky není, takže dotykový displej? No to je málo. Rychlost startu taky ne, mám­-li uspaný NBT probudí se dnes stejně rychle jako tablet...

Kvituji, že se výrobci snaží jít stále vpřed, ale zde je to spíš poklus na místě.

Oblíbené články

Odolný Olympus Tough TG-6 vylepšuje focení pod vodou
23.5.2019: Společnost Olympus představila novou generaci outdoorového kompaktu Tough TG-6....