Registrace: 10.6.2016 Komentářů: 4, score 1.0 | Svět hardware: 16/-1.0 | Digimanie: 1/-1.0
Účast v Expertiádách: 0
Účast v Týdenních šancích: 1 (přehled)
Netusim, jak moc narocny je vyrobni cyklus techto lodi v Cine, kde je ochrana zivotniho prostredi celkove upozadena, resp. resi ji akorat cim dal rozzlobenejsi obyvatele velkomest, nicmene, pokud uvazujeme stejnou efektivitu obou procesu:
> Naftovy pohon lodi: vytezit (naftu) + dopravit + natankovat + spalit
> Elektricky pohon lodi: vytezit (uhli) + dopravit + spalit + nabit + vybit
Pak si nelze nevsimnout, ze v "spalit" u nafty, tj. na lodi, a "spalit" u uhli, tj. v elektrarne, ma zcela jiny dopad na zivotni prostredi. Zatimco naftova lod, zamoruje emisemi sve bezprostredni okoli, tj. ricni udoli, elektrarna vypousti emise, ktere mohou byt o hodne cistsi nez emise z dieslovych motoru lode, a ktere vypousti do velke vysky, kde dojde k transportu emisi na velkou plochu.
Nejvíce přínosné komentáře
> Naftovy pohon lodi: vytezit (naftu) + dopravit + natankovat + spalit
> Elektricky pohon lodi: vytezit (uhli) + dopravit + spalit + nabit + vybit
Pak si nelze nevsimnout, ze v "spalit" u nafty, tj. na lodi, a "spalit" u uhli, tj. v elektrarne, ma zcela jiny dopad na zivotni prostredi. Zatimco naftova lod, zamoruje emisemi sve bezprostredni okoli, tj. ricni udoli, elektrarna vypousti emise, ktere mohou byt o hodne cistsi nez emise z dieslovych motoru lode, a ktere vypousti do velke vysky, kde dojde k transportu emisi na velkou plochu.